Ach, is toch evident man. Kijk eens naar waar de besmettingen plaats vinden: thuis.quote:Op zondag 3 januari 2021 20:58 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Het is nog veel meer naïef om dat zomaar te zeggen zonder enige onderbouwing.
Heb je ook je leren stringetje aan dan, met je sjaalquote:Op zondag 3 januari 2021 21:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Je hebt geen sjaal liggen thuis?
Tuurlijk, lekker representatief voor heel Nederland ookquote:Op zondag 3 januari 2021 20:57 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik ben de straat nog op geweest. Iedereen zat >4 binnen of groepen/buurten op straat van 20 man.
Kerst of oud en nieuw heeft een veel groter effect dan zo'n protest, wat bovendien ook nog gewoon in de buitenlucht was. Je bent naïef als je zo'n protest veroordeeld maar ondertussen niet wil erkennen dat de feestdagen een veel grotere invloed gaan hebben
Als ze dat echt netjes kunnen onderbouwen dan is dat mooi nieuwsquote:Op zondag 3 januari 2021 20:58 schreef Owen-Kravecki het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar het is over de 90% effectief. Argentinië gaat Sputnik gebruiken als vaccin.
quote:Op zondag 3 januari 2021 21:03 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Heb je ook je leren stringetje aan dan, met je sjaalMiet
Snap niet waarom er zo'n boycot sfeertje om dat vaccin heen hangt. Als wij Sputnik hadden ingekocht hadden we al miljoenen op voorraad gehad en een pracht vaccin met 92% effectiviteit.quote:Op zondag 3 januari 2021 20:58 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Ja. 92% effectief. Volgens mij zelfs in the lancet. maar het was iig peer-reviewed
https://www.1limburg.nl/v(...)ari?context=topstoryquote:De GGD'en beginnen eerder met het vaccineren van zorgmedewerkers. Dat betekent voor Limburg dat zorgmedewerkers vanaf 15 januari vaccinaties kunnen halen.
Dat klinkt goedquote:Op zondag 3 januari 2021 20:58 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Ja. 92% effectief. Volgens mij zelfs in the lancet. maar het was iig peer-reviewed
Dat heet geopolitiek Hansquote:Op zondag 3 januari 2021 21:05 schreef Owen-Kravecki het volgende:
[..]
Snap niet waarom er zo'n boycot sfeertje om dat vaccin heen hangt. Als wij Sputnik hadden ingekocht hadden we al miljoenen op voorraad gehad en een pracht vaccin met 92% effectiviteit.
Nee, dat is niet evident. Ik zie geen reden om aan te nemen dat je weet waar je over praat.quote:Op zondag 3 januari 2021 21:02 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ach, is toch evident man. Kijk eens naar waar de besmettingen plaats vinden: thuis.
Druk maken om een protest terwijl jan en alleman wijdverspreid door heel NL kerst en oud en nieuw viert met vrienden en familie.
Politiek belangrijker dan virus.quote:Op zondag 3 januari 2021 21:05 schreef Owen-Kravecki het volgende:
[..]
Snap niet waarom er zo'n boycot sfeertje om dat vaccin heen hangt. Als wij Sputnik hadden ingekocht hadden we al miljoenen op voorraad gehad en een pracht vaccin met 92% effectiviteit.
Het was goed genoeg iig voor Oxford om nu officieël met ze samen te werken om te kijken of ze elkaar als booster shot kunnen gebruiken. Dus Oxford en astrazeneca hebben wel echt vertrouwen in ze duidelijkquote:
Het is ook zo van: omdat het Russisch is zal het wel niet deugen. Of Chinees straks. Die zullen hun bevolking wel met rommel injecteren. En van alle Aziatische, Afrikaanse en Zuid-Amerikaanse landen die straks hun vaccins gaan kopen. Wat hun belang daarbij is? Umm... Nevermind. Elke complottheorie die hier ongehoord is, wordt over dat soort landen klakkeloos geloofd.quote:Op zondag 3 januari 2021 21:10 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Politiek belangrijker dan virus.
Oxford snapt het, die werken nu samen met dat Russische instituut.
Dat heet vooral gebrek aan goedkeuring door de controlerende instantie, publicatie van fase 3 trial resultaten in een fatsoenlijke journal en ga zo maar door. Rusland en China hebben vaccins die misschien wel effectief zijn, maar ze zijn verder niet geïnteresseerd in het doorlopen van het proces om vaccins ook in Europa of de VS aan de man te krijgen.quote:
Dat lijkt niet zo, dat *IS* zo.quote:Op zondag 3 januari 2021 21:19 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Het is ook zo van: omdat het Russisch is zal het wel niet deugen. Of Chinees straks. Die zullen hun bevolking wel met rommel injecteren. En van alle Aziatische, Afrikaanse en Zuid-Amerikaanse landen die straks hun vaccins gaan kopen. Wat hun belang daarbij is? Umm... Nevermind. Elke complottheorie die hier ongehoord is, wordt over dat soort landen klakkeloos geloofd.
Vanuit het oogpunt van de derde wereld lijkt het eerder alsof de westerse landen hun vaccins hamsteren om 100-jarigen en gezonde huisartsen te injecteren. Terwijl China straks als reddende engel een groot deel van de derde wereld van vaccins gaat voorzien. En daardoor weer een stapje op 'ons' inloopt.
Het is maar te hopen dat het met Oxford en Janssen een beetje opschiet, die lijken ook zeer geschikt voor de arme, hete landen. Heb je in ieder geval als westerse landen nog een beetje tegenwicht aan China.
Ah, dat is geen fijne situatie, lief dat jullie zijn gaan helpen!quote:Op zondag 3 januari 2021 20:31 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mijn vrouw is Britse en we waren in het VK om mantelzorg te geven voor bijna 2 maanden, de gezondheid van mijn schoonmoeder is nogal fragiel en het werd allemaal wat te veel voor mijn schoonvader.
Dat óók jaquote:Op zondag 3 januari 2021 21:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat heet vooral gebrek aan goedkeuring door de controlerende instantie, publicatie van fase 3 trial resultaten in een fatsoenlijke journal en ga zo maar door. Rusland en China hebben vaccins die misschien wel effectief zijn, maar ze zijn verder niet geïnteresseerd in het doorlopen van het proces om vaccins ook in Europa of de VS aan de man te krijgen.
Als jij de data van het RIVM niet serieus neemt dan houdt het idd op.quote:Op zondag 3 januari 2021 21:06 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Nee, dat is niet evident. Ik zie geen reden om aan te nemen dat je weet waar je over praat.
Ik kan me niet voorstellen dat data van het RIVM suggereren dat 17 miljoen Nederlanders allemaal op elkaar gepakt zaten en dat deze mensen specifiek zeuren over Willem Engel en Van Haga knuffelen tijdens een manifestatiequote:Op zondag 3 januari 2021 21:23 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Als jij de data van het RIVM niet serieus neemt dan houdt het idd op.
Het gaat mij er alleen om dat het effect van de feestdagen veel groter gaat zijn dan een protest. Dat ik niet letterlijk heel Nederland bedoel lijkt me duidelijk.quote:Op zondag 3 januari 2021 21:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Tuurlijk, lekker representatief voor heel Nederland ook
Ik zag de andere kant, en nu? Wellicht is het niet zo absoluut
Ik weet niet tegen wie je het hebt in je tweede alinea maar neem aan niet tegen mij
Nah... probleem opgelost.quote:Op zondag 3 januari 2021 21:26 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Het gaat mij er alleen om dat het effect van de feestdagen veel groter gaat zijn dan een protest. Dat ik niet letterlijk heel Nederland bedoel lijkt me duidelijk.
Dat percentage positieve tests is ook wel erg fors.quote:
Dat was niet bepaald duidelijkquote:Op zondag 3 januari 2021 21:26 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Het gaat mij er alleen om dat het effect van de feestdagen veel groter gaat zijn dan een protest. Dat ik niet letterlijk heel Nederland bedoel lijkt me duidelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |