SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Flapoortjesquote:
Ga eens flink oefenen danquote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Met flink oefenen kan ik dat misschien ook wel
Nee gewoon met kwastjes aan de oren. Maar het zijn toch weer andere beesten hoor ik net. Tijd om te gaan slapenquote:
Zou je dat ook kunnen met flink oefenenquote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:44 schreef bitterbal het volgende:
Dat zijn die beestjes met dat rare geluid
Siquote:
quote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee gewoon met kwastjes aan de oren. Maar het zijn toch weer andere beesten hoor ik net. Tijd om te gaan slapen
Jarigquote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:48 schreef Muck het volgende:
[..]
Si![]()
Dank u![]()
En jullie ook allemaal de beste wensen, beste mensen![]()
Dat doe ik al als ik honger hebquote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou je dat ook kunnen met flink oefenen
Nu snap ik waarom bovengnoom zo'n herrie maakt, die moet de hele dag dat aanhoren anders.quote:
Jup!quote:
Lekker sushitaartquote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:50 schreef Muck het volgende:
[..]
Jup!
Het is een rare dag zo na de feestdagen, dus we doen normaal al niet gek veel, maar nu hebben we helemaal kalm aan gedaan![]()
Sushi, taart, veel koffie en een lekker wijntje![]()
Prrrrrima verjaardag, wat mij betreft
Lekkerquote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:50 schreef Muck het volgende:
[..]
Jup!
Het is een rare dag zo na de feestdagen, dus we doen normaal al niet gek veel, maar nu hebben we helemaal kalm aan gedaan![]()
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:50 schreef Muck het volgende:
[..]
Jup!
quote:Op zondag 3 januari 2021 00:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Hey @:DJFrantic je cichkie heeft een prijsje:
NWS / Webcammeisje Elise 'siswet' wint Amerikaanse Award!
Wel erg vroeg. Wat ga je doen?quote:Op zondag 3 januari 2021 04:09 schreef Makrelis het volgende:
Ben ik vroeg? De koffie wacht ik nog even mee. Eerst eten.
Dit jaquote:Op zondag 3 januari 2021 09:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee. 8 uur met onderbrekingen dit keer.
oh irritantquote:Op zondag 3 januari 2021 09:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee. 8 uur met onderbrekingen dit keer.
Jullie laten wennen aan mijn afwezigheid straks :pquote:Op zondag 3 januari 2021 09:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Rustig dagje was het gisteren zie ik.
Bitterbal is ook al af aan het bouwen.
Had in de contractonderhandelingen wel een FOK!-clausule verwacht.quote:Op zondag 3 januari 2021 09:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jullie laten wennen aan mijn afwezigheid straks :p
Denk ikea. Je moet matrassen dacht ik om de tien jaar verwisselenquote:Op zondag 3 januari 2021 09:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
Misschien moet ik eens naar een nieuw matras gaan kijken. Om de een of andere reden blijf ik bij deze last van mijn rug houden.
Waar slapen jullie op?
Wat ga je allemaal doen? Ritjes?quote:Op zondag 3 januari 2021 09:58 schreef mschol het volgende:
ik kan mij nog wel een paar keer omdraaien voor mijn gevoel, maar zo zonde van de tijd
een matras.. volgens mij van ikeaquote:Op zondag 3 januari 2021 09:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
Misschien moet ik eens naar een nieuw matras gaan kijken. Om de een of andere reden blijf ik bij deze last van mijn rug houden.
Waar slapen jullie op?
Velda boxspring + topper. zijn nog steeds de originele. 3 jaar oud nu.quote:Op zondag 3 januari 2021 09:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
Waar slapen jullie op?
misschien slaap je al een stuk beter met zon topper?quote:Op zondag 3 januari 2021 10:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hier ook een Ikea matras, maar die heeft nooit echt super goed gelegen voor mijn gevoel.
Ik was er vanmorgen een beetje klaar mee.
Tegenwoordig noemen ze het daar eerder de paartram denk ik.quote:Op zondag 3 januari 2021 10:08 schreef bitterbal het volgende:
Beelden uit rotterdam van de paardentram![]()
https://indebuurt.nl/rott(...)tZI5-CKdAaNGfUnTuMlY
Maar dat beestje moest wel hard werkenquote:Op zondag 3 januari 2021 10:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tegenwoordig noemen ze het daar eerder de paartram denk ik.
Doen paarden dat gewoon niet heel erg graag?quote:Op zondag 3 januari 2021 10:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar dat beestje moest wel hard werken
Geen idee waarom ze dat heel graag zouden doen.quote:Op zondag 3 januari 2021 10:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doen paarden dat gewoon niet heel erg graag?
Anders zouden ze toch wel hun kont tegen de krib gooien of denk je niet kleine caloriegranaat?quote:Op zondag 3 januari 2021 10:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geen idee waarom ze dat heel graag zouden doen.
dat doen ze toch, je moet ze toch eerst 'inrijden'quote:Op zondag 3 januari 2021 10:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Anders zouden ze toch wel hun kont tegen de krib gooien of denk je niet kleine caloriegranaat?
Net zo lang treiteren en pijnigen tot ze luisteren.quote:Op zondag 3 januari 2021 10:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat doen ze toch, je moet ze toch eerst 'inrijden'
Zoiets ja :pquote:Op zondag 3 januari 2021 10:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Net zo lang treiteren en pijnigen tot ze luisteren.
Moeten ze toch lekker zelf weten?quote:Op zondag 3 januari 2021 10:31 schreef UitStraling het volgende:
De gedrochtenkermis![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)-lil-kleine-in-dubai
vrijwillig de site van de telegraaf openenquote:Op zondag 3 januari 2021 10:31 schreef UitStraling het volgende:
De gedrochtenkermis![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)-lil-kleine-in-dubai
Allerbelangrijkste is dat we stoppen met die 3 zoenen en handjes schuddenquote:Op zondag 3 januari 2021 10:29 schreef UitStraling het volgende:
2021 gaat wel zo'n jaar worden.
https://edition.cnn.com/2(...)-intl-gbr/index.html
Ik had dat laatst, zat een onbekende mooie vrouw bij mijn zusje op de bank toen ik binnenkwam, scheelde maar weinig of mijn mond zat al op haar wangquote:Op zondag 3 januari 2021 10:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Allerbelangrijkste is dat we stoppen met die 3 zoenen en handjes schudden
Hand op haar borsten en al.quote:Op zondag 3 januari 2021 10:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had dat laatst, zat een onbekende mooie vrouw bij mijn zusje op de bank toen ik binnenkwam, scheelde maar weinig of mijn mond zat al op haar wang
mehquote:Op zondag 3 januari 2021 10:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet je ook zo'n vrouw worden die voor haar inkomsten afhankelijk is van haar vagina.
Je kan je toch in de kringen van die wappies begeven?quote:Op zondag 3 januari 2021 10:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja wat dat betreft mis ik 2019 nog wel een beetje
Mijn broertje gaat over 2 weken weer naar Dubai voor 12 weken lang, appartement marina bay met zwembad. Voor zijn werk dan wel.quote:Op zondag 3 januari 2021 10:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je kan je toch in de kringen van die wappies begeven?
Dan maar geen hand op vreemde borstenquote:Op zondag 3 januari 2021 10:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je kan je toch in de kringen van die wappies begeven?
quote:Op zondag 3 januari 2021 10:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mijn broertje gaat over 2 weken weer naar Dubai voor 12 weken lang, appartement marina bay met zwembad. Voor zijn werk dan wel.
Neem verkering met hem hij vind het wel leuk gezelschap te hebben denk ik.
Zat een keer in Marbella te eten en er kwam een gezelschap van twaalf van die eendenbekken binnen, bijna niet uit elkaar te houden en die waren echt op jacht naar centjes daar, bizar tafereeltje wel.quote:Op zondag 3 januari 2021 10:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Moet ik dan ook zo mijn hoofd laten verbouwen als die Jamie?
Allemaal unieke persoonlijkheden hoorquote:Op zondag 3 januari 2021 10:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zat een keer in Marbella te eten en er kwam een gezelschap van twaalf van die eendenbekken binnen, bijna niet uit elkaar te houden en die waren echt op jacht naar centjes daar, bizar tafereeltje wel.
Uhuquote:Op zondag 3 januari 2021 10:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Allemaal unieke persoonlijkheden hoor
Zijn gewoon de reserves voor als er eentje vastlooptquote:Op zondag 3 januari 2021 10:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Allemaal unieke persoonlijkheden hoor
Altijd wel een beetje triest te zien hé. Als dat de reden van je relatie moet zijn.quote:Op zondag 3 januari 2021 10:56 schreef UitStraling het volgende:
Langs de Vecht heb je ook een paar van die hippe tenten aan het water, elke vrijdagmiddag tijd voor Porsche en Ferrari op de parkeerplaats en vaak oudere mannen met te jonge langbenige vrouwen op het terras, nou ja tegenwoordig moeten die vrouwen in het buitenland op jacht dan.
Ja ach het ziet er een beetje viezig uit maar daar hebben die mannen geen boodschap aan denk ikquote:Op zondag 3 januari 2021 10:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Altijd wel een beetje triest te zien hé. Als dat de reden van je relatie moet zijn.
Nou ja, wat denk je van die vrouwen dan?quote:Op zondag 3 januari 2021 11:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ach het ziet er een beetje viezig uit maar daar hebben die mannen geen boodschap aan denk ik
Als je zulke lange benen hebt dan passen die toch niet achter de kassa dus dan moet je wat.quote:Op zondag 3 januari 2021 11:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou ja, wat denk je van die vrouwen dan?
Het is niet de knapste en leukste ook niet.quote:Op zondag 3 januari 2021 11:04 schreef Lospedrosa het volgende:
Nu zit ik ook de televaag te lezen en zie dat Max zijn zoveelste vriendin heeft.
Dat lijkt me ook zo’n onbeholpen lomperik. Die kan geen vrouw aanhouden.
Hoest met jouw relatie dan?quote:Op zondag 3 januari 2021 11:09 schreef UitStraling het volgende:
Normaal heeft zo'n gastje op jonge leeftijd al een baantje als vakkenvuller en komt hij wel een lief middelmatig meisje tegen achter de kassa tegen en voilà je hebt een broedstelletje maar die leeft natuurlijk ook in een wereldje waar de centenvagina's tegen de hotelmuur omhoog klimmen als naaktslakken
Maar als je hart op hol slaat van een middelmatig meisje is het dus geen middelmatig meisje meerquote:Op zondag 3 januari 2021 11:18 schreef Lospedrosa het volgende:
Heen lief middelmatige meisjes die je hart op hol doen slaan?
Zo ook Nederlandse politiehonden en eigenlijk alle politie/beveiligings/militaire/hulp hondenquote:Op zondag 3 januari 2021 11:46 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
Welkom op deze grijze dag die 1:22 langer is dan gisteren en al bijna TIEN minuten langer dan 21 december
![]()
Amerikaanse politiehonden worden getraind op het gehoorzamen op bevelen in een vreemde taal, meestal Duits of Hongaars.
Jaquote:Op zondag 3 januari 2021 11:52 schreef FranticDJ het volgende:
Heb je een scheurkalender met weetjes ofzo?
Aha, ik lees geen SC's terug hoor..quote:Op zondag 3 januari 2021 11:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jadat had ik al een paar keer eerder gezegd ook
Indexeer jij niet alles zodat je elke post kan terugvindenquote:Op zondag 3 januari 2021 11:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Aha, ik lees geen SC's terug hoor..
quote:Op zondag 3 januari 2021 11:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Indexeer jij niet alles zodat je elke post kan terugvinden
Het gaat toch zeker rond een vriespunt zijn komende dagen. Daar moeten we het tegenwoordig mee doen.quote:Op zondag 3 januari 2021 12:07 schreef UitStraling het volgende:
Kerst en Nieuwjaar zitten erop, nu nog even een strenge winter en dan kan de lange rit naar de lente beginnen
Ja echt abnormaal, ik mis de strenge winters, zo geraken we onze ruggengraat kwijt.quote:Op zondag 3 januari 2021 12:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het gaat toch zeker rond een vriespunt zijn komende dagen. Daar moeten we het tegenwoordig mee doen.
quote:Op zondag 3 januari 2021 12:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het gaat toch zeker rond een vriespunt zijn komende dagen. Daar moeten we het tegenwoordig mee doen.
tijd om te emigreren. misschien heeft @kwiwi nog een plekje voor mequote:Op zondag 3 januari 2021 12:33 schreef bitterbal het volgende:
langzaam richting een mediterraan klimaat
Ik verhuis naar Canada.quote:Op zondag 3 januari 2021 12:33 schreef bitterbal het volgende:
dieptepunt hebben we nog niet bereikt vrees ik...quote:Op zondag 3 januari 2021 12:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even een cursus vrouwen slaan volgen.quote:Op zondag 3 januari 2021 12:33 schreef bitterbal het volgende:
dan ga ik wel mij gedragen zoals daar: niet werken, hand ophouden voor geld van anderen...quote:Op zondag 3 januari 2021 12:33 schreef bitterbal het volgende:
Blij dat ik een airco heb laten installeren inderdaad. 40 graden is een beetje teveel van het goede voor een hardwerkende Nederlander.quote:Op zondag 3 januari 2021 12:45 schreef mschol het volgende:
[..]
dieptepunt hebben we nog niet bereikt vrees ik...
en die zomers worden ondragelijker met het jaar..
De vogeltjes zijn heel onrustig, dus er komt waarschijnlijk kutweer aanquote:Op zondag 3 januari 2021 12:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 januari 2021 12:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De vogeltjes zijn heel onrustig, dus er komt waarschijnlijk kutweer aan
Ok Klazien.quote:Op zondag 3 januari 2021 12:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 januari 2021 12:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
ik probeer nu mijn ei recept uit maar ben de melk vergeten...quote:Op zondag 3 januari 2021 12:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
welk ei recept?quote:Op zondag 3 januari 2021 12:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[..]
ik probeer nu mijn ei recept uit maar ben de melk vergeten...
Dus hopen op een goede afloop :p
Is toch vaak wel een voorteken hoor, vorige week met die storm was het ook de dag ervoor overal druk met vogeltjes die naargeestig op zoek waren naar etenquote:
Maakt niet zoveel uit, is die hooguit wat steviger en minder luchtigquote:Op zondag 3 januari 2021 12:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[..]
ik probeer nu mijn ei recept uit maar ben de melk vergeten...
Dus hopen op een goede afloop :p
Iedere kip kan dat. Gewoon zitten en poepen.quote:
Naarstigquote:Op zondag 3 januari 2021 12:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is toch vaak wel een voorteken hoor, vorige week met die storm was het ook de dag ervoor overal druk met vogeltjes die naargeestig op zoek waren naar eten
Leggen vrouwen ook onbevruchte eieren?quote:Op zondag 3 januari 2021 12:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Iedere kip kan dat. Gewoon zitten en poepen.
sommige fokkers zijn wel windeieren danquote:Op zondag 3 januari 2021 12:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Iedere kip kan dat. Gewoon zitten en poepen.
ah!quote:Op zondag 3 januari 2021 12:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[..]
Ei met melk dus blijkbaar en verschillende 'toppings' in de oven
Dan klinkt het misschien wat minder duister jaquote:
Okequote:Op zondag 3 januari 2021 12:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maakt niet zoveel uit, is die hooguit wat steviger en minder luchtig
Die kans is bij jou natuurlijk altijd wel aanwezigquote:Op zondag 3 januari 2021 12:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oke![]()
spannend weer dit. Hopen dat de oven niet ontploft
als je teveel gebruikt vast wel. maar ik zie in dat filmpje dat ze zowat 1 liter melk op misschien 2 of 3 eieren doenquote:Op zondag 3 januari 2021 12:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
begin van het filmpje
https://fb.watch/2NqH_7cDWa/
Mja room is dan weer dikmakend toch?
ja zal ik zo doenquote:Op zondag 3 januari 2021 13:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
straks pics maken?
Want zo'n frittata is nog wel een idee voor vanavond..
nog 2 maanden 'vrij'quote:
ja het plakte vast. Maar als je het ff laat staan komt het er makkelijker uit.quote:Op zondag 3 januari 2021 13:22 schreef FranticDJ het volgende:
Het mooie komt door je cheddar plakjes
en melk / geraspte kaas zorgt voor wat binding.
Volgende keer je schaal even invetten.
Zal vast smaken
schaal ff licht inwrijven met wat olie helpt ookquote:Op zondag 3 januari 2021 13:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja het plakte vast. Maar als je het ff laat staan komt het er makkelijker uit.
maar smaak is goed.
#fitgirlquote:Op zondag 3 januari 2021 13:25 schreef bitterbal het volgende:
nu is dit bedoeld om vooruit te maken. ik vreet het gelijk op natuurlijk
quote:
geen ontbijt?quote:Op zondag 3 januari 2021 13:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik ga weer terug naar wat voor mij altijd werkte.
Alleen tussen 12 en 20u eten. Daar binnen gewoon 2 maaltijden eten en 1 tussendoortje (2-3 stuks fruit) halverwege.
Nope.quote:
hmm ik sta vaak al op met flinke trek dus zo zonder ontbijt vind ik niet zon succesquote:Op zondag 3 januari 2021 13:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nope.
Krijg geen hap door m'n keel als ik net wakker ben. Heb nooit ontbeten.
Aan boord had ik er al minimaal 4u werken op zitten voor ik ging 'ontbijten'. En na de lunch gelijk slapen, helpt ook niet mee. Maar goed, wel veel fysiek zware arbeid.
Succes🤓quote:
Heeft je kat overgegeven ?quote:Op zondag 3 januari 2021 13:15 schreef bitterbal het volgende:
het is nu een scrambled eggs ding geworden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Samequote:
Ik ben ook heel slecht in ontbijten. Probeer tegenwoordig wel iets te eten zoals kwark.quote:Op zondag 3 januari 2021 13:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nope.
Krijg geen hap door m'n keel als ik net wakker ben. Heb nooit ontbeten.
Aan boord had ik er al minimaal 4u werken op zitten voor ik ging 'ontbijten'. En na de lunch gelijk slapen, helpt ook niet mee. Maar goed, wel veel fysiek zware arbeid.
Precies datquote:Op zondag 3 januari 2021 14:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben ook heel slecht in ontbijten. Probeer tegenwoordig wel iets te eten zoals kwark.
Intermittent fasting is voor mij helemaal niet lastig aangezien het geen uitdaging is om voor de middag niets te moeten eten.
Pics van wat?quote:
"ook weleens NIET eten" heeft ook al een hipsterwoord?quote:
Ja dusquote:
quote:Op zondag 3 januari 2021 14:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"ook weleens NIET eten" heeft ook al een hipsterwoord?
Ik ben ook slecht in ontbijtenquote:Op zondag 3 januari 2021 14:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben ook heel slecht in ontbijten. Probeer tegenwoordig wel iets te eten zoals kwark.
Intermittent fasting is voor mij helemaal niet lastig aangezien het geen uitdaging is om voor de middag niets te moeten eten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Ik hoop dat ik morgen fit genoeg ben om te werkenquote:
Oepsquote:
geschroeide gerbil frittataquote:Op zondag 3 januari 2021 14:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Karzai gaat dit maken voor de dagschotel in de gezellige gerbil
Nicequote:Op zondag 3 januari 2021 14:51 schreef FranticDJ het volgende:
Fiets gekocht trouwens
kwam net een hele goeie deal tegen op eentje waar ik laatst bij m'n ouders in het dorp had proefgefietst.
https://www.trekbikes.com(...)899/?colorCode=black
Ja dit is echt puur voor boodschappen en woon werkverkeer enzo.quote:Op zondag 3 januari 2021 14:58 schreef crv het volgende:
[..]
Nice
Ik moet ook nog een nieuwe maar moet dan gaan passen. Wil een beetje iets tussen race en mtb in
Duurquote:Op zondag 3 januari 2021 14:51 schreef FranticDJ het volgende:
Fiets gekocht trouwens
kwam net een hele goeie deal tegen op eentje waar ik laatst bij m'n ouders in het dorp had proefgefietst.
quote:
Zo'n van de vrachtwagen gevallen deal?quote:Op zondag 3 januari 2021 15:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
adviesprijs..
Ik zeg ook, kwam een mooie deal tegen
Jaquote:
Nee, fietsenmaker in de buurt stopt ermee. De beste man is overleden en z'n vrouw/kindern willen niet met de zaak verder. Dus alles gaat met veel korting weg.quote:Op zondag 3 januari 2021 15:05 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
[..]
Zo'n van de vrachtwagen gevallen deal?
quote:Op zondag 3 januari 2021 15:06 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja![]()
Heerlijk luchtje van J, staafmixer van mijn broer, prachtige rozen, lekker badspul...
Hippofallusquote:Op zondag 3 januari 2021 15:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee, fietsenmaker in de buurt stopt ermee. De beste man is overleden en z'n vrouw/kindern willen niet met de zaak verder. Dus alles gaat met veel korting weg.
Zij bedienden de wat 'nichere merken' en boden giga goede service altijd. In tegenstelling tot de 'keten' met 5 winkels in de regio waarvan de eigenaar een enorme hippofallus is.
Goh, dit had ik echt niet zien aankomen.quote:Op zondag 3 januari 2021 13:25 schreef bitterbal het volgende:
nu is dit bedoeld om vooruit te maken. ik vreet het gelijk op natuurlijk
quote:Op zondag 3 januari 2021 15:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Goh, dit had ik echt niet zien aankomen.
Heb je wel een kleine portie gemaakt dan die met 12 eieren uit dat filmpjequote:
had 4 eieren. Niet zon grote schaalquote:Op zondag 3 januari 2021 15:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je wel een kleine portie gemaakt dan die met 12 eieren uit dat filmpje
Nee die is al ingepakt.quote:Op zondag 3 januari 2021 15:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
is dit codetaal voor een onderbroek aan doen?
/cc @:Dr_flash
quote:Op zondag 3 januari 2021 15:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
100 rijden op de snelweg kan ik echt niet aan wennen.
ZES DUIZEND GULDEN VOOR EEN GODDAMN FIETSquote:Op zondag 3 januari 2021 14:51 schreef FranticDJ het volgende:
Fiets gekocht trouwens
Oh dan valt het nog wel meequote:Op zondag 3 januari 2021 15:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had 4 eieren. Niet zon grote schaal
Vroeger kon je voor 6000 gulden ook een huis kopen.quote:Op zondag 3 januari 2021 15:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ZES DUIZEND GULDEN VOOR EEN GODDAMN FIETS
Ik weet nog dat je daar een auto voor kreeg.
Qua gevoel scheelt het wel iets.quote:Op zondag 3 januari 2021 15:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
het maakt qua tijd nauwelijks verschil
Maarrr het voelt nogal als:
Je hebt een elektrische nu toch?quote:Op zondag 3 januari 2021 15:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Qua gevoel scheelt het wel iets.
Maar merkte dat het voor de batterij van de auto ook beter is om 100 te rijden.
Je hebt per ongeluk een elektrische gekocht.quote:Op zondag 3 januari 2021 14:51 schreef FranticDJ het volgende:
Fiets gekocht trouwens
Het is wel erg comfortabel rijden. Alleen voor de echt lange vakantieritten is het natuurlijk beetje behelpen qua range.quote:Op zondag 3 januari 2021 15:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nice
Denk dat dat hier ook op termijn wel gaat komen..
Dan trap maar een beetje bijquote:Op zondag 3 januari 2021 15:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is wel erg comfortabel rijden. Alleen voor de echt lange vakantieritten is het natuurlijk beetje behelpen qua range.
Ja natuurlijk, maarja. Hoe vaak ga je ermee op vakantiequote:Op zondag 3 januari 2021 15:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is wel erg comfortabel rijden. Alleen voor de echt lange vakantieritten is het natuurlijk beetje behelpen qua range.
niks? is ook een elektrische fiets?quote:Op zondag 3 januari 2021 15:32 schreef bitterbal het volgende:
wat is nu het verschil tussen een electrische fiets en die frantci heeft gekocht dan?
maar je zegt dat die hier op termijn ook gaat komen maar je hebt er net een gekocht of lees en begrijp ik het verkeerd?quote:Op zondag 3 januari 2021 15:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
niks? is ook een elektrische fiets?
krijgt er tenminste nog een motor bij, dat zat op de mijne niet.quote:Op zondag 3 januari 2021 15:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ZES DUIZEND GULDEN VOOR EEN GODDAMN FIETS
Ik weet nog dat je daar een auto voor kreeg.
"Administratieve inhaalslag vanwege ICT-problemen" in 3.....2.....1....quote:Op zondag 3 januari 2021 15:33 schreef bitterbal het volgende:
RIVM: 7438 nieuwe besmettingen, minder dan gemiddeld
Elektrische Auto..quote:Op zondag 3 januari 2021 15:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar je zegt dat die hier op termijn ook gaat komen maar je hebt er net een gekocht of lees begrijp ik het verkeerd?
ah woord auto heb ik niet gezienquote:
zoveel mogelijk bergaf rijden.quote:Op zondag 3 januari 2021 15:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan trap maar een beetje bij![]()
luie flikker
Vooral minder mensen die zich hebben laten testen gedurende de feestdagen.quote:Op zondag 3 januari 2021 15:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Administratieve inhaalslag vanwege ICT-problemen" in 3.....2.....1....
beetje aanlengenquote:
Neequote:
Ja dat ook. Dan is 7400 nog veel natuurlijk. In 1 dag.quote:Op zondag 3 januari 2021 15:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vooral minder mensen die zich hebben laten testen gedurende de feestdagen.
Moet ergens tussen de 3000-4000 liggen om naar de lagere niveaus te gaan volgens mij. Daar zijn we nog niet helemaal.quote:Op zondag 3 januari 2021 15:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat ook. Dan is 7400 nog veel natuurlijk. In 1 dag.
Wordt het ook niet eens tijd dat we effecten beginnen te merken van de lockdown?quote:Op zondag 3 januari 2021 15:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet ergens tussen de 3000-4000 liggen om naar de lagere niveaus te gaan volgens mij. Daar zijn we nog niet helemaal.
Ga ik morgen ook weer doenquote:Op zondag 3 januari 2021 15:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
Lekker stukje hardgelopen net..![]()
Alleen heb jij waarschijnlijk iets meer hoogtemeters?? of valt dat wel mee daar??quote:
Mja ik kan eigenlijk nergens een vlak stuk lopen, nog niet eens 500 meter. Maar ja, wen je ook aanquote:Op zondag 3 januari 2021 16:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Alleen heb jij waarschijnlijk iets meer hoogtemeters?? of valt dat wel mee daar??
Dat is waar ja..quote:Op zondag 3 januari 2021 16:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja ik kan eigenlijk nergens een vlak stuk lopen, nog niet eens 500 meter. Maar ja, wen je ook aan
Dat doe ik morgen welquote:Op zondag 3 januari 2021 16:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik loop vandaag voor het eerst dit jaar >3000 stappen. Misschien wel >4000 zelfs. Ik ben gewoon tegen dit weer
Vind dit weer juist heerlijk om te lopen, lekker koud zodat je flink moet doorlopen zonder je kapot te zwetenquote:Op zondag 3 januari 2021 16:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik loop vandaag voor het eerst dit jaar >3000 stappen. Misschien wel >4000 zelfs. Ik ben gewoon tegen dit weer
ja dat snap ik wel hoor. Maar ik loop gewoon liever en een korte broek en een shirtjequote:Op zondag 3 januari 2021 16:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind dit weer juist heerlijk om te lopen, lekker koud zodat je flink moet doorlopen zonder je kapot te zweten
Vind ik ook lekker hoor, het liefste dat of zoals nu koud, al het weer daartussenin is eigenlijk maar niksquote:Op zondag 3 januari 2021 16:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat snap ik wel hoor. Maar ik loop gewoon liever en een korte broek en een shirtje
bos wanneer gaan de brievenbussen weer open?quote:Op zondag 3 januari 2021 15:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
Lekker stukje hardgelopen net..![]()
die zijn niet dicht geweestquote:Op zondag 3 januari 2021 16:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
bos wanneer gaan de brievenbussen weer open?
kan je niet naar een PostNL punt wat wel open isquote:Op zondag 3 januari 2021 16:36 schreef bitterbal het volgende:
Probeer nu al 3 dagen de zegeltjes naar bos te sturen
Heb ik nog niet in de buurt gezien.quote:Op zondag 3 januari 2021 16:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kan je niet naar een PostNL punt wat wel open is?
Wat voor zegeltjes, die van de AH?quote:Op zondag 3 januari 2021 16:36 schreef bitterbal het volgende:
Probeer nu al 3 dagen de zegeltjes naar bos te sturen
Weet ik nietquote:Op zondag 3 januari 2021 16:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
bos wanneer gaan de brievenbussen weer open?
Ik werk niet bij post.nl. Soms werk ik wel voor post.nlquote:Op zondag 3 januari 2021 16:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Bos weet dat niet want die werkt niet voor postnl
Oke morgen weer proberen dusquote:Op zondag 3 januari 2021 16:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik werk niet bij post.nl. Soms werk ik wel voor post.nl![]()
Maar hiervan heb ik gewoon geen weet..
Prima.quote:
Dat hoofd in de buurt?quote:Op zondag 3 januari 2021 16:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
👀![]()
zal wel koud zijn geweest zo met dat hoofd in de buurt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |