PSV heeft wel de beste ploeg. Naja de beste inzetbare ploeg tochquote:Op zondag 3 januari 2021 21:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik word zo ernstig extreem intens doodmoe van al dat indekken en geroep dat PSV kampioen wordt.
Leker hoor.quote:Op zondag 3 januari 2021 21:17 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik probeer zoveel mogelijk de grote toernooien mee te pakken.
Af en toe een vloer gebeuren op aanraden van @:el-stinho en @:Tagliano via een obscuur streampje.
Wij dragen ieder ander subforum een warm hart toe. Vooral VBL.quote:Op zondag 3 januari 2021 21:17 schreef Zipportal het volgende:
DRT wenst de Big Brother moderators @:Benny, @:Gert, @:Lavenderr veel succes.
@JR-Style-93quote:Op zondag 3 januari 2021 21:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik word zo ernstig extreem intens doodmoe van al dat indekken en geroep dat PSV kampioen wordt.
En de mensen die meedoen aan Temptation Island?quote:Op zondag 3 januari 2021 21:17 schreef maxi-mus het volgende:
Mensen die naar Temptation Island kijken zijn het domste en laagste allooi wat onze samenleving heeft voortgebracht.
World Grand Prix in oktober. EN de world cup. Koppelwedstrijdenquote:Op zondag 3 januari 2021 21:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Welk toernooi is ook leuk om te kijken. Die europa tour ofzo?
Ik kijk die sporten niet. Maar wanneer heeft Wattimena zich als een klootzak gedragen dan? Voor Price zijn daar zat voorbeelden van.quote:Op zondag 3 januari 2021 21:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ben jij ook zo'n schertsvertoning die voor Van der Poel en Verstappen juicht om de nationaliteit terwijl die net zo goed een Belgisch vlaggetje hadden kunnen hebben?
Ik pak alle ranked majors sowieso wel mee, en de PL en ET’s ook wel (alhoewel net iets minder intensief). De niet-ranked majors kijk ik soms.quote:Op zondag 3 januari 2021 21:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je hebt de andere majors en tv-toernooien, die kijk ik allemaal wel tenzij ik op vakantie ben ofzo
Dan heb je Eurotours, dat zijn eigenlijk wat kleinere toernooien maar wel te volgen via stream en met publiek normaliter, die probeer ik meestal wel mee te pakken maar minder intensief dan majors
Dan heb je de echte vloertoernooien/Players Championships, die pak ik nog wel eens mee in een interlandweek met voetbal of als er verder niks is ofzo
Ja dan is mijn ervaring dat je beide eigenlijk niet goed meekrijgt.quote:Op zondag 3 januari 2021 21:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daarom heb ik een tv die kan splitten
De VBL kanker heeft DRT geīnfiltreerd.quote:Op zondag 3 januari 2021 21:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Wij dragen ieder ander subforum een warm hart toe. Vooral VBL.
Idem.quote:Op zondag 3 januari 2021 21:18 schreef Gehrman het volgende:
[..]
En de mensen die meedoen aan Temptation Island?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |