SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Morgenvroeg corona test want ben dit weekend klachten beginnen te krijgen (hoesten, lichte verhoging)quote:
Ben je in de buurt van geweest van een besmet iemand?quote:Op zondag 3 januari 2021 17:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Morgenvroeg corona test want ben dit weekend klachten beginnen te krijgen (hoesten, lichte verhoging)
Oei, oeiquote:Op zondag 3 januari 2021 17:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Morgenvroeg corona test want ben dit weekend klachten beginnen te krijgen (hoesten, lichte verhoging)
Niet dat ik weet.quote:Op zondag 3 januari 2021 17:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben je in de buurt van geweest van een besmet iemand?
In mijn familie wel al 2 mensen gehad die corona hebben gehad (zonder klachten), maar die heb ik al 2 maanden niet meer gezien. Buiten foto's om danquote:Op zondag 3 januari 2021 17:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oei, oei![]()
Niemand anders in je familie met klachten?
Nou hopen dat het geen corona isquote:Op zondag 3 januari 2021 17:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet dat ik weet.
[..]
In mijn familie wel al 2 mensen gehad die corona hebben gehad (zonder klachten), maar die heb ik al 2 maanden niet meer gezien. Buiten foto's om dan
Ik hoop ook dat het verkoudheid/licht griepje is.quote:
Beterschap!quote:Op zondag 3 januari 2021 17:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat het verkoudheid/licht griepje is.
Laatste weekend van de vakantie. Goede voornemensquote:Op zondag 3 januari 2021 17:28 schreef Lospedrosa het volgende:
Flinke wandeling gedaan op de hoogste berg van Salland. Druk! Niet normaal joh
Die smiley ookquote:Op zondag 3 januari 2021 17:44 schreef Lospedrosa het volgende:
In het bos wordt je tegenwoordig ook al geconfronteerd met wappies.
Op elk routepaaltje was dit kaartje gelegd![]()
[ afbeelding ]
Zoiets dergelijks lag ook al laatst in mijn brievenbus.quote:Op zondag 3 januari 2021 17:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[ afbeelding ]In het bos wordt je tegenwoordig ook al geconfronteerd met wappies.
[ afbeelding ]
Dat weet je tegenwoordig nooitquote:Op zondag 3 januari 2021 17:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geloof nu 4 dochters en 1 zoon. Tenminste denk dat Ayden een jongensnaam is?
Dat was toch iets met en voor vrouwen?quote:Op zondag 3 januari 2021 17:47 schreef bitterbal het volgende:
vandaag was er ook een demo in haarlem geloof ik , veel mensen op afgekomen.
nee hier filmpjequote:Op zondag 3 januari 2021 17:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat was toch iets met en voor vrouwen?
Vrouwen voor vrijheid van Isa Greens ja dat was het.
quote:Op zondag 3 januari 2021 17:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geloof nu 4 dochters en 1 zoon. Tenminste denk dat Ayden een jongensnaam is?
Ja dit staat er tochquote:Op zondag 3 januari 2021 17:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee hier filmpje
https://www.nu.nl/285241/(...)ORNVr0sh4Qe4WZmqY1vw
quote:De demonstratie werd georganiseerd door Vrouwen voor Vrijheid. .
Ohja die Kapitein YT, zag ik dit filmpje vanquote:Op zondag 3 januari 2021 17:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[ afbeelding ]In het bos wordt je tegenwoordig ook al geconfronteerd met wappies.
[ afbeelding ]
Waar ben je mee bezig dan?quote:Op zondag 3 januari 2021 17:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja ook.. beginnen eindelijk wat wieltjes in gang te schieten
Nee, ik ook nietquote:Op zondag 3 januari 2021 17:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee, 'gewone stroop'.
Geen maple in huis, maar vind die ook niet zo bijzonder eerlijk gezegd.
maar dit is wel raar ook toch?quote:Op zondag 3 januari 2021 17:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohja die Kapitein YT, zag ik dit filmpje van![]()
Ja dat, of de Zeeuwsche Boerinquote:Op zondag 3 januari 2021 18:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet![]()
Mijn moeder was er erg dol op, als halve Canadees, maar ik heb liever Nederlandse schenkstroop
quote:
quote:Op zondag 3 januari 2021 17:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Okee wel. Jammer dat het morgen maandag is
Thanks!quote:
Kijk, goed bezig!quote:Op zondag 3 januari 2021 18:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
verhuizing, uitbouwen van de zaak, in maart andere baan.. etc
Is 't zelfde als een boete uitdelen op kenteken zoals je oa bij wegmisbruikers ook vaak zat ziet. Vind ik niks raar aan.quote:
quote:Op zondag 3 januari 2021 17:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb mijn collega vandaag een hand gegeven![]()
Een Zeeuwsche boerin klinkt wel lekkerquote:Op zondag 3 januari 2021 18:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja dat, of de Zeeuwsche Boerin
Of Canissius appelstroop
RIPquote:Op zondag 3 januari 2021 17:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb mijn collega vandaag een hand gegeven![]()
https://zeeuwscheboerinkeukenstroop.nlquote:Op zondag 3 januari 2021 18:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een Zeeuwsche boerin klinkt wel lekker
Denk dat die doelde op een andere zoete verrassingquote:Op zondag 3 januari 2021 18:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://zeeuwscheboerinkeukenstroop.nl
Potentieel zuur en een beetje bitter/ziltquote:Op zondag 3 januari 2021 18:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat die doelde op een andere zoete verrassing
Hmm, ooit weleens op, geloof ikquote:Op zondag 3 januari 2021 18:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://zeeuwscheboerinkeukenstroop.nl
Goeie vraagquote:Op zondag 3 januari 2021 18:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zijn het dan geen Canadian Pancakes??![]()
Genieten.quote:Op zondag 3 januari 2021 17:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
?quote:
Oh, ik luister alleen zulke Duitse rommel met nieuwjaarsnachtquote:
ik luister vanalles het hele jaar doorquote:Op zondag 3 januari 2021 18:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh, ik luister alleen zulke Duitse rommel met nieuwjaarsnacht
Niet afgekeken, wat een dramaquote:Op zondag 3 januari 2021 17:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja hier is het een beetje traditie om met nieuwjaarsnacht lekker al die foute Duitse dingen te luisteren die ze dan uitzenden op de Duitse zenders, Kultnacht en zulke dingen. Puur zodat dat alvast is geweest en je het de rest van het jaar niet meer hoeft te horenquote:Op zondag 3 januari 2021 18:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik luister vanalles het hele jaar door
1e kerst had m'n ma een Helene Fischer concert op staanquote:Op zondag 3 januari 2021 18:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja hier is het een beetje traditie om met nieuwjaarsnacht lekker al die foute Duitse dingen te luisteren die ze dan uitzenden op de Duitse zenders, Kultnacht en zulke dingen. Puur zodat dat alvast is geweest en je het de rest van het jaar niet meer hoeft te horen
Ik draag mijn kapje wel hoor. Maar mensen achtervolgen en thuis beboeten vind ik wel heel raar voor een matige maatregel.quote:
Misschien heeft die flink stennis getrapt in de winkel?quote:Op zondag 3 januari 2021 18:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik draag mijn kapje wel hoor. Maar mensen achtervolgen en thuis beboeten vind ik wel heel raar voor een matige maatregel.
wat is een hipmdingetje?quote:Op zondag 3 januari 2021 18:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Kijk vooral dat filmpje van zijn verjaardags feestje daar. Met geld gooien is dat daar een hipmdingetje ofzo.![]()
https://www.ad.nl/buitenl(...)in-nigeria~abb414ee/
nee?quote:Op zondag 3 januari 2021 18:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ken je dat niet?
Nu ga ik elk typefoutje van je verbeteren![]()
*zo heet.quote:Op zondag 3 januari 2021 18:41 schreef bitterbal het volgende:
oh het is echt een spatie. Ik dacht dat het iets was wat zoheet
Oh het is een Nigeriaans feestgebruik, zie ik.quote:Op zondag 3 januari 2021 18:42 schreef bitterbal het volgende:
Ik ken het alleen van die arabs met een theedoek op die briefjes met geld naar die buikdanseressen gooien
Vind het anders best koud, klote oostenwindquote:
ordinair zou etto zeggenquote:Op zondag 3 januari 2021 18:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh het is een Nigeriaans feestgebruik, zie ik.
Money spraying.
https://www.okayafrica.co(...)y-is-spraying-money/
Bitterbal hé?quote:Op zondag 3 januari 2021 18:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind het anders best koud, klote oostenwind
Die moet inderdaad wel heet zijn jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op zondag 3 januari 2021 18:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die moet inderdaad wel heet zijn jaDie is of stijf bevroren of je brandt je bek er aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op zondag 3 januari 2021 18:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die moet inderdaad wel heet zijn jaWaarom niet beide?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vakman pur sang
De user zal soms wel heet zijn, maar lang niet altijd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op zondag 3 januari 2021 18:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
De user zal soms wel heet zijn, maar lang niet altijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
PRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRROPPERDEPROPquote:Op zondag 3 januari 2021 19:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die confetti gooien ofzo en dan dat geprik
quote:Op zondag 3 januari 2021 18:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
De user zal soms wel heet zijn, maar lang niet altijd.Bal heeft jouw adres?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee zo etenquote:Op zondag 3 januari 2021 19:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
PRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRROPPERDEPROP
Dat zeg ik toch. Heb hier nog 56 oliebollen, 45 beignets, 7 kaasplankjes en 18 flessen champagne staan.quote:
Neequote:Op zondag 3 januari 2021 19:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch. Heb hier nog 56 oliebollen, 45 beignets, 7 kaasplankjes en 18 flessen champagne staan.
You ready?
Opgezocht op Youtube en het bestaat dus echt... feeders...quote:
quote:Op zondag 3 januari 2021 19:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ook verslavend op Youtube: predator catchers... CC Unit en zo.
"I WAS JUST COMING HERE TO TELL HER I WASN'T GOING TO DO ANYTHING"
Best eng hoeveel freaks er rondlopen
quote:Op zondag 3 januari 2021 19:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Opgezocht op Youtube en het bestaat dus echt... feeders...
Ril
quote:Op zondag 3 januari 2021 19:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, niet van de Ah, van de Plus
goede voornemens dit datquote:Op zondag 3 januari 2021 19:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Waarom heb ik geen chocola in huis
Echt ziek... alles van dominees, diëtisten, artsen, psychiaters... en altijd hetzelfde verhaal...quote:
Je wil gewoon mijn hoofd voor je verzamelingquote:Op zondag 3 januari 2021 19:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kan jou ook helpen met sparen voor zegeltjes![]()
Zou handig zijn dat de broek die ze gekregen heeft nog past als ze begint met werken daar.quote:Op zondag 3 januari 2021 19:24 schreef mschol het volgende:
[..]
maar dan kan je morgen uitbuiken op seats & sofas
nee hoorquote:Op zondag 3 januari 2021 19:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je wil gewoon mijn hoofd voor je verzameling
Tegenwoordig doen vrouwen dat gewoon zelf: body positivityquote:Op zondag 3 januari 2021 19:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ooit eens gezien bij Reportage ofzo.
Zo'n iel vies mager ventje dat zo'n vadsig obesequeen een trechter in de stort duwde, vloeibaar vet naar binnen gooit en over dat handje wreef: je bent mooi als je eet.
Vervolgens ging ie met een tent in z'n broek alle smetvlekken behandelen tussen de vetkwabben enzo. En als klap op de vuurpijl ging mevrouw hem nog even bestijgen :x hrrrr
Trauma's aan die aflevering over gehouden.
Er is nog iemand voor mij dus?quote:Op zondag 3 januari 2021 19:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zo'n iel vies mager ventje dat zo'n vadsig obesequeen een trechter in de stort duwde, vloeibaar vet naar binnen gooit en over dat handje wreef: je bent mooi als je eet.
Vervolgens ging ie met een tent in z'n broek alle smetvlekken behandelen tussen de vetkwabben enzo. En als klap op de vuurpijl ging mevrouw hem nog even bestijgen :x hrrrr
ik was op jacht naar de peer/anijs chocolade van La Place.quote:Op zondag 3 januari 2021 19:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Doe ik niet aan![]()
Ik moet wel even minder eten na de feestdagen
250kg en dan body positivity?quote:Op zondag 3 januari 2021 19:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tegenwoordig doen vrouwen dat gewoon zelf: body positivity
ik vond nog 1 kitkatje na het avondetenquote:Op zondag 3 januari 2021 19:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb al bijna een week geen chocola op geloof ik. Op hagelslag na.
en geen oliebollen gehad... drama, ama... kan echt niet dit.quote:
In december weer een nieuwe poging haha.quote:Op zondag 3 januari 2021 19:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
en geen oliebollen gehad... drama, ama... kan echt niet dit.
serieus?quote:Op zondag 3 januari 2021 19:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Eerder ikquote:Op zondag 3 januari 2021 19:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Is dit @:bitterbal in de zomer?
Ahahahahahaha
jaquote:Op zondag 3 januari 2021 19:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vloeibaar vet, het idee alleen al... gatverdamme
je zit nu met je rechterhand over je linkerhand te wrijven en te mompelen 'je bent mooi als je eet'?quote:Op zondag 3 januari 2021 19:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
Van datt praten over feeder krijg ik altijd honger.
NIET DOEN.quote:Op zondag 3 januari 2021 19:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
Van datt praten over feeder krijg ik altijd honger.
zal ik 'm in elkaar klappen?quote:Op zondag 3 januari 2021 19:48 schreef Amarantha het volgende:
Bah morgen opnieuw beginnen met de antibioticakuur.
Sterktequote:Op zondag 3 januari 2021 19:48 schreef Amarantha het volgende:
Heb vroeger wel een paar keer een AB kuur gehad en wat is daar nou erg aan?quote:Op zondag 3 januari 2021 19:48 schreef Amarantha het volgende:
Niet alles is hetzelfde he. Heb ook vaak genoeg antibiotica gehad zonder problemen maar dan was het 1 pilletje per dag. Ik moet er nu 6 op een dag (en nog 2 maagbeschermers). Vorige keer had ik er 2 per dag te weinig per ongeluk en daar ging ik al niet zo goed op. Nogal een aanslag op je maag en darmen.quote:Op zondag 3 januari 2021 19:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb vroeger wel een paar keer een AB kuur gehad en wat is daar nou erg aan?
Ja je mag geen alcohol
Maar verder?
Ah veel zwaarder dus.quote:Op zondag 3 januari 2021 19:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Niet alles is hetzelfde he. Heb ook vaak genoeg antibiotica gehad zonder problemen maar dan was het 1 pilletje per dag. Ik moet er nu 6 op een dag (en nog 2 maagbeschermers). Vorige keer had ik er 2 per dag te weinig per ongeluk en daar ging ik al niet zo goed op. Nogal een aanslag op je maag en darmen.
Yes maar goed even 2 weken doorzetten, het moet toch helaas.quote:
Ja en nu niet stopppen das helemaal slecht.quote:Op zondag 3 januari 2021 20:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Yes maar goed even 2 weken doorzetten, het moet toch helaas.
Mag eigenlijk ook niet dus ga ik dit keer zeker niet doen maar omdat ik het al verkeerd deed en al heel lang met deze bacterie rondloop mocht ik van de huisarts het laten voor wat het was tot na de feestdagen zodat ik met kerst enz wel gewoon mij goed voelde en de kuur had toch al geen nut op de manier zoals ik het deed.quote:Op zondag 3 januari 2021 20:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja en nu niet stopppen das helemaal slecht.
Heeft die eerste kuur niet geholpen?quote:Op zondag 3 januari 2021 19:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Niet alles is hetzelfde he. Heb ook vaak genoeg antibiotica gehad zonder problemen maar dan was het 1 pilletje per dag. Ik moet er nu 6 op een dag (en nog 2 maagbeschermers). Vorige keer had ik er 2 per dag te weinig per ongeluk en daar ging ik al niet zo goed op. Nogal een aanslag op je maag en darmen.
Nee want nam hem verkeerd in en heb hem maar 6 dagen gehad i.p.v. 2 weken.quote:Op zondag 3 januari 2021 20:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heeft die eerste kuur niet geholpen?
quote:Op zondag 3 januari 2021 20:11 schreef Amarantha het volgende:
Maar het is gewoon kut als je je 10x zieker voelt door een kuur dan door de bacterie.
Denk dat ik dan eerst nog een tijd maagbeschermers mag slikken.quote:Op zondag 3 januari 2021 20:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hopen dat het met die twee weken voorbij is.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ja herkenbaar. Naja ben al 2 a 3 kg kwijt geraakt ineens (zag ik gisteren)quote:Op zondag 3 januari 2021 20:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een keer antibiotica gehad en toen kwam alles er aan beide kanten met ongeveer dezelfde structuur uit.
Magentaquote:
quote:Op zondag 3 januari 2021 20:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Denk dat ik dan eerst nog een tijd maagbeschermers mag slikken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja voor ibuprofen enzo moet je soms ook maagbeschermers pakken.. lekker gedoe allemaal.
Nooit eerder last van gehad maar ja was te verwachten.quote:Op zondag 3 januari 2021 20:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja voor ibuprofen enzo moet je soms ook maagbeschermers pakken.. lekker gedoe allemaal.
Doet de tandarts ook altijd bij mij. En dan roepen "je tandvlees is aan het bloeden".quote:Op zondag 3 januari 2021 20:27 schreef FranticDJ het volgende:
Ik moet van de tandarts nieuwe ragertjes gebruiken. maar het enige wat ik ermee doe is mn tandvlees lek prikken
Ja dat voel je ook niet ofzoquote:Op zondag 3 januari 2021 20:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Doet de tandarts ook altijd bij mij. En dan roepen "je tandvlees is aan het bloeden".
quote:Op zondag 3 januari 2021 20:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Denk dat ik dan eerst nog een tijd maagbeschermers mag slikken.Mag je wel vragen of dat wel verstandig is aangezien ibuprofen ook al erg zwaar is voor je maag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ibu is voor sommige mensen gewoonweg dodelijk, dat dat spul zomaar verkocht mag worden is ongelofelijk.Vakman pur sang
Ik mag geen ibuprofen meer zolang mijn maag nog is aangetast door de antibiotica. Maar kan ik gelukkig zelf wel merken, zodra ik geen buikpijn meer heb na het eten enz is het weer goed (zoals nu).quote:Op zondag 3 januari 2021 20:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mag je wel vragen of dat wel verstandig is aangezien ibuprofen ook al erg zwaar is voor je maag.
Ibu is voor sommige mensen gewoonweg dodelijk, dat dat spul zomaar verkocht mag worden is ongelofelijk.
Waarvoor heb je dan antibiotica gekregen?quote:Op zondag 3 januari 2021 20:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik mag geen ibuprofen meer zolang mijn maag nog is aangetast door de antibiotica. Maar kan ik gelukkig zelf wel merken, zodra ik geen buikpijn meer heb na het eten enz is het weer goed (zoals nu).
Omdat ik al een hele tijd met een bacterie rondloop in mijn maag die schade aan kan richten. Ik merk er bijzonder weinig van maar dokter kwam er toevallig achter.quote:Op zondag 3 januari 2021 20:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarvoor heb je dan antibiotica gekregen?
Ah oké. Dan is een antibiotica kuurtje wel verstandigquote:Op zondag 3 januari 2021 20:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat ik al een hele tijd met een bacterie rondloop in mijn maag die schade aan kan richten. Ik merk er bijzonder weinig van maar dokter kwam er toevallig achter.
Nam je meer dan 2 maanden dagelijks ibu misschien?quote:Op zondag 3 januari 2021 20:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik mag geen ibuprofen meer zolang mijn maag nog is aangetast door de antibiotica. Maar kan ik gelukkig zelf wel merken, zodra ik geen buikpijn meer heb na het eten enz is het weer goed (zoals nu).
Watquote:Op zondag 3 januari 2021 20:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nam je meer dan 2 maanden dagelijks ibu misschien?
Nee. Ik had al best wel erge buikpijn door de antibiotica want het tast je maag aan (wel met de hoeveelheid die ik moet nemen iig) en toen heb ik vervolgens op een dag een ibu genomen tegen de pijn maar omdat mijn maag beschadigd is/was door de antibiotica viel dat heel erg slecht.quote:Op zondag 3 januari 2021 20:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nam je meer dan 2 maanden dagelijks ibu misschien?
Is* en ja.quote:Op zondag 3 januari 2021 20:54 schreef Lospedrosa het volgende:
De bacterie was: helicobacter pylori?
Nee, prima, ik ken mensen die slikken die roze pillen als snoepjes en die kunnen maagzweren veroorzaken. Dus vroeg just to be safe.quote:Op zondag 3 januari 2021 20:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee. Ik had al best wel erge buikpijn door de antibiotica want het tast je maag aan (wel met de hoeveelheid die ik moet nemen iig) en toen heb ik vervolgens op een dag een ibu genomen tegen de pijn maar omdat mijn maag beschadigd is/was door de antibiotica viel dat heel erg slecht.
Snap ook niet zo goed hoe je uit mijn verhaal haalt dat ik 2 maanden dagelijk ibu heb genomen.
Ik ben er ook niet vies van als ik ergens pijn heb.quote:Op zondag 3 januari 2021 20:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee, prima, ik ken mensen die slikken die roze pillen als snoepjes en die kunnen maagzweren veroorzaken. Dus vroeg just to be safe.
knuffelbeertjequote:Op zondag 3 januari 2021 21:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Kan ettolientje daar niet mee helpen?
Ik heb de Nederlandse maar 1 seizoen gekeken. Vond het toen een stuk minder leuk dan GBBO op de BBC.quote:Op zondag 3 januari 2021 21:04 schreef FranticDJ het volgende:
@:buda @:bossie ik zie nog wel gebeuren dat di Duitser straks in een veel te strake leren broek uit z'n spektakelstuk gaat springen
onder het mom van 'Andre is toch weer alleen'
quote:Op zondag 3 januari 2021 21:04 schreef FranticDJ het volgende:
@:buda @:bossie ik zie nog wel gebeuren dat di Duitser straks in een veel te strake leren broek uit z'n spektakelstuk gaat springen
quote:Op zondag 3 januari 2021 21:04 schreef FranticDJ het volgende:
met zo'n gelukskoekje rond z'n kleine stokje gevouwenquote:Op zondag 3 januari 2021 21:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Of die Chinees, want die is ook homo..
Nee.quote:Op zondag 3 januari 2021 22:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Jij bent ook zo’n tokkie die een Ikea wastas heeft?
Ik heb nog een Cone Together staan volgens mij.quote:Op zondag 3 januari 2021 22:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik snak echt naar een pot chunky monkey ofzo.
Ik weet niet zo goed wat ik met deze informatie moet.quote:Op zondag 3 januari 2021 22:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb nog een Cone Together staan volgens mij.
ja ik flikker altijd van alles in mn boodschappenmandje wat ik leuk denk te vinden/nodig denk te hebben.quote:
dit klinkt als een slechte pornoquote:Op zondag 3 januari 2021 22:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb nog een Cone Together staan volgens mij.
Je kan er niet zoveel mee aangezien ik die op ga eten.quote:Op zondag 3 januari 2021 22:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed wat ik met deze informatie moet.
Je weet dat je me nu heel verdrietig maakt.quote:Op zondag 3 januari 2021 22:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kan er niet zoveel mee aangezien ik die op ga eten.
https://www.ikea.com/nl/n(...)vrij-staal-00459277/quote:Op zondag 3 januari 2021 22:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je weet dat je me nu heel verdrietig maakt.
Ook weer niet helemaal.quote:Op zondag 3 januari 2021 22:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.ikea.com/nl/n(...)vrij-staal-00459277/
is dit niet een oplossing voor je rijst probleem?
zou rijst daar niet door heen vallen?quote:Op zondag 3 januari 2021 22:32 schreef CherryLips het volgende:
https://www.ikea.com/nl/n(...)ALw_wcB&gclsrc=aw.ds
Misschien zoiets?
Ja waarschijnlijk wel.quote:Op zondag 3 januari 2021 22:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zou rijst daar niet door heen vallen?
Theoretisch mogelijk.quote:Op zondag 3 januari 2021 22:38 schreef bitterbal het volgende:
Die ex collega wappie zei dat de 6e bekend gaat worden dat Trump toch heeft gewonnen
Je kunt ze wappie noemen maar wat weten ze toch veel.quote:Op zondag 3 januari 2021 22:38 schreef bitterbal het volgende:
Die ex collega wappie zei dat de 6e bekend gaat worden dat Trump toch heeft gewonnen
Nee.quote:Op zondag 3 januari 2021 22:42 schreef Amarantha het volgende:
Uch kunnen we morgen overslaan? Door naar dinsdag.
Ach Enzo Ferrari had ook vrienden die voor Musolini vocht waarvan de familie hem het steigerend paar gaf wat het familie wapen wasquote:Op zondag 3 januari 2021 22:34 schreef Lospedrosa het volgende:
George Orwell heeft gewoon aan communistische zijde gevochten in Spanje.Wist je dat?
Trillende handjes, alles?quote:Op zondag 3 januari 2021 22:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik begin een beetje ontwenningsverschijnselen van de chocola te krijgen.
Morgen wordt vloer ingemeten, dus neequote:Op zondag 3 januari 2021 22:42 schreef Amarantha het volgende:
Uch kunnen we morgen overslaan? Door naar dinsdag.
Dat kan dinsdag ook nogquote:Op zondag 3 januari 2021 22:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Morgen wordt vloer ingemeten, dus nee
Dan word het lastigerquote:Op zondag 3 januari 2021 22:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja maar dan moet ik weer een nieuwe afspraak maken enzo
Nou ja trump gaat volgens hem winnen omdat er fraude is gepleegd natuurlijk en er kwade krachten achter zittenquote:Op zondag 3 januari 2021 22:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
https://www.washingtonpos(...)9f72ff46b_story.html
Je zou dit nog kunnen lezen als je de theoretische mogelijkheid wil weten.
quote:Op zondag 3 januari 2021 22:50 schreef bitterbal het volgende:
Beelden uitgelekt van Uitstraling op kantoor
https://9gag.com/gag/arMveY0
proptijdquote:Op zondag 3 januari 2021 22:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja trump gaat volgens hem winnen omdat er fraude is gepleegd natuurlijk en er kwade krachten achter zitten
Daarom komt die ook telkens met die enge vent aanzettenquote:
Geef wat?quote:
Ja welk eten?quote:
Zeker!quote:Op zondag 3 januari 2021 22:59 schreef CherryLips het volgende:
Nou, drie ochtenden uit kunnen slapen. Zijn jullie er morgenochtend weer?
Das wel een beetje veel hoorquote:
Ja jij en Gerrie zouden gewoon een duo moeten vormen als Veel & Vraatquote:
quote:Op zondag 3 januari 2021 23:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja jij en Gerrie zouden gewoon een duo moeten vormen als Veel & Vraat
Dikke en de dunnequote:Op zondag 3 januari 2021 23:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja jij en Gerrie zouden gewoon een duo moeten vormen als Veel & Vraat
Gerrie & Derriequote:
Over 36 minuten weet ik meer.quote:Op zondag 3 januari 2021 23:23 schreef Amarantha het volgende:
Was er bij jullie veel vuurwerk om 00:00?
Met oud op nieuw nog best wel wat siervuurwerk, binnen een uur was het weer rustig.quote:Op zondag 3 januari 2021 23:23 schreef Amarantha het volgende:
Niet extreem veel, minder als normaal, maar zeker nog genoeg te zienquote:Op zondag 3 januari 2021 23:23 schreef Amarantha het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |