Iedereen die in POL post mag branden in de helquote:Op zondag 3 januari 2021 21:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar zitten alleen maar mensen die professionele hulp nodig hebben.
Records neergezet door boomers tellen niet mee ouwe reus.quote:Op zondag 3 januari 2021 21:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Bij de Top 2000 hebben we het WERELDRECORD met 55 topics verbeterd.
Dan is FOK! verdwenen.quote:Op zondag 3 januari 2021 21:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is volgend jaar niet meer te doen dan
Had deze dan gesplitstquote:Op zondag 3 januari 2021 21:41 schreef Mani89 het volgende:
Kom op jongens nu gaan we godverdomme voor de 200 topics
1
Ik heb ooit een partij tussen Barney en Taylor gezien.quote:Op zondag 3 januari 2021 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb ooit Wolfie bijna een 6-0 voorsprong (oid) zien verspelen in een WK-finale tegen een pedofiel, dus dit is nog niet gespeeld.
Retweetquote:Op zondag 3 januari 2021 21:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ligt eraan of hij de beslissende leg mag beginnen tegen Dolan en Gurneyquote:Op zondag 3 januari 2021 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Een Price in deze vorm, is dat een jongen die ver kan komen dit toernooi denken jullie?![]()
eerste avond alquote:Op zondag 3 januari 2021 21:43 schreef Pino112 het volgende:
Classic gelul over het setsysteemStaat ie al op de bingo?
Bid jij daarvoor?quote:Op zondag 3 januari 2021 21:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Iedereen die in POL post mag branden in de hel
Wie?quote:Op zondag 3 januari 2021 21:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik heb ooit een partij tussen Barney en Taylor gezien.
Daar praat men nu nog steeds over.
Ik ben 27.quote:Op zondag 3 januari 2021 21:43 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Records neergezet door boomers tellen niet mee ouwe reus.
Tegen die tijd is de budgetbak in de lidl opquote:Op zondag 3 januari 2021 21:44 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Danny zei dat dit model nog 20 jaar meekan
Dat je dat nog meegemaakt hebt.. ben je al zo oud?quote:Op zondag 3 januari 2021 21:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik heb ooit een partij tussen Barney en Taylor gezien.
Daar praat men nu nog steeds over.
Heb ik al gehad.quote:Op zondag 3 januari 2021 21:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De haters hebben het zwaar.quote:
Groeimarkt enzo.quote:Op zondag 3 januari 2021 21:45 schreef Doevelaer het volgende:
Alweer reclame voor 0,0 bier, WAT IS DEZE
Slechte verliezerquote:Op zondag 3 januari 2021 21:45 schreef de_boswachter het volgende:
zagen jullie Anderson nog even met caller praten. Hij moest lachen om Price z'n geschreeuw
Zapp is op dit tijdstip niet meer op tv toch?quote:
Maar waarschijnlijk zou je hem een nog grotere debiel vinden als hij opzettelijk dat biertje over jou heen had gegooid.quote:Op zondag 3 januari 2021 21:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Iemand die het per ongeluk doet omdat hij een motorisch gestoorde ongeremde dronken kluns is aan wie ik mij al de hele avond erger kan nog zo sympathiek zijn, ik vind hem dan wel een debiel.
Ik zou persoonlijk graag een biertje gooien over van Gerwen
Strato.quote:
Hij wil gewoon niet graag genoeg. Hij vindt het wel best zo. Setje gepakt, tegen dit geweld kan hij niet op. Jammerdan.quote:
De Incentro-radioreclame is pas walgelijk.quote:
Ik ben begonnen aan Queens Gambit hoorquote:
Chocoladesigarettenquote:Op zondag 3 januari 2021 21:46 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Laat ze dan sigaretten voor kinderen maken
En? Al een crush op Beth?quote:Op zondag 3 januari 2021 21:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ben begonnen aan Queens Gambit hoor
Twee afleveringen erop
Begreep van mijn vriendin dat het meer een vrouwenserie was.quote:Op zondag 3 januari 2021 21:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ben begonnen aan Queens Gambit hoor
Twee afleveringen erop
Volgende WK iedereen 1501 ofzo uit laten gooien. Minste pijlen = winnaar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |