Wordt daar helemaal niet meer gepost? Wat is daar gebeurd?quote:
Zitten je kippies de brievenbus te bewaken?quote:Op maandag 4 januari 2021 21:29 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik krijg ook bijna nooit meer post zelfs geen reclame meer
Kapot gegaan na aanleding vn rel. Zat er in , maar van de week terug gelezen. Ik wist niet meer waaromquote:Op maandag 4 januari 2021 21:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wordt daar helemaal niet meer gepost? Wat is daar gebeurd?
Wat jammer, dat was een hele drukke en leuke sc.quote:Op maandag 4 januari 2021 21:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
Kapot gegaan na aanleding vn rel. Zat er in , maar van de week terug gelezen. Ik wist niet meer waarom
Was al in 2014quote:Op maandag 4 januari 2021 21:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat jammer, dat was een hele drukke en leuke sc.
Ik word steeds nieuwsgierigerquote:Op maandag 4 januari 2021 21:49 schreef Laysa het volgende:
Jamaar ik heb een paar uur vorige week gespendeerd aan terug lezen![]()
Hij is leuk geworden.quote:Op maandag 4 januari 2021 19:14 schreef Deisyy het volgende:
@:espri @:domnivoor @:sestra666 @:lucky2bastard Bella is klaar!![]()
[ afbeelding ]
Tot aan DGK alle RLS gevolgd, maar DGK hield ik niet volquote:
quote:Op maandag 4 januari 2021 22:26 schreef D. het volgende:
[..]
Tot aan DGK alle RLS gevolgd, maar DGK hield ik niet vol
watjequote:Op maandag 4 januari 2021 22:26 schreef D. het volgende:
[..]
Tot aan DGK alle RLS gevolgd, maar DGK hield ik niet vol
Fybro sucksquote:
bijna 2 jaar tochquote:Op maandag 4 januari 2021 22:30 schreef D. het volgende:
Meest wel gezien overigens, maar niet alles braaf gevolgd
Duurde ook wat lang meen ik me te herinneren
Waardeloos zo'n nacht, ik had er vorige week ook zo'n één, mijn straf voor een dutje doen 's middags. En mannen en wekkersquote:Op maandag 4 januari 2021 22:29 schreef espri het volgende:
[..]
Fybro sucks![]()
Verder rustig zn gangetje hoor, zo mn bed in, lag tot 4 uur wakker vanmorgen, val in slaap en werd 7 uur wakker door de wekker van meneer espri.... Nooit vergeet hij hem uit te zetten behalve als ik niet slaap.
Ik word op die ochtend gebeld... spannend pijnbestrijding via de telefoon, geen idee of het werkt.quote:Op maandag 4 januari 2021 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waardeloos zo'n nacht, ik had er vorige week ook zo'n één, mijn straf voor een dutje doen 's middags. En mannen en wekkersHier ging de wekker op nieuwjaarsochtend ook om 06.15 af.
De afspraak voor pijnbestrijding gaat definitief niet door?
Uitzendingenquote:
Geen wonder dat ik dat niet vol kon houdenquote:Op maandag 4 januari 2021 22:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Uitzendingen
Start 23 september 2006 (internet)
1 oktober 2006 (televisie)
Einde 31 mei 2008
Seizoenen 1
Heb je tips gekregen dan of hoe werkt zoiets telefonisch?quote:Op maandag 4 januari 2021 22:33 schreef espri het volgende:
[..]
Ik word op die ochtend gebeld... spannend pijnbestrijding via de telefoon, geen idee of het werkt.![]()
Ik kan nog wel een afspraak maken bij de rugkliniek, zal daar ook eens achter aan gaan.
31 mei 2008, toen was ik met mijn zussen op vakantie en geen van allen had DGK gevolgd dus lag in 's avonds laat in bed onder een dekentje te Fokken omdat ik wilde weten wie gewonnen hadquote:Op maandag 4 januari 2021 22:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Uitzendingen
Start 23 september 2006 (internet)
1 oktober 2006 (televisie)
Einde 31 mei 2008
Seizoenen 1
Nee, kreeg een brief dat het niet door kon gaan en gebeld zou worden maar daaronder stond dat dat ook afgezegd kon worden..quote:Op maandag 4 januari 2021 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je tips gekregen dan of hoe werkt zoiets telefonisch?
Ik heb morgen een afspraak in het Erasmus, maar die gaat gewoon door, dan scheelt het ene met andere ziekenhuis toch.
Het telefonisch consult moet dus nog komen, nou spannend hoor, ik krijg er een beetje Yomanda idee bij.quote:Op maandag 4 januari 2021 22:38 schreef espri het volgende:
[..]
Nee, kreeg een brief dat het niet door kon gaan en gebeld zou worden maar daaronder stond dat dat ook afgezegd kon worden..
Fijn dat het voor jou ewl door gaat, succes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |