SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Flapoortjesquote:
Ga eens flink oefenen danquote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Met flink oefenen kan ik dat misschien ook wel
Nee gewoon met kwastjes aan de oren. Maar het zijn toch weer andere beesten hoor ik net. Tijd om te gaan slapenquote:
Zou je dat ook kunnen met flink oefenenquote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:44 schreef bitterbal het volgende:
Dat zijn die beestjes met dat rare geluid
Siquote:
quote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee gewoon met kwastjes aan de oren. Maar het zijn toch weer andere beesten hoor ik net. Tijd om te gaan slapen
Jarigquote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:48 schreef Muck het volgende:
[..]
Si![]()
Dank u![]()
En jullie ook allemaal de beste wensen, beste mensen![]()
Dat doe ik al als ik honger hebquote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou je dat ook kunnen met flink oefenen
Nu snap ik waarom bovengnoom zo'n herrie maakt, die moet de hele dag dat aanhoren anders.quote:
Jup!quote:
Lekker sushitaartquote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:50 schreef Muck het volgende:
[..]
Jup!
Het is een rare dag zo na de feestdagen, dus we doen normaal al niet gek veel, maar nu hebben we helemaal kalm aan gedaan![]()
Sushi, taart, veel koffie en een lekker wijntje![]()
Prrrrrima verjaardag, wat mij betreft
Lekkerquote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:50 schreef Muck het volgende:
[..]
Jup!
Het is een rare dag zo na de feestdagen, dus we doen normaal al niet gek veel, maar nu hebben we helemaal kalm aan gedaan![]()
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:50 schreef Muck het volgende:
[..]
Jup!
quote:Op zondag 3 januari 2021 00:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Hey @:DJFrantic je cichkie heeft een prijsje:
NWS / Webcammeisje Elise 'siswet' wint Amerikaanse Award!
Wel erg vroeg. Wat ga je doen?quote:Op zondag 3 januari 2021 04:09 schreef Makrelis het volgende:
Ben ik vroeg? De koffie wacht ik nog even mee. Eerst eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |