abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197196151
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 20:58 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Het is nog veel meer naïef om dat zomaar te zeggen zonder enige onderbouwing.
Ach, is toch evident man. Kijk eens naar waar de besmettingen plaats vinden: thuis.

Druk maken om een protest terwijl jan en alleman wijdverspreid door heel NL kerst en oud en nieuw viert met vrienden en familie. :')
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_197196157
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 21:01 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Je hebt geen sjaal liggen thuis?
Heb je ook je leren stringetje aan dan, met je sjaal :') Miet
  zondag 3 januari 2021 @ 21:03:28 #228
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197196170
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 20:57 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Ik ben de straat nog op geweest. Iedereen zat >4 binnen of groepen/buurten op straat van 20 man.

Kerst of oud en nieuw heeft een veel groter effect dan zo'n protest, wat bovendien ook nog gewoon in de buitenlucht was. Je bent naïef als je zo'n protest veroordeeld maar ondertussen niet wil erkennen dat de feestdagen een veel grotere invloed gaan hebben
Tuurlijk, lekker representatief voor heel Nederland ook

Ik zag de andere kant, en nu? Wellicht is het niet zo absoluut

Ik weet niet tegen wie je het hebt in je tweede alinea maar neem aan niet tegen mij
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 3 januari 2021 @ 21:04:20 #229
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197196200
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 20:58 schreef Owen-Kravecki het volgende:

[..]

Dat weet ik niet, maar het is over de 90% effectief. Argentinië gaat Sputnik gebruiken als vaccin.
Als ze dat echt netjes kunnen onderbouwen dan is dat mooi nieuws

En fijn te horen, hopelijk werkt het ook goed mee in het vaccineren van eenieder
  zondag 3 januari 2021 @ 21:04:56 #230
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_197196217
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 21:03 schreef Sfancta het volgende:

[..]

Heb je ook je leren stringetje aan dan, met je sjaal :') Miet
:')
  zondag 3 januari 2021 @ 21:05:13 #231
493907 Owen-Kravecki
A sales manager for a company
pi_197196224
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 20:58 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Ja. 92% effectief. Volgens mij zelfs in the lancet. maar het was iig peer-reviewed :)
Snap niet waarom er zo'n boycot sfeertje om dat vaccin heen hangt. Als wij Sputnik hadden ingekocht hadden we al miljoenen op voorraad gehad en een pracht vaccin met 92% effectiviteit.
Hoogleraar Rijmelarij Phd. University of Noroc City, Nevada USA.
pi_197196227
quote:
De GGD'en beginnen eerder met het vaccineren van zorgmedewerkers. Dat betekent voor Limburg dat zorgmedewerkers vanaf 15 januari vaccinaties kunnen halen.
https://www.1limburg.nl/v(...)ari?context=topstory
  zondag 3 januari 2021 @ 21:05:38 #233
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197196235
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 20:58 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Ja. 92% effectief. Volgens mij zelfs in the lancet. maar het was iig peer-reviewed :)
Dat klinkt goed ^O^
  zondag 3 januari 2021 @ 21:06:04 #234
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197196246
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 21:05 schreef Owen-Kravecki het volgende:

[..]

Snap niet waarom er zo'n boycot sfeertje om dat vaccin heen hangt. Als wij Sputnik hadden ingekocht hadden we al miljoenen op voorraad gehad en een pracht vaccin met 92% effectiviteit.
Dat heet geopolitiek Hans ;)
pi_197196256
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 21:02 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Ach, is toch evident man. Kijk eens naar waar de besmettingen plaats vinden: thuis.

Druk maken om een protest terwijl jan en alleman wijdverspreid door heel NL kerst en oud en nieuw viert met vrienden en familie. :')
Nee, dat is niet evident. Ik zie geen reden om aan te nemen dat je weet waar je over praat.
pi_197196381
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 21:05 schreef Owen-Kravecki het volgende:

[..]

Politiek belangrijker dan virus.

Oxford snapt het, die werken nu samen met dat Russische instituut.
#WeesGeenWhales
pi_197196412
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2021 21:05 schreef Molo het volgende:

[..]

Dat klinkt goed ^O^
Het was goed genoeg iig voor Oxford om nu officieël met ze samen te werken om te kijken of ze elkaar als booster shot kunnen gebruiken. Dus Oxford en astrazeneca hebben wel echt vertrouwen in ze duidelijk :)
#WeesGeenWhales
pi_197196725
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 21:10 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Politiek belangrijker dan virus.

Oxford snapt het, die werken nu samen met dat Russische instituut.
Het is ook zo van: omdat het Russisch is zal het wel niet deugen. Of Chinees straks. Die zullen hun bevolking wel met rommel injecteren. En van alle Aziatische, Afrikaanse en Zuid-Amerikaanse landen die straks hun vaccins gaan kopen. Wat hun belang daarbij is? Umm... Nevermind. Elke complottheorie die hier ongehoord is, wordt over dat soort landen klakkeloos geloofd.

Vanuit het oogpunt van de derde wereld lijkt het eerder alsof de westerse landen hun vaccins hamsteren om 100-jarigen en gezonde huisartsen te injecteren. Terwijl China straks als reddende engel een groot deel van de derde wereld van vaccins gaat voorzien. En daardoor weer een stapje op 'ons' inloopt.

Het is maar te hopen dat het met Oxford en Janssen een beetje opschiet, die lijken ook zeer geschikt voor de arme, hete landen. Heb je in ieder geval als westerse landen nog een beetje tegenwicht aan China.
pi_197196805
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2021 21:06 schreef Molo het volgende:

[..]

Dat heet geopolitiek Hans ;)
Dat heet vooral gebrek aan goedkeuring door de controlerende instantie, publicatie van fase 3 trial resultaten in een fatsoenlijke journal en ga zo maar door. Rusland en China hebben vaccins die misschien wel effectief zijn, maar ze zijn verder niet geïnteresseerd in het doorlopen van het proces om vaccins ook in Europa of de VS aan de man te krijgen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_197196833
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 21:19 schreef Vasilevski het volgende:

[..]

Het is ook zo van: omdat het Russisch is zal het wel niet deugen. Of Chinees straks. Die zullen hun bevolking wel met rommel injecteren. En van alle Aziatische, Afrikaanse en Zuid-Amerikaanse landen die straks hun vaccins gaan kopen. Wat hun belang daarbij is? Umm... Nevermind. Elke complottheorie die hier ongehoord is, wordt over dat soort landen klakkeloos geloofd.

Vanuit het oogpunt van de derde wereld lijkt het eerder alsof de westerse landen hun vaccins hamsteren om 100-jarigen en gezonde huisartsen te injecteren. Terwijl China straks als reddende engel een groot deel van de derde wereld van vaccins gaat voorzien. En daardoor weer een stapje op 'ons' inloopt.

Het is maar te hopen dat het met Oxford en Janssen een beetje opschiet, die lijken ook zeer geschikt voor de arme, hete landen. Heb je in ieder geval als westerse landen nog een beetje tegenwicht aan China.
Dat lijkt niet zo, dat *IS* zo.

En van het eerste Chinese vaccin is overigens ook al bekend dat het 86% effectief is, wordt nu oa in ik geloof de uae gebruikt :D

Eerlijk gezecht boeit tegenwicht me nog niet eens, enige wat me boeit is dat we hier zo snel mogelijk die ~75% halen zodat de 1,5m en alle andere beperkingen eraf kunnen en ik weer een leuk leven kan hebben ipv van deze dystopische hel.
#WeesGeenWhales
pi_197196850
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 20:31 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Mijn vrouw is Britse en we waren in het VK om mantelzorg te geven voor bijna 2 maanden, de gezondheid van mijn schoonmoeder is nogal fragiel en het werd allemaal wat te veel voor mijn schoonvader.
Ah, dat is geen fijne situatie, lief dat jullie zijn gaan helpen!
  zondag 3 januari 2021 @ 21:23:42 #242
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197196902
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 21:21 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat heet vooral gebrek aan goedkeuring door de controlerende instantie, publicatie van fase 3 trial resultaten in een fatsoenlijke journal en ga zo maar door. Rusland en China hebben vaccins die misschien wel effectief zijn, maar ze zijn verder niet geïnteresseerd in het doorlopen van het proces om vaccins ook in Europa of de VS aan de man te krijgen.
Dat óók ja
pi_197196910
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 21:06 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Nee, dat is niet evident. Ik zie geen reden om aan te nemen dat je weet waar je over praat.
Als jij de data van het RIVM niet serieus neemt dan houdt het idd op.
  zondag 3 januari 2021 @ 21:25:53 #244
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197196975
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 21:23 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Als jij de data van het RIVM niet serieus neemt dan houdt het idd op.
Ik kan me niet voorstellen dat data van het RIVM suggereren dat 17 miljoen Nederlanders allemaal op elkaar gepakt zaten en dat deze mensen specifiek zeuren over Willem Engel en Van Haga knuffelen tijdens een manifestatie
pi_197196996
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2021 21:03 schreef Molo het volgende:

[..]

Tuurlijk, lekker representatief voor heel Nederland ook

Ik zag de andere kant, en nu? Wellicht is het niet zo absoluut

Ik weet niet tegen wie je het hebt in je tweede alinea maar neem aan niet tegen mij
Het gaat mij er alleen om dat het effect van de feestdagen veel groter gaat zijn dan een protest. Dat ik niet letterlijk heel Nederland bedoel lijkt me duidelijk.
pi_197197057
Situatie in ierland.

twitter
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_197197075
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 21:26 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Het gaat mij er alleen om dat het effect van de feestdagen veel groter gaat zijn dan een protest. Dat ik niet letterlijk heel Nederland bedoel lijkt me duidelijk.
Nah... probleem opgelost.
Dan kunnen we vanaf vandaag wel dagelijks protesten gaan houden.
Zolang het effect maar minder is dan de kerstdagen.
8)7
pi_197197091
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 21:28 schreef tesssssssss het volgende:
Situatie in ierland.

[ twitter ]
Dat percentage positieve tests is ook wel erg fors.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 3 januari 2021 @ 21:29:57 #249
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197197098
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 21:26 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Dat was niet bepaald duidelijk

En klopt, dat effect lijkt me ook logischerwijs groter dan één protest/manifestatie
pi_197197134
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 21:28 schreef tesssssssss het volgende:
Situatie in ierland.

[ twitter ]
21,9% :s) :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')