Ik geloof er nix van, die 8 lieverdjes die ze nu laten starten doen geen zak, elimineren kan nog lang niet aan de orde zijn met maar 8 deelnemersquote:Op zondag 3 januari 2021 16:32 schreef DKUp het volgende:
Backstabbers![]()
Eerst vriendjes met iedereen worden en dan een lijstje afgaan om te elimineren
Knap dat jij nu al weet hoe en wat, wacht het even af gast.quote:Op zondag 3 januari 2021 16:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik geloof er nix van, die 8 lieverdjes die ze nu laten starten doen geen zak, elimineren kan nog lang niet aan de orde zijn met maar 8 deelnemers
Ik heb overal al een mening over, ook dat is een vaststaand feit...quote:Op zondag 3 januari 2021 16:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Knap dat jij nu al weet hoe en wat, wacht het even af gast.
Het is nog niet eens begonnen !!!quote:Op zondag 3 januari 2021 16:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb overal al een mening over, ook dat is een vaststaand feit...
Nou beterschap dan maarquote:Op zondag 3 januari 2021 16:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar ik weet al genoeg... het is een gave, een lastige inderdaad
Op videoland is niks te zienquote:Op zondag 3 januari 2021 16:51 schreef Dotteke het volgende:
Beginnen de streams en de uitzendingen gelijk tijdig?
Al die vragen, nog steeds 40 BB Topics en nog steeds geen duidelijkheidquote:Op zondag 3 januari 2021 16:51 schreef Dotteke het volgende:
Had ook zitten kijken daar. Maar ook daar geen enkele aanwezigquote:
Spannend welquote:Op zondag 3 januari 2021 16:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had ook zitten kijken daar. Maar ook daar geen enkele aanwezig
Had nu toch verwacht dat er meer bekend zou zijn.quote:Op zondag 3 januari 2021 16:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Al die vragen, nog steeds 40 BB Topics en nog steeds geen duidelijkheid
WEET IK VEEL , we zien het morgen wel ,, of niet
Oi SC !!!!quote:Op zondag 3 januari 2021 16:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Al die vragen, nog steeds 40 BB Topics en nog steeds geen duidelijkheid
WEET IK VEEL , we zien het morgen wel ,, of niet
Jajajajaquote:
Niemand weet het, ik hoop ook op wat terug kijken via videoland. Ik zit geen 24 uur klaar (nou ja bijna)quote:Op zondag 3 januari 2021 17:11 schreef freaky40 het volgende:
20.30 uur gaan de streams 'live', maar er zal vast wel al iets te zien zijn vooraf, een pagina aangemaakt op videoland waar de streams staan ga ik vanuit.
quote:Op zondag 3 januari 2021 18:26 schreef Benny het volgende:
Nederland:
• Start, morgen 4 januari: 20.30 - 22.00 uur op RTL4 en RTL5
• Dagsamenvatting, elke werkdag: 21.30 uur op RTL5, herhaling volgende dag om 17.00 uur
• Liveshow, elke donderdag: 21.30 uur op RTL5
• Weekoverzicht, elke zaterdag: 18.00 uur op RTL5, herhaling zondag om 23.00 uur
• Livestreams: Videoland
België:
• Start, morgen 4 januari: 21.30 - 23.00 uur op VIER
• Dagsamenvatting, elke werkdag: 21.30 uur op VIER, herhaling volgende dag om 19.00 uur op VIJF
• Liveshow, elke donderdag: 21.30 uur op VIER, herhaling vrijdag 18.20 op VIJF
• Weekoverzicht, elke zondag: 21.45 uur op VIER, herhaling maandag om 18.55 uur
• Livestreams: Videoland en via Telenet tv
Die 8 mensjes uit de algemene groep " doorsnee samenleving" is verpicht ivm " klachten" die 4 laatkom etterbakjas om de kijkcijfers te boosten komen later...quote:Op zondag 3 januari 2021 19:16 schreef StruisZVeugelT het volgende:
wat staan dr veel meubels voor 8 mensons
de keuken "" eethoeKK lijkt wel een wachtkamer vd spoorwegen 1920
of zon Coronaiwachtstraat
Ik ging er eigenlijk vanuit dat 'de stem' de huismeester is en dat kijkers voor de interactie naar het huis zorgenquote:Op zondag 3 januari 2021 19:37 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Wat ik heb begrepen komen er veel spel elementen in een als je die wint wordt je huismeester en mag je beslissen wie waar slaapt etc.
In het huis is rekening gehouden met 14 bewoners. Stuk meer dan de 8 nu, inderdaadquote:Op zondag 3 januari 2021 19:16 schreef StruisZVeugelT het volgende:
wat staan dr veel meubels voor 8 mensons
de keuken "" eethoeKK lijkt wel een wachtkamer vd spoorwegen 1920
of zon Coronaiwachtstraat
ag sooquote:Op zondag 3 januari 2021 19:37 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Wat ik heb begrepen komen er veel spel elementen in een als je die wint wordt je huismeester en mag je beslissen wie waar slaapt etc.
De huismeester kan steeds per spel wisselen wie er wint die bepaald.quote:Op zondag 3 januari 2021 19:40 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ag soo
Huismeester worden als eerste uitdaging, zoiets als rls Nieuwe Boeren ...?
dmv van een bonen spel oid
Ik had het in de krant gelezen.quote:Op zondag 3 januari 2021 19:39 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik ging er eigenlijk vanuit dat 'de stem' de huismeester is en dat kijkers voor de interactie naar het huis zorgen
Zijn de afleveringen live dan? Dan zou het kunnenquote:Op zondag 3 januari 2021 16:51 schreef Dotteke het volgende:
Dus we missen de 1e dag live?quote:Op zondag 3 januari 2021 20:33 schreef freaky40 het volgende:
Nee tussen streams en uitzending zit 24 uur. Dus de uitzendingen zitten wel lekker kort op de streams. Dat was bij Utopia wel even anders.
Nee, ik denk dat je op dinsdag ziet wat er op maandag na de liveshow gebeurde. Dat gebeurde in Engeland ook volgens mij wat ik jaren geleden eens volgde.quote:
Ah dus de eerste aflevering is livequote:Op zondag 3 januari 2021 20:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat je op dinsdag ziet wat er op maandag na de liveshow gebeurde. Dat gebeurde in Engeland ook volgens mij wat ik jaren geleden eens volgde.
Yep.quote:Op zondag 3 januari 2021 21:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ah dus de eerste aflevering is live
That makes sense
Vroeger hadden we 2 x 2 zelfde streams. En betaald per uur op een gegeven moment.quote:Op zondag 3 januari 2021 19:56 schreef freaky40 het volgende:
8 bewoners en (nog maar) 2 streams. Misschien zijn 2 streams voldoende om 8 bewoners te monitoren. Misschien met meer bewoners meer streams denk ik dan zo maar eens...
Verzuurd much?quote:Op zondag 3 januari 2021 18:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ga lekker wachten tot morgenavond dan... dáágg
Nee vanavond al hier, denk pas na de uitzending echt live omdat ze eerst op TV moeten laten zien wat er tussen oudjaarsavond en vanavond gebeurd is.quote:Op maandag 4 januari 2021 10:37 schreef Benny het volgende:
Ik vermoed trouwens dat we pas vanaf morgen livestreams hebben. Dat hebben de Belgen in ieder geval wel
https://www.vier.be/big-brother/bigbrother247
Ik verwacht veel van Thomas die gaat ver komen in het spel.quote:Op zondag 3 januari 2021 16:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar ik weet al genoeg... het is een gave, een lastige inderdaad
Zijn die livestreams ook op videoland?quote:Op maandag 4 januari 2021 10:37 schreef Benny het volgende:
Ik vermoed trouwens dat we pas vanaf morgen livestreams hebben. Dat hebben de Belgen in ieder geval wel
Jaquote:Op maandag 4 januari 2021 12:05 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Zijn die livestreams ook op videoland?
Ah!! Helderquote:Op maandag 4 januari 2021 10:37 schreef Benny het volgende:
Volgens FB.....quote:Op maandag 4 januari 2021 13:21 schreef MissyZ het volgende:
Volgens FB heeft er iemand gebeld met Videoland en gaan de streams pas morgenochtend om 10 aan.
Ik hoop dat dat niet klopt.
EEn maand wachten tot je weer kan wijzingen.quote:Op maandag 4 januari 2021 16:22 schreef HiDiHo het volgende:
Naar Plus gegaan..je moet dus wel een maand wachten![]()
Je hebt je abonnement gewijzigd naar Plus, deze wijziging gaat in vanaf 4 januari 2021. Je kunt nu niet meer wijzigen tot 2 februari 2021.
Hoop wel dat ik nog kan opzeggen voor die tijdquote:Op maandag 4 januari 2021 16:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
EEn maand wachten tot je weer kan wijzingen.
Waar vond je die info?quote:Op maandag 4 januari 2021 16:51 schreef HiDiHo het volgende:
Morgen start de livestream dus pas
Assholes
Jaquote:Op maandag 4 januari 2021 16:56 schreef aloa het volgende:
Om die livestreams te volgen moet je dus beslist een abo nemen op videoland?
Moet toch kunnen, zou ellende zijn als dat niet konquote:Op maandag 4 januari 2021 16:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hoop wel dat ik nog kan opzeggen voor die tijd![]()
Bagger systeem dit
Ik vraag mij ook af of je na 2 weken gratis kijken kunt opzeggenquote:Op maandag 4 januari 2021 17:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet toch kunnen, zou ellende zijn als dat niet kon
Of dat wijf met d'r beschimmelde kudtquote:Op maandag 4 januari 2021 17:03 schreef 5thencounter het volgende:
Jahh het is goed afgetimmerd , té goed zowat
Verpicht TV kijken anders mis je de tientalle tenalady reclames
Zit de BB stream wel in het "gratis" gedeelte ?quote:Op maandag 4 januari 2021 17:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik vraag mij ook af of je na 2 weken gratis kijken kunt opzeggen
Ik denk het welquote:Op maandag 4 januari 2021 17:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zit de BB stream wel in het "gratis" gedeelte ?
Je betaald per maand. Ik heb b.v. tot 10 januari gratis. Je moet op tijd opzeggenquote:Op maandag 4 januari 2021 17:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik vraag mij ook af of je na 2 weken gratis kijken kunt opzeggen
Ok thanksquote:Op maandag 4 januari 2021 17:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Je betaald per maand. Ik heb b.v. tot 10 januari gratis. Je moet op tijd opzeggen
Hahaha ja dat is jou missiequote:Op maandag 4 januari 2021 17:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ok thanks
Je kunt dus ook altijd gratis kijken als je maar meerdere emailadressen gebruikt?
Ja maar het goedkoopste is met reclame. Dus lees je inquote:Op maandag 4 januari 2021 17:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zit de BB stream wel in het "gratis" gedeelte ?
Ik ben alleen benieuwd of mijn blockers ze tegenhoudenquote:Op maandag 4 januari 2021 17:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar het goedkoopste is met reclame. Dus lees je in
Mijn gok? Ze hebben vanavond nog een twist gepland die we niet mogen zien nog tot het op TV is aangekondigd.quote:Op maandag 4 januari 2021 16:51 schreef HiDiHo het volgende:
Morgen start de livestream dus pas
Assholes
Dat gaat dan pas na de uitzending komen schat ik anders mochten wel de livestream wel zien tegelijk met de live-uitzending op tvquote:Op maandag 4 januari 2021 17:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mijn gok? Ze hebben vanavond nog een twist gepland die we niet mogen zien nog tot het op TV is aangekondigd.
Ik heb zonder reclame, ik denk niet dat ze in een add blocker trappen. Die tijd is geweestquote:Op maandag 4 januari 2021 17:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik ben alleen benieuwd of mijn blockers ze tegenhouden
Zit er nu aan vast voor een maand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |