SPOILER: Waar gaan we meeten?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK! WoordenboekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verlaat je deze fantastische Slowchat meld je dan even af dan kunnen de andere slowchatters je nog even gedag zeggen.
Ziet iemand Alberto of krijgt iemand antwoord? Meld het hier!
FOK!kers feliciteren Alberto Stegeman met nieuwe dochter
Stoute Slowchatters zijn stout!
Druk en typefouten onder voorbehoud.
Ik ook duurde lang maar Praadje was toch snellerquote:
Ja het duurde even. De TT was te lang dus ik moest even rommelen met wat spaties.quote:Op zondag 3 januari 2021 17:33 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik ook duurde lang maar Praadje was toch sneller
Dat ze daar überhaupt zendtijd aan bestedenquote:
Whutt??quote:Op zondag 3 januari 2021 18:05 schreef praadje het volgende:
Kijkt er trouwens iemand naar de miniserie Doodstil? Met Luther uit Penoza.
Helaas wel; het WK heeft bijna 3 weken geduurdquote:Op zondag 3 januari 2021 18:11 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Dat ze daar überhaupt zendtijd aan bestedenIs het dan eindelijk afgelopen op tv?
Ik ook doet ook een mooie Volvo vrachtauto meequote:
Die zal niet snel stuk gaan.quote:Op zondag 3 januari 2021 18:13 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik ook doet ook een mooie Volvo vrachtauto mee
Nieuwe serie op NPO3. 4 afleveringen, de eerste is vorige week geweest. Heb hem nog niet teruggekeken, vanavond deel 2. Hoe Luther dus zo geworden is als hij is in Penoza.quote:
Met die Verhoeven die in de gordel met stoel en al uit de truck geslingerd werdquote:Op zondag 3 januari 2021 18:17 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik zag vanochtend een docu over Parijs-Dakar in de jaren '70, '80 en '90. Dat waren genotsbeelden.
Yep, qua veiligheid is er gelukkig wel veel verbeterd.quote:Op zondag 3 januari 2021 18:20 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Met die Verhoeven die in de gordel met stoel en al uit de truck geslingerd werd
Oh, ik ken alleen Nancy Pelosi of zoietsquote:Op zondag 3 januari 2021 18:19 schreef praadje het volgende:
[..]
Nieuwe serie op NPO3. 4 afleveringen, de eerste is vorige week geweest. Heb hem nog niet teruggekeken, vanavond deel 2. Hoe Luther dus zo geworden is als hij is in Penoza.
En goedenavond allerliefste![]()
Vrachtauto met dubbele cabinequote:Op zondag 3 januari 2021 18:17 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik zag vanochtend een docu over Parijs-Dakar in de jaren '70, '80 en '90. Dat waren genotsbeelden.
Laatst online, 106 dagen geledenquote:Op zondag 3 januari 2021 18:01 schreef praadje het volgende:
Ik vraag me al heel lang af waar @:JayHovah is gebleven
Die heb ik een tijdje niet meer gezienquote:Op zondag 3 januari 2021 18:01 schreef praadje het volgende:
Ik vraag me al heel lang af waar @:JayHovah is gebleven
Dat blijven toch wel de beste beeldenquote:Op zondag 3 januari 2021 18:56 schreef Van_Poppel het volgende:
Nu idioten op de weg (RTL7)
Russen met een dashcam
Staat youtube vol mee, daar komen die beelden ook vanaf.quote:Op zondag 3 januari 2021 18:56 schreef Van_Poppel het volgende:
Nu idioten op de weg (RTL7)
Russen met een dashcam
Ik denk dat Niels hier helemaal niet naar wil kijken. Dan slaapt hij niet meerquote:Op zondag 3 januari 2021 18:58 schreef Van_Poppel het volgende:
Zelfs Hoogma kan deze lui niet meer op het rechte pad krijgen.
Klopt, al denk ik dat wanneer hier een dashcam (van de verzekering) verplicht zou zijn, je ook uitzendingen vol kan maken met dit soort capriolen op de Nederlandse wegen.quote:Op zondag 3 januari 2021 18:58 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Staat youtube vol mee, daar komen die beelden ook vanaf.
Waar ik zelf de meeste hekel aan heb. En waar ik niet bij kan mijn verstand dat zijn bestuurders die gaan keren op een Provinciale N weg. Je ziet ze al staan op een pechstrookje met de wielen al maximaal naar links gestuurd. En maar wachten tot er een gaatje is. Als ze nu gewoon doorrijden naar de eerste afrit is veiliger en misschien nog wel sneller dan het wachten tot ze een joeturn kunnen maken.quote:Op zondag 3 januari 2021 19:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, al denk ik dat wanneer hier een dashcam (van de verzekering) verplicht zou zijn, je ook uitzendingen vol kan maken met dit soort capriolen op de Nederlandse wegen.
Ik heb er al jaren 1 maar heb de klapperrrrrrrrr van de week nog niet in beeld gehad....zeg maarquote:Op zondag 3 januari 2021 19:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, al denk ik dat wanneer hier een dashcam (van de verzekering) verplicht zou zijn, je ook uitzendingen vol kan maken met dit soort capriolen op de Nederlandse wegen.
Misschien rijd jij niet als de gemiddelde Rus.quote:Op zondag 3 januari 2021 19:16 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Ik heb er al jaren 1 maar heb de klapperrrrrrrrr van de week nog niet in beeld gehad....zeg maar
Nee zeker niet(met dat ding wat ik nu rijd) maar ik kom ze ook niet tegen.......quote:Op zondag 3 januari 2021 19:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Misschien rijd jij niet als de gemiddelde Rus.
Ja een RangeRover op brede zomersloffen tegen een Panda 4x4 (waarschijnlijk op winterbanden)quote:
Winterbanden vs zomerbanden?quote:
Ik zat dit jaar op 35.561 km met mijn Zweedse tankquote:Op zondag 3 januari 2021 19:53 schreef monkyyy het volgende:
De administratie is opgemaakt, 12.223 km heb ik gereden afgelopen jaar. Terwijl "normaal" ongeveer 45.000 - 50.000 is. Scheelt toch weer brandstof kosten zo'n pandemie.
Aardig wat!quote:Op zondag 3 januari 2021 19:59 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik zat dit jaar op 35.561 km met mijn Zweedse tank
Klopt en in 2019 zat ik op 36552km. Bij mij zijn de kilometers best wel gelijk gebleven maar 991 km verschilquote:
Ik kan niet wachtenquote:Op maandag 4 januari 2021 10:18 schreef praadje het volgende:
[..]
[..]
Morgen liefste en allerliefste![]()
De tv gids staat alweer klaar voor vanavond
quote:Op maandag 4 januari 2021 17:59 schreef praadje het volgende:
De tv gids van vandaag;
Dagelijks;
19.00; Lang leve de liefde SBS6
19.30; Meester Frank Visser SBS6
20.25; De slimste mens NPO2
20.30; Big Brother RTL4/RTL5
Diversen;
20.35; Spoorloos NPO1
20.30; Familie Gillis, Massa is kassa SBS6
21.30; Urk SBS6
Sport;
19.04; RTL GP: Dakar 2021 RTL7
Reprtage/Docu
19.20; De wasstraat NPO2 https://www.tvgids.nl/tv/de-wasstraat/101618091
21.35; Klassen NPO1 https://www.tvgids.nl/tv/klassen/101632081
22.10; De veerkracht van Volendam, 20 jaar na de brand NPO2
Filmtip;
20.25; De storm NPO3 https://www.tvgids.nl/fil(...)roberen-te-overleven
Aktueel;
22.00; Jinek RTL4
22.35; OP1 NPO1
Liefs van jullie online omroepster![]()
@:WcPot
@:Tassendief
@:Ole
@:potjecreme
@:Oostblokkert
@:StephanL
@:kree
@:monkyyy
@:Snowsquall
@:Van_Poppel
Typefouten onder voorbehoud
quote:Op maandag 4 januari 2021 18:11 schreef StephanL het volgende:
![]()
Nog geen idee wat ik ga kijken. Beetje rond zappen rond half negen denk ik
De storm is wel een goede film. Over de watersnoodramp in 1953.quote:Op maandag 4 januari 2021 18:11 schreef StephanL het volgende:
![]()
Jaaaa, lekker met een zak chips en een glas Fanta op de bank kijken hoe mensen verzuipenquote:Op maandag 4 januari 2021 19:43 schreef praadje het volgende:
De storm is wel een goede film. Over de watersnoodramp in 1953.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
Thanks. Neem hem op. Heb ik morgen misschien wel tijd voor. Anders woensdagquote:Op maandag 4 januari 2021 19:43 schreef praadje het volgende:
De storm is wel een goede film. Over de watersnoodramp in 1953.
Avond schatjequote:
quote:Op maandag 4 januari 2021 20:21 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Jaaaa, lekker met een zak chips en een glas Fanta op de bank kijken hoe mensen verzuipen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Avond allerliefste. Ik ga voor BB, Gilles neem ik op. Vakantie zit erop dus dan kijkt BB wel lekker weg.quote:
De moeite waard. Mijn opoe vertelde er vaak over, die woonde toen op Goeree Overflakkee en moesten toen op het dak gaan zitten. De rest van haar leven bang voor storm en water geweest. Het arme mensje.quote:Op maandag 4 januari 2021 20:24 schreef StephanL het volgende:
[..]
Thanks. Neem hem op. Heb ik morgen misschien wel tijd voor. Anders woensdag
Ja heftig als je dat heb meegemaakt. Indrukwekkend als je dat van je opoe hoortquote:Op maandag 4 januari 2021 20:34 schreef praadje het volgende:
[..]
De moeite waard. Mijn opoe vertelde er vaak over, die woonde toen op Goeree Overflakkee en moesten toen op het dak gaan zitten. De rest van haar leven bang voor storm en water geweest. Het arme mensje.
Ja, heeft toen best wel indruk gemaakt. De Storm is meer gericht op een dame met een baby om er een verhaal van te maken maar de beelden zijn indrukwekkend.quote:Op maandag 4 januari 2021 20:37 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja heftig als je dat heb meegemaakt. Indrukwekkend als je dat van je opoe hoort
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:47 schreef monkyyy het volgende:
Ik ben wel weer klaar met werken voor vandaag.
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:57 schreef praadje het volgende:
[..]Tuurlijk. Het eerste wat ik s'morgens doe als ik aan de koffie zit.
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:00 schreef praadje het volgende:
De tv gids van vandaag;
Dagelijks;
19.20; De Wasstraat (docureeks) NPO2
19.25; First dates NPO3
20.40; De slimste mens NPO2
21.27; Big Brother RTL5
Diversen;
20.25; Vier handen op een buik NPO3
20.28; E.O.D: Explosieven Opruimings Dienst RTL5
20.29; Married at first sight RTL4
20.30; Man bijt hond XXL SBS6
21.15; Je zal het maar hebben (Corona) NPO3
21.30; Uit het leven gegrepen: Erasmus MC SBS6
21.56; Opsporing Verzocht NPO1
Sport;
19.05; RTL GP: Dakar 2021 RTL7
Aktueel;
22.04; Jinek RTL4
22.35; OP1 NPO1
Ik mocht van de baas eerder stoppen en had zelfs een koekje verdiendquote:
Wat goed zegquote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:15 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik mocht van de baas eerder stoppen en had zelfs een koekje verdiend
Nope, is er niet.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:34 schreef Wereldgozer het volgende:
Is er een EOD goden topic
@:zipportal en ik MOETEN dit weten
ja hoor lieverd, eind v week de 4equote:Op woensdag 6 januari 2021 10:37 schreef praadje het volgende:
[..]
Goedemorgen allerliefste.![]()
Gaat alles nog naar wens?
En dan krijg je toch ook de uitslag van de scan?quote:Op woensdag 6 januari 2021 10:55 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
ja hoor lieverd, eind v week de 4e![]()
En over 7 minuten is het 18:00:00 uurquote:Op woensdag 6 januari 2021 17:50 schreef monkyyy het volgende:
Over 10 minuten is de boerenkool klaar.
quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:00 schreef praadje het volgende:
De tv gids van vandaag;
Dagelijks;
19.25; First dates NPO3
21.30; Big Brother RTL5
Diversen;
20.25; Meiden die rijden (nieuw) NPO3 https://www.tvgids.nl/tv/meiden-die-rijden/101447071
20.30; De slechtste chauffeur van Nederland RTL5
20.30; Steenrijk, straatarm SBS6
Docuserie;
22.10; Ik word prostituee NET5 https://www.tvgids.nl/tv/ik-word-prostituee/102009731
Sport;
Aktueel;
22.00; Jinek RTL4
22.30; OP1 NPO1
quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:07 schreef monkyyy het volgende:
Goenavund!Ik ga de wasstraat proberen, zag er interessant uit
Goede tipquote:Op woensdag 6 januari 2021 19:15 schreef Snowsquall het volgende:
[..]Prima, doe je wel de ramen dicht anders wordt je nat
Avond allerliefstequote:
Ik heb vanmiddag de eerste aflevering teruggekeken. Wel leuk om te zien dat kansarme jongeren een kans krijgen en hoe ze hun best doen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:07 schreef monkyyy het volgende:
Goenavund!Ik ga de wasstraat proberen, zag er interessant uit
Ja, het is niet iets waar je voor gaat zitten of voor thuis blijft. Ik had het op de achtergrond aanstaan met werken en dan is het wel leuk vermaak.quote:
Volgens mij lichten ze iedere aflevering één iemand eruit en gaan ze het over zijn persoonlijke struggles hebben. Ik was veel meer benieuwd hoe zo'n wasstraat nou georganiseerd is.quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:20 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja, het is niet iets waar je voor gaat zitten of voor thuis blijft. Ik had het op de achtergrond aanstaan met werken en dan is het wel leuk vermaak.
Oh haha, nee het is inderdaad meer gericht op de struggles van de kansarmen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:21 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Volgens mij lichten ze iedere aflevering één iemand eruit en gaan ze het over zijn persoonlijke struggles hebben. Ik was veel meer benieuwd hoe zo'n wasstraat nou georganiseerd is.
does ff een upje van het topic....quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:12 schreef WcPot het volgende:
Straks de slechtste chauffeur van Nederland
Ik zat al te zoekenquote:Op woensdag 6 januari 2021 20:25 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
does ff een upje van het topic....
Ik kijk CNN, Amerika is gek geworden.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:30 schreef Snowsquall het volgende:
Nu op rtl4 Brut ..............over iemand die een restaurant in Limburg wil beginnen
zag ik op Nu.nl al jaquote:Op woensdag 6 januari 2021 21:31 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik kijk CNN, Amerika is gek geworden.
Mogguh allerliefste. Als je je verveelt en gewoon onzinnig iets wil kijken, meiden die rijden is best leuk.quote:
Ik heb het opgenomen en ben zeker van plan het te bekijkenquote:Op donderdag 7 januari 2021 11:04 schreef praadje het volgende:
[..]
Mogguh allerliefste. Als je je verveelt en gewoon onzinnig iets wil kijken, meiden die rijden is best leuk.
Wat een topshow!quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:31 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik kijk CNN, Amerika is gek geworden.
Dat is niet zo mooi. Hopelijk kom je snel iets anders tegenquote:Op donderdag 7 januari 2021 16:56 schreef Oostblokkert het volgende:
Middag![]()
Nieuwe baan nodig voor februari, klootzak van een eigenaar wilt niet verder.
Er is genoeg dat leuk is, ik kan mezelf snel motiveren dat scheeltquote:Op donderdag 7 januari 2021 16:59 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dat is niet zo mooi. Hopelijk kom je snel iets anders tegen
Dat is klote. Hopelijk vind je snel iets anders.quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:56 schreef Oostblokkert het volgende:
Middag![]()
Oh lieve Oost. Dat is echt een slecht begin van het nieuwe jaar. Duimen dat je snel weer iets vindt waar je het naar je zin gaat hebben.quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:56 schreef Oostblokkert het volgende:
Middag![]()
quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:00 schreef praadje het volgende:
De tv gids van vandaag;
Dagelijks;
19.25; First dates NPO3
21.30; Big Brother RTL5
Diversen;
20.25; Keuringsdienst van waarde NPO3 https://www.tvgids.nl/tv-(...)eranderde-het-varken
20.30; De casting kantine RTL4 https://www.tvgids.nl/tv-(...)oeken-imitatietalent
20.30; Mijn leven in hun handen SBS6
20.32; De deurwaarders (nieuwe afleveringen) RTL5
21.15; First dates BE1
21.30; Meester Frank Visser (hoe is het nu met) SBS6
21.35; Even tot hier (terugblik) NPO1
Docu/Reportage
22.10; 2Doc. Verloren jongens NPO2 https://www.tvgids.nl/tv/2doc-verloren-jongens/101620271
Sport;
Aktueel;
22.11; Jinek RTL4
22.35; OP1 NPO1
Mooi he. Ik geniet daar ook altijd van. Voorstukje gezien van ' de casting kantine'. Was iemand die Robert ten Brink nadeed. Die was goeeeeed. Ga het opnemen.quote:
Ik kijk 'mijn leven in hun handen" en Meester Visser 2xquote:Op donderdag 7 januari 2021 18:11 schreef Ole het volgende:
ik wil lekker simple tv. Mr Visser en kantine
ik ook, of live kijkenquote:Op donderdag 7 januari 2021 18:01 schreef praadje het volgende:
Voorstukje gezien van ' de casting kantine'. Was iemand die Robert ten Brink nadeed. Die was goeeeeed. Ga het opnemen.
Die heb ik nog niet gezien. Ik ken iemand met alvleesklierkanker en zo'n patient wordt er oa vanavond gevolgd in "mijn leven... dus vandaar dat ik het wil zien.quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:15 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
ik ook, of live kijkenMarc Marie imi was ook geweldig !!
De deurwaardersquote:Op donderdag 7 januari 2021 18:00 schreef praadje het volgende:
De tv gids van vandaag;
Dagelijks;
19.25; First dates NPO3
21.30; Big Brother RTL5
Diversen;
20.25; Keuringsdienst van waarde NPO3 https://www.tvgids.nl/tv-(...)eranderde-het-varken
20.30; De casting kantine RTL4 https://www.tvgids.nl/tv-(...)oeken-imitatietalent
20.30; Mijn leven in hun handen SBS6
20.32; De deurwaarders (nieuwe afleveringen) RTL5
21.15; First dates BE1
21.30; Meester Frank Visser (hoe is het nu met) SBS6
21.35; Even tot hier (terugblik) NPO1
Docu/Reportage
22.10; 2Doc. Verloren jongens NPO2 https://www.tvgids.nl/tv/2doc-verloren-jongens/101620271
Sport;
Aktueel;
22.11; Jinek RTL4
22.35; OP1 NPO1
Leuk programma is dat.quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:08 schreef monkyyy het volgende:
[..]
De deurwaarders![]()
Gewoon betalen , CENTEN WIL IK ZIEN!! BEN JIJ GEK?!?!![]()
Altijd lekker om jezelf te verwennen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 21:30 schreef Snowsquall het volgende:
Zo, ik ben ook net weer huis. Ff 2 lekkere edt geurmonstertjes opgepikt bij een kameraad......De 1e is hmmmmm
nah, eerst even 2 kleine proeftestertjes voor ik een grote fles koop maar de 1e(Sauvage) ruikt zaaaaligquote:Op donderdag 7 januari 2021 21:32 schreef praadje het volgende:
[..]
Altijd lekker om jezelf te verwennen.
ik kijk morgenmiddag naar de HHquote:Op donderdag 7 januari 2021 21:49 schreef Mrmime het volgende:
Iemand de casting van de tv kantine aan het kijken? Tis wel leuk, maar minder dan ik er van verwacht had..
Lekker vroegquote:Op vrijdag 8 januari 2021 02:16 schreef monkyyy het volgende:
Ik ben wakker. Alarm ging opeens af. Vals alarm, hele huis wakker.
Voor 7 uur eruit gaat volledig tegen mijn principes inquote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:00 schreef praadje het volgende:
De tv gids van vandaag;
Dagelijks;
19.25; First dates NPO3
21.29; Big Brother RTL5
Diversen;
20.01; The voice of Holland RTL4
20.35; Flikken Maastricht NPO1
Filmtip;
20.30; The Green Mile NET5
Sport;
Aktueel;
21.57; Jinek RTL4
22.20; OP1 NPO1
Al de derde keer deze week dat je ernaast zit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:01 schreef praadje het volgende:
[..]
Al de derde keer deze week dat je ernaast zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:56 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Voor 7 uur eruit gaat volledig tegen mijn principes inAlleen in geval van nood
Ja, helaas geen Ik Vertrek en VI. Ik ga vanavond voor De Slimste Mens en de talkshows.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:02 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond Poppelgod en geen dank. Niet veel vanavond.
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Pallets sorteren? Dat moet in je aard liggen!
Straks weer lekker naar die Spaanse.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Pallets sorteren? Dat moet in je aard liggen!
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:10 schreef WcPot het volgende:
[..]
[..]
Straks weer lekker naar die Spaanse.
Beetje stelen, beetje zuipen.quote:
Heb ik nog nooit iets aan gevonden.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:16 schreef monkyyy het volgende:
Ik ga Flikken kijken. Semi-matige Nederlandse drama series zijn mijn guilty pleasure.
Flikken, koningsvrouwen, de zuid-as, klem, morten, oogappels, anne+, de maatschap, de zaak menten, allemaal heerlijk om naar te kijkenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:41 schreef praadje het volgende:
[..]
Heb ik nog nooit iets aan gevonden.
Edit; Je zegt het zelf al; Semi matig![]()
Die justitia verhaallijn is zo verschrikkelijk langdradig en slecht. Flikken Maastricht is echt afgegleden de laatste seizoenen.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:16 schreef monkyyy het volgende:
Ik ga Flikken kijken. Semi-matige Nederlandse drama series zijn mijn guilty pleasure.
Oogappels, De Maatschap en de zaak Menten kan ik dan wel waarderen.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:53 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Flikken, koningsvrouwen, de zuid-as, klem, morten, oogappels, anne+, de maatschap, de zaak menten, allemaal heerlijk om naar te kijken
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:48 schreef monkyyy het volgende:
Over 10 minuten zijn de snitzels, spinazie en gebakken aardappels met ui en spekjes klaar.
Eet lekker Monk, klinkt goedquote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:48 schreef monkyyy het volgende:
Over 10 minuten zijn de snitzels, spinazie en gebakken aardappels met ui en spekjes klaar.
Klinkt ook goedquote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:56 schreef praadje het volgende:
[..]
Eet lekker Monk, klinkt goedHier het vaste zaterdagavond recept. Biefstukje met aardappelgratin.
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 19:24 schreef Snowsquall het volgende:
AvondSBS6 Ronaaaaaaaaaaald
![]()
Zo, ik ben weer thuis van een middagje frisse lucht snuiven en als toetje een flesje Sauvage EDP gekocht
Woonde ik er maarquote:
Nooit van gehoordquote:Op zaterdag 9 januari 2021 22:10 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik zat op de pc "de Verhusltjes" te kijken. Wat is dat een leuke rls.
Gert Verhulst (je weet wel, van Samson en Gert) Hierin wordt hij en zijn gezin gevolgd. Best grappigquote:
ahh ja die ken ik wel(niet persoonlijk hoorquote:Op zaterdag 9 januari 2021 22:12 schreef praadje het volgende:
[..]
Gert Verhulst (je weet wel, van Samson en Gert) Hierin wordt hij en zijn gezin gevolgd. Best grappig
quote:
quote:
quote:
Avond allemaalquote:
quote:Op zondag 10 januari 2021 19:58 schreef StephanL het volgende:
Goedenavond
[ link | afbeelding ]
Zo eenzaam was het vannacht om 1:10 op Leiden Centraal![]()
Helemaal alleen en verlaten. Stond als laatste bus op het matrixbord
Avondquote:
Arme jijquote:Op zondag 10 januari 2021 19:58 schreef StephanL het volgende:
Goedenavond
[ link | afbeelding ]
Avond lieve Stephan. Wat fijn dat je dan hier in de SC in een heerlijk warm bad komtquote:Op zondag 10 januari 2021 19:58 schreef StephanL het volgende:
Goedenavond
[ link | afbeelding ]
Ja heerlijkquote:Op zondag 10 januari 2021 20:04 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond lieve Stephan. Wat fijn dat je dan hier in de SC in een heerlijk warm bad komt
Ja was best wel laat, maar het ging het wel.quote:
En late-night talkshows, vind ik ook heerlijk om naar te kijkenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:22 schreef praadje het volgende:
[..]
Oogappels, De Maatschap en de zaak Menten kan ik dan wel waarderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |