We willen meer!quote:Op zondag 3 januari 2021 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
nou dat 187ste topic gaat er wel komen. daarna gaan we weer rustig aan doen okee?
Kijkersvragen@pindamuseum.nlquote:Op zondag 3 januari 2021 21:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
The fuck is dat voor streepjescode-kleding van die rechtsonder?
187 is een record ofzo?quote:Op zondag 3 januari 2021 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
nou dat 187ste topic gaat er wel komen. daarna gaan we weer rustig aan doen okee?
Ben jij ook zo'n schertsvertoning die voor Van der Poel en Verstappen juicht om de nationaliteit terwijl die net zo goed een Belgisch vlaggetje hadden kunnen hebben?quote:Op zondag 3 januari 2021 21:13 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Lekker onderbouwd, gedraag je even niet als een kleuter.
Nee nu moet je iets posten over een macbook en starbucks koffie.quote:
Nee, is uitgesteld.quote:Op zondag 3 januari 2021 21:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Huh is dat niet over twee weken?
Ajax - PSV, jippie.quote:Op zondag 3 januari 2021 21:14 schreef Coco het volgende:
[..]
Is wel te overbruggen. Voetbal start weer.
Dan kan 'ie aanschuiven bij Meestervoorspellersquote:Op zondag 3 januari 2021 21:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Op de Belgische TV is er zo'n commentator die telkens probeert te voorspellen wat de speler gaat gooien.
Bloed irritant een beetje.
Ja maar dan wordt het voor volgend jaar weer moeilijker om te verbeteren #Boebkaquote:Op zondag 3 januari 2021 21:14 schreef fetX het volgende:
[..]
We willen meer!
Disclaimer: Dit gaat niet over Marokkanen.
Ik ontvang dan graag een mention van al mijn vrienden die ik heb gemaakt in DRTquote:Op zondag 3 januari 2021 21:14 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Je moet wel Q-School volgen met Raya die voor zn tourkaart gaat
The 2021 PDC Qualifying Schools have been moved to be held in February in Milton Keynes and Niedernhausen.quote:Op zondag 3 januari 2021 21:14 schreef spleeh het volgende:
De eerste fase van q school staat van 15 tot en met 17 januari op het programma.
Je hebt de andere majors en tv-toernooien, die kijk ik allemaal wel tenzij ik op vakantie ben ofzoquote:
Je bent nu geen warm bad Stijn.quote:Op zondag 3 januari 2021 21:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ben jij ook zo'n schertsvertoning die voor Van der Poel en Verstappen juicht om de nationaliteit terwijl die net zo goed een Belgisch vlaggetje hadden kunnen hebben?
pfffffff kut chinezenquote:Op zondag 3 januari 2021 21:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, is uitgesteld.
https://www.ad.nl/darts/v(...)t-q-school~ad1aae96/
Horrormaand voor Ajax wordt datquote:Op zondag 3 januari 2021 21:14 schreef Coco het volgende:
[..]
Is wel te overbruggen. Voetbal start weer.
Ik haat marokkanenquote:Op zondag 3 januari 2021 21:14 schreef fetX het volgende:
[..]
We willen meer!
Disclaimer: Dit gaat niet over Marokkanen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |