In de OP gaat om de merken die als eerst enkel EV aanbieden. PSA , VAG en Chrysler zullen zo lang mogelijk ICE en EV voeren. PSA en VAG zijn op de goede weg, Chrysler beschouw ik als verloren.quote:Op zondag 3 januari 2021 19:55 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Om terug te komen op de OP:
Alle merken.
Degenen die niet (kunnen) overstappen worden overgekocht of verdwijnen.
Oh ja, over dat woordje keek ik heenquote:Op zondag 3 januari 2021 20:00 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
In de OP gaat om de merken die als eerst enkel EV aanbieden.
Ik denk dat Volvo (Geely) hier het eerst mee zal zijn.
PSA , VAG en Chrysler zullen zo lang mogelijk ICE en EV voeren
Aandrijflijnen van concerns worden tegenwoordig als eenheidsworst over de merken uitgerold. Ik zie het niet zo snel gebeuren dat een merk binnen een concern zich specifiek op EV gaat richten.quote:Op maandag 4 januari 2021 18:08 schreef Fer het volgende:
vooral een vraagstuk gericht op merken zeker nu er weer zo’n fusie als PSA-FCA bij komt. Ben wel benieuwd welke merken als eerste verbrandingsmotorvrij worden gemaakt.
Merken als Citroen en Lancia lijken mij juist bij uitstek geschikt daarvoor. De tijd van de BX GTi en Delta HF integrale is we
Dat matten zie ik meer als een randstadprobleem dan wat andersquote:Op zondag 3 januari 2021 18:44 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
Ik voorzie toch wel wat issue's met name voor mensen die zelf of op het werk geen laadpaal hebben.
Ja ik heb in Hoofddorp al meerdere vechtpartijen gezien om een plaats bij de laadpaal...
Azië is groot, China zet bijvoorbeeld flink in op EV's. Vooral in de steden is de lucht daar bijna beet te pakken, zo smerig.quote:Op zondag 17 januari 2021 08:26 schreef LangeTabbetje het volgende:
Is dit overigens Europees of enkel Nederlands beleid ? Als het enkel Nederlands beleid is, gaan er echt geen fabrikanten "omvallen".
Ikzelf woon in Azie, en daar zie je nu pas een enkele hybrid te koop aangeboden worden, laat staan volledig electrische auto's.
Dus op zich is het wel een goed initiatief, maar moet nog wel flink navolging vinden in de wereld wil het milieu hier de gevolgen van gaan zien. Maar goed je moet ergens beginnen nietwaar ?
Als je met 350kw kan laden heb dat ook niet nodig.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 09:22 schreef mdeen het volgende:
[..]
Dat matten zie ik meer als een randstadprobleem dan wat anders
Maar het is een kwestie van tijd dat alle parkeerplaatsen voorzien zijn van laadpalen. Dat zal ook niet volgend jaar al zijn, misschien niet over 5 jaar, maar je zult wel zien dat er steeds meer laadpalen komen.
In Manila ook, maar we hebben nu ook een lockdown van bijna een jaar, en dat is goed voor de lucht kwaliteit .quote:Op vrijdag 29 januari 2021 11:10 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Azië is groot, China zet bijvoorbeeld flink in op EV's. Vooral in de steden is de lucht daar bijna beet te pakken, zo smerig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |