Dan word iedereen gek.quote:Op zondag 3 januari 2021 17:04 schreef Socios het volgende:
Onder geen enkel beding; alle restricties worden opgeheven.
Precies. Alhoewel voorzichtigheid nu écht geboden is, met die Britse mutatie. Beter nog even deze lockdown paar weken verlengen, dan de boel weer loslaten en dan nogmaals hard de deksel op de neus krijgen. Feit is dat de vaccins in aantocht zijn, en dit voorjaar echt weer een hoop kan. Zaak nu niet te vroeg te verslappen.quote:Op zondag 3 januari 2021 17:11 schreef Hamzoef het volgende:
Ik hoop het niet.
Ik denk dat het ook nog te vroeg is om daar iets over te zorgen. Als halverwege januari blijk dat de gevreesde feestdagen piek uitgebleven is, kan er allicht iets versoepeld worden.
Afwachten maar zoals het er nu voorstaat gaat het verlengt worden.quote:Op zondag 3 januari 2021 17:03 schreef osodevo het volgende:
Denken jullie dat komende 19 januari de lockdown verlengd wordt?
Kan me niet voorstellen dat ze zo ver gaan. Heeft te grote gevolgen.quote:Op zondag 3 januari 2021 17:17 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Kans op verlengen lijkt mij t grootst. Tot aan voorjaarsvakantie ofzo?
Was het maar waar. Helaas "denkt" de regering dat iedereen nog steeds doodsbang is voor die overschatte verkoudheid.quote:Op zondag 3 januari 2021 17:04 schreef Socios het volgende:
Onder geen enkel beding; alle restricties worden opgeheven.
Want?quote:Op zondag 3 januari 2021 17:29 schreef laracroftonline het volgende:
Idioot dat we überhaupt een lockdown hebben
Zonder lockdown hadden we code zwart gehad in de ziekenhuizen.quote:Op zondag 3 januari 2021 17:29 schreef laracroftonline het volgende:
Een 'verkoudheid' die zonder maatregelen die hele zorg laat vastlopenquote:Op zondag 3 januari 2021 17:30 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Was het maar waar. Helaas "denkt" de regering dat iedereen nog steeds doodsbang is voor die overschatte verkoudheid.
Viruswappie is een deur verderquote:Op zondag 3 januari 2021 17:29 schreef laracroftonline het volgende:
Natuurlijk, zolang het volk hysterisch blijft en het toestaat zal er geen verandering komen.quote:Op zondag 3 januari 2021 17:03 schreef osodevo het volgende:
Voor de kwetbaren is een uitzondering gemaakt in deze lockdown die kunnen gewoon naar school.quote:Op zondag 3 januari 2021 17:24 schreef quirina het volgende:
Nee de scholen moeten echt wel weer open hoor.
Kinderen hebben al een achterstand. Vooral de kinderen van laagopgeleiden en armeren hebben het nu al niet makkelijk. Vooral als er geen tweede computer is of als deze gedeeld moet worden met broers/zussen of ouder die er op moet thuiswerken.
Nee dat moet niet, het virus moet bestreden worden, tijd voor uitzonderingen is voorbij.quote:Op zondag 3 januari 2021 17:24 schreef quirina het volgende:
Nee de scholen moeten echt wel weer open hoor.
Kinderen hebben al een achterstand. Vooral de kinderen van laagopgeleiden en armeren hebben het nu al niet makkelijk. Vooral als er geen tweede computer is of als deze gedeeld moet worden met broers/zussen of ouder die er op moet thuiswerken.
Ja, vooral dankzij die nieuwe "Britse variant"quote:Op zondag 3 januari 2021 17:03 schreef osodevo het volgende:
Er zijn nog niet veel redenen om te versoepelen lijkt mij. Met het oog op de ziekenhuizen. In het voorjaae maakten ze daar ook ineens een langere periode van. Het economische nadeel gaat met een paar weekjes meer of minder ook niet meer het grote verschil maken.quote:Op zondag 3 januari 2021 17:22 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat ze zo ver gaan. Heeft te grote gevolgen.
Ik heb liever dat ze eens wat meer inzetten op het gaan handhaven van geldende maatregelen, ipv steeds strengere dingen verzinnen/verlengen maar dit niet te handhaven. Schiet niet op zo. Is alleen maar extra vervelend voor de mensen die zich wel fatsoenlijk aan de regels houden.
Dat weet ik niet hoor. Kijk, de horeca heeft relatief weinig invloed op onze economie. Voor consumentisme in het algemeen is dat een ander verhaal. En dat merk je wel als winkels langer dicht blijven, al blijft een deel van de consumptie online doorgaan natuurlijk.quote:Op zondag 3 januari 2021 18:28 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Het economische nadeel gaat met een paar weekjes meer of minder ook niet meer het grote verschil maken.
Inderdaad. Zelfde lui die helemaal in paniek raken als hun kind een keer van de schommelt valt. Die raken in paniek om het minste geringste.quote:Op zondag 3 januari 2021 17:30 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Was het maar waar. Helaas "denkt" de regering dat iedereen nog steeds doodsbang is voor die overschatte verkoudheid.
Die vlieger gaat niet altijd op. Soms is het in eerste instantie niet zichtbaar. Kinderen houden hun mond onder druk van ouders. Ouders zijn vervolgens niet te bereiken of houden hulp weg.quote:Op zondag 3 januari 2021 18:15 schreef mrevil1337 het volgende:
[..]
Voor de kwetbaren is een uitzondering gemaakt in deze lockdown die kunnen gewoon naar school.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |