SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Morgenvroeg corona test want ben dit weekend klachten beginnen te krijgen (hoesten, lichte verhoging)quote:
Ben je in de buurt van geweest van een besmet iemand?quote:Op zondag 3 januari 2021 17:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Morgenvroeg corona test want ben dit weekend klachten beginnen te krijgen (hoesten, lichte verhoging)
Oei, oeiquote:Op zondag 3 januari 2021 17:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Morgenvroeg corona test want ben dit weekend klachten beginnen te krijgen (hoesten, lichte verhoging)
Niet dat ik weet.quote:Op zondag 3 januari 2021 17:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben je in de buurt van geweest van een besmet iemand?
In mijn familie wel al 2 mensen gehad die corona hebben gehad (zonder klachten), maar die heb ik al 2 maanden niet meer gezien. Buiten foto's om danquote:Op zondag 3 januari 2021 17:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oei, oei![]()
Niemand anders in je familie met klachten?
Nou hopen dat het geen corona isquote:Op zondag 3 januari 2021 17:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet dat ik weet.
[..]
In mijn familie wel al 2 mensen gehad die corona hebben gehad (zonder klachten), maar die heb ik al 2 maanden niet meer gezien. Buiten foto's om dan
Ik hoop ook dat het verkoudheid/licht griepje is.quote:
Beterschap!quote:Op zondag 3 januari 2021 17:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat het verkoudheid/licht griepje is.
Laatste weekend van de vakantie. Goede voornemensquote:Op zondag 3 januari 2021 17:28 schreef Lospedrosa het volgende:
Flinke wandeling gedaan op de hoogste berg van Salland. Druk! Niet normaal joh
Die smiley ookquote:Op zondag 3 januari 2021 17:44 schreef Lospedrosa het volgende:
In het bos wordt je tegenwoordig ook al geconfronteerd met wappies.
Op elk routepaaltje was dit kaartje gelegd![]()
[ afbeelding ]
Zoiets dergelijks lag ook al laatst in mijn brievenbus.quote:Op zondag 3 januari 2021 17:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[ afbeelding ]In het bos wordt je tegenwoordig ook al geconfronteerd met wappies.
[ afbeelding ]
Dat weet je tegenwoordig nooitquote:Op zondag 3 januari 2021 17:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geloof nu 4 dochters en 1 zoon. Tenminste denk dat Ayden een jongensnaam is?
Dat was toch iets met en voor vrouwen?quote:Op zondag 3 januari 2021 17:47 schreef bitterbal het volgende:
vandaag was er ook een demo in haarlem geloof ik , veel mensen op afgekomen.
nee hier filmpjequote:Op zondag 3 januari 2021 17:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat was toch iets met en voor vrouwen?
Vrouwen voor vrijheid van Isa Greens ja dat was het.
quote:Op zondag 3 januari 2021 17:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geloof nu 4 dochters en 1 zoon. Tenminste denk dat Ayden een jongensnaam is?
Ja dit staat er tochquote:Op zondag 3 januari 2021 17:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee hier filmpje
https://www.nu.nl/285241/(...)ORNVr0sh4Qe4WZmqY1vw
quote:De demonstratie werd georganiseerd door Vrouwen voor Vrijheid. .
Ohja die Kapitein YT, zag ik dit filmpje vanquote:Op zondag 3 januari 2021 17:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[ afbeelding ]In het bos wordt je tegenwoordig ook al geconfronteerd met wappies.
[ afbeelding ]
Waar ben je mee bezig dan?quote:Op zondag 3 januari 2021 17:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja ook.. beginnen eindelijk wat wieltjes in gang te schieten
Nee, ik ook nietquote:Op zondag 3 januari 2021 17:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee, 'gewone stroop'.
Geen maple in huis, maar vind die ook niet zo bijzonder eerlijk gezegd.
maar dit is wel raar ook toch?quote:Op zondag 3 januari 2021 17:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohja die Kapitein YT, zag ik dit filmpje van![]()
Ja dat, of de Zeeuwsche Boerinquote:Op zondag 3 januari 2021 18:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet![]()
Mijn moeder was er erg dol op, als halve Canadees, maar ik heb liever Nederlandse schenkstroop
quote:
quote:Op zondag 3 januari 2021 17:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Okee wel. Jammer dat het morgen maandag is
Thanks!quote:
Kijk, goed bezig!quote:Op zondag 3 januari 2021 18:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
verhuizing, uitbouwen van de zaak, in maart andere baan.. etc
Is 't zelfde als een boete uitdelen op kenteken zoals je oa bij wegmisbruikers ook vaak zat ziet. Vind ik niks raar aan.quote:
quote:Op zondag 3 januari 2021 17:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb mijn collega vandaag een hand gegeven![]()
Een Zeeuwsche boerin klinkt wel lekkerquote:Op zondag 3 januari 2021 18:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja dat, of de Zeeuwsche Boerin
Of Canissius appelstroop
RIPquote:Op zondag 3 januari 2021 17:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb mijn collega vandaag een hand gegeven![]()
https://zeeuwscheboerinkeukenstroop.nlquote:Op zondag 3 januari 2021 18:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een Zeeuwsche boerin klinkt wel lekker
Denk dat die doelde op een andere zoete verrassingquote:Op zondag 3 januari 2021 18:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://zeeuwscheboerinkeukenstroop.nl
Potentieel zuur en een beetje bitter/ziltquote:Op zondag 3 januari 2021 18:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat die doelde op een andere zoete verrassing
Hmm, ooit weleens op, geloof ikquote:Op zondag 3 januari 2021 18:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://zeeuwscheboerinkeukenstroop.nl
Goeie vraagquote:Op zondag 3 januari 2021 18:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zijn het dan geen Canadian Pancakes??![]()
Genieten.quote:Op zondag 3 januari 2021 17:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
?quote:
Oh, ik luister alleen zulke Duitse rommel met nieuwjaarsnachtquote:
ik luister vanalles het hele jaar doorquote:Op zondag 3 januari 2021 18:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh, ik luister alleen zulke Duitse rommel met nieuwjaarsnacht
Niet afgekeken, wat een dramaquote:Op zondag 3 januari 2021 17:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja hier is het een beetje traditie om met nieuwjaarsnacht lekker al die foute Duitse dingen te luisteren die ze dan uitzenden op de Duitse zenders, Kultnacht en zulke dingen. Puur zodat dat alvast is geweest en je het de rest van het jaar niet meer hoeft te horenquote:Op zondag 3 januari 2021 18:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik luister vanalles het hele jaar door
1e kerst had m'n ma een Helene Fischer concert op staanquote:Op zondag 3 januari 2021 18:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja hier is het een beetje traditie om met nieuwjaarsnacht lekker al die foute Duitse dingen te luisteren die ze dan uitzenden op de Duitse zenders, Kultnacht en zulke dingen. Puur zodat dat alvast is geweest en je het de rest van het jaar niet meer hoeft te horen
Ik draag mijn kapje wel hoor. Maar mensen achtervolgen en thuis beboeten vind ik wel heel raar voor een matige maatregel.quote:
Misschien heeft die flink stennis getrapt in de winkel?quote:Op zondag 3 januari 2021 18:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik draag mijn kapje wel hoor. Maar mensen achtervolgen en thuis beboeten vind ik wel heel raar voor een matige maatregel.
wat is een hipmdingetje?quote:Op zondag 3 januari 2021 18:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Kijk vooral dat filmpje van zijn verjaardags feestje daar. Met geld gooien is dat daar een hipmdingetje ofzo.![]()
https://www.ad.nl/buitenl(...)in-nigeria~abb414ee/
nee?quote:Op zondag 3 januari 2021 18:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ken je dat niet?
Nu ga ik elk typefoutje van je verbeteren![]()
*zo heet.quote:Op zondag 3 januari 2021 18:41 schreef bitterbal het volgende:
oh het is echt een spatie. Ik dacht dat het iets was wat zoheet
Oh het is een Nigeriaans feestgebruik, zie ik.quote:Op zondag 3 januari 2021 18:42 schreef bitterbal het volgende:
Ik ken het alleen van die arabs met een theedoek op die briefjes met geld naar die buikdanseressen gooien
Vind het anders best koud, klote oostenwindquote:
ordinair zou etto zeggenquote:Op zondag 3 januari 2021 18:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh het is een Nigeriaans feestgebruik, zie ik.
Money spraying.
https://www.okayafrica.co(...)y-is-spraying-money/
Bitterbal hé?quote:Op zondag 3 januari 2021 18:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind het anders best koud, klote oostenwind
Die moet inderdaad wel heet zijn jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op zondag 3 januari 2021 18:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die moet inderdaad wel heet zijn jaDie is of stijf bevroren of je brandt je bek er aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op zondag 3 januari 2021 18:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die moet inderdaad wel heet zijn jaWaarom niet beide?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vakman pur sang
De user zal soms wel heet zijn, maar lang niet altijd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op zondag 3 januari 2021 18:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
De user zal soms wel heet zijn, maar lang niet altijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |