abonnement Unibet Coolblue
pi_197183916
And, a new date. ^O^
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_197183920
New date? :o Ja graag!
pi_197184819
iets op orde hebben :')
pi_197184845
Hier alles op orde. Laat die ene man maar komen! :s)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2021 08:44:24 ]
pi_197184868
quote:
12s.gif Op zondag 3 januari 2021 08:43 schreef Amee het volgende:
Hier alles op orde. Laat die ene man maar komen! :s)
De beste wensen dan maar
pi_197184882
quote:
12s.gif Op zondag 3 januari 2021 08:43 schreef Amee het volgende:
Hier alles op orde. Laat die ene man maar komen! :s)
Vriend achter gelaten in het oude jaar?
pi_197184886
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 08:55 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Vriend achter gelaten in het oude jaar?
Haha! Nieuwe jaar, nieuwe man :P
pi_197185000
Even helemaal geen behoefte aan dates merk ik. Misschien binnenkort afspreken met een scharrel, verder wel even prima zonder daten.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_197185131
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 09:21 schreef Avianflu het volgende:
Even helemaal geen behoefte aan dates merk ik. Misschien binnenkort afspreken met een scharrel, verder wel even prima zonder daten.
Zo betekenisloos!
pi_197185208
quote:
9s.gif Op zondag 3 januari 2021 09:40 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Zo betekenisloos!
Een scharrel, ja. Gewoon even behoefte aan betekenisloos.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_197185329
Tja wat is betekenisloos?

Mijn scheiding is na een paar jaar nog steeds niet rond. Soms lurk ik wel eens op dating apps, maar ik ben geen B. Pitt qua uiterlijk en iets structureels heb ik ook nog niet te bieden. ;(

Onlangs ben ik een paar leuke onderneemsters tegengekomen. Ondanks dat ze allen bezet zijn is het contact zo leuk dat ik de dating apps van mijn telefoon heb geflikkerd. De reden waarom het leuk is dat er geen verwachtingen en geen verplichtingen zijn. Het voelt goed om eens niet vergeleken te worden, en elkaar zonder bijbedoelingen op een gepaste manier een goed gevoel te geven.

Met een scharrel is de context qua bijbedoelingen misschien iets anders maar volgens mij kan dat net zo zijn qua geen verplichtingen en andere bijbedoelingen? Imho verre van betekenisloos als je er beide dezelfde houding en intentie erop na houdt.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_197185539
@Hineni, waarom duurt je scheiding zo lang? als je dat wil delen?

Op zicht heb je wel gelijk. De juiste scharrel geeft mij wel een goed gevoel.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_197185609
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 10:25 schreef Avianflu het volgende:
@:hineni, waarom duurt je scheiding zo lang? als je dat wil delen?

Op zicht heb je wel gelijk. De juiste scharrel geeft mij wel een goed gevoel.
Heb zelf slechte ervaringen toen mijn ouders gingen scheiden dus dat probeer ik als vader nu beter te doen voor mijn/ons kind.

Maar ik probeer mijn ouders ook dankbaar te zijn. De jarenlange training van 'op eieren lopen' in mijn jeugd komt nu goed van pas :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Hineni op 03-01-2021 10:53:11 ]
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_197186436
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2021 10:32 schreef Hineni het volgende:

[..]

Heb zelf slechte ervaringen toen mijn ouders gingen scheiden dus dat probeer ik als vader nu beter te doen voor mijn/ons kind.

Maar ik probeer mijn ouders ook dankbaar te zijn. De jarenlange training van 'op eieren lopen' in mijn jeugd komt nu goed van pas :')
Hmm maar het langer rekken is niet perse beter.
Hoop dat het jullie lukt :)
Vooral de verstandhouding bewaren is een uitdaging.. en tegelijkertijd ook hetgene waar je later op door moet bouwen als je uit elkaar bent.
pi_197189927
Date was leuk en ook al was er op einde niet meteen een klik gaan we toch op een 2e date want na wat laten bezinken (deden we bewust) hadden we beide toch wel zoiets van: we hebben elkaar toch wel veel te bieden en nu kletsen we dan ook nog volop. Zij en ik hebben beide wel veel eigenschappen die we zoeken in iemand en contact loopt echt heel soepel en veel lol er bij. Ik ben open, oprecht en lief. Nou, die kon ik in m'n zak steken.

Tot zoverre even de update.
pi_197194148
quote:
12s.gif Op zondag 3 januari 2021 08:43 schreef Amee het volgende:
Laat die ene man maar komen! :s)
Oh. En dit was een grapje. Ben nog steeds niet datebaar.
pi_197194197
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2021 19:37 schreef Amee het volgende:

[..]

Oh. En dit was een grapje. Ben nog steeds niet datebaar.
Wat een wispelturigheid
pi_197194262
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2021 19:39 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Wat een wispelturigheid
Het was een grapje.
pi_197194301
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2021 19:43 schreef Amee het volgende:

[..]

Het was een grapje.
En waarom maakte je een grapje?
Voelde het als een grapje maken?
En waarom kom je het nu melden?

En ja dit is het hoofdgerechtshof.
pi_197194314
Leuk om retorische vragen te stellen
pi_197194337
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2021 19:37 schreef Amee het volgende:

[..]

Oh. En dit was een grapje. Ben nog steeds niet datebaar.
Ja verdorie :(
pi_197194405
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2021 19:45 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

En waarom maakte je een grapje?
Voelde het als een grapje maken?
En waarom kom je het nu melden?

En ja dit is het hoofdgerechtshof.
Ik ben gewoon een impulsieve niet grappige grappenmaker :@
Het voelde als grapje maken.
Omdat ik eerlijk moet zijn.
pi_197194422
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 19:47 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ja verdorie :(
Sowwyyy...
pi_197194482
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2021 19:51 schreef Amee het volgende:

[..]

Ik ben gewoon een impulsieve niet grappige grappenmaker :@
Het voelde als grapje maken.
Omdat ik eerlijk moet zijn.
We doen alles met een doel.
Je moet helemaal niks en je mag gewoon lekker zijn wie je bent.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2021 19:56:22 ]
pi_197194567
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2021 19:52 schreef Amee het volgende:

[..]

Sowwyyy...
Over zoiets maak je geen grapjes :'(
pi_197194573
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2021 19:55 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

We doen alles met een doel.
Je moet helemaal niks en je mag gewoon lekker zij wie je bent.
Onwaar. Niet alles wat we doen is bedoeld.

En ik ben ook gewoon hoe ik ben, daarom kwam die melding. Zou misleiding zijn als ik zeg dat die man moet komen, terwijl ik geen zin heb. 😔

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2021 20:07:40 ]
pi_197194608
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 20:00 schreef Faxie het volgende:

[..]

Over zoiets maak je geen grapjes :'(
Ik moet nog veel leren, blijkbaar :@
pi_197194644
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2021 20:00 schreef Amee het volgende:

[..]

Onwaar. Niet alles wat we doen is bedoeld.

En ik ben ook gewoon hoe ik ben, daarom kwam die melding. Zou misleiding zijn als ik zeg dat die man moet komen (en ze kwamen :P ), terwijl ik geen zin heb. 😔
Ow die fokkers, het is toch wat.
pi_197229951
2e date gehad. Zien of er meer zou zijn. Helaas niet. Ik bracht heel veel en ze had het er zelfs even lastig mee dat ze (helaas) net die vonk niet voelde (ze moest er zelfs even van snikken) maar toch haar gevoel volgen. Maar ik had hetzelfde wel. Zoveel raakvlakken maar mist net iets. Nu dan maar even genieten van het leven zonder date(s). Is ook een prima leven bij mij :Y
pi_197230949
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 18:07 schreef xFriendx het volgende:
2e date gehad. Zien of er meer zou zijn. Helaas niet. Ik bracht heel veel en ze had het er zelfs even lastig mee dat ze (helaas) net die vonk niet voelde (ze moest er zelfs even van snikken) maar toch haar gevoel volgen. Maar ik had hetzelfde wel. Zoveel raakvlakken maar mist net iets. Nu dan maar even genieten van het leven zonder date(s). Is ook een prima leven bij mij :Y
Hm jammer. Vaak zegt de eerste indruk toch het meest. Lijkt me goed om je even op iets anders te focussen en dan met frisse moed er weer tegenaan te gaan. :) Het moet een keer raak zijn.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_197231128
;(
pi_197231415
Ik had een gesprek met een vrouw via een datingsite. Was best oké dat gesprek, dus ik stelde voor te switchen naar WhatsApp.

Kijk ik net: heeft ze haar profiel verwijderd. :')

Viel me wel al op dat ze niet haar echte naam en woonplaats had vermeld, maar dat was natuurlijk een teken aan de wand. Zal wel weer iets achter zitten, zoals bij zoveel vrouwen. Jammer.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_197231490
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 19:25 schreef Fascination het volgende:
Ik had een gesprek met een vrouw via een datingsite. Was best oké dat gesprek, dus ik stelde voor te switchen naar WhatsApp.

Kijk ik net: heeft ze haar profiel verwijderd. :')

Viel me wel al op dat ze niet haar echte naam en woonplaats had vermeld, maar dat was natuurlijk een teken aan de wand. Zal wel weer iets achter zitten, zoals bij zoveel vrouwen. Jammer.
Pfff ;(
pi_197231603
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 19:25 schreef Fascination het volgende:
Ik had een gesprek met een vrouw via een datingsite. Was best oké dat gesprek, dus ik stelde voor te switchen naar WhatsApp.

Kijk ik net: heeft ze haar profiel verwijderd. :')

Viel me wel al op dat ze niet haar echte naam en woonplaats had vermeld, maar dat was natuurlijk een teken aan de wand. Zal wel weer iets achter zitten, zoals bij zoveel vrouwen. Jammer.
We kunnen beter samen keihard bier klappen :+
pi_197232758
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 18:07 schreef xFriendx het volgende:
2e date gehad. Zien of er meer zou zijn. Helaas niet. Ik bracht heel veel en ze had het er zelfs even lastig mee dat ze (helaas) net die vonk niet voelde (ze moest er zelfs even van snikken) maar toch haar gevoel volgen. Maar ik had hetzelfde wel. Zoveel raakvlakken maar mist net iets. Nu dan maar even genieten van het leven zonder date(s). Is ook een prima leven bij mij :Y
Heh wat jammer zeg!
pi_197238053
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 19:25 schreef Fascination het volgende:
Ik had een gesprek met een vrouw via een datingsite. Was best oké dat gesprek, dus ik stelde voor te switchen naar WhatsApp.

Kijk ik net: heeft ze haar profiel verwijderd. :')

Viel me wel al op dat ze niet haar echte naam en woonplaats had vermeld, maar dat was natuurlijk een teken aan de wand. Zal wel weer iets achter zitten, zoals bij zoveel vrouwen. Jammer.
Een vrouw die slachtoffer is van vrouwengedrag _O-
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_197238929
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 18:07 schreef xFriendx het volgende:
2e date gehad. Zien of er meer zou zijn. Helaas niet. Ik bracht heel veel en ze had het er zelfs even lastig mee dat ze (helaas) net die vonk niet voelde (ze moest er zelfs even van snikken) maar toch haar gevoel volgen. Maar ik had hetzelfde wel. Zoveel raakvlakken maar mist net iets. Nu dan maar even genieten van het leven zonder date(s). Is ook een prima leven bij mij :Y
Stom is dat hè? Want het is gewoon niet te benoemen wat er dan mist. Je voelt het wel vaak direct en daarom zijn de meeste dates zonder succes. Maar wanneer zit het dan wel goed? Het is jammer.
Sarcasme. Herken het.
pi_197239071
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 07:22 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Stom is dat hè? Want het is gewoon niet te benoemen wat er dan mist. Je voelt het wel vaak direct en daarom zijn de meeste dates zonder succes. Maar wanneer zit het dan wel goed? Het is jammer.
Ervaring leert.. dat dat soms ook weleens anders is O+
pi_197239089
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 07:50 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ervaring leert.. dat dat soms ook weleens anders is O+
Ja soms is het anders. Maar liefde op het eerste gezicht is ook geen garantie voor een succesvolle relatie. Het blijft hard werken.
Sarcasme. Herken het.
pi_197239168
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 07:54 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ja soms is het anders. Maar liefde op het eerste gezicht is ook geen garantie voor een succesvolle relatie. Het blijft hard werken.
Misschien nog wel meer... want alles is dan nog open.

Nu een relatie gebaseerd op iemand die ik al wat langer ken.. dus minder “verrassingen”.
Niet nul natuurlijk.. maar denk toch dat het wel scheelt.
pi_197239230
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 08:05 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Misschien nog wel meer... want alles is dan nog open.

Nu een relatie gebaseerd op iemand die ik al wat langer ken.. dus minder “verrassingen”.
Niet nul natuurlijk.. maar denk toch dat het wel scheelt.
Ik heb nu een relatie die begon als fwb uit de kroeg. Als wij elkaar op tinder hadden leren kennen of waren gaan daten, was het denk ik niks geworden, omdat je dan al zo snel moet kiezen voor je gevoel.
Sarcasme. Herken het.
pi_197239385
Elke liefde is anders joh
pi_197239804
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 07:54 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ja soms is het anders. Maar liefde op het eerste gezicht is ook geen garantie voor een succesvolle relatie. Het blijft hard werken.
Tot nu toe is mijn ervaring dat liefde op het eerste gezicht foute boel betekent.

Vind het wel lastig omdat ik die “spark” wel nodig heb. Gelukkig word je je na wat “gefaalde” relaties wel bewuster van je eigen gedrag en als het goed is een potentiële partner ook.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_197240514
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2021 08:36 schreef scrupuleus het volgende:
Elke liefde is anders joh
Klopt, elke relatie die ik heb gehad was een (flinke) verbetering van die daarvoor. :Y

Single zijn gaat mij prima af, wat ik wel mis is het samen op de bank naar een filmpje/serie/programma te kijken en daarover te bitchen/in spanning te zijn.
pi_197240931
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 10:10 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Klopt, elke relatie die ik heb gehad was een (flinke) verbetering van die daarvoor. :Y

Single zijn gaat mij prima af, wat ik wel mis is het samen op de bank naar een filmpje/serie/programma te kijken en daarover te bitchen/in spanning te zijn.
Dit is wel waar ja! Als ik voor mezelf spreek, herken ik fouten uit het verleden en kan er nu anders mee om gaan. Ook omdat ik beter in mijn vel zit.

En dat laatste is het ultieme. Moet je wel dezelfde smaak hebben alleen. Met mijn ex deed ik dat zelden. Met mijn vriend des te meer :) en dan lekker erdoorheen kleppen en overal commentaar opleveren en dan “ruzie” maken omdat hij het niet kan volgen 🙈
Sarcasme. Herken het.
pi_197241049
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 10:39 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

En dat laatste is het ultieme. Moet je wel dezelfde smaak hebben alleen. Met mijn ex deed ik dat zelden. Met mijn vriend des te meer :) en dan lekker erdoorheen kleppen en overal commentaar opleveren en dan “ruzie” maken omdat hij het niet kan volgen 🙈
Oh maar ze moet wel een goede bank hang buddy zijn anders gaat het niet werken. :P
  woensdag 6 januari 2021 @ 10:55:23 #47
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_197241150
Ik had een leuke date met een wijf via Tinder. Heel goeie seks alleen zijzelf was ontzettend oninteressant. Dus na een paar wipjes heb ik het maar gelaten terwijl zij wel met me verder wilde. Tja, zo gaan die dingen.
Beati pauperes spiritu
  woensdag 6 januari 2021 @ 12:02:02 #48
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197242066
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 10:39 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Dit is wel waar ja! Als ik voor mezelf spreek, herken ik fouten uit het verleden en kan er nu anders mee om gaan. Ook omdat ik beter in mijn vel zit.

En dat laatste is het ultieme. Moet je wel dezelfde smaak hebben alleen. Met mijn ex deed ik dat zelden. Met mijn vriend des te meer :) en dan lekker erdoorheen kleppen en overal commentaar opleveren en dan “ruzie” maken omdat hij het niet kan volgen 🙈
Mijn FWB heeft daar een houtje van.. naggen over wat er op TV is/staat/komt, een soort van afdwingen dat er een vervelende kutfilm gekeken wordt, die IK dan ga zitten (proberen) te volgen en zij er dan vervolgens doorheen gaat zitten kakelen en daarna vragen of hij 10 minuten terug mag. ze flikte het op zelfs op zondag tijdens de kwalificatie van de F1, toen heb ik d'r een keer gewoon in d'r auto gezet.. wegwezen :W

Dat is ook één van de redenen dat ze FWB is, en dat tevens ook het maximaal haalbare is voor dr.. ik kan dr gewoon niet hebben wdb; echt vreselijk ;( :|W
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 6 januari 2021 @ 12:05:23 #49
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197242111
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 10:55 schreef Academicus het volgende:
Ik had een leuke date met een wijf via Tinder. Heel goeie seks alleen zijzelf was ontzettend oninteressant. Dus na een paar wipjes heb ik het maar gelaten terwijl zij wel met me verder wilde. Tja, zo gaan die dingen.
En toen werd je wakker met een natte plek in je boxer of wat?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197242115
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 10:55 schreef Academicus het volgende:
Ik had een leuke date met een wijf via Tinder. Heel goeie seks alleen zijzelf was ontzettend oninteressant. Dus na een paar wipjes heb ik het maar gelaten terwijl zij wel met me verder wilde. Tja, zo gaan die dingen.
Maar je gaat haar nog wel een keer neuken toch?
  woensdag 6 januari 2021 @ 12:10:43 #51
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197242179
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 09:11 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Tot nu toe is mijn ervaring dat liefde op het eerste gezicht foute boel betekent.

Vind het wel lastig omdat ik die “spark” wel nodig heb. Gelukkig word je je na wat “gefaalde” relaties wel bewuster van je eigen gedrag en als het goed is een potentiële partner ook.
Ik merk dat ook wel een beetje, maar ik heb ook de indruk dat je van elke 'gefaalde' date/relatie poging dat stukje not-like op de berg met eisen voor de volgende gooit, en het steeds lastiger vindt om de goede package te vinden, omdat je bergje met wil-ik-niet steeds hoger en ingewikkelder wordt -O-
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 6 januari 2021 @ 12:14:03 #52
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_197242219
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2021 12:05 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Maar je gaat haar nog wel een keer neuken toch?
Nee, ik denk het niet
Beati pauperes spiritu
  woensdag 6 januari 2021 @ 12:14:18 #53
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197242221
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 08:05 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Misschien nog wel meer... want alles is dan nog open.

Nu een relatie gebaseerd op iemand die ik al wat langer ken.. dus minder “verrassingen”.
Niet nul natuurlijk.. maar denk toch dat het wel scheelt.
Zo ging dat vroegah toch? relaties ontstonden in vriendenkringen en/of werk, meestal met mensen die je al kende uit je social circle.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197242301
quote:
7s.gif Op woensdag 6 januari 2021 12:14 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Zo ging dat vroegah toch? relaties ontstonden in vriendenkringen en/of werk, meestal met mensen die je al kende uit je social circle.
Uhu.. maar nu moet het meteen klikken want als je niet meteen de eerste date verliefd bent... of minimaal tocb tijdens de 2e wordt degene alweer afgeserveerd.

Zie hierboven :)
pi_197242412
Ik ben ook meer het type die denkt dat het kan groeien, ik ben niet zo van liefde op het 1e gezicht. Ik denk wel dat ik bij de eerste keer al wel verliefd kan zijn, maar vind het geen vereiste, misschien is het zo beter gezegd.
  woensdag 6 januari 2021 @ 12:44:08 #56
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197242697
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 12:19 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Uhu.. maar nu moet het meteen klikken want als je niet meteen de eerste date verliefd bent... of minimaal tocb tijdens de 2e wordt degene alweer afgeserveerd.

Zie hierboven :)
Hmm, ik wil ook wel dat gevoel, persoonlijk match ik gewoon niet als ik niet denk dat dat erin zit op basis van uitstraling.. Als je alle vrouwen (of mannen uiteraard) 2 maanden ofzo moet gaan 'testdriven' om te kijken of je er na verloop van tijd niet toch verliefd op gaat worden, kom je 3 levens tekort.
Er moet vanaf de swipe al een soort van gevoel zijn, anders begin ik er domweg niet aan.

Vanochtend mijn chat ook even op scherp gezet, want ik voel gewoon geen échte interesse, geen enthousiasme, geen energie, ze zoekt geen diepgang, ik krijg antwoord op vragen en dat is het; alsof ik d'r op een luchtbedje in het zwembad hebt gedropt, en daar drijft ze nou gewoon een beetje. Ze heeft best potentie om interessant te zijn, maar ik ga daar op deze manier echt geen date aan besteden om uit te vinden of ik er verliefd op word. Ze heeft 2 toffe honden, en daar ben ik momenteel nieuwsgieriger naar als naar haar :')

Nu ik het zo nog eens nalees, denk ik dat ik vanavond een nieuwe chat uit mijn lijst ga plukken, maar ik geef d'r nog een kans om terug te reageren, ze is aan het werk nu.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197242863
quote:
7s.gif Op woensdag 6 januari 2021 12:10 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik merk dat ook wel een beetje, maar ik heb ook de indruk dat je van elke 'gefaalde' date/relatie poging dat stukje not-like op de berg met eisen voor de volgende gooit, en het steeds lastiger vindt om de goede package te vinden, omdat je bergje met wil-ik-niet steeds hoger en ingewikkelder wordt -O-
Wat het voor mij juist ingewikkeld maakt is dat ik soms juist twijfel aan mijn gedachtegang. Ik twijfel vaak in hoe verre ik voorgaande ervaringen oneerlijk projecteer op een date en iemand dan al af serveer.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  woensdag 6 januari 2021 @ 13:02:00 #58
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197242976
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 12:54 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Wat het voor mij juist ingewikkeld maakt is dat ik soms juist twijfel aan mijn gedachtegang. Ik twijfel vaak in hoe verre ik voorgaande ervaringen oneerlijk projecteer op een date en iemand dan al af serveer.
Zelfde effect in wezen toch? Elke keer dat je een date 'afschrijft', wordt de volgende lastiger.. en op wat voor manier je dat ook in je hoofd ervaart en verwerkt, die ballast ontstaat, en komt ergens op de weegschaal te liggen waar de volgende weer mee gewogen gaat worden.

Serieus moeilijk om dat niet zo te doen.. gaat vanzelf, ik denk dat iedereen dat min of meer doet.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 6 januari 2021 @ 13:18:19 #59
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_197243182
quote:
7s.gif Op woensdag 6 januari 2021 12:44 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Hmm, ik wil ook wel dat gevoel, persoonlijk match ik gewoon niet als ik niet denk dat dat erin zit op basis van uitstraling.. Als je alle vrouwen (of mannen uiteraard) 2 maanden ofzo moet gaan 'testdriven' om te kijken of je er na verloop van tijd niet toch verliefd op gaat worden, kom je 3 levens tekort.
Er moet vanaf de swipe al een soort van gevoel zijn, anders begin ik er domweg niet aan.

Vanochtend mijn chat ook even op scherp gezet, want ik voel gewoon geen échte interesse, geen enthousiasme, geen energie, ze zoekt geen diepgang, ik krijg antwoord op vragen en dat is het; alsof ik d'r op een luchtbedje in het zwembad hebt gedropt, en daar drijft ze nou gewoon een beetje. Ze heeft best potentie om interessant te zijn, maar ik ga daar op deze manier echt geen date aan besteden om uit te vinden of ik er verliefd op word. Ze heeft 2 toffe honden, en daar ben ik momenteel nieuwsgieriger naar als naar haar :')

Nu ik het zo nog eens nalees, denk ik dat ik vanavond een nieuwe chat uit mijn lijst ga plukken, maar ik geef d'r nog een kans om terug te reageren, ze is aan het werk nu.
Je wil haar honden doen? :?
Beati pauperes spiritu
pi_197243399
quote:
7s.gif Op woensdag 6 januari 2021 12:44 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Hmm, ik wil ook wel dat gevoel, persoonlijk match ik gewoon niet als ik niet denk dat dat erin zit op basis van uitstraling.. Als je alle vrouwen (of mannen uiteraard) 2 maanden ofzo moet gaan 'testdriven' om te kijken of je er na verloop van tijd niet toch verliefd op gaat worden, kom je 3 levens tekort.
Er moet vanaf de swipe al een soort van gevoel zijn, anders begin ik er domweg niet aan.

Vanochtend mijn chat ook even op scherp gezet, want ik voel gewoon geen échte interesse, geen enthousiasme, geen energie, ze zoekt geen diepgang, ik krijg antwoord op vragen en dat is het; alsof ik d'r op een luchtbedje in het zwembad hebt gedropt, en daar drijft ze nou gewoon een beetje. Ze heeft best potentie om interessant te zijn, maar ik ga daar op deze manier echt geen date aan besteden om uit te vinden of ik er verliefd op word. Ze heeft 2 toffe honden, en daar ben ik momenteel nieuwsgieriger naar als naar haar :')

Nu ik het zo nog eens nalees, denk ik dat ik vanavond een nieuwe chat uit mijn lijst ga plukken, maar ik geef d'r nog een kans om terug te reageren, ze is aan het werk nu.
Wie houd je nou voor de gek?
  woensdag 6 januari 2021 @ 13:38:10 #61
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197243511
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 13:31 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Wie houd je nou voor de gek?
Jou blijkbaar niet, maar ja, we zijn niet allemaal alwetend; sommige mensen zijn nou eenmaal gewoon veel intelligenter dan anderen. _O_

Heb je ook nog iets constructiefs te melden, of blijft het gewoon bij trollen? :?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197243671
quote:
99s.gif Op woensdag 6 januari 2021 13:38 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Jou blijkbaar niet, maar ja, we zijn niet allemaal alwetend; sommige mensen zijn nou eenmaal gewoon veel intelligenter dan anderen. _O_

Heb je ook nog iets constructiefs te melden, of blijft het gewoon bij trollen? :?
Je mekkert al continue over een match die geen interesse toont.

Wie houd jij voor de gek? Ik vermoed jezelf. :)
  Official ESF Kreviewer woensdag 6 januari 2021 @ 14:09:17 #63
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_197244195
quote:
99s.gif Op woensdag 6 januari 2021 13:38 schreef Sounddragon het volgende:
sommige mensen zijn nou eenmaal gewoon veel intelligenter dan anderen.
U riep?
  woensdag 6 januari 2021 @ 14:10:12 #64
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197244216
quote:
5s.gif Op woensdag 6 januari 2021 13:46 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Je mekkert al continue over een match die geen interesse toont.

Wie houd jij voor de gek? Ik vermoed jezelf. :)
Ik geef mensen iig een kans ipv ze meteen dag 2 te ditchen.. niet iedereen is heel handig op de chat en zit hele dagen open en vrij met vreemden te tiepen, sommige mensen vinden dat eng, sommige mensen zijn beschadigd.. sommige mensen houden daar ook rekening mee :)
Het komt vaak zat voor dat een chatjuf even wat tijd nodig heeft om te ontdooien en dat het daarna op gang komt, soms ook niet, en als mijn geduld dan op raakt houdt het gewoon op.

Maar.. speciaal voor jou, zal ik dat niet meer melden hier, want dat triggert het inwendige trolletje in jou en dan wordt het blijkbaar lastig om normaal te reageren... Ik wil daar ook wel rekening mee houden :* , maar eigenlijk is het beter als je gewoon op je handjes gaat zitten als je vooraf weet dat je geestelijk gewoon niet bij machte bent om iets decents uit je toetsenbordje te persen, dan kunnen grote mensen gewoon gebruik maken van dit medium zónder last te hebben van jouw gebrek aan empathisch vermogen :)

quote:
5s.gif Op woensdag 6 januari 2021 14:09 schreef Kreator het volgende:

[..]

U riep?
Krea! O+

_O_
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197244337
quote:
7s.gif Op woensdag 6 januari 2021 12:44 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Hmm, ik wil ook wel dat gevoel, persoonlijk match ik gewoon niet als ik niet denk dat dat erin zit op basis van uitstraling.. Als je alle vrouwen (of mannen uiteraard) 2 maanden ofzo moet gaan 'testdriven' om te kijken of je er na verloop van tijd niet toch verliefd op gaat worden, kom je 3 levens tekort.
Er moet vanaf de swipe al een soort van gevoel zijn, anders begin ik er domweg niet aan.

Vanochtend mijn chat ook even op scherp gezet, want ik voel gewoon geen échte interesse, geen enthousiasme, geen energie, ze zoekt geen diepgang, ik krijg antwoord op vragen en dat is het; alsof ik d'r op een luchtbedje in het zwembad hebt gedropt, en daar drijft ze nou gewoon een beetje. Ze heeft best potentie om interessant te zijn, maar ik ga daar op deze manier echt geen date aan besteden om uit te vinden of ik er verliefd op word. Ze heeft 2 toffe honden, en daar ben ik momenteel nieuwsgieriger naar als naar haar :')

Nu ik het zo nog eens nalees, denk ik dat ik vanavond een nieuwe chat uit mijn lijst ga plukken, maar ik geef d'r nog een kans om terug te reageren, ze is aan het werk nu.
Tja, dat is dan wel lastig als een gesprek niet van de grond komt. "Potentie" om interessant te zijn zegt eigenlijk toch al genoeg. Iemand moet je interesse wekken door het gesprek wat je voert, niet de indruk wekken dat de mogelijkheid bestaat dat iemand misschien interessant is.

Ik heb vorig jaar ook genoeg van die gesprekken gevoerd waar ik maar kwartjes in bleef gooien en eigenlijk leidde dat zelden tot iets concreets. Met sommigen botert het gewoon in een gesprek en sommigen niet. Dat heb ik op een gegeven moment voor mezelf geaccepteerd en dan besteed je je energie eigenlijk aan de gesprekken waar je zelf ook energie van krijgt; gesprekken die daadwerkelijk leuk zijn om te voeren.
pi_197244367
Ik heb juist met de dates dat ik niet per se meer eisen ga stellen eigenlijk. Meer dat ik er wel van leer en meeneem naar volgende dates zonder dat ik een steeds groter filter hanteer.
  woensdag 6 januari 2021 @ 14:28:01 #67
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197244580
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 14:14 schreef itchycoo het volgende:

[..]

Tja, dat is dan wel lastig als een gesprek niet van de grond komt. "Potentie" om interessant te zijn zegt eigenlijk toch al genoeg. Iemand moet je interesse wekken door het gesprek wat je voert, niet de indruk wekken dat de mogelijkheid bestaat dat iemand misschien interessant is.

Ik heb vorig jaar ook genoeg van die gesprekken gevoerd waar ik maar kwartjes in bleef gooien en eigenlijk leidde dat zelden tot iets concreets. Met sommigen botert het gewoon in een gesprek en sommigen niet. Dat heb ik op een gegeven moment voor mezelf geaccepteerd en dan besteed je je energie eigenlijk aan de gesprekken waar je zelf ook energie van krijgt; gesprekken die daadwerkelijk leuk zijn om te voeren.
Ja precies.. je interesse is sowieso al gewekt, anders like je een persoon niet.. in de chat die daarop eventueel volgt, is het meestal zo dat die interesse wordt aangewakkerd, en niet dat het maar een beetje om elkaar heen draaien blijft..
Ik ben niet zo van het meteen doorfietsen, je weet nooit wat er bij een persoon in zijn/haar hoofd ronddwarrelt, sommige mensen komen uit serieus fucked up relaties of hebben heel nare ervaringen en zitten daardoor ver in hun schulp.. ik heb best wel het geduld om daar een tijdje aan te peuteren, maar op een gegeven moment krijg je gewoon het gevoel dat het niet komt, en dan wordt het decision time.

Ze is trouwens wel wakker geworden van mijn verhaaltje van vanmorgen zag ik net.. eens kijken waar ze mee komt. :)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 6 januari 2021 @ 15:21:24 #68
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197245589
Wat ik al vreesde; excuses en uitvluchten...unmatched =>> neeeext ! :W
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 6 januari 2021 @ 16:53:44 #69
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_197247100
quote:
7s.gif Op woensdag 6 januari 2021 15:21 schreef Sounddragon het volgende:
Wat ik al vreesde; excuses en uitvluchten...unmatched =>> neeeext ! :W
Daarom is het handig om met meerdere personen tegelijk te chatten.
Dan ga je niet je hoop vestigen op 1 iemand die je niet kent en waarschijnlijk ook met meerderen tegelijk chat.
  woensdag 6 januari 2021 @ 18:32:46 #70
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197248961
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 16:53 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Daarom is het handig om met meerdere personen tegelijk te chatten.
Dan ga je niet je hoop vestigen op 1 iemand die je niet kent en waarschijnlijk ook met meerderen tegelijk chat.
Toen ik net op de apps kwam en rapido wat te bumsen zocht deed ik dat ook wel :P .. Ik zoek geen snel resultaat, ik zoek kwaliteit, want dat gaat langer mee :+ . Ik wil graag een blijvertje, dat losse flodder gedoe ben ik wel een beetje klaar mee.

Sowieso heb ik er een schurft aan als mijn chatjuf nog 3 anderen van bezigheidstherapie voorziet. je doet er niks aan, maar bij mij hangt er zo'n tegeltje op de plee: "Wat gij niet wilt dat u geschiedt... " en da's best een goede spreuk vind ik 14.gif

Geefnie, ik heb alweer een nieuw victim, no worries.

Zal verder geen voortgang posten, want niet iedereen kan daar even goed mee om gaan.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197250108
quote:
7s.gif Op woensdag 6 januari 2021 18:32 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Toen ik net op de apps kwam en rapido wat te bumsen zocht deed ik dat ook wel :P .. Ik zoek geen snel resultaat, ik zoek kwaliteit, want dat gaat langer mee :+ . Ik wil graag een blijvertje, dat losse flodder gedoe ben ik wel een beetje klaar mee.

Sowieso heb ik er een schurft aan als mijn chatjuf nog 3 anderen van bezigheidstherapie voorziet. je doet er niks aan, maar bij mij hangt er zo'n tegeltje op de plee: "Wat gij niet wilt dat u geschiedt... " en da's best een goede spreuk vind ik 14.gif

Geefnie, ik heb alweer een nieuw victim, no worries.

Zal verder geen voortgang posten, want niet iedereen kan daar even goed mee om gaan.
Gewoon doen, kan jou het schelen!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 6 januari 2021 @ 19:30:26 #72
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_197250279
quote:
7s.gif Op woensdag 6 januari 2021 18:32 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Toen ik net op de apps kwam en rapido wat te bumsen zocht deed ik dat ook wel :P .. Ik zoek geen snel resultaat, ik zoek kwaliteit, want dat gaat langer mee :+ . Ik wil graag een blijvertje, dat losse flodder gedoe ben ik wel een beetje klaar mee.

Sowieso heb ik er een schurft aan als mijn chatjuf nog 3 anderen van bezigheidstherapie voorziet. je doet er niks aan, maar bij mij hangt er zo'n tegeltje op de plee: "Wat gij niet wilt dat u geschiedt... " en da's best een goede spreuk vind ik 14.gif

Geefnie, ik heb alweer een nieuw victim, no worries.

Zal verder geen voortgang posten, want niet iedereen kan daar even goed mee om gaan.
Je moet zelf weten wat je doet, je komt alleen wel klagen hier, en mensen geven dan advies hoe je het anders kan doen.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_197250710
Morgen weer nieuwe date, voor het eerst sinds tijden kriebelt het enorm van tevoren. Hopen dat de date zelf ook lekker leuk wordt :)
pi_197250802
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 19:46 schreef Themeparktommy het volgende:
Morgen weer nieuwe date, voor het eerst sinds tijden kriebelt het enorm van tevoren. Hopen dat de date zelf ook lekker leuk wordt :)
Dan zou ik wat vaker gaan douchen.

Veel plezier alvast!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 6 januari 2021 @ 23:12:18 #75
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197257144
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 19:21 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Gewoon doen, kan jou het schelen!
Weinig, daarom post ik het ook gewoon niet meer.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 6 januari 2021 @ 23:13:35 #76
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197257176
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 19:46 schreef Themeparktommy het volgende:
Morgen weer nieuwe date, voor het eerst sinds tijden kriebelt het enorm van tevoren. Hopen dat de date zelf ook lekker leuk wordt :)
Dat zijn de leukste, doen alleen wel het meeste au als het mis gaat, maar dat zou het waard moeten zijn :Y)

Iets speciaals doen? of wandeluh? :+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197260495
Misschien met een volgende date met de dame afspreken dat we er alles aan gaan doen om niet een relatie aan te gaan. Je krijgt meestal waar je niet om vraagt #omgekeerde psychologie oO<
pi_197260585
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 06:43 schreef xFriendx het volgende:
Misschien met een volgende date met de dame afspreken dat we er alles aan gaan doen om niet een relatie aan te gaan. Je krijgt meestal waar je niet om vraagt #omgekeerde psychologie oO<
Haaahaha! Hoe harder je te krijgen bent, des te sneller ze je willen strikken.
pi_197260589
Waarom is dat andere topic op slot, terwijl het nog niet vol is?
pi_197260603
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2021 07:08 schreef Amee het volgende:
Waarom is dat andere topic op slot, terwijl het nog niet vol is?
Welk topic?
Edit:nvm zag hem niet bij de gesloten topics staan

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2021 07:13:22 ]
pi_197260860
Schande! :(
pi_197261048
2 topics mbt daten is ook best wel een beetje dom
pi_197261055
Dus hier verder

Of eigenlijk niet ;(

Hi5 faxie
pi_197261057
Was dat topic niet gewoon al wel dicht vanwege het bereiken van 300 posts, maar is er geen nieuwe geopend en zijn er vervolgens nog weer posts verwijderd omdat ze niet aan de regels voldeden?
pi_197261064
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 08:34 schreef Chia het volgende:
Was dat topic niet gewoon al wel dicht vanwege het bereiken van 300 posts, maar is er geen nieuwe geopend en zijn er vervolgens nog weer posts verwijderd omdat ze niet aan de regels voldeden?
USA USA USA
pi_197261157
Nieuw topic aangemaakt
pi_197261192
Waar is @CoolGuy als je hem nodig hebt :X
pi_197262562
quote:
7s.gif Op woensdag 6 januari 2021 18:32 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

maar bij mij hangt er zo'n tegeltje op de plee: "Wat gij niet wilt dat u geschiedt... " en da's best een goede spreuk vind ik 14.gif

Daar zouden meer mensen zich aan moeten houden, en niet alleen met daten
Het is wat.......
  donderdag 7 januari 2021 @ 12:10:57 #89
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197264085
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 06:43 schreef xFriendx het volgende:
Misschien met een volgende date met de dame afspreken dat we er alles aan gaan doen om niet een relatie aan te gaan. Je krijgt meestal waar je niet om vraagt #omgekeerde psychologie oO<
Misschien vanmiddag koffiedate.. nieuwe chat is een leukerd :P
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 7 januari 2021 @ 12:15:19 #90
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197264147
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 10:34 schreef gooddaddy het volgende:

[..]

Daar zouden meer mensen zich aan moeten houden, en niet alleen met daten
I know.. ga het ze maar eens vertellen :+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197290249
Vanavond herkansing voor El Cheapo _O-

Hij neemt sowieso het e.a. aan lekkers mee dus het wordt een gezellige avond Netflixen....
Met of zonder chill, dat zie ik nog wel :D
pi_197290343
Er gaat gewoon geneukt worden hoor.

Veel plezier :*
pi_197290720
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 06:43 schreef xFriendx het volgende:
Misschien met een volgende date met de dame afspreken dat we er alles aan gaan doen om niet een relatie aan te gaan. Je krijgt meestal waar je niet om vraagt #omgekeerde psychologie oO<
Haha, goede tip.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_197290847
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 18:01 schreef Brybry het volgende:
Vanavond herkansing voor El Cheapo _O-

Hij neemt sowieso het e.a. aan lekkers mee dus het wordt een gezellige avond Netflixen....
Met of zonder chill, dat zie ik nog wel :D
Veel plezier! O+
pi_197291021
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 18:06 schreef Faxie het volgende:
Er gaat gewoon geneukt worden hoor.

Veel plezier :*
Rustig Faxie , niks in het leven is zeker O-)

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 18:28 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Veel plezier! O+
Dank je wel :s)
  vrijdag 8 januari 2021 @ 18:43:21 #96
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197291117
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 18:38 schreef Brybry het volgende:

[..]

Rustig Faxie , niks in het leven is zeker O-)
[..]

Dank je wel :s)
Neuh, maar de aarde is wel voor 80% nat. B-)

Have fun 14.gif .
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197291173
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 18:43 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Neuh, maar de aarde is wel voor 80% nat. B-)

Have fun 14.gif .
Zal ik m inkoppen? :@
  vrijdag 8 januari 2021 @ 18:49:54 #98
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197291256
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 18:45 schreef Faxie het volgende:

[..]

Zal ik m inkoppen? :@
Hij lijkt me duidelijk zat, maar als jij daar vrolijk van wordt, kop je hem in, is het jouw garp ^O^
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197293467
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 18:49 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Hij lijkt me duidelijk zat, maar als jij daar vrolijk van wordt, kop je hem in, is het jouw garp ^O^
Maar was jouw koffiedate leuk??
  vrijdag 8 januari 2021 @ 21:15:57 #100
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197294886
quote:
17s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 20:22 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Maar was jouw koffiedate leuk??
Heeft nog niet plaatsgehad.. mejuffrouw zit even middenin de startup van haar bedrijf, wel al een paar keer uitgebreid gebeld, w.o. vanmiddag, We vinden elkaar erg prettig in de conversatie; het komt, alleen even een gaatje (in de agenda) vinden. Ws na het weekend ergens. :)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197300999
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 18:06 schreef Faxie het volgende:
Er gaat gewoon geneukt worden hoor.

Veel plezier :*
ik ben wel benieuwd wat ie nou mee gaat nemen..
chipjes van de aldi.. of iets bijzonders _O-

Enneh... @Brybry hoe was je nacht?
pi_197301099
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 07:37 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

ik ben wel benieuwd wat ie nou mee gaat nemen..
chipjes van de aldi.. of iets bijzonders _O-

Enneh... @:brybry hoe was je nacht?
Goedemorgen :s)

Hij had een lekkere fles wijn en hapjes meegenomen *O*

En poe, ja hoe was het.....Leuke gesprekken wederom en Netflix was niet erg interessant... :7

Ik weet nog niet of ik kan spreken van ontluikende gevoelens, voel me erg prettig bij hem, sterke aantrekkingskracht..maar qua karakter lijkt hij exact op mij , op het bizarre af en of ik dat nou positief vind... :N
pi_197301187
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 07:59 schreef Brybry het volgende:

[..]

Goedemorgen :s)

Hij had een lekkere fles wijn en hapjes meegenomen *O*

En poe, ja hoe was het.....Leuke gesprekken wederom en Netflix was niet erg interessant... :7

Ik weet nog niet of ik kan spreken van ontluikende gevoelens, voel me erg prettig bij hem, sterke aantrekkingskracht..maar qua karakter lijkt hij exact op mij , op het bizarre af en of ik dat nou positief vind... :N
Geniet er gewoon van en loop niet alles te analyseren..
pi_197301214
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 08:16 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Geniet er gewoon van en loop niet alles te analyseren..
:@

Will do O-)
pi_197301391
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 07:59 schreef Brybry het volgende:

[..]
maar qua karakter lijkt hij exact op mij , op het bizarre af en of ik dat nou positief vind... :N
Wat is daar mis mee?
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_197301450
quote:
5s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 08:47 schreef Hineni het volgende:

[..]

Wat is daar mis mee?
Omdat verschillen in karakter elkaar juist kunnen aanvullen...
Hij is de echt de mannelijke versie van mezelf en ondanks dat ik mezelf best pretty awesome vind, heb ik ook eigenschappen die ik juist niet in een partner wil zien.
pi_197302042
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 08:55 schreef Brybry het volgende:

[..]

Omdat verschillen in karakter elkaar juist kunnen aanvullen...
Overrated imho.

quote:
Hij is de echt de mannelijke versie van mezelf en ondanks dat ik mezelf best pretty awesome vind, heb ik ook eigenschappen die ik juist niet in een partner wil zien.
Spiegeltje, spiegeltje aan de wand.. 😋


Maar goed, als je elkaar beter kent ga je vanzelf wel punten vinden waarbij je elkaars tegenpool bent. Of leer je dat je elkaars handleiding opnieuw moet lezen omdat blijkt dat het er toch net anders stond. Hopelijk doen jullie dat opnieuw lezen met plezier. ;)
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_197302368
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 21:15 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Heeft nog niet plaatsgehad.. mejuffrouw zit even middenin de startup van haar bedrijf, wel al een paar keer uitgebreid gebeld, w.o. vanmiddag, We vinden elkaar erg prettig in de conversatie; het komt, alleen even een gaatje (in de agenda) vinden. Ws na het weekend ergens. :)
Oh nog even geduld dus, maar klinkt veelbelovend!
  zaterdag 9 januari 2021 @ 13:23:55 #109
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197305385
quote:
17s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 10:10 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Oh nog even geduld dus, maar klinkt veelbelovend!
Rustig aan.. Geen haast..

Ik heb al een heleboel 'veelbelovende' chats gehad.. And still here I am :P

Ik zit nu ook alle likes te vergelijken met brybry, dat helpt ook niet :7 :D
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zaterdag 9 januari 2021 @ 13:28:12 #110
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197305453
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 08:55 schreef Brybry het volgende:

[..]

Omdat verschillen in karakter elkaar juist kunnen aanvullen...
Hij is de echt de mannelijke versie van mezelf en ondanks dat ik mezelf best pretty awesome vind, heb ik ook eigenschappen die ik juist niet in een partner wil zien.
opposites attract :Y

Kan hij wel fileparkeren? 😁
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197305486
quote:
12s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 13:23 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Rustig aan.. Geen haast..

Ik heb al een heleboel 'veelbelovende' chats gehad.. And still here I am :P

Ik zit nu ook alle likes te vergelijken met brybry, dat helpt ook niet :7 :D
Je gaat de juiste wel tegenkomen! :Y

Oh nee , vergelijk je dates niet :'( :D

En echt, je wilt niet naast mij wakker worden na een gezellige nacht, je schrikt je sochtends een ongeluk _O-
  zaterdag 9 januari 2021 @ 13:38:41 #112
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197305573
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 13:30 schreef Brybry het volgende:

[..]

Je gaat de juiste wel tegenkomen! :Y

Oh nee , vergelijk je dates niet :'( :D

En echt, je wilt niet naast mij wakker worden na een gezellige nacht, je schrikt je sochtends een ongeluk _O-
oh, zeker, en anders wacht ik gewoon tot jij oud genoeg bent :7 B-)

Vrouwen willen daar nooit aan, maar er is niks meer sexy als een vrouw die net wakker wordt O+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197305658
quote:
12s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 13:23 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Rustig aan.. Geen haast..

Ik heb al een heleboel 'veelbelovende' chats gehad.. And still here I am :P

Ik zit nu ook alle likes te vergelijken met brybry, dat helpt ook niet :7 :D
Ja nee, dat moet je ook niet doen hè :D
pi_197306550
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 13:38 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

oh, zeker, en anders wacht ik gewoon tot jij oud genoeg bent :7 B-)

Vrouwen willen daar nooit aan, maar er is niks meer sexy als een vrouw die net wakker wordt O+
Nee
  zaterdag 9 januari 2021 @ 16:08:13 #115
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197307900
quote:
17s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 13:44 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Ja nee, dat moet je ook niet doen hè :D
What has been seen... :+

quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 14:43 schreef Faxie het volgende:

[..]

Nee
Niet? :P
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zaterdag 9 januari 2021 @ 16:10:40 #116
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197307948
Echt... FWB night vanavond.. krijg je een appie; " ik ben aan de late kant, nu aan het haasten, net mijn mijn zus naar de teststraat geweest"

:|W

"Ok, dan zie ik je over 2 weken weer"

:W

Is ze nog boos ook :')
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zaterdag 9 januari 2021 @ 16:38:40 #117
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_197308395
quote:
81s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 16:10 schreef Sounddragon het volgende:
Echt... FWB night vanavond.. krijg je een appie; " ik ben aan de late kant, nu aan het haasten, net mijn mijn zus naar de teststraat geweest"

:|W

"Ok, dan zie ik je over 2 weken weer"

:W

Is ze nog boos ook :')
Uitgelezen kans om jouw wattenstaaf tegen slijmvlies aan te stoten.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  zaterdag 9 januari 2021 @ 16:46:59 #118
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197308524
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 16:38 schreef M1stral het volgende:

[..]

Uitgelezen kans om jouw wattenstaaf tegen slijmvlies aan te stoten.
En om na een jaar lang voorzichtig doen alsnog corona op te lopen omdat: neuken.. ik neem wel een kanskaart :W

Ik weet niet waar de dichtstbijzijnde teststraat is hier, en dat wilde ik eigenlijk even zo houden :')
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197315427
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 16:46 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

En om na een jaar lang voorzichtig doen alsnog corona op te lopen omdat: neuken.. ik neem wel een kanskaart :W

Ik weet niet waar de dichtstbijzijnde teststraat is hier, en dat wilde ik eigenlijk even zo houden :')
"Ga direct naar de gevangenis."
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 9 januari 2021 @ 23:19:52 #120
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_197315566
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 23:10 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

"Ga direct naar de gevangenis."
Smakeloze grap, gezien we allemaal al in lockdown zitten :+
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_197316880
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 23:19 schreef M1stral het volgende:

[..]

Smakeloze grap, gezien we allemaal al in lockdown zitten :+
Ik zag kanskaart, ik dacht aan Monopoly :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 10 januari 2021 @ 01:24:50 #122
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197316973
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 23:10 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

"Ga direct naar de gevangenis."
Corona-versie: "Ga direct in lockdown" :7

Als ik Monopoly fabrikant was, maakte ik een 2020-collectors-versie. *)
Nu niet echt grappig, maar over 40 jaar dik geld waard. Net als die stomme bekbikini'swaar we nu mee op lopen.. over 50 jaar zijn dat artefacts jongeh!
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zondag 10 januari 2021 @ 08:26:15 #123
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_197318232
Wat is een bekbikini :o ? #dtv
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_197318256
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 08:26 schreef LuNaTiC het volgende:
Wat is een bekbikini :o ? #dtv
Mondkapje :X
  zondag 10 januari 2021 @ 09:17:56 #125
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_197318595
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 08:32 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Mondkapje :X
Och jezus goedemorgen ik dacht even dat ik een strandtrend had gemist 8)7
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_197318845
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 09:17 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Och jezus goedemorgen ik dacht even dat ik een strandtrend had gemist 8)7
Mensen die het zo noemen kun je beter vermijden.
pi_197318849
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 09:17 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Och jezus goedemorgen ik dacht even dat ik een strandtrend had gemist 8)7
Vroeg _O-
pi_197319843
quote:
81s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 16:10 schreef Sounddragon het volgende:
Echt... FWB night vanavond.. krijg je een appie; " ik ben aan de late kant, nu aan het haasten, net mijn mijn zus naar de teststraat geweest"

:|W

"Ok, dan zie ik je over 2 weken weer"

:W

Is ze nog boos ook :')
Ze is met haar zus naar de teststraat geweest. Als die negatief test kan het gewoon weer hoor..

Wel dom dat die zus niet alleen naar de teststraat gaat ja, als zij positief test heeft je FWB door dat ritje waarschijnlijk ook een positieve test te pakken...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zondag 10 januari 2021 @ 11:45:18 #129
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197320829
quote:
3s.gif Op zondag 10 januari 2021 09:41 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Mensen die het zo noemen kun je beter vermijden.


quote:
1s.gif Op zondag 10 januari 2021 10:53 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ze is met haar zus naar de teststraat geweest. Als die negatief test kan het gewoon weer hoor..

Wel dom dat die zus niet alleen naar de teststraat gaat ja, als zij positief test heeft je FWB door dat ritje waarschijnlijk ook een positieve test te pakken...
Ja, of d'r FWB zegt: blijf maar lekker ff weg dan dit weekend :)

Ik snap dat als zuslief gewoon clean is, dat er niks aan de hand is.. maar voor hetzelfde geld is ze dat niet, dan besmet ze dus haar, en vervolgens mij. Vandaar dat ik de boel cancelde. Maar ik vond het wel heel bijzonder dat zij daar dan boos en verontwaardigd op gaat reageren. Je snapt toch dat je een risico neemt als je iemand die ziek is in je auto zet en ermee gaat rondtuffen? :D
Ik kan op zich best begrijpen dat je dat voor je zus doet, maar ik hoef daar dan weer niet de benefits van :+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197320856
quote:
7s.gif Op zondag 10 januari 2021 11:45 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[..]

Ja, of d'r FWB zegt: blijf maar lekker ff weg dan dit weekend :)

Ik snap dat als zuslief gewoon clean is, dat er niks aan de hand is.. maar voor hetzelfde geld is ze dat niet, dan besmet ze dus haar, en vervolgens mij. Vandaar dat ik de boel cancelde. Maar ik vond het wel heel bijzonder dat zij daar dan boos en verontwaardigd op gaat reageren. Je snapt toch dat je een risico neemt als je iemand die ziek is in je auto zet en ermee gaat rondtuffen? :D
Ik kan op zich best begrijpen dat je dat voor je zus doet, maar ik hoef daar dan weer niet de benefits van :+
Blijkbaar boos omdat de nood hoog was :+
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zondag 10 januari 2021 @ 11:54:15 #131
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197320993
quote:
1s.gif Op zondag 10 januari 2021 11:46 schreef Godshand het volgende:

[..]

Blijkbaar boos omdat de nood hoog was :+
Perspectieven voor de toekomst :+

Ik hoop voor d'r dat mijn date vd week niks wordt, anders wordt de nood nog hoger. :X
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197324917
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 08:26 schreef LuNaTiC het volgende:
Wat is een bekbikini :o ? #dtv
Moest lachen :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 10 januari 2021 @ 16:01:00 #133
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197326102
quote:
7s.gif Op zondag 10 januari 2021 11:54 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Perspectieven voor de toekomst :+

Ik hoop voor d'r dat mijn date vd week vanavond niks wordt, anders wordt de nood nog hoger. :X
FTFM.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197326287
Onee, straks sta je een week droog :o :'(

Rip :'(
pi_197326381
quote:
14s.gif Op zondag 10 januari 2021 16:01 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

FTFM.
Oeh leuk, veel plezier!
pi_197326436
quote:
14s.gif Op zondag 10 januari 2021 16:01 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

FTFM.
Wat betekent dit?
  zondag 10 januari 2021 @ 16:27:52 #137
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_197326580
T
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 14:54 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Moest lachen :D
To be fair, een bikini bestaat altijd uit 2 (de ‘bi’) delen, zou het geen bekmonokini moeten zijn? 🤔
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_197327083
quote:
1s.gif Op zondag 10 januari 2021 16:27 schreef LuNaTiC het volgende:
T
[..]

To be fair, een bikini bestaat altijd uit 2 (de ‘bi’) delen, zou het geen bekmonokini moeten zijn? 🤔
Bekpak.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_197327090
quote:
1s.gif Op zondag 10 januari 2021 16:19 schreef Amee het volgende:

[..]

Wat betekent dit?
Fixed That For Myself denk ik.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 10 januari 2021 @ 19:12:14 #140
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197330822
quote:
17s.gif Op zondag 10 januari 2021 16:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Oeh leuk, veel plezier!
Dank je, komt vast goed :)

quote:
1s.gif Op zondag 10 januari 2021 16:19 schreef Amee het volgende:

[..]

Wat betekent dit?
Luister naar Thijs, die man weet :)

quote:
1s.gif Op zondag 10 januari 2021 16:27 schreef LuNaTiC het volgende:
T
[..]

To be fair, een bikini bestaat altijd uit 2 (de ‘bi’) delen, zou het geen bekmonokini moeten zijn? 🤔
Facebra, las ik ergens op een US forum, GezichtsBH loopt alleen niet zo lekker. :+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197331810
quote:
7s.gif Op zondag 10 januari 2021 19:12 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Dank je, komt vast goed :)
[..]

Luister naar Thijs, die man weet :)
[..]

Facebra, las ik ergens op een US forum, GezichtsBH loopt alleen niet zo lekker. :+
"Facebra" :') Dan vind ik de mijne toch beter :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 10 januari 2021 @ 21:33:03 #142
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197333708
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 20:01 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

"Facebra" :') Dan vind ik de mijne toch beter :P
Bij een bekpak kun je dan weer wel een bijpassende stropdas dragen :P
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197333927
Zaterdag leuke wandel date , als het doorgaat natuurlijk maar heb er een goed gevoel over. *O*
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_197333964
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 21:44 schreef Avianflu het volgende:
Zaterdag leuke wandel date , als het doorgaat natuurlijk maar heb er een goed gevoel over. *O*
Veel plezier!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 10 januari 2021 @ 22:24:22 #145
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197334731
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 21:44 schreef Avianflu het volgende:
Zaterdag leuke wandel date , als het doorgaat natuurlijk maar heb er een goed gevoel over. *O*
Nice, ik duim mee voor lekker weer ;)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197335185
Reageerden mijn matches maar eens zo snel als dat een ander een date heeft :'(
pi_197345044
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 22:48 schreef Faxie het volgende:
Reageerden mijn matches maar eens zo snel als dat een ander een date heeft :'(
Ik heb er nu ook een paar die niet zo snel reageren. Maar goed, ergens geeft dat ook wel even rust. Je kan nu toch niet veel kanten op met dates. Wandelen of koffie bij de één of de ander, als dat past i.v.m. kinderen/werk.

Zie vanzelf wel weer wanneer ze reageren. Via Badoo ook nog steeds contact met een (flink jongere) dame, we vragen niet eens elkaars nummer. We zijn meer als een soort penvrienden die tijdens deze coronaperiode elkaar bestoken met positieve vibes. Ook best leuk ook al draait het daar totaal niet om dating :)
pi_197362387
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 16:05 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Ik heb er nu ook een paar die niet zo snel reageren. Maar goed, ergens geeft dat ook wel even rust. Je kan nu toch niet veel kanten op met dates. Wandelen of koffie bij de één of de ander, als dat past i.v.m. kinderen/werk.

Zie vanzelf wel weer wanneer ze reageren. Via Badoo ook nog steeds contact met een (flink jongere) dame, we vragen niet eens elkaars nummer. We zijn meer als een soort penvrienden die tijdens deze coronaperiode elkaar bestoken met positieve vibes. Ook best leuk ook al draait het daar totaal niet om dating :)
Ook leuk toch? Toch een beetje contact :)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 12 januari 2021 @ 15:28:26 #149
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197363344
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 14:40 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ook leuk toch? Toch een beetje contact :)
Gaat vanzelf vervelen, ik deed dat vorig jaar ook, na een tijdje voel je je net een maatschappelijk werker :+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197365943
Die ex die terug naar zijn ex ging heeft mij gedeblokkeerd op Snapchat maar zegt vervolgens niets. Gevolg is dat ik nu net zijn FB zat te bekijken. Ik haat mezelf _O- .
Ik weet niet wat zijn intentie was :') , maar hij zit weer lekker in mijn hoofd :{ .
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  dinsdag 12 januari 2021 @ 18:02:36 #151
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_197365993
Hoe weet je dat hij je gedeblokkeerd heeft?
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_197366009
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 18:02 schreef MissButterflyy het volgende:
Hoe weet je dat hij je gedeblokkeerd heeft?
Omdat hij verdwenen was van Snapchat en nu weer terug is in mijn lijst.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_197366026
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 17:59 schreef Avianflu het volgende:
Die ex die terug naar zijn ex ging heeft mij gedeblokkeerd op Snapchat maar zegt vervolgens niets. Gevolg is dat ik nu net zijn FB zat te bekijken. Ik haat mezelf _O- .
Ik weet niet wat zijn intentie was :') , maar hij zit weer lekker in mijn hoofd :{ .
Je hebt er zelf invloed op. ^O^ Gewoon alles van hem uit de weg gaan.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  dinsdag 12 januari 2021 @ 18:06:32 #154
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_197366046
Dan ben jij nu dus ook in zijn gedachten.
Tijd om hem te blokkeren! ;) (tenzij je toch contact wil?)
Heb zelf geen snapchat, wordt dat net als Linkedin, TikTok en Wordfeud ook als datingapp gebruikt?
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_197366063
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 18:05 schreef Fascination het volgende:

[..]

Je hebt er zelf invloed op. ^O^ Gewoon alles van hem uit de weg gaan.
I know, ga niet meer kijken kon het even niet laten :@ .
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_197366081
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 18:06 schreef MizzezAmy het volgende:
Dan ben jij nu dus ook in zijn gedachten.
Tijd om hem te blokkeren! ;) (tenzij je toch contact wil?)
Heb zelf geen snapchat, wordt dat net als Linkedin, TikTok en Wordfeud ook als datingapp gebruikt?
Geen idee, je kan foto’s en berichten delen die daarna verdwijnen.

Zou “diep van binnen” wel nog contact willen maar het is beter van niet. Ook als de relatie met zijn ex over gaat moet hij eerst maar is zijn zaken op orde gaan brengen, ik ben geen vangnet ofzo.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_197368331
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 18:06 schreef MizzezAmy het volgende:
Dan ben jij nu dus ook in zijn gedachten.
Tijd om hem te blokkeren! ;) (tenzij je toch contact wil?)
Heb zelf geen snapchat, wordt dat net als Linkedin, TikTok en Wordfeud ook als datingapp gebruikt?
Is meer voor leuke foto's :9
pi_197368412
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 18:03 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Omdat hij verdwenen was van Snapchat en nu weer terug is in mijn lijst.
Tijd om hem van een blokkade te voorzien?
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_197368538
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 19:31 schreef Hineni het volgende:

[..]

Tijd om hem van een blokkade te voorzien?
Ja, jullie hebben gelijk. Done.

Als hij iets van mij wil heeft hij mijn naam en nummer, rare spelletjes ben ik te oud voor.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_197368887
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 19:35 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Ja, jullie hebben gelijk. Done.

Als hij iets van mij wil heeft hij mijn naam en nummer, rare spelletjes ben ik te oud voor.
Zou er niet teveel achter zoeken. Ik unblock mensen na een tijdje gewoon om op te ruimen. :P
pi_197369110
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 19:43 schreef Amee het volgende:

[..]

Zou er niet teveel achter zoeken. Ik unblock mensen na een tijdje gewoon om op te ruimen. :P
Ja, zou ook kunnen. Zou dat wel raar vinden omdat ik er pas 2 weken geleden er een punt achter heb gezet.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_197375161
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 19:29 schreef Faxie het volgende:

[..]

Is meer voor leuke foto's :9
Yep, maar minder veilig dan Signal, die het ook kan.
Maar Snapchat heeft ook AR opties, zodat je selfies kan opleuken met hondenoren en -tong... :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_197377956
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 18:09 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Geen idee, je kan foto’s en berichten delen die daarna verdwijnen.

Zou “diep van binnen” wel nog contact willen maar het is beter van niet. Ook als de relatie met zijn ex over gaat moet hij eerst maar is zijn zaken op orde gaan brengen, ik ben geen vangnet ofzo.
Dit klinkt heel verstandig en weloverwogen.

En verder ben je natuurlijk ook gewoon een mens van vlees en bloed met de gevoelens die daarbij horen.
Duurt even voordat dat in sync is weer. Komt goed.
pi_197378435
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 23:01 schreef Godshand het volgende:

[..]

selfies kan opleuken met hondenoren en -tong... :')
*swiped meteen naar links*

Dat doe ik dan :X
pi_197378492
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 18:09 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Geen idee, je kan foto’s en berichten delen die daarna verdwijnen.

Zou “diep van binnen” wel nog contact willen maar het is beter van niet. Ook als de relatie met zijn ex over gaat moet hij eerst maar is zijn zaken op orde gaan brengen, ik ben geen vangnet ofzo.
Doe je goed. Laat hem eerst maar de situatie met z'n ex oplossen.

Vreselijk irritant dat je net bezig bent om hem uit je hoofd te zetten en dan *ping* ,is hij er ineens. -O-
pi_197379878
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 23:01 schreef Godshand het volgende:

[..]

Yep, maar minder veilig dan Signal, die het ook kan.
Maar Snapchat heeft ook AR opties, zodat je selfies kan opleuken met hondenoren en -tong... :')
Sowieso selfies. Hoe oud ben je, 12? Laat iemand gewoon een leuke foto van je maken ipv van die zogenaamd leuke selfie-bullshit. Je zit op een datingsite, niet met je vriendinnen te gieberen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_197379912
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 09:53 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Sowieso selfies. Hoe oud ben je, 12? Laat iemand gewoon een leuke foto van je maken ipv van die zogenaamd leuke selfie-bullshit. Je zit op een datingsite, niet met je vriendinnen te gieberen.
Zit in quarantaine, moet toch wat :{
pi_197379926
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 09:53 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Sowieso selfies. Hoe oud ben je, 12? Laat iemand gewoon een leuke foto van je maken ipv van die zogenaamd leuke selfie-bullshit. Je zit op een datingsite, niet met je vriendinnen te gieberen.
Selfies kunnen ook leuk zijn. Niet van die geposeerde met ducklips enzo. Ik maak meestal selfies waar je niet duidelijk kunt zien of het zelf gemaakt is of niet.
pi_197379965
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 09:53 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Sowieso selfies. Hoe oud ben je, 12? Laat iemand gewoon een leuke foto van je maken ipv van die zogenaamd leuke selfie-bullshit. Je zit op een datingsite, niet met je vriendinnen te gieberen.
Lekker boeie zo'n datingsite :{w
pi_197380047
Ik knap altijd direct af op van die geposeerde duckface selfies, en al helemaal als ze zijn opgeleukt met hondenoren of glitters enzo :r
pi_197380376
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 09:55 schreef rival het volgende:

[..]

Zit in quarantaine, moet toch wat :{
Zet hem dan op afstand of zo.
quote:
1s.gif Op woensdag 13 januari 2021 09:57 schreef Amee het volgende:

[..]

Selfies kunnen ook leuk zijn. Niet van die geposeerde met ducklips enzo. Ik maak meestal selfies waar je niet duidelijk kunt zien of het zelf gemaakt is of niet.
99% is het gewoon niet. Plus een selfie is makkelijk om de rest van je lijf te verbergen, schept ook argwaan.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_197380476
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 10:30 schreef El_Thijs het volgende:
99% is het gewoon niet. Plus een selfie is makkelijk om de rest van je lijf te verbergen, schept ook argwaan.
Je maakt het wel erg plastisch zo.

Niet mijn wereld.
  woensdag 13 januari 2021 @ 11:06:45 #173
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197380979
quote:
1s.gif Op woensdag 13 januari 2021 10:36 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Je maakt het wel erg plastisch zo.

Niet mijn wereld.
Facts of life.. dames met een niet-zo-geweldig figuur hebben vaak van die beeldvullende selfies, of tegenwoordig helemaal mode: een foto met maar de hélft van hun gezicht erop.. alsof je aan hun gezicht, nek en dat stukje arm niet kunt zien dat ze een BMI van 35 met bijbehorend rollade-figuur hebben :')

Ik noem het: foto-verstoppertje; hiding in plain sight. w/
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197381258
quote:
7s.gif Op woensdag 13 januari 2021 11:06 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Facts of life.. dames met een niet-zo-geweldig figuur hebben vaak van die beeldvullende selfies, of tegenwoordig helemaal mode: een foto met maar de hélft van hun gezicht erop.. alsof je aan hun gezicht, nek en dat stukje arm niet kunt zien dat ze een BMI van 35 met bijbehorend rollade-figuur hebben :')

Ik noem het: foto-verstoppertje; hiding in plain sight. w/
_O- , ik had eerst alleen selfies en toen kreeg ik altijd de vraag “heb je meer foto’s”. Nu heb ik maar een full body foto toegevoegd :)
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_197381684
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 11:22 schreef Avianflu het volgende:

[..]

_O- , ik had eerst alleen selfies en toen kreeg ik altijd de vraag “heb je meer foto’s”. Nu heb ik maar een full body foto toegevoegd :)
:9
pi_197381695
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 10:06 schreef DW457 het volgende:
Ik knap altijd direct af op van die geposeerde duckface selfies, en al helemaal als ze zijn opgeleukt met hondenoren of glitters enzo :r
Hhhnnngggg :9~
pi_197382194
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 11:22 schreef Avianflu het volgende:

[..]

_O- , ik had eerst alleen selfies en toen kreeg ik altijd de vraag “heb je meer foto’s”. Nu heb ik maar een full body foto toegevoegd :)
Geeft wel een beter beeld. Merk je ook verschil in (aantal) reactie(s)?
  woensdag 13 januari 2021 @ 13:07:42 #178
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197383182
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 11:22 schreef Avianflu het volgende:

[..]

_O- , ik had eerst alleen selfies en toen kreeg ik altijd de vraag “heb je meer foto’s”. Nu heb ik maar een full body foto toegevoegd :)
In een leuk strak T-shirt en yogapants?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197383196
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 12:16 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Geeft wel een beter beeld. Merk je ook verschil in (aantal) reactie(s)?
Heb Tinder net pas weer een week, redelijk wat matches. Moet zeggen wel wat meer “serieuze” matches maar ik swipe ook wat selectiever daar op.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_197383225
Ik heb m'n swipevinger al in de aanslag O-)
pi_197383312
quote:
10s.gif Op woensdag 13 januari 2021 13:07 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

In een leuk strak T-shirt en yogapants? [ afbeelding ]
Nee op het strand in jurkje , niet eens een foto van de voorkant _O- .
Zal eens een keer wat beters zoeken/maken.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_197383387
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 13:15 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Nee op het strand in jurkje , niet eens een foto van de voorkant _O- .
Zal eens een keer wat beters zoeken/maken.
Jurkjes O+
pi_197383405
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 11:47 schreef Faxie het volgende:

[..]

Hhhnnngggg :9~
Say what now? Beroerte?
pi_197383436
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 13:21 schreef DW457 het volgende:

[..]

Say what now? Beroerte?
Niet een paar geile oortjes en schattig snuitje kunnen waarderen :')
  woensdag 13 januari 2021 @ 13:23:49 #185
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197383440
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 13:15 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Nee op het strand in jurkje , niet eens een foto van de voorkant _O- .
Zal eens een keer wat beters zoeken/maken.
Dat 'maken' zal even duren denk ik :D

Het is niet echt weer voor jurkjes op het strand _O-
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197384571
quote:
7s.gif Op woensdag 13 januari 2021 13:23 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Dat 'maken' zal even duren denk ik :D

Het is niet echt weer voor jurkjes op het strand _O-
Hebben ze het allemaal koud ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_197384784
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 14:23 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Hebben ze het allemaal koud ;(
Kunnen ze bij mij wel opwarmen hoor.
pi_197384925
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 13:10 schreef Faxie het volgende:
Ik heb m'n swipevinger al in de aanslag O-)
Je dikke duim?
pi_197384942
quote:
10s.gif Op woensdag 13 januari 2021 14:42 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Je dikke duim?
Mijn kleine pink ;(
pi_197384959
Zo. Voelde me gisteren en vandaag best kut over dat gebeuren. :'(
Vond hem leuker dan gedacht, ondanks dat ik weet dat hij niet goed voor me zal zijn :') |:(

We hebben gister via app het e.a. besproken maar dat was nogal vaag.
Ik gaf aan dat ik zijn reactie not done vond en niet echt merkte dat hij me leuk vind.
Zijn reactie 'Ik ga met niemand naar bed, ik date niemand en ja ik heb gesprekken lopen op Tinder maar ik app met je dus wat is nou het probleem'
Even kort samengevat.


Als een vriendin dit met mij zou bespreken zou ik haar adviseren dat ze die lamlul moet laten en dat ze meer waard is.
Waarom het me nog zoveel doet, ik heb echt geen flauw idee en nu vind ik alle mannen even zwaar klote.

(Behalve de lieverds in dit topic dan)
pi_197385019
quote:
1s.gif Op woensdag 13 januari 2021 14:44 schreef Brybry het volgende:
Zo. Voelde me gisteren en vandaag best kut over dat gebeuren. :'(
Vond hem leuker dan gedacht, ondanks dat ik weet dat hij niet goed voor me zal zijn :') |:(

We hebben gister via app het e.a. besproken maar dat was nogal vaag.
Ik gaf aan dat ik zijn reactie not done vond en niet echt merkte dat hij me leuk vind.
Zijn reactie 'Ik ga met niemand naar bed, ik date niemand en ja ik heb gesprekken lopen op Tinder maar ik app met je dus wat is nou het probleem'
Even kort samengevat.

Als een vriendin dit met mij zou bespreken zou ik haar adviseren dat ze die lamlul moet laten en dat ze meer waard is.
Waarom het me nog zoveel doet, ik heb echt geen flauw idee en nu vind ik alle mannen even zwaar klote.

(Behalve de lieverds in dit topic dan)
Alsof hij gaat zeggen 'Ja je hebt gelijk, ik ben een lul' :')

Het klopt wel wat mijn zwager vroeger zei.... als ze je eenmaal willen kom je er bijna niet meer vanaf...
pi_197385102
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 14:48 schreef Faxie het volgende:

[..]

Alsof hij gaat zeggen 'Ja je hebt gelijk, ik ben een lul' :')

Het klopt wel wat mijn zwager vroeger zei.... als ze je eenmaal willen kom je er bijna niet meer vanaf...
Oh ik gedraag me hoor, ik neem geen contact op , baal vooral dat ik op een emotioneel onbereikbare man ben gevallen.
Gevalletje ratio zegt: REN.
Gevoel zegt:Knuffelen O+
pi_197385165
quote:
1s.gif Op woensdag 13 januari 2021 14:52 schreef Brybry het volgende:

[..]

Oh ik gedraag me hoor, ik neem geen contact op , baal vooral dat ik op een emotioneel onbereikbare man ben gevallen.
Gevalletje ratio zegt: REN.
Gevoel zegt:Knuffelen O+
:P

pi_197385241
quote:
1s.gif Op woensdag 13 januari 2021 14:44 schreef Brybry het volgende:
Zijn reactie 'Ik ga met niemand naar bed, ik date niemand en ja ik heb gesprekken lopen op Tinder maar ik app met je dus wat is nou het probleem'
Even kort samengevat.

Hij datete jou toch?

Details, ze vertellen een hoop. Hij reageerde blijkbaar niet met "ik heb alleen jou gedate".
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_197385306
Waarom je tijd verdoen terwijl er ziekelijk veel mannen zijn die je kan daten? Moeilijk doen om het moeilijk doen
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_197385315
quote:
2s.gif Op woensdag 13 januari 2021 15:00 schreef Hineni het volgende:

[..]

Hij datete jou toch?

Details, ze vertellen een hoop. Hij reageerde blijkbaar niet met "ik heb alleen jou gedate".
Oh nee foutje. Hij zei dat hij alleen mij zag.
pi_197385344
quote:
1s.gif Op woensdag 13 januari 2021 15:03 schreef Fascination het volgende:
Waarom je tijd verdoen terwijl er ziekelijk veel mannen zijn die je kan daten? Moeilijk doen om het moeilijk doen
Heb je gelijk in maar ik krijg dit klote gevoel maar niet van me afgeschud terwijl er veel leukere kandidaten zijn....
Zo stom :{
pi_197385348
quote:
1s.gif Op woensdag 13 januari 2021 14:44 schreef Brybry het volgende:
Zo. Voelde me gisteren en vandaag best kut over dat gebeuren. :'(
Vond hem leuker dan gedacht, ondanks dat ik weet dat hij niet goed voor me zal zijn :') |:(

We hebben gister via app het e.a. besproken maar dat was nogal vaag.
Ik gaf aan dat ik zijn reactie not done vond en niet echt merkte dat hij me leuk vind.
Zijn reactie 'Ik ga met niemand naar bed, ik date niemand en ja ik heb gesprekken lopen op Tinder maar ik app met je dus wat is nou het probleem'
Even kort samengevat.

Als een vriendin dit met mij zou bespreken zou ik haar adviseren dat ze die lamlul moet laten en dat ze meer waard is.
Waarom het me nog zoveel doet, ik heb echt geen flauw idee en nu vind ik alle mannen even zwaar klote.

(Behalve de lieverds in dit topic dan)
Knuffel :*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 13 januari 2021 @ 15:17:09 #199
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197385569
quote:
1s.gif Op woensdag 13 januari 2021 14:44 schreef Brybry het volgende:
Zo. Voelde me gisteren en vandaag best kut over dat gebeuren. :'(
Vond hem leuker dan gedacht, ondanks dat ik weet dat hij niet goed voor me zal zijn :') |:(

We hebben gister via app het e.a. besproken maar dat was nogal vaag.
Ik gaf aan dat ik zijn reactie not done vond en niet echt merkte dat hij me leuk vind.
Zijn reactie 'Ik ga met niemand naar bed, ik date niemand en ja ik heb gesprekken lopen op Tinder maar ik app met je dus wat is nou het probleem'
Even kort samengevat.

Als een vriendin dit met mij zou bespreken zou ik haar adviseren dat ze die lamlul moet laten en dat ze meer waard is.
Waarom het me nog zoveel doet, ik heb echt geen flauw idee en nu vind ik alle mannen even zwaar klote.

(Behalve de lieverds in dit topic dan)
Sterkte ermee, na 3 keer tegen de muur rennen zal het wel een keer goed komen denk ik :+

In het kader van: "alles wat u zegt kan-, zal- en -mag tegen u gebruikt worden op een later tijdstip" , ga ik verder even fijn op mijn handjes zitten, dan blijven ze warm :7

=> :X <=
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197385591
Als een date niet doorgaat. Ach, dan heb ik toch meer tijd om weer trainen en nog fitter te worden voor de volgende date.
Check it out
pi_197385640
quote:
1s.gif Op woensdag 13 januari 2021 14:44 schreef Brybry het volgende:
Zo. Voelde me gisteren en vandaag best kut over dat gebeuren. :'(
Vond hem leuker dan gedacht, ondanks dat ik weet dat hij niet goed voor me zal zijn :') |:(

We hebben gister via app het e.a. besproken maar dat was nogal vaag.
Ik gaf aan dat ik zijn reactie not done vond en niet echt merkte dat hij me leuk vind.
Zijn reactie 'Ik ga met niemand naar bed, ik date niemand en ja ik heb gesprekken lopen op Tinder maar ik app met je dus wat is nou het probleem'
Even kort samengevat.

Als een vriendin dit met mij zou bespreken zou ik haar adviseren dat ze die lamlul moet laten en dat ze meer waard is.
Waarom het me nog zoveel doet, ik heb echt geen flauw idee en nu vind ik alle mannen even zwaar klote.

(Behalve de lieverds in dit topic dan)
Het is toch veel beter om er met vriendinnen of een gezellige jongen onder een genot van een kopje koffie over te praten. En als de frustratie eruit is, dan weer door. c_/
Check it out
pi_197385692
quote:
10s.gif Op woensdag 13 januari 2021 15:17 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Sterkte ermee, na 3 keer tegen de muur rennen zal het wel een keer goed komen denk ik :+

In het kader van: "alles wat u zegt kan-, zal- en -mag tegen u gebruikt worden op een later tijdstip" , ga ik verder even fijn op mijn handjes zitten, dan blijven ze warm :7

=> :X <=
En is het net alsof een ander het doet ;)
pi_197385711
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 15:18 schreef hjansen82 het volgende:
Als een date niet doorgaat. Ach, dan heb ik toch meer tijd om weer te eten en nog dikker te worden voor de volgende date.
;(
pi_197385930
quote:
1s.gif Op woensdag 13 januari 2021 14:52 schreef Brybry het volgende:

[..]

Oh ik gedraag me hoor, ik neem geen contact op , baal vooral dat ik op een emotioneel onbereikbare man ben gevallen.
Gevalletje ratio zegt: REN.
Gevoel zegt:Knuffelen O+
Mijn favoriete mannen :') :'(
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_197386053
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 15:24 schreef Faxie het volgende:

[..]

;(
Beetje op jezelf letten Fax! oO< Doe het minimaal voor jezelf :Y
pi_197386464
quote:
1s.gif Op woensdag 13 januari 2021 14:52 schreef Brybry het volgende:

[..]

Oh ik gedraag me hoor, ik neem geen contact op , baal vooral dat ik op een emotioneel onbereikbare man ben gevallen.
Gevalletje ratio zegt: REN.
Gevoel zegt:Knuffelen O+
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 15:34 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Mijn favoriete mannen :') :'(
Dames, leesvoer :Y
https://mannengeheim.nl/onbereikbare-man/
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_197386571
Niet al je hele leven onbereikbaar zijn :') :D

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2021 16:10:01 ]
pi_197386806
Gewoon neuken zo'n man dan wat je ook wat hij te bieden heeft
  woensdag 13 januari 2021 @ 16:24:55 #209
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_197386866
quote:
1s.gif Op woensdag 13 januari 2021 14:44 schreef Brybry het volgende:
Zo. Voelde me gisteren en vandaag best kut over dat gebeuren. :'(
Vond hem leuker dan gedacht, ondanks dat ik weet dat hij niet goed voor me zal zijn :') |:(

We hebben gister via app het e.a. besproken maar dat was nogal vaag.
Ik gaf aan dat ik zijn reactie not done vond en niet echt merkte dat hij me leuk vind.
Zijn reactie 'Ik ga met niemand naar bed, ik date niemand en ja ik heb gesprekken lopen op Tinder maar ik app met je dus wat is nou het probleem'
Even kort samengevat.


Als een vriendin dit met mij zou bespreken zou ik haar adviseren dat ze die lamlul moet laten en dat ze meer waard is.
Waarom het me nog zoveel doet, ik heb echt geen flauw idee en nu vind ik alle mannen even zwaar klote.

(Behalve de lieverds in dit topic dan)
Waarom schenk je nog aandacht aan die lamlul?
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_197386908
quote:
1s.gif Op woensdag 13 januari 2021 16:24 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Waarom schenk je nog aandacht aan die lamlul?
Knappe vent, populair, vlotte babbel etc.
pi_197386917
quote:
Ja ach, misschien ben ik zelf ook wel een “emotioneel onbereikbare vrouw”. Ik kies ze niet voor niets uit.
Komt wel goed, gewoon ook kritisch naar mezelf blijven en aan mezelf werken.

Mannen krijgen wel altijd de schuld zeg, bij een gefaalde relatie :') .
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_197387315
quote:
1s.gif Op woensdag 13 januari 2021 16:24 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Waarom schenk je nog aandacht aan die lamlul?
Zodat we over een paar weken het er weer over kunnen hebben als hij haar weer teleurgesteld heeft. Houdt het topic wel levendig.

Heb geleerd dat je dat soort dingen af moet kappen. Maar ben er zelf ook wel een tijd gevoelig voor geweest.
  woensdag 13 januari 2021 @ 16:50:21 #213
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_197387352
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 16:48 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Zodat we over een paar weken het er weer over kunnen hebben als hij haar weer teleurgesteld heeft. Houdt het topic wel levendig.

Heb geleerd dat je dat soort dingen af moet kappen. Maar ben er zelf ook wel een tijd gevoelig voor geweest.
Ik ben wel gevoelig voor mooie mannen met mooie praatjes, maar als ze vrouwonvriendelijk gaan praten ben ik zo weg. Afknapper.
Dat moet wel een lul zijn.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_197387364
quote:
1s.gif Op woensdag 13 januari 2021 16:50 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Ik ben wel gevoelig voor mooie mannen met mooie praatjes, maar als ze vrouwonvriendelijk gaan praten ben ik zo weg. Afknapper.
Dat moet wel een lul zijn.
Normaal gesproken kom je daar nooit achter
  woensdag 13 januari 2021 @ 16:55:23 #215
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_197387445
quote:
16s.gif Op woensdag 13 januari 2021 16:50 schreef Faxie het volgende:

[..]

Normaal gesproken kom je daar nooit achter
Ik heb ook wel eens onvriendelijke praat aangehoord. Dan is het dahaaag :Y
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_197387479
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 15:24 schreef Faxie het volgende:

[..]

;(
Fakenews
Check it out
pi_197387496
quote:
10s.gif Op woensdag 13 januari 2021 15:17 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Sterkte ermee, na 3 keer tegen de muur rennen zal het wel een keer goed komen denk ik :+

In het kader van: "alles wat u zegt kan-, zal- en -mag tegen u gebruikt worden op een later tijdstip" , ga ik verder even fijn op mijn handjes zitten, dan blijven ze warm :7

=> :X <=
You evil villain })
pi_197387540
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 15:34 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Mijn favoriete mannen :') :'(
quote:
Girl, hier moeten we echt iets aan gaan doen. Is niet gezond :D
quote:
1s.gif Op woensdag 13 januari 2021 16:24 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Waarom schenk je nog aandacht aan die lamlul?
Ja, dat was echt dom 8)7
pi_197387565
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 16:48 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Zodat we over een paar weken het er weer over kunnen hebben als hij haar weer teleurgesteld heeft. Houdt het topic wel levendig.

Heb geleerd dat je dat soort dingen af moet kappen. Maar ben er zelf ook wel een tijd gevoelig voor geweest.
Neuh, als ik er nu nog intrap ben ik echt een idioot.
pi_197387923
quote:
Ook even gelezen en 1 punt viel mij erg op. Over kwetsbaarheid. Dat een onbereikbare man, die zo gewild is (bewust of onbewust) sterk lijkt door een soort aura van onkwestbaarheid te hebben (discussie of dat een camouflage is voor een andere keer). Gek genoeg werd ik laatste dates juist geprezen om dat ik mezelf kwetsbaar opstelde. Niet dat ik trauma's te bespreken had. Maar heb wel flink aan mezelf gewerkt, dan passeren sterke punten de revue maar ook zwakkere. Maar omdat ik steeds kon reflecteren vonden m'n dates dat juist positief omdat ze mijn ware ik zagen. Tot zoverre dit totaal niet sexy stukje :+
pi_197388034
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 17:17 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Ook even gelezen en 1 punt viel mij erg op. Over kwetsbaarheid. Dat een onbereikbare man, die zo gewild is (bewust of onbewust) sterk lijkt door een soort aura van onkwestbaarheid te hebben (discussie of dat een camouflage is voor een andere keer). Gek genoeg werd ik laatste dates juist geprezen om dat ik mezelf kwetsbaar opstelde. Niet dat ik trauma's te bespreken had. Maar heb wel flink aan mezelf gewerkt, dan passeren sterke punten de revue maar ook zwakkere. Maar omdat ik steeds kon reflecteren vonden m'n dates dat juist positief omdat ze mijn ware ik zagen. Tot zoverre dit totaal niet sexy stukje :+
Ga door, ga door! :9~
pi_197388094
quote:
10s.gif Op woensdag 13 januari 2021 17:22 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ga door, ga door! :9~
Faxie toch, g**** donder ~O>
pi_197388145
Gauw een date plannen @Faxie en @xFriendx _O-
pi_197388470
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 17:17 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Ook even gelezen en 1 punt viel mij erg op. Over kwetsbaarheid. Dat een onbereikbare man, die zo gewild is (bewust of onbewust) sterk lijkt door een soort aura van onkwestbaarheid te hebben (discussie of dat een camouflage is voor een andere keer). Gek genoeg werd ik laatste dates juist geprezen om dat ik mezelf kwetsbaar opstelde. Niet dat ik trauma's te bespreken had. Maar heb wel flink aan mezelf gewerkt, dan passeren sterke punten de revue maar ook zwakkere. Maar omdat ik steeds kon reflecteren vonden m'n dates dat juist positief omdat ze mijn ware ik zagen. Tot zoverre dit totaal niet sexy stukje :+
Maar ik hoor/lees dan ook weer dat vrouwen juist een connectie voelen met een man die hetzelfde als zij hebben meegemaakt en daarover vrijuit durft te spreken. Geen peil op te trekken :+
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_197388556
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 17:17 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Ook even gelezen en 1 punt viel mij erg op. Over kwetsbaarheid. Dat een onbereikbare man, die zo gewild is (bewust of onbewust) sterk lijkt door een soort aura van onkwestbaarheid te hebben (discussie of dat een camouflage is voor een andere keer). Gek genoeg werd ik laatste dates juist geprezen om dat ik mezelf kwetsbaar opstelde. Niet dat ik trauma's te bespreken had. Maar heb wel flink aan mezelf gewerkt, dan passeren sterke punten de revue maar ook zwakkere. Maar omdat ik steeds kon reflecteren vonden m'n dates dat juist positief omdat ze mijn ware ik zagen. Tot zoverre dit totaal niet sexy stukje :+
Komt door de ster uit Super Mario.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_197388564
Volgens Van Dissel , wel maximaal 1 date per dag.
Check it out
pi_197388581
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 17:50 schreef hjansen82 het volgende:
Volgens Van Dissel , wel maximaal 1 date per dag.
Whaaat? Nu ga ik de barricades op :(
pi_197389510
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 17:50 schreef hjansen82 het volgende:
Volgens Van Dissel , wel maximaal 1 date per dag.
Dat is meer dan genoeg :P
pi_197391017
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 18:35 schreef Womanly het volgende:

[..]

Dat is meer dan genoeg :P
Maar dan krijg je toch nooit die hele lijst weggewerkt? :@
pi_197392471
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 19:40 schreef Faxie het volgende:

[..]

Maar dan krijg je toch nooit die hele lijst weggewerkt? :@
Volgens mij is ze heel efficiënt :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 13 januari 2021 @ 20:38:38 #231
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_197392579
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 17:17 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Ook even gelezen en 1 punt viel mij erg op. Over kwetsbaarheid. Dat een onbereikbare man, die zo gewild is (bewust of onbewust) sterk lijkt door een soort aura van onkwestbaarheid te hebben (discussie of dat een camouflage is voor een andere keer). Gek genoeg werd ik laatste dates juist geprezen om dat ik mezelf kwetsbaar opstelde. Niet dat ik trauma's te bespreken had. Maar heb wel flink aan mezelf gewerkt, dan passeren sterke punten de revue maar ook zwakkere. Maar omdat ik steeds kon reflecteren vonden m'n dates dat juist positief omdat ze mijn ware ik zagen. Tot zoverre dit totaal niet sexy stukje :+
Onkwetsbaarheid door kwetsbaarheid is ook vrij sexy toch?

Gaat niet om trauma's op tafel gooien, maar weten hoe je je inner demons hebt aangepakt en dat je daar altijd een passend antwoord voor klaar hebt. Soms weet je het ook niet, maar kan je dan teruggrijpen op dingen uit het beproefde verleden. Alleen onzekere mannen/vrouwen kunnen dat niet op waarde schatten.
"Als rozijnen liggen te wellen, terwijl het recept krenten vermeldt, hebben die rozijnen dan zinloos geweld?"
pi_197393606
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 19:40 schreef Faxie het volgende:

[..]

Maar dan krijg je toch nooit die hele lijst weggewerkt? :@
Daten in zo'n lockdown is toch al mwa. Helemaal als we straks nog een avondklok krijgen.
pi_197393671
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 17:17 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Ook even gelezen en 1 punt viel mij erg op. Over kwetsbaarheid. Dat een onbereikbare man, die zo gewild is (bewust of onbewust) sterk lijkt door een soort aura van onkwestbaarheid te hebben (discussie of dat een camouflage is voor een andere keer). Gek genoeg werd ik laatste dates juist geprezen om dat ik mezelf kwetsbaar opstelde. Niet dat ik trauma's te bespreken had. Maar heb wel flink aan mezelf gewerkt, dan passeren sterke punten de revue maar ook zwakkere. Maar omdat ik steeds kon reflecteren vonden m'n dates dat juist positief omdat ze mijn ware ik zagen. Tot zoverre dit totaal niet sexy stukje :+
Dat is ook aantrekkelijk; een man die zichzelf kent.
pi_197394207
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 21:22 schreef Womanly het volgende:

[..]

Daten in zo'n lockdown is toch al mwa. Helemaal als we straks nog een avondklok krijgen.
Dates die verplicht moeten blijven slapen :+
pi_197394426
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 21:49 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Dates die verplicht moeten blijven slapen :+
Dan mag jij op de bank :P
pi_197394602
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 21:58 schreef Womanly het volgende:

[..]

Dan mag jij op de bank :P
Ik heb een grote bank en slaap er zomers regelmatig ivm de hitte, geen probleem :P
pi_197394783
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 22:06 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Ik heb een grote bank en slaap er zomers regelmatig ivm de hitte, geen probleem :P
Gentleman 8-)
pi_197395452
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 18:35 schreef Womanly het volgende:

[..]

Dat is meer dan genoeg :P
Dan komt die Van Dissel zelf natuurlijk even langs. De oude snoepert.
Check it out
pi_197395482
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 21:58 schreef Womanly het volgende:

[..]

Dan mag jij op de bank :P
Dan is de voorwaarde wel, dat ik nog even langs mag komen voor een nachtzoen. :)
Check it out
  woensdag 13 januari 2021 @ 23:54:16 #240
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_197396310
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 22:47 schreef hjansen82 het volgende:

[..]

Dan is de voorwaarde wel, dat ik nog even langs mag komen voor een nachtzoen. :)
Van Dissel wil je vast een kusje komen geven.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_197396680
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 23:54 schreef M1stral het volgende:

[..]

Van Dissel wil je vast een kusje komen geven.
Die laaielichter komt er hier niet in.
Check it out
  donderdag 14 januari 2021 @ 02:32:11 #242
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197397191
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197400000
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 17:17 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Ook even gelezen en 1 punt viel mij erg op. Over kwetsbaarheid. Dat een onbereikbare man, die zo gewild is (bewust of onbewust) sterk lijkt door een soort aura van onkwestbaarheid te hebben (discussie of dat een camouflage is voor een andere keer). Gek genoeg werd ik laatste dates juist geprezen om dat ik mezelf kwetsbaar opstelde. Niet dat ik trauma's te bespreken had. Maar heb wel flink aan mezelf gewerkt, dan passeren sterke punten de revue maar ook zwakkere. Maar omdat ik steeds kon reflecteren vonden m'n dates dat juist positief omdat ze mijn ware ik zagen. Tot zoverre dit totaal niet sexy stukje :+
Maar kwetsbaarheid tonen kan juist heel sterk zijn, en dus aantrekkelijk :). Liever dat dan een man die het probeert te verdoezelen door macho gedrag o.i.d. :P.

Tevens, hoi, ik kom misschien ook maar eens wat mee kletsen. Sinds kort weer vrijgezel. Loop nu soms al wel tegen de kinderwens vraag aan :o, ik heb geen kinderen, in 't verleden met ex wel geprobeerd maar niet gelukt. Weet niet of ik 't nu nog wel wil, dus mijn antwoord is ik zeg geen ja, maar ook geen nee.. ik weet het gewoon niet. Lastig!
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_197400050
quote ipv edit
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_197400055
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 10:14 schreef Kirb het volgende:

[..]

Maar kwetsbaarheid tonen kan juist heel sterk zijn, en dus aantrekkelijk :). Liever dat dan een man die het probeert te verdoezelen door macho gedrag o.i.d. :P.

Tevens, hoi, ik kom misschien ook maar eens wat mee kletsen. Sinds kort weer vrijgezel. Loop nu soms al wel tegen de kinderwens vraag aan :o, ik heb geen kinderen, in 't verleden met ex wel geprobeerd maar niet gelukt. Weet niet of ik 't nu nog wel wil, dus mijn antwoord is ik zeg geen ja, maar ook geen nee.. ik weet het gewoon niet. Lastig!
Interessant. Heb je zin in een leuk gesprek? :). Ik zeg maar zo. Vooraf aan een ontmoeting moet je geen druk op leggen. Het enige wat je kunt doen is kijken hoe het loopt. Als er meer in zit dan is het leuk en anders wordt het misschien wel een gezellig dag, maar zit er helaas niet meer in. Verder heb ik vergelijkbaar verhaal , geen kinderen. Maar ik sta er voor open.

[ Bericht 10% gewijzigd door hjansen82 op 14-01-2021 10:25:44 (fout) ]
Check it out
pi_197400534
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 10:14 schreef Kirb het volgende:

[..]

Tevens, hoi, ik kom misschien ook maar eens wat mee kletsen. Sinds kort weer vrijgezel. Loop nu soms al wel tegen de kinderwens vraag aan :o, ik heb geen kinderen, in 't verleden met ex wel geprobeerd maar niet gelukt. Weet niet of ik 't nu nog wel wil, dus mijn antwoord is ik zeg geen ja, maar ook geen nee.. ik weet het gewoon niet. Lastig!
Als je het niet weet is het toch ook duidelijk hoe je erin staat. Het is niet alleen wel of niet. Kind is sowieso een projectje met je partner waar je dan samen bepaald of ze wel of niet te nemen.
pi_197401034
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 10:40 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Als je het niet weet is het toch ook duidelijk hoe je erin staat. Het is niet alleen wel of niet. Kind is sowieso een projectje met je partner waar je dan samen bepaald of ze wel of niet te nemen.
Dat lijkt mij ook, maar blijkbaar is dat soms een lastig antwoord :?.

Achja, voorlopig eerst maar weer eens voorzichtig wat mee kletsen/lezen. Het hele daten is nog wat nieuw na 14 jaar relatie :')
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_197401065
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 10:16 schreef hjansen82 het volgende:

[..]

Interessant. Heb je zin in een leuk gesprek? :). Ik zeg maar zo. Vooraf aan een ontmoeting moet je geen druk op leggen. Het enige wat je kunt doen is kijken hoe het loopt. Als er meer in zit dan is het leuk en anders wordt het misschien wel een gezellig dag, maar zit er helaas niet meer in. Verder heb ik vergelijkbaar verhaal , geen kinderen. Maar ik sta er voor open.
Dat lijkt me een goede manier om erin te staan :)
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_197401137
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 11:08 schreef Kirb het volgende:

[..]

Dat lijkt mij ook, maar blijkbaar is dat soms een lastig antwoord :?.

Achja, voorlopig eerst maar weer eens voorzichtig wat mee kletsen/lezen. Het hele daten is nog wat nieuw na 14 jaar relatie :')
Als je uit zo'n lange relatie komt zou ik eerst eens wat rondkijken qua piemels, na 14 jaar dezelfde. (8>
pi_197401167
quote:
6s.gif Op donderdag 14 januari 2021 11:14 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Als je uit zo'n lange relatie komt zou ik eerst eens wat rondkijken qua piemels, na 14 jaar dezelfde. (8>
Dm verzonden
pi_197401175
quote:
6s.gif Op donderdag 14 januari 2021 11:14 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Als je uit zo'n lange relatie komt zou ik eerst eens wat rondkijken qua piemels, na 14 jaar dezelfde. (8>
Dat is een veel gegeven tip :D

Heb de afgelopen maanden wat gedate met iemand, maar dat liep op niks uit, helemaal prima verder overigens. Was denk ik toch te vroeg om alweer serieuzer te daten.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_197401278
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 11:16 schreef Kirb het volgende:

[..]

Dat is een veel gegeven tip :D

Gaat ook niet over 1 nacht ijs. Je moet toch een beetje kijken wat bij je past qua model, kleur, afmetingen etc etc.
pi_197401296
En dat openstaan voor een nieuw iemand duurt ff, maar dat komt tzt wel
pi_197401344
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 10:14 schreef Kirb het volgende:

[..]

Maar kwetsbaarheid tonen kan juist heel sterk zijn, en dus aantrekkelijk :). Liever dat dan een man die het probeert te verdoezelen door macho gedrag o.i.d. :P.

Tevens, hoi, ik kom misschien ook maar eens wat mee kletsen. Sinds kort weer vrijgezel. Loop nu soms al wel tegen de kinderwens vraag aan :o, ik heb geen kinderen, in 't verleden met ex wel geprobeerd maar niet gelukt. Weet niet of ik 't nu nog wel wil, dus mijn antwoord is ik zeg geen ja, maar ook geen nee.. ik weet het gewoon niet. Lastig!
Welkom Kirb! Hopelijk voel jij je hier snel thuis.

Over jouw stukje tekst....zou mij alleen kunnen voorstellen dat je niet je eisen/wensen laat zakken om die kinderwens maar rond te krijgen. Dan heb je wel een kind maar ook een hoop gedoe uiteraard als daarna (al snel) de relatie strand omdat die enkel de kinderwens als fundering had.
Als je net uit een relatie komt, eerst maar tijd aan jezelf besteden, ook al snap ik dat die klok tikt. Maar je wil wel een relatie aangaan waarbij jij jezelf bent en niet ook zelf nog intern zoekende bent.
pi_197401390
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 11:10 schreef Kirb het volgende:

[..]

Dat lijkt me een goede manier om erin te staan :)
En als je er voor open staat. Dan kom je vast wel een leuk iemand tegen. Al maakt de coronatijd het niet gemakkelijk. Ik vraag me wel eens af wat moet je dan nog meer doen voor een gezellig samenzijn. Een PCR test afnemen :). Daarnaast zijn er ook beperkte mogelijkheden om iets leuks te gaan doen. Maar een wandeling is natuurlijk ook leuk om te doen. :)
Check it out
pi_197401494
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 11:24 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Welkom Kirb! Hopelijk voel jij je hier snel thuis.

Over jouw stukje tekst....zou mij alleen kunnen voorstellen dat je niet je eisen/wensen laat zakken om die kinderwens maar rond te krijgen. Dan heb je wel een kind maar ook een hoop gedoe uiteraard als daarna (al snel) de relatie strand omdat die enkel de kinderwens als fundering had.
Als je net uit een relatie komt, eerst maar tijd aan jezelf besteden, ook al snap ik dat die klok tikt. Maar je wil wel een relatie aangaan waarbij jij jezelf bent en niet ook zelf nog intern zoekende bent.
Ehm, volgens mij begrijp je me verkeerd. Ik geef juist aan dat ik niet weet of ík nog wel kinderen wil. Dus ik ben al helemaal niet op zoek naar enkel een babydaddy o.i.d. :P. Een "tikkende klok" valt ook wel mee hoor haha.
De lange relatie is inmiddels ruim een jaar over, dus ook niet meer iets van gisteren :).
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_197401556
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 11:33 schreef Kirb het volgende:

[..]

Ehm, volgens mij begrijp je me verkeerd. Ik geef juist aan dat ik niet weet of ík nog wel kinderen wil. Dus ik ben al helemaal niet op zoek naar enkel een babydaddy o.i.d. :P. Een "tikkende klok" valt ook wel mee hoor haha.
De lange relatie is inmiddels ruim een jaar over, dus ook niet meer iets van gisteren :).
Je hebt iig een prachtig geboortejaar.

Veel plezier met ontdekken :D
pi_197401568
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 11:33 schreef Kirb het volgende:

[..]

Ehm, volgens mij begrijp je me verkeerd. Ik geef juist aan dat ik niet weet of ík nog wel kinderen wil. Dus ik ben al helemaal niet op zoek naar enkel een babydaddy o.i.d. :P. Een "tikkende klok" valt ook wel mee hoor haha.
De lange relatie is inmiddels ruim een jaar over, dus ook niet meer iets van gisteren :).
Hoi :@
pi_197401843
quote:
Mag ik vraag aan de relatie daters mogen stellen? Want moest daar gisteren over nadenken :)

Onbereikbare man of vrouw, en ja de link gelezen. Bestaat dit wel? Bedoel, als er een klik is en beiden echt verliefd, dan ben en wil je toch bereikbaar zijn? Als je date met onbereikbaar iemand, mist dan niet de klik vanuit die kant? Emotioneel beschadigd en/of gesloten zal zeker regelmatig voorkomen, helemaal boven de dertig. Toch, als je echt het gevoel hebt dat hij/zij het is, ga je je steeds meer openstellen en soms zelfs veranderen, lijkt mij.

Vind het zo bindingsangst achtig klinken, maar kan er compleet naast zitten....
pi_197401931
quote:
quote:
“Hoe komt het dat een man emotioneel onbereikbaar is? Wat maakt dat ik verliefd wordt op deze man? Het is ook niet de eerste keer. Hoe moet ik er mee omgaan als dit gebeurt? Heb je tips of advies wat ik kan gebruiken om met deze situatie om te gaan?”
Dit is echt :')

Je neukt dan gewoon een kerel die verder geen relatie wilt met jou. Dit is echt overanalyse. Je wordt verliefd op die man omdat hij je aan het lijntje houdt en je zelf "hoop" blijft houden en je niet de ballen hebt om weg te lopen. :Y
pi_197401945
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 11:33 schreef Kirb het volgende:

[..]

Ehm, volgens mij begrijp je me verkeerd. Ik geef juist aan dat ik niet weet of ík nog wel kinderen wil. Dus ik ben al helemaal niet op zoek naar enkel een babydaddy o.i.d. :P. Een "tikkende klok" valt ook wel mee hoor haha.
De lange relatie is inmiddels ruim een jaar over, dus ook niet meer iets van gisteren :).
Bedoelde mijn tekst dan ook wanneer je de knoop zou doorhakken en een besef zou hebben dat je wel kinderen wil. In die context bedoel ik ' m :Y
pi_197401975
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 10:14 schreef Kirb het volgende:

[..]

Maar kwetsbaarheid tonen kan juist heel sterk zijn, en dus aantrekkelijk :). Liever dat dan een man die het probeert te verdoezelen door macho gedrag o.i.d. :P.

Tevens, hoi, ik kom misschien ook maar eens wat mee kletsen. Sinds kort weer vrijgezel. Loop nu soms al wel tegen de kinderwens vraag aan :o, ik heb geen kinderen, in 't verleden met ex wel geprobeerd maar niet gelukt. Weet niet of ik 't nu nog wel wil, dus mijn antwoord is ik zeg geen ja, maar ook geen nee.. ik weet het gewoon niet. Lastig!
Hoi Kirb, welkom :W

Dat je nog twijfelt over evt. kinderwens is toch niks mis mee.
pi_197402015
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 11:53 schreef saskia_sas het volgende:

[..]

Mag ik vraag aan de relatie daters mogen stellen? Want moest daar gisteren over nadenken :)

Onbereikbare man of vrouw, en ja de link gelezen. Bestaat dit wel? Bedoel, als er een klik is en beiden echt verliefd, dan ben en wil je toch bereikbaar zijn? Als je date met onbereikbaar iemand, mist dan niet de klik vanuit die kant? Emotioneel beschadigd en/of gesloten zal zeker regelmatig voorkomen, helemaal boven de dertig. Toch, als je echt het gevoel hebt dat hij/zij het is, ga je je steeds meer openstellen en soms zelfs veranderen, lijkt mij.

Vind het zo bindingsangst achtig klinken, maar kan er compleet naast zitten....
Ik herkende er wel wat dingen in van m'n date. Maar over het algemeen denk ik vooral
'He/she is not that into you'

Maargoed, die date van mij zegt mij onwijs leuk te vinden, durft z'n diepste en duistere gevoelens met mij te delen , ziet een toekomst en toch is meneer Tinder verslaafd.
Tja....dan heb je of grote issues of je liegt. Meer kan ik er niet van maken.
pi_197402026
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 10:14 schreef Kirb het volgende:

[..]

Maar kwetsbaarheid tonen kan juist heel sterk zijn, en dus aantrekkelijk :). Liever dat dan een man die het probeert te verdoezelen door macho gedrag o.i.d. :P.

Tevens, hoi, ik kom misschien ook maar eens wat mee kletsen. Sinds kort weer vrijgezel. Loop nu soms al wel tegen de kinderwens vraag aan :o, ik heb geen kinderen, in 't verleden met ex wel geprobeerd maar niet gelukt. Weet niet of ik 't nu nog wel wil, dus mijn antwoord is ik zeg geen ja, maar ook geen nee.. ik weet het gewoon niet. Lastig!
Welkom Kirb! Schaar je hier tussen de (ex-)daters en deel je ervaringen met ons :Y
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_197402077
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2021 12:02 schreef Brybry het volgende:

[..]

Ik herkende er wel wat dingen in van m'n date. Maar over het algemeen denk ik vooral
'He/she is not that into you'

Maargoed, die date van mij zegt mij onwijs leuk te vinden, durft z'n diepste en duistere gevoelens met mij te delen , ziet een toekomst en toch is meneer Tinder verslaafd.
Tja....dan heb je of grote issues of je liegt. Meer kan ik er niet van maken.
Of aandachtsgeil. Diepe gevoelens delen en dat dan met tig dames doen is soort van wentelen in aandacht?

Als je eenmaal echt wel iets voor iemand voelt en voor wil gaan is Tinder vanaf dat punt overbodig en een no go vind ik. Maar goed, alle reacties bij elkaar gelezen is de mening hier ook wel dat je beter bij hem weg kan blijven :+
pi_197402184
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2021 12:02 schreef Brybry het volgende:

[..]

Ik herkende er wel wat dingen in van m'n date. Maar over het algemeen denk ik vooral
'He/she is not that into you'

Maargoed, die date van mij zegt mij onwijs leuk te vinden, durft z'n diepste en duistere gevoelens met mij te delen , ziet een toekomst en toch is meneer Tinder verslaafd.
Tja....dan heb je of grote issues of je liegt. Meer kan ik er niet van maken.
Zegt a, gedrag zeg b. Hangt er vanaf of je al richting relatie gaat of gewoon een beetje casual date.

Op een moment moet je toch die app vaarwel zitten, omdat je er toch met een bepaalde reden zit. Als die reden is voldaan, dan zou die app niet meer nodig moeten zijn.

Dat gezegd hebbende zullen veel mannen het aanhouden om toch te kijken of er wat meer vrouwen geinteresseerd zijn in ontmoeten/sex.
pi_197402241
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 12:05 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Of aandachtsgeil. Diepe gevoelens delen en dat dan met tig dames doen is soort van wentelen in aandacht?

Als je eenmaal echt wel iets voor iemand voelt en voor wil gaan is Tinder vanaf dat punt overbodig en een no go vind ik. Maar goed, alle reacties bij elkaar gelezen is de mening hier ook wel dat je beter bij hem weg kan blijven :+
Haha. Ik blijf weg. Sterker nog, ik heb vanavond een date *O*

Al een maandje aan het appen, ontzettend leuke spontane man , zingt zelfs liedjes voor me O+
Maar door bovenstaande ervaring ben ik wat op m'n hoede... ;(
pi_197402270
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2021 12:14 schreef Brybry het volgende:

[..]

Haha. Ik blijf weg. Sterker nog, ik heb vanavond een date *O*

Al een maandje aan het appen, ontzettend leuke spontane man , zingt zelfs liedjes voor me O+
Maar door bovenstaande ervaring ben ik wat op m'n hoede... ;(
Dat is best lang appen. Ik app bij voorkeur zo kort mogelijk.
pi_197402280
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 12:16 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Dat is best lang appen. Ik app bij voorkeur zo kort mogelijk.
Klopt. Normaal gesproken spreek ik liever snel af maar agenda's liepen even scheef...
pi_197402290
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2021 12:14 schreef Brybry het volgende:

[..]

Haha. Ik blijf weg. Sterker nog, ik heb vanavond een date *O*

Al een maandje aan het appen, ontzettend leuke spontane man , zingt zelfs liedjes voor me O+
Maar door bovenstaande ervaring ben ik wat op m'n hoede... ;(
Op je hoede is niet per se erg, maar laat die ene eikel het niet voor de andere verpesten dus geef hem wel de ruimte. En superleuk dat je weer een date hebt! Have fun! *O*
  donderdag 14 januari 2021 @ 12:22:29 #271
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197402387
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 11:53 schreef saskia_sas het volgende:

[..]

Mag ik vraag aan de relatie daters mogen stellen? Want moest daar gisteren over nadenken :)

Onbereikbare man of vrouw, en ja de link gelezen. Bestaat dit wel? Bedoel, als er een klik is en beiden echt verliefd, dan ben en wil je toch bereikbaar zijn? Als je date met onbereikbaar iemand, mist dan niet de klik vanuit die kant? Emotioneel beschadigd en/of gesloten zal zeker regelmatig voorkomen, helemaal boven de dertig. Toch, als je echt het gevoel hebt dat hij/zij het is, ga je je steeds meer openstellen en soms zelfs veranderen, lijkt mij.

Vind het zo bindingsangst achtig klinken, maar kan er compleet naast zitten....
Ook gelezen, dat mens is gestoord..

Als je dat verhaal volgt, is 80% van de single's boven de 30 zodanig stuk/beschadigd/psychisch verkreukeld dat ze maar beter niet in een relatie kunnen stappen.. Dat mens heeft zeker aandelen psychische gezondheidszorg :')

Hoe moeilijk kan het zijn om te accepteren dat mensen dingen meemaken in hun leven, en dat dat een invloed heeft voor het vervolg en hun denkwijze, en daar gewoon mee om te leren gaan zonder diegene meteen te voorzien van een 'basket case' sticker? :O

Ik heb sowieso altijd wel zin om die mensen die met een rolletje van die stickertjes door het leven gaan ergens ongemerkt een ravijn in te duwen met die rol stickertjes in hun kont... Maken de hele wereld gek, omdat ze het zelf zijn, maar liever anderen classificeren omdat het dan niet zo opvalt dat ze zelf wat rammelende onderdelen in hun bovenkamer hebben. :X

'Emotioneel onbereikbaar' vind ik persoonlijk ook weer zoiets; je bent dat, zolang je niet iemand tegenkomt waarvoor je je open wilt stellen.. dus als je als vrouw een kerel dat predikaat opplakt, ben je ws gewoon zuur dat jij dat blijkbaar niet bent.. let it go, en ga op zoek naar iemand die wél in je geïnteresseerd is. Er is niks mis met die kerel, wellicht vindt hij je aandacht leuk, maar voor de rest ben je het blijkbaar niet..

[ Bericht 0% gewijzigd door Sounddragon op 14-01-2021 13:11:48 ]
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 14 januari 2021 @ 12:24:31 #272
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197402428
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 11:33 schreef Kirb het volgende:

[..]

Ehm, volgens mij begrijp je me verkeerd. Ik geef juist aan dat ik niet weet of ík nog wel kinderen wil. Dus ik ben al helemaal niet op zoek naar enkel een babydaddy o.i.d. :P. Een "tikkende klok" valt ook wel mee hoor haha.
De lange relatie is inmiddels ruim een jaar over, dus ook niet meer iets van gisteren :).
Hmm.. 14 jaar relatie, en dawast?

Groen blaadje gespot :9

Hai :7
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 14 januari 2021 @ 12:28:18 #273
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197402496
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2021 12:14 schreef Brybry het volgende:

[..]

Haha. Ik blijf weg. Sterker nog, ik heb vanavond een date *O*

Al een maandje aan het appen, ontzettend leuke spontane man , zingt zelfs liedjes voor me O+
Maar door bovenstaande ervaring ben ik wat op m'n hoede... ;(
6½, gaat goed 14.gif.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 14 januari 2021 @ 12:30:31 #274
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_197402529
Ik denk dat het eerder wat te maken heeft met hoe je gehecht bent... Dat is een wetenschappelijk bewezen theorie.

Mensen die onveilig gehecht zijn, zijn emotioneel inderdaad meer onbereikbaar... Vaak vallen ze ook op onbereikbare types. En als het al tot een relatie komt, is het vaak met drama en afstand en nabijheid.
En sommige mensen blijven altijd afstandelijk, zelfs als ze in een relatie zitten.

Het goede nieuws is dat het merendeel van de mensen wel veilig is gehecht, zeg maar 70%. Die zoeken wel vooral de veilig gehechte types op...

Dus als je al lang single bent, is het interessant je eens te verdiepen in de hechtingstheorie. :)
Wie weet herken je er wel dingen in. En er is ook wat aan te doen. Maar vooral moet je naar jezelf kijken, de ander verander je niet.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_197402754
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2021 12:17 schreef Brybry het volgende:

[..]

Klopt. Normaal gesproken spreek ik liever snel af maar agenda's liepen even scheef...
Pas maar op dat zijn schaats niet scheef rijdt :P
pi_197403077
quote:
7s.gif Op donderdag 14 januari 2021 12:22 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

'Emotioneel onbereikbaar' vind ik persoonlijk ook weer zoiets; je bent dat, zolang je niet iemand tegenkomt waarvoor je je open wilt stellen.. dus als je als vrouw een kerel dat predikaat opplakt, ben je ws gewoon zuur dat jij dat blijkbaar niet bent.. let is go, en ga op zoek naar iemand die wél in je geïnteresseerd is. Er is niks mis met die kerel, wellicht vindt hij je aandacht leuk, maar voor de rest ben je het blijkbaar niet..
Precies dat inderdaad. Zo is het gewoon meestal, lijkt mij. Snap het wel van vrouwen én mannen. Denk dat je je ergens niet goed genoeg voelt, hoewel dat natuurlijk bijna altijd onzin is.

Ben na jouw antwoord wel blij dat ik alleen hokjesdenker ben...
* stopt rol stickers stiekem weg *
pi_197403207
quote:
2s.gif Op donderdag 14 januari 2021 12:28 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

6½, gaat goed 14.gif.
:'(
pi_197403501
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2021 12:14 schreef Brybry het volgende:

[..]

Haha. Ik blijf weg. Sterker nog, ik heb vanavond een date *O*

Al een maandje aan het appen, ontzettend leuke spontane man , zingt zelfs liedjes voor me O+
Maar door bovenstaande ervaring ben ik wat op m'n hoede... ;(
Ik moest lachen maar ergens is dat ook wel best lief O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 14 januari 2021 @ 13:26:21 #279
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197403602
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 12:58 schreef saskia_sas het volgende:

[..]

Precies dat inderdaad. Zo is het gewoon meestal, lijkt mij. Snap het wel van vrouwen én mannen. Denk dat je je ergens niet goed genoeg voelt, hoewel dat natuurlijk bijna altijd onzin is.

Ben na jouw antwoord wel blij dat ik alleen hokjesdenker ben...
* stopt rol stickers stiekem weg *
Ik wil wel FF helpen met dat rolletje hoor >:)

Mensen die anderen graag in hokjes proppen zijn vaak ook degenen die overal altijd een verklaring voor moeten hebben.. desnoods wetenschappelijk onderbouwd, want er is 'onderzoek naar gedaan'. 3 keer raden door wat voor types O-)

quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2021 12:30 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik denk dat het eerder wat te maken heeft met hoe je gehecht bent... Dat is een wetenschappelijk bewezen theorie.

Mensen die onveilig gehecht zijn, zijn emotioneel inderdaad meer onbereikbaar... Vaak vallen ze ook op onbereikbare types. En als het al tot een relatie komt, is het vaak met drama en afstand en nabijheid.
En sommige mensen blijven altijd afstandelijk, zelfs als ze in een relatie zitten.

Het goede nieuws is dat het merendeel van de mensen wel veilig is gehecht, zeg maar 70%. Die zoeken wel vooral de veilig gehechte types op...

Dus als je al lang single bent, is het interessant je eens te verdiepen in de hechtingstheorie. :)
Wie weet herken je er wel dingen in. En er is ook wat aan te doen. Maar vooral moet je naar jezelf kijken, de ander verander je niet.


En plakken maarrrr :7
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 14 januari 2021 @ 13:29:56 #280
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_197403686
quote:
7s.gif Op donderdag 14 januari 2021 13:26 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik wil wel FF helpen met dat rolletje hoor >:)

Mensen die anderen graag in hokjes proppen zijn vaak ook degenen die overal altijd een verklaring voor moeten hebben.. desnoods wetenschappelijk onderbouwd, want er is 'onderzoek naar gedaan'. 3 keer raden door wat voor types O-)
[..]

[ afbeelding ]

En plakken maarrrr :7
Ja, wat voor types? Psychologen, psychiaters, pedagogen en therapeuten verkopen onzin?
Voel je je aangesproken ofzo?

Ik mag er toch wel een verklaring voor zoeken?
Ik ben ook wel eens afgewezen, maar no way dat ik hem dan ging vertellen dat hij onveilig gehecht is ofzo.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_197403830
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2021 12:02 schreef Brybry het volgende:

[..]

Ik herkende er wel wat dingen in van m'n date. Maar over het algemeen denk ik vooral
'He/she is not that into you'

Maargoed, die date van mij zegt mij onwijs leuk te vinden, durft z'n diepste en duistere gevoelens met mij te delen , ziet een toekomst en toch is meneer Tinder verslaafd.
Tja....dan heb je of grote issues of je liegt. Meer kan ik er niet van maken.
Bedoelde jou niet specifiek, algemene gedachte :)

Jouw ex-date blijkbaar goed met woorden, maar hoe keek hij, hoe lachte hij, hoe zat hij naar jou toegedraaid? Deed hij z'n best om jou te versieren of stapte je met honger in de auto? Eigenlijk wist je toen al dat hij het niet voor jou was...

Dapper om na deze teleurstelling weer af te spreken. Hoop op een hele gezellige date voor jou!
pi_197404718
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 13:37 schreef saskia_sas het volgende:

Dapper om na deze teleurstelling weer af te spreken. Hoop op een hele gezellige date voor jou!
Dat is adulting. Van teleurstelling naar teleurstelling hoppen. :')
pi_197404754
Voor een goede hechting moet je goed kunnen naaien :Y
pi_197404952
quote:
10s.gif Op donderdag 14 januari 2021 14:29 schreef Faxie het volgende:
Voor een goede hechting moet je goed kunnen naaien :Y
Haaahaha!
pi_197404989
quote:
10s.gif Op donderdag 14 januari 2021 14:29 schreef Faxie het volgende:
Voor een goede hechting moet je goed kunnen naaien :Y
Ik moest lachen ;(
  donderdag 14 januari 2021 @ 15:18:17 #286
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197405696
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2021 13:06 schreef Brybry het volgende:

[..]

:'(
Sja, what can I say.

quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2021 13:29 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Ja, wat voor types? Psychologen, psychiaters, pedagogen en therapeuten verkopen onzin?
Voel je je aangesproken ofzo?

Ik mag er toch wel een verklaring voor zoeken?
Ik ben ook wel eens afgewezen, maar no way dat ik hem dan ging vertellen dat hij onveilig gehecht is ofzo.
Bovengenoemde beroepsgroepen zijn inderdaad niet mijn ding.. maar da's geen onderwerp wat we hier moeten gaan zitten uitdiepen denk ik..

Jij mag dat.. en nee, ik voel me niet aangesproken :P

Juist het zoeken van verklaringen voor alles wat er om je heen wel- of niet gebeurt, is imho dus de basis van die stickertjesplakkerij. Vermoeiend, als je zo het leven moet benaderen. Niet gewoon dingen kunnen accepteren omdat: fucking app0l 14.gif.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197408598
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 14:27 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Dat is adulting. Van teleurstelling naar teleurstelling hoppen. :')
Klinkt een beetje alsof je van een gat in een dieper gat springt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_197409016
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 14:27 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Dat is adulting. Van teleurstelling naar teleurstelling hoppen. :')
}:|
pi_197409159
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2021 12:14 schreef Brybry het volgende:

[..]

Haha. Ik blijf weg. Sterker nog, ik heb vanavond een date *O*

Al een maandje aan het appen, ontzettend leuke spontane man , zingt zelfs liedjes voor me O+
Maar door bovenstaande ervaring ben ik wat op m'n hoede... ;(
Maar maar....

2 dagen terug was je nog helemaal " :( :? ;( ;( :( :'( :( " van 1 of ander vaag type en nu is het alweer helemaal hosanna met een ander?
pi_197409477
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 18:16 schreef Modus het volgende:

[..]

Maar maar....

2 dagen terug was je nog helemaal " :( :? ;( ;( :( :'( :( " van 1 of ander vaag type en nu is het alweer helemaal hosanna met een ander?
Persoonlijk vind ik dit ook de beste manier om over iemand heen te komen O-)
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_197409576
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 18:16 schreef Modus het volgende:

[..]

Maar maar....

2 dagen terug was je nog helemaal " :( :? ;( ;( :( :'( :( " van 1 of ander vaag type en nu is het alweer helemaal hosanna met een ander?
Heb het te doen met die man. Letterlijk tweede keus. :X
pi_197410063
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 18:29 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Persoonlijk vind ik dit ook de beste manier om over iemand heen te komen O-)
Hihi komen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_197410195
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 18:55 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Hihi komen.
En over iedereen ook nog :o
pi_197410256
quote:
7s.gif Op donderdag 14 januari 2021 19:00 schreef Amee het volgende:

[..]

En over iedereen ook nog :o
Nee hoor. Niet over mij ;(
pi_197410289
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 19:02 schreef Faxie het volgende:

[..]

Nee hoor. Niet over mij ;(
Er staat letterlijk iedereen dus daar hoor jij ook bij. Even geduld :P
pi_197410305
quote:
7s.gif Op donderdag 14 januari 2021 19:00 schreef Amee het volgende:

[..]

En over iedereen ook nog :o
Hoe groot is dat bereik! :o
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_197410368
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 19:04 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Hoe groot is dat bereik! :o
Als ik de squirts zie in de pr0nfilms kan het wel tot 2 meter reiken! Of ben ik nu te direct? :@
pi_197410588
_O- mensen, kom op zeg.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_197410659
Ik las iedereen, maar het is gewoon iemand :D
pi_197410683
quote:
7s.gif Op donderdag 14 januari 2021 19:08 schreef Amee het volgende:

[..]

Als ik de squirts zie in de pr0nfilms kan het wel tot 2 meter reiken! Of ben ik nu te direct? :@
Spray en pray!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_197410687
En... vol!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')