Dat maakt het programma juist weer extra cult.quote:Op zondag 17 januari 2021 22:31 schreef Martinello het volgende:
[..]
Vind haar op zichzelf wel grappig maar als je niks gezien hebt wat doe je daar dan.
Dat gevoel had ze gelukkig zelf ookquote:Op zondag 17 januari 2021 22:31 schreef Martinello het volgende:
[..]
Vind haar op zichzelf wel grappig maar als je niks gezien hebt wat doe je daar dan.
Media Inside is een ondergewaardeerd tv programmaquote:Op zondag 24 januari 2021 22:30 schreef RipCity het volgende:
DIe rellen zijn wel killing voor kijkcijfers media inside..
Morgen maar ff terugkijken.
Ach welnee hier keek al een klein select groepje fans naar, die blijven kijken.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:30 schreef RipCity het volgende:
Hoop ik ook ja, was weer genot.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:58 schreef Heufd het volgende:
Ik ben dol op dit programma. Volgende week al de laatste aflevering? Laten we hopen dat er een vervolg komt.
Ik heb Marble Mania gisteren (nog vóór Media Inside) toch maar eens opgezet, gewoon uit nieuwsgierigheid na alle kritiek.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:59 schreef golfer het volgende:
Prima dis richting John de Mol en Jack van Gelder met een knikkerprogrammaatje.
Was mij helemaal ontgaan dat programma.
Iemand Faberjajo noemen i.p.v. Faberyeyo, het is watquote:Op maandag 25 januari 2021 08:16 schreef Da hopman het volgende:
Sowieso een artiest die zich negatief uit durft te laten over Mathijs verdient credits.
niet killing dus: 404.000quote:Op zondag 24 januari 2021 22:30 schreef RipCity het volgende:
Goed gezegd.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:58 schreef Heufd het volgende:
Ik ben dol op dit programma. Volgende week al de laatste aflevering? Laten we hopen dat er een vervolg komt.
Ik begrijp wat je bedoelt. Ik vond eigenlijk met name de combinatie met de heer Wartaal wat ongelukkig.quote:Op maandag 25 januari 2021 08:14 schreef Da hopman het volgende:
Baalde toen ik in de aankondiging Soundos zag. Viel erg mee. Nog nooit zo'n leuk optrrden van haar gezien.
Willy moest even loskomen, maar snapte de vibe goed.
Dan alweer? Spijtig, ik had er zelfs mijn weg naar npo gemist door gevonden.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:58 schreef Heufd het volgende:
Ben benieuwd hoeveel daar nog bijkomen die het later online kijken. Is het wel incl mensen die het live online kijken?quote:
Lijkt mij ook niet aangezien je door Ryanne weet je dat je als gast ook slechts eten en 400 euro krijgtquote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:28 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel daar nog bijkomen die het later online kijken. Is het wel incl mensen die het live online kijken?
Opzich is 404.000 niet eens zo heel slecht, kost waarschijnlijk ook geen reet om dat programma te maken.
Ja raar aantal. Maar volgende week begint ZML weer dus dat zal wel teveel botsen.quote:Op zondag 31 januari 2021 22:01 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ook pas de vijfde uitzending toch?
Ja klopt, maar is niet heel ongebruikelijk voor een compleet nieuw format toch?quote:Op zondag 31 januari 2021 22:01 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ook pas de vijfde uitzending toch?
Als ik zijn tweetjes soms lees is het iets té ja.quote:Op zondag 31 januari 2021 22:09 schreef Slobeend het volgende:
Daniël is een uitstekende journalist, maar iets te emotioneel.
Beetje jammer, ja. Hij levert wel goed werk af normaal gesproken.quote:Op zondag 31 januari 2021 22:10 schreef maxi-mus het volgende:
Als journalist moet je ook niet te snel met teksten komen als 'bek houden' etc.
Dat zeker.quote:Op zondag 31 januari 2021 22:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
Beetje jammer, ja. Hij levert wel goed werk af normaal gesproken.
Die heeft de broek aan (die Tim niet vaak genoeg uitdoet volgens die docu).quote:Op zondag 31 januari 2021 22:15 schreef maxi-mus het volgende:
Zijn vriendin moet hem beschermen. (lol)
Hiero.quote:
Was Dries maar onvruchtbaar geweest.quote:Op zondag 31 januari 2021 22:20 schreef tompsv18 het volgende:
Kreeg die Dave Roelvink maar zo’n waterkanon vol op z’n bakkes.
Tegen z'n in Turkije gekochte tanden.quote:Op zondag 31 januari 2021 22:20 schreef tompsv18 het volgende:
Kreeg die Dave Roelvink maar zo’n waterkanon vol op z’n bakkes.
Heel veel mensen zijn onverschillig over onrecht.quote:Op zondag 31 januari 2021 22:17 schreef maxi-mus het volgende:
'tim kan niet tegen onrecht'.
Dat vind ik altijd zo kansloos.
Ik heb nog nooit iemand gehoord die voor onrecht is.
Beide volgens mij.quote:Op zondag 31 januari 2021 22:29 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb het gevoel dat Tim nog steeds passief ziedend is.
Lacht als een boer met kiespijnquote:Op zondag 31 januari 2021 22:29 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb het gevoel dat Tim nog steeds passief ziedend is.
Dit zal ook nog wel een nabespreking hebben, Tim lijkt mij niet iemand die zaken snel los laat.quote:Op zondag 31 januari 2021 22:31 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Benieuwd wat ze er allemaal uitgeknipt hebben qua woede.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |