G. Anderson is het hier niet mee eensquote:Op zondag 3 januari 2021 21:56 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Er zit een magneet in de dubbel 20
Dat wel maar ik vind zo'n eenzijdige finale eigenlijk helemaal niets aan.quote:Op zondag 3 januari 2021 21:56 schreef engine het volgende:
Jammer dat er geen spanning is maar Price is wel een genot om naar te kijken vanavond.
Kan wel leuke strijd worden met Price, maar ook met Wright en wellicht figuren als Dimi.quote:Op zondag 3 januari 2021 21:54 schreef Vriezzer het volgende:
Ach, kan MvG eindelijk weer eens jagen i.p.v. dat iedereen loopt te janken hoe lang hij nog nummer 1 van de wereld is.
Het was een feit dat zich (ten onrechte) tegen hem begon te keren.
Maar was achteraf toch ook niet spannend?quote:Op zondag 3 januari 2021 21:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar bij Wright nog wel een tijdje het idee dat hij het kon gaan verkloten
Hou er maar over op okeequote:Op zondag 3 januari 2021 21:56 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Hadden we liever Price zo MVG zien vernederen in de finale, of de 0-5 tegen Chisnall?
Ja goed, ik had ook liever een wedstrijd gezien.quote:Op zondag 3 januari 2021 21:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat wel maar ik vind zo'n eenzijdige finale eigenlijk helemaal niets aan.
Ooit op een tv toernooi?quote:
NEE.quote:Op zondag 3 januari 2021 21:57 schreef Slobeend het volgende:
Ik had toch liever een goede, maar wel verliezende, Van Gerwen gezien hier.
Titel als in? WK? 2016.quote:Op zondag 3 januari 2021 21:57 schreef de_boswachter het volgende:
wat is eigenlijk laatste titel van Gerrie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |