abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197200531
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 23:27 schreef Luke83 het volgende:

[..]

Sorry... ;)
Ja, te laat nu. Kruisje achter je naam. :{
Luke83 X :P
pi_197200549
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 23:15 schreef Elan het volgende:

[..]

:')
Winkels zijn voor december nooit dicht geweest. Bovendien zijn dat allemaal korte contacten.

Scholen stonden in de top 3 qua besmettingsgevallen, na de herfstvakantie hebben we ook een dip gehad.
De scholen zijn gelijktijdig met de winkels dicht gegaan in december, en rond de herfstvakantie waren er ook meer restricties, dus dan kun je wel zo'n domme wijsneus smiley posten maar daarmee toon je alleen je eigen onwetendheid aan.

Daarbij zijn scholen wel iets belangrijker dan lekker shoppen bij de Bijenkorf. Heel veel scholen kampen op dit moment met ondermaatse resultaten van de leerlingen.
Alpha kenny one
pi_197200553
Kunnen we weer on topic en off the man, dank U
pi_197200554
Misschien als de cijfers niet zakken kunnen ze de basisscholen net zo goed weer openen.
.
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 januari 2021 @ 23:31:23 #30
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_197200559
Zo kan het wel weer met op de man spelen. Kom op lieve mensen, blijf inhoudelijk, speel de bal niet de persoon etc.
pi_197200564
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 23:30 schreef Tijger_m het volgende:
[modbreak]Kunnen we weer on topic en off the man, dank U[/modbreak]
Luke had hem verdiend hoor! :{w ;)
pi_197200590
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2021 23:30 schreef falling_away het volgende:

[..]

De scholen zijn gelijktijdig met de winkels dicht gegaan in december, en rond de herfstvakantie waren er ook meer restricties, dus dan kun je wel zo'n domme wijsneus smiley posten maar daarmee toon je alleen je eigen onwetendheid aan.

Daarbij zijn scholen wel iets belangrijker dan lekker shoppen bij de Bijenkorf. Heel veel scholen kampen op dit moment met ondermaatse resultaten van de leerlingen.
Dan gaat heel Nederland een jaartje doubleren, of geef desnoods kinderen tijdelijk ander onderwijs, laat ze creatief zijn, stel het puur leren gewoon even uit.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_197200599
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 23:31 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Luke had hem verdiend hoor! :{w ;)
Dit is een strenge frons smiley.
pi_197200601
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 23:33 schreef raptorix het volgende:

[..]

Dan gaat heel Nederland een jaartje doubleren, of geef desnoods kinderen tijdelijk ander onderwijs, laat ze creatief zijn, stel het puur leren gewoon even uit.
Heb je ook maar enig idee wat daar de gevolgen van zijn?
pi_197200638
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 23:34 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Heb je ook maar enig idee wat daar de gevolgen van zijn?
De hele leerfabriek schuift een jaartje op. Geen idee wat ze tegenwoordig leren, was op school altijd met andere dingen bezig en kon me prima vermaken.
pi_197200658
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 23:35 schreef raptorix het volgende:

[..]

De hele leerfabriek schuift een jaartje op. Geen idee wat ze tegenwoordig leren, was op school altijd met andere dingen bezig en kon me prima vermaken.
Sorry, maar dit slaat echt nergens op..
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_197200672
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 23:33 schreef raptorix het volgende:

[..]

????
It's better to regret something you did than something you didn't do
pi_197200676
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 23:19 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ik heb dat al eerder aangehaald, waarom beide ouders fulltime werken, omdat ze hun veel te dure koopwoning, hun leaseauto's en hun 2 vakanties per jaar belangrijker vinden.
Wij werken beide fulltime (of ja ik 32 dus officieel parttime maar daarnaast nog studie), hebben hier 2 oude barrels voor de deur staan die ons beide niet meer dan 3000 p.s. hebben gekost, zitten in een 2-onder-1-kap met 2 ton hypotheek erop en zijn afgelopen jaar een midweekje naar Drenthe gekunnen.

Ik zie het beeld wat jij schetst vaker voorbij komen en vraag me echt af waar dat in hemelsnaam op is gebaseerd :?

En ben tevens dan wel benieuwd naar jouw situatie :?
pi_197200679
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 23:34 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Dit is een strenge frons smiley.
Helaas, die bestaat niet he?! :{w :N
}:| voldeed niet? :D
Zo mis ik er ook nog een paar. Een nagelblaas-smiley en een middenvingersmiley vooral. :{
pi_197200694
Als oud-thuiszitter vind ik de zorgen wbt achterstanden in het onderwijs best dubbel om te horen. Want aan de ene kant snap ik juist heel goed wat voor shit het kan geven, maar aan de andere kant voelt het wel een beetje zo van oke waar was iedereen die nu zoveel fucks geeft de afgelopen 10 jaar...
pi_197200699
quote:

[..]

Mijn oudste doet dit jaar groep 4 al voor een 2e keer. De corona klapper van vorig jaar was net dat laatste zetje wat nodig was om te doubleren. Nog steeds geen leerwonder maar een 3e keer groep 4 gaat hem niet worden :N
pi_197200700
quote:

[..]

Je hebt dus geen flauw idee. Geen enkele post die je hebt gemaakt (de inhoud van de posts) geeft blijk van kennis over hoe het nou eigenlijk werkt wat betreft onderwijs en de omstandigheden van werkende ouders. Denk je nou echt dat je dan recht van spreken hebt om te klagen over scholen?
pi_197200712
Als je zelf merkt dat je kind een achterstand aan het oplopen is mag je gewoon overleggen met school of je je kind naar school kan brengen.
pi_197200717
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 23:39 schreef vPlien het volgende:
Als oud-thuiszitter vind ik de zorgen wbt achterstanden in het onderwijs best dubbel om te horen. Want aan de ene kant snap ik juist heel goed wat voor shit het kan geven, maar aan de andere kant voelt het wel een beetje zo van oke waar was iedereen die nu zoveel fucks geeft de afgelopen 10 jaar...
Op dezelfde plek.
pi_197200730
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 23:39 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Je hebt dus geen flauw idee. Geen enkele post die je hebt gemaakt (de inhoud van de posts) geeft blijk van kennis over hoe het nou eigenlijk werkt wat betreft onderwijs en de omstandigheden van werkende ouders. Denk je nou echt dat je dan recht van spreken hebt om te klagen over scholen?
Je kan een user ook gewoon negeren. Dus stop nu maar gewoon met deze posts, ok?
pi_197200733
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2021 23:40 schreef quirina het volgende:
Als je zelf merkt dat je kind een achterstand aan het oplopen is mag je gewoon overleggen met school of je je kind naar school kan brengen.
In het VO zijn dat in bepaalde jaarlagen 75-80% van leerlingen. We hebben het over een hele jaargroep die uitvalt, niet over een paar leerlingen.
It's better to regret something you did than something you didn't do
pi_197200739
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 23:22 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Kan ik me voorstellen.
Eén van die kutkinderen is van mij :+ en dat is inderdaad diegene die zichzelf al zo'n 3 maanden nonstop in de gaten moet houden omdat er iedere week wel een besmet kind in de klas heeft gezeten. }:|
Zeker met de nieuwe variant in omloop en de feestdagen nog maar net achter de rug, houd ik mijn hart vast. :{
Ik kan er echt met m'n verstand niet bij dat degenen die hierover gaan niet 't gezond verstand hebben om te stellen dat in 't kader van ZOVEEL MOGELIJK OP AFSTAND er in geval van uitzonderingen voor examenklassen er toch wel maatwerk mag zijn voor welke vakken prima online kunnen. Helemaal nu met extra besmettelijke variant in omloop en steeds meer bewijs dat besmettingen gestuwd werden door scholen.

Wij straks corona omdat anderen te lui of te incapabel zijn om even gezond na te denken.

En tja snap van m'n vriendin wel dat ze niet wil werk weigeren want in principe hoor je te komen..
pi_197200744
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 23:19 schreef raptorix het volgende:

[..]

Die vervolgens door de winkel rennen? Want het advies aan ouders om alleen naar de winkel te komen is ook nog steeds niet duidelijk.
Niet iedereen kan zijn kinderen even alleen laten

Denk aan alleenstaande ouders bv.

Ahh lees net een andere post van je dat je zelf geen kinderen hebt. Verklaart wel het een en ander. Kan het je niet kwalijk nemen lastig een voorstelling te kunnen maken van kindgerelateerde zaken in dat geval.
pi_197200754
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 23:41 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Je kan een user ook gewoon negeren. Dus stop nu maar gewoon met deze posts, ok?
Ik ga in op de inhoud van zijn posts. Als je dat niet interessant vindt negeer je het maar.
pi_197200765
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 23:37 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Wij werken beide fulltime (of ja ik 32 dus officieel parttime maar daarnaast nog studie), hebben hier 2 oude barrels voor de deur staan die ons beide niet meer dan 3000 p.s. hebben gekost, zitten in een 2-onder-1-kap met 2 ton hypotheek erop en zijn afgelopen jaar een midweekje naar Drenthe gekunnen.

Ik zie het beeld wat jij schetst vaker voorbij komen en vraag me echt af waar dat in hemelsnaam op is gebaseerd :?

En ben tevens dan wel benieuwd naar jouw situatie :?
Ik zeg niet dat iedereen zo leeft, maar kijk gewoon de CBS statistieken na als je mij niet gelooft, luxe word veelal als een normaal iets gezien door veel mensen, nu ben ik de laatste die dat mensen zal misgunnen, maar veel mensen moeten tot het gaatje gaan om dat te bereiken, en helaas komen de kinderen vaak als laatste aan de beurt, zeker als er een situatie zoals deze ontstaat.

Mijn situatie? Ik verdien een kleine 3 keer modaal, mijn partner heeft een kleine uitkering vanwege een ongeval, ik leef zelf behoorlijk sober en geef niets om luxe of spullen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')