* LTVDK sluit zich aan ondanks geen mod maar wel vinkje.quote:Op zondag 3 januari 2021 18:11 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
* Tijger_m gaat de ophef maken in de pers, mods moeten uiteraard voorrang krijgen
De verpleegbewoners zouden die toch krijgen?quote:Op zondag 3 januari 2021 18:12 schreef tesssssssss het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)oorrang-gevaccineerd
Huisartsen krijgen het Moderna vaccin.
Dat zou ik maar ff niet doen als ik jou was.quote:Op zondag 3 januari 2021 18:11 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
* Tijger_m gaat de ophef maken in de pers, mods moeten uiteraard voorrang krijgen
Goed punt maar ik heb het sinds vorig jaar Maart al goed volgehouden dus een paar maanden meer overleef ik ook nog welquote:Op zondag 3 januari 2021 18:13 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Dat zou ik maar ff niet doen als ik jou was.
Zo snel als het beleid hier wisselt, zou je best eens te laat terug kunnen zijn en is je beurt al geweest!
Daarom vaccineert het VK ook zo 'onwetenschappelijk'. Het is een race tussen besmettingen/ziekenhuisopnamen en vaccinaties.quote:Op zondag 3 januari 2021 18:03 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
[..]
Weer een land dat altijd maar uitgaat van het optimistische scenario dus.
Andere takken van de zorg lijkt mij.quote:Op zondag 3 januari 2021 17:35 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Kunnen we al geld inzetten op wat de volgende groep wordt?
Ja.quote:Op zondag 3 januari 2021 18:13 schreef VoMy het volgende:
[..]
De verpleegbewoners zouden die toch krijgen?
Beetje kinderachtig om hem aan te vallen op zijn gewicht. Maar zijn brug is er iig wel klaar voor.quote:
Jij ook een fijn nieuwjaar met vaccinatie gewenst, Ven.quote:Op zondag 3 januari 2021 18:18 schreef Ven1972 het volgende:
Allereerst een gelukkig nieuwjaar, nu eerste post van mij in 2021. En wat we heel erg hopen dat we allemaal in 2021 gevaccineerd zijn, dan kunnen we weer volop genieten van het leven in Nederland met feesten, vakanties en uitjes. Dat verlangen we echt heel erg naar.
Maar we moeten nog wel goed uit kijken voor de Britse variant van het coronavirus, die kan echt wel alles in roet gooien dit jaar. Laten we het maar hopen dat alles mee zal vallen.
Ik vier nieuwjaar altijd met champagnequote:Op zondag 3 januari 2021 18:21 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Jij ook een fijn nieuwjaar met vaccinatie gewenst, Ven.
Ah joh... zo is het effect sneller!quote:Op zondag 3 januari 2021 18:23 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik vier nieuwjaar altijd met champagne
Nee, dank je wel; ik hoef niet zo nodig proefkonijntje te spelen.quote:Op zondag 3 januari 2021 17:49 schreef Qarrad het volgende:
Wat serieus mooie nieuwe groepen zouden zijn: mensen in de essentiële beroepen en mensen die niet vanuit huis kunnen werken.
Tja...we gaan het zienquote:Op zondag 3 januari 2021 18:28 schreef capricia het volgende:
@:tijger_m
Kun je straks nog wel weg?![]()
[ twitter ]
Wat zouden ze dan zien daar? Loopt het helemaal uit de hand?quote:Op zondag 3 januari 2021 18:28 schreef capricia het volgende:
@:tijger_m
Kun je straks nog wel weg?![]()
[ twitter ]
Waren jullie op vakantie, of in allebei de landen een woning? Of op bezoek daar?quote:Op zondag 3 januari 2021 18:31 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tja...we gaan het zien
Ik denk dat het land uit niet echt een probleem zal zijn, ook strengere regels staan essentieele reizen toe en de ferries worden nooit stilgelegd door het VK omdat ze afhankelijk zijn daarvan voor import van essentieele goederen.
We hebben al een volle tank dus we hoeven niet meer te stoppen als we dat niet willen.
We kunnen overigens zonder problemen langer blijven hier maar we willen allebei wel naar huis zolangzamerhand
Vooral politiekquote:Op zondag 3 januari 2021 18:40 schreef Minimunt het volgende:
[..]
Wat zouden ze dan zien daar? Loopt het helemaal uit de hand?
Hoeft ook niet, dat hebben de mensen in de trials voor je gedaan.quote:Op zondag 3 januari 2021 18:29 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nee, dank je wel; ik hoef niet zo nodig proefkonijntje te spelen.
Veel succes en een goede terugreis zonder gedoe toegewenst! Ik hoop dat je over een paar dagen vanuit Nederland kan posten.quote:Op zondag 3 januari 2021 18:31 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tja...we gaan het zien
Ik denk dat het land uit niet echt een probleem zal zijn, ook strengere regels staan essentieele reizen toe en de ferries worden nooit stilgelegd door het VK omdat ze afhankelijk zijn daarvan voor import van essentieele goederen.
We hebben al een volle tank dus we hoeven niet meer te stoppen als we dat niet willen.
We kunnen overigens zonder problemen langer blijven hier maar we willen allebei wel naar huis zolangzamerhand
Ik niet, laat de Britse variant maar lekker op dat eiland blijven.quote:Op zondag 3 januari 2021 18:58 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Veel succes en een goede terugreis zonder gedoe toegewenst! Ik hoop dat je over een paar dagen vanuit Nederland kan posten.
Maar hij is hier al.quote:Op zondag 3 januari 2021 18:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik niet, laat de Britse variant maar lekker op dat eiland blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |