In de eerste ronde zien vallen, daarna niet echt meer gezien nee.quote:Op zondag 3 januari 2021 15:48 schreef franklop het volgende:
Iserbyt utigestapt zo te zien. Totaal niet in beeld geweest toch?
Die wordt deze ronde uit koers gehaald. (conform de 80% regel)quote:Op zondag 3 januari 2021 15:49 schreef franklop het volgende:
David rijdt op 5.20 al. Die moet vrezen
Da is er eentje van de melkboer.quote:Op zondag 3 januari 2021 15:49 schreef franklop het volgende:
David rijdt op 5.20 al. Die moet vrezen
En als er iemand op opa lijkt, is David het wel.quote:Op zondag 3 januari 2021 15:52 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Heeft gisteren nog een cross gewonnen.
Tussen de stokbroden.quote:Op zondag 3 januari 2021 15:52 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Heeft gisteren nog een cross gewonnen.
Opa Poulidor of Van der Poel?quote:Op zondag 3 januari 2021 15:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
En als er iemand op opa lijkt, is David het wel.
Zou goed kunnen. Meer dan de helft van de gestartte deelnemers is straks al uit koers.quote:Op zondag 3 januari 2021 15:55 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik die net zag afstappen
Dat moet van Hoogerheide geleden zijn toen Bina won.quote:Op zondag 3 januari 2021 15:58 schreef Sheffield het volgende:
Toch zou een sneeuwcross ook wel weer gaaf zijn:
https://sporza.be/nl/2021(...)orama~1609662728035/
Mooi hoe Pidcock daar voorbij gingquote:Op zondag 3 januari 2021 15:59 schreef DIJK het volgende:
Pidcock toch wel indrukwekkend in het wiel van v aert
Werd in ronde 3/4 al door de Belgische commentatoren gezegd.quote:Op zondag 3 januari 2021 15:48 schreef franklop het volgende:
Iserbyt utigestapt zo te zien. Totaal niet in beeld geweest toch?
Ik zou eens gaan zappenquote:Op zondag 3 januari 2021 16:03 schreef Zwansen het volgende:
Sporza zendt het niet uit? Ik zie mensen praten over Wuyts?
Beetje teneergeslagen, en hoorde/voelde iets kraken in z’n elleboog.quote:Op zondag 3 januari 2021 16:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mooi duel.
Iserbyt klinkt alsof hij een groot probleem heeft.
Misschien het WK volgend jaar in USAquote:Op zondag 3 januari 2021 16:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat moet van Hoogerheide geleden zijn toen Bina won.
Lol, dat had ik gisteren. Zat me er zelfs aan te ergeren dat Eurosport geen normaal sportprogramma kan maken. Ipv van interviews/voorbeschouwing zonden ze tussen de dames en de heren een herhaling van eergisteren uitquote:
Paar dagen terug zag ik wat foto's op Twitter. Ik dacht eigenlijk dat het een soort weidecross zou worden.quote:Op zondag 3 januari 2021 16:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Parcours lag er blijkbaar een stuk zwaarder bij dan Michel en Pol bij aanvang beweerden.
Heeft waarschijnlijk ook geen prioriteit meer, is nu gewoon wegrenner die in de winter crosst.quote:Op zondag 3 januari 2021 16:16 schreef scrupuleus het volgende:
Nieuwenhuis kan beter stoppen met de cross
Dat is voor morgen idd, beloften en junioren vallen weg gok ik.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:38 schreef L_auteur het volgende:
Gaat Sanne vandaag haar titel prolongeren, of is dat morgen?
Het gaat niet zo goed daar bij belginnenquote:Op zaterdag 9 januari 2021 12:38 schreef L_auteur het volgende:
Gaat Sanne vandaag haar titel prolongeren, of is dat morgen?
Jij denkt dat ze zelfs op het BK geen podium gaan rijden?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:49 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Het gaat niet zo goed daar bij belginnen
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 18:12 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze zelfs op het BK geen podium gaan rijden?
Ik denk dat ze dat vooral over zichzelf denken.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 18:12 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze zelfs op het BK geen podium gaan rijden?
Die bedrijven geen topsport?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is voor morgen idd, beloften en junioren vallen weg gok ik.
Dat zou ik niet op voorhand durven zeggen.quote:Op zondag 10 januari 2021 13:36 schreef franklop het volgende:
Nou, dit wordt het meest minst spannende van de dag.
Ben bang dat Frank gelijk heeft.quote:Op zondag 10 januari 2021 13:40 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat zou ik niet op voorhand durven zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |