SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Nee, de mist is opgetrokken en het is fris, maar niet koud...quote:
Oh lekkerquote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:18 schreef MadMaster het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Nee, de mist is opgetrokken en het is fris, maar niet koud...
Ja.... had het niet in de gaten.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:18 schreef just me het volgende:
Ben je aan het draaien, moet je ook nog 'n nieuw topic openen
Ik ga daar zo ook lekker aan toegevenquote:
quote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:20 schreef MadMaster het volgende:
Zucchero - Senze Unna Donna
Ow, met Paul Young...
Aan het kakken?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:20 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga daar zo ook lekker aan toegeven
Nope dat zal morgen na dequote:
we zijn toch "onder ons"quote:
quote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:23 schreef Melting het volgende:
Bedankt voor het luisteren, beide.
Ik wens jullie een fijne nacht. Welterusten.
[ afbeelding ]
Goedemorgen.quote:
Ik ben gisterenavond nog 'n kort rondje wezen lopen en ik heb prima geslapen.quote:Op zondag 3 januari 2021 08:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Lekker geslapen?
En meteen 2 koffie!
Goed idee wel.quote:Op zondag 3 januari 2021 08:56 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben gisterenavond nog 'n kort rondje wezen lopen en ik heb prima geslapen.
Jij 3 gaapjes, slecht geslapen ?
Rustig aan dan maar vandaag! Morgen weer 'n werkdag voor jequote:Op zondag 3 januari 2021 08:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Goed idee wel.
En ja.... weer een onrustige nacht.![]()
Veel wakker gelegen vanaf een uur of 4.
Maar we overleven het wel.
Ja.... besefte me dat net ook.quote:Op zondag 3 januari 2021 08:59 schreef just me het volgende:
[..]
Rustig aan dan maar vandaag! Morgen weer 'n werkdag voor je
Jammerquote:Op zondag 3 januari 2021 08:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja.... besefte me dat net ook.
Vakantie is voorbij gevlogen.
That's the spiritquote:
Ja die was negatief.quote:
Gelukkig maar. En rustig aan hoorquote:Op zondag 3 januari 2021 10:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja die was negatief.Gisteren voelde ik me nog niet zo best. Vandaag gaat het gelukkig wel weer wat beter. Vandaag maar eens een start maken en in etappes het kerstspul opruimen.
Ja doe ikquote:Op zondag 3 januari 2021 10:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Gelukkig maar. En rustig aan hoor
Klinkt goed en voor herhaling vatbaar denk ik.quote:Op zondag 3 januari 2021 10:46 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen![]()
Mijn man en ik zijn gisterenavond naar een Bed & Breakfast nog geen 10 km. verderop vertrokken en hebben het huis overgelaten aan mijn dochter en haar 3 vriendinnen (en mijn zoon) ter ere van haar verjaardag.
Win-win-situatie. Waar zij het huis voor zichzelf hadden, hadden wij een heerlijke nachtrust en een geweldig ontbijt op een idyllisch plekje vlak bij huis.
En we zijn nu een half uurtje thuis en de rotzooi viel erg mee. Heel veel slingers wel (die hebben wij net maar weggehaald) en de vloer ligt nog bezaaid met ballonnen, maar alles is heel en de katten lagen relaxed op de vensterbank, dus dat is wel goed gegaan. Mijn zoon is al aan het mountainbiken en de meiden liggen nog in diepe rust.
Ja, ik maakte me wel zorgen over dat het niet geheel 100% coronaproof was en dat het wellicht overlast voor de buren zou zijn. Ik had de buren wel gewaarschuwd en gezegd dat we vlakbij waren, dus dat ze ons gewoon konden appen als er wat was. En ik heb er nog wel wat nachtelijke appjes tegenaan gegooid om te zeggen dat ze echt geen lawaai mochten maken. Ze had met hetzelfde clubje ook Oud en Nieuw gevierd, dus ze zat nog in dezelfde bubbel.quote:Op zondag 3 januari 2021 10:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Klinkt goed en voor herhaling vatbaar denk ik.
Er is ook maar 1 teveel dan toch? Het is niet zo dat een (hele) grote groep is... Wel fijn dat ze zich redelijk rustig hebben gehouden.quote:Op zondag 3 januari 2021 10:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik maakte me wel zorgen over dat het niet geheel 100% coronaproof was en dat het wellicht overlast voor de buren zou zijn. Ik had de buren wel gewaarschuwd en gezegd dat we vlakbij waren, dus dat ze ons gewoon konden appen als er wat was. En ik heb er nog wel wat nachtelijke appjes tegenaan gegooid om te zeggen dat ze echt geen lawaai mochten maken. Ze had met hetzelfde clubje ook Oud en Nieuw gevierd, dus ze zat nog in dezelfde bubbel.
Ja, 1 te veel inderdaad. Ze waren altijd met z'n vieren. Bij de diploma-uitreiking werden ze ook met z'n vieren naar voren geroepen en werd ook gemeld dat als je er één zag, de andere drie nooit ver weg waren.quote:Op zondag 3 januari 2021 10:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Er is ook maar 1 teveel dan toch? Het is niet zo dat een (hele) grote groep is... Wel fijn dat ze zich redelijk rustig hebben gehouden.
Goed geregeld!quote:Op zondag 3 januari 2021 10:46 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen![]()
Mijn man en ik zijn gisterenavond naar een Bed & Breakfast nog geen 10 km. verderop vertrokken en hebben het huis overgelaten aan mijn dochter en haar 3 vriendinnen (en mijn zoon) ter ere van haar verjaardag.
Win-win-situatie. Waar zij het huis voor zichzelf hadden, hadden wij een heerlijke nachtrust en een geweldig ontbijt op een idyllisch plekje vlak bij huis.
Mooi! 🧡quote:Op zondag 3 januari 2021 11:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, 1 te veel inderdaad. Ze waren altijd met z'n vieren. Bij de diploma-uitreiking werden ze ook met z'n vieren naar voren geroepen en werd ook gemeld dat als je er één zag, de andere drie nooit ver weg waren.
Volgens mij zou je nog rustig aan doenquote:Op zondag 3 januari 2021 13:48 schreef Diaan73 het volgende:
Zo alles is opgeruimd. Nu nog even ramen lappen, stofzuigen en alles weer goed op de plek zetten.
Nee, dat is helaas al een tijd uit. Wel jammer hoor.quote:
Ik doe het op een rustig tempo.quote:Op zondag 3 januari 2021 14:00 schreef just me het volgende:
[..]
Volgens mij zou je nog rustig aan doen
Ja wat ik zo van je hoorde, was het een leuke jongen. Jammer.quote:Op zondag 3 januari 2021 14:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, dat is helaas al een tijd uit. Wel jammer hoor.
En hoe gaat het ermee?quote:
Ja, morgen weer beginnen. De feestdagen zijn dan echt voorbij. Hoewel ik gisteren nog allemaal kerstfilms tegenkwam tijdens het zappen op televisie.quote:Op zondag 3 januari 2021 19:09 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
En hoe gaat het ermee?
Morgen weer beginnen met werken, als ik het goed gelezen had, toch?
Ik zelf ben vandaag nog een paar uur aan het werk geweest, bepaalde zaken moeten eigenlijk af zijn voor 6 januari. Lijkt er op dat nu wel gaat lukken.
Dan alvast succes toegewenst voor morgen en hopelijk is het niet gelijk ''volle'' bak om het zo maar uit te drukken.quote:Op zondag 3 januari 2021 19:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, morgen weer beginnen. De feestdagen zijn dan echt voorbij. Hoewel ik gisteren nog allemaal kerstfilms tegenkwam tijdens het zappen op televisie.
Ik hoop het ook, maar ik vrees dat het wel meteen druk zal worden. Sowieso met alle jaarcijfers en facturering.quote:Op zondag 3 januari 2021 19:23 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Dan alvast succes toegewenst voor morgen en hopelijk is het niet gelijk ''volle'' bak om het zo maar uit te drukken.
Thanks. Heb er totaal geen zin inquote:Op zondag 3 januari 2021 20:44 schreef just me het volgende:
Succes voor iedereen die morgen weer aan het werk moet !!
Begrijp ikquote:
Yup de eettafel staat weer vol. Toch weer een paar keer aan tafel kunnen etenquote:Op zondag 3 januari 2021 21:01 schreef just me het volgende:
[..]
Begrijp iken voor jou "gewoon" weer thuiswerken ?
quote:Op zondag 3 januari 2021 21:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
Yup de eettafel staat weer vol. Toch weer een paar keer aan tafel kunnen eten
True, maar goed en gloort licht aan de horizonquote:
De spuitjes lijken te komen jaquote:Op zondag 3 januari 2021 21:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
True, maar goed en gloort licht aan de horizon
Ik denk dat het voor veel ouders verlichting zou geven als de kinderen weer naar school/opvang zouden mogen !quote:Op zondag 3 januari 2021 21:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
True, maar goed en gloort licht aan de horizon
Wij willen graag weer open.. dus laten we hopen dat het snel weer kan.quote:Op zondag 3 januari 2021 21:49 schreef just me het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor veel ouders verlichting zou geven als de kinderen weer naar school/opvang zouden mogen !
De rek is er stilletjes aan uit aan het gaan
Ik hoop het ook, is ook eigenbelang 😉quote:Op zondag 3 januari 2021 22:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wij willen graag weer open.. dus laten we hopen dat het snel weer kan.
Slechte timing voor de dodenbonus in de Top 2000.quote:
Dank je.quote:Op zondag 3 januari 2021 20:44 schreef just me het volgende:
Succes voor iedereen die morgen weer aan het werk moet !!
Succes, dat zal zakelijk zijn dus iets minder vrijblijvend als die van mijquote:Op maandag 4 januari 2021 05:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Dank je.
536 ongelezen mails zag ik.
Zo meteen op het werk maar eens snel er doorheen lezen.
succes met al je mailsquote:
Hypnotiseer me eens wat vrolijker danquote:Op maandag 4 januari 2021 08:48 schreef Melting het volgende:
Allemaal een fijne wereld-hypnose dag gewenst!![]()
[ afbeelding ]
dan is het vandaag nog een dag uitziekenquote:Op maandag 4 januari 2021 09:06 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik was aan het werk maar stop er zo weer mee. Het gaat nog niet helemaal zoals ik graag wil.
Goedemorgen Diaan.quote:Op maandag 4 januari 2021 09:06 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik was aan het werk maar stop er zo weer mee. Het gaat nog niet helemaal zoals ik graag wil.
Rustig aan, dat zei ik je gisteren ook al he?quote:Op maandag 4 januari 2021 09:06 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Doe ik ook. Ik werk vanmiddag niet en lig op de bank.quote:Op maandag 4 januari 2021 10:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Rustig aan, dat zei ik je gisteren ook al he?
Jij kunt er niet tegen en ik zou er niet tegen kunnen niets van het kerstspul in huis te hebbenquote:Op maandag 4 januari 2021 14:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Geen kerstversieringen in huis heeft echt zo zijn voordelen
Vroeger haalde ik de Kerstboom ook pas weg na driekoningen. Mijn ouders doen dat nog steeds. Sommige tradities zijn zeer hardnekkig. Een buurvrouw van mijn ouders is helemaal gek van Kerst. Die hebben in februari nog steeds de kerstboom staan.quote:Op maandag 4 januari 2021 13:22 schreef just me het volgende:
En dan toch maar de kerstboom opgeruimd vandaag en dan vanmiddag of morgen de kerstspullen naar zolder brengen. Het stalletje blijft nog even staan tot na 3 koningen
Ik ben ook van de hardnekkige tradities maar de boom gaf zelf aan er klaar mee te zijn en stond er treurig bij.quote:Op maandag 4 januari 2021 16:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Vroeger haalde ik de Kerstboom ook pas weg na driekoningen. Mijn ouders doen dat nog steeds. Sommige tradities zijn zeer hardnekkig. Een buurvrouw van mijn ouders is helemaal gek van Kerst. Die hebben in februari nog steeds de kerstboom staan.
We hadden hier vroeger een kroegje, die heel het jaar de boom liet staan. Dat was ook vreemd.quote:Op maandag 4 januari 2021 16:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Vroeger haalde ik de Kerstboom ook pas weg na driekoningen. Mijn ouders doen dat nog steeds. Sommige tradities zijn zeer hardnekkig. Een buurvrouw van mijn ouders is helemaal gek van Kerst. Die hebben in februari nog steeds de kerstboom staan.
Goede avond.quote:Op maandag 4 januari 2021 20:29 schreef MadMaster het volgende:
Zaterdag trekken we de stekker van de boom uit het stopcontact en gaat 'ie weer een jaartje in opslag.
Lees net het schema rond de vaccinaties, tot april/mei hoeven de meesten nergens op te rekenen...
En goedenavond!
Jij hebt toch geen verstandelijke beperking?quote:Op maandag 4 januari 2021 20:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Goede avond.
Ik blijkbaar vanaf februari. Ik laat het wel weten mocht ik het niet overleven.
Dan kunnen jullie beslissen wat jullie doen.
Vanaf februari:quote:Op maandag 4 januari 2021 20:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij hebt toch geen verstandelijke beperking?
Ik begreep 'm wel.quote:Op maandag 4 januari 2021 20:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Vanaf februari:
Mensen van 18-60 jaar met een medische indicatie.
We maken het jaar thuisknutselen wel vol...quote:Op maandag 4 januari 2021 20:44 schreef livelink het volgende:
April/mei was eerlijk gezegd eerder dan ik dacht. Het is te overzien als ze het redden.
Ik hoop dat het niet zo lang duurt voor iedereen.quote:Op maandag 4 januari 2021 20:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We maken het jaar thuisknutselen wel vol...
Ik ook niet, maar ik zie de situatie op korte termijn niet veranderen.quote:Op maandag 4 januari 2021 20:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik hoop dat het niet zo lang duurt voor iedereen.
Dat zal voorlopig inderdaad niet veranderen.quote:Op maandag 4 januari 2021 20:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik zie de situatie op korte termijn niet veranderen.
Zo lang thuiswerken het uitgangspunt wordt, zit ik noodgedwongen thuis...
In Duitsland is de lockdown alweer verlengd tot eind januari, dus ik verwacht dat dat hier niet veel anders zal zijn.quote:Op maandag 4 januari 2021 20:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat zal voorlopig inderdaad niet veranderen.
Ik hoop daar zo op, echt ram die spuiten er maar in.quote:Op maandag 4 januari 2021 20:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Vanaf februari:
Mensen van 18-60 jaar met een medische indicatie.
Dat verwacht ik inderdaad hier ook wel.quote:Op maandag 4 januari 2021 21:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In Duitsland is de lockdown alweer verlengd tot eind januari, dus ik verwacht dat dat hier niet veel anders zal zijn.
Maar momenteel is het toch stervenskoud, dus we zitten wel goed binnen...
Ik vind dat serieus echt meevallen. Had alleen gehoopt dat mijn ouders van 80+ wat sneller aan de beurt zouden zijn dan maart. Mijn vader heeft ook wel een medische indicatie, maar is later dan de groep 18-60 met medische indicatie.quote:Op maandag 4 januari 2021 21:03 schreef 4-elements het volgende:
Het gaat allemaal wel verdomd traag.
Ben nu heel benieuwd wat je wilde zeggen. Het is niks voor jou om jezelf te edittenquote:
Ik wilde eigenlijk helemaal niks zeggen...quote:Op maandag 4 januari 2021 21:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Ben nu heel benieuwd wat je wilde zeggen. Het is niks voor jou om jezelf te editten
Mad de zwijgzamequote:Op maandag 4 januari 2021 21:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk helemaal niks zeggen...
Echt wel, en ik heb het ook gelezenquote:Op maandag 4 januari 2021 21:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk helemaal niks zeggen...
Mw. MM heeft die in de bios gezien, die was ook onder de indruk.quote:Op maandag 4 januari 2021 22:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Wij hebben net The Zookeeper’s wife gekeken, indrukwekkende film
Die kijken we wel een keer terug, bedtijd nuquote:Op maandag 4 januari 2021 22:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo meteen begint de documentaire over de nieuwjaarsramp in Volendam, dat ga ik wel even kijkemn...
Slaap ze!quote:Op maandag 4 januari 2021 22:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Die kijken we wel een keer terug, bedtijd nu
Ik hoop dat ie gewoon een tukkie deed.quote:Op maandag 4 januari 2021 23:41 schreef livelink het volgende:
Weten jullie nog van de egel in mijn tuin? Ik ging net de tuin in om de katten eten te geven en zag hem toen gewoon in het zicht liggen. Wel beschut, maar ook open en bloot. Ik denk dat hij slaapt, maar vind het toch wel een naar idee. Straks is hij toch dood.
Onze katten doen hem gelukkig niks en wij zijn nu natuurlijk ook niet veel in de tuin, maar toch..
Die is vast in diepe winterslaap.quote:Op maandag 4 januari 2021 23:41 schreef livelink het volgende:
Weten jullie nog van de egel in mijn tuin? Ik ging net de tuin in om de katten eten te geven en zag hem toen gewoon in het zicht liggen. Wel beschut, maar ook open en bloot. Ik denk dat hij slaapt, maar vind het toch wel een naar idee. Straks is hij toch dood.
Onze katten doen hem gelukkig niks en wij zijn nu natuurlijk ook niet veel in de tuin, maar toch..
Tip voor straks: bellen via speaker.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 05:58 schreef Rafeiro het volgende:
Ik heb koppijn en over 3 uur een bel afspraak. Koppijn negeren kan ik prima, maar nu maar even geen pilletjes ofzo om te slapen tot ik gebeld heb. Maar ben moe, haha
Geen lamme poot iigquote:Op dinsdag 5 januari 2021 06:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Tip voor straks: bellen via speaker.
Heb je nu verder niets aan, maar toch....
Goedemorgen livelink.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 06:14 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen, Melting en Rafeiro.
Ik heb mijn man net ook even naar de egel laten kijken en die denkt ook dat hij inderdaad in een hele diepe winterslaap is. We laten hem/haar maar zo veel mogelijk met rust.
Nu mijn tuin ineens een egelparadijs lijkt te zijnquote:Op dinsdag 5 januari 2021 06:56 schreef Rafeiro het volgende:
Lili, MM en Melting nu ineens egel profs?
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 06:56 schreef Rafeiro het volgende:
Lili, MM en Melting nu ineens egel profs?
ik denk dat je snel door de inhoud van je mailox heen bentquote:Op dinsdag 5 januari 2021 10:35 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
Ben nog wel een paar dagen druk met achter de feiten aanrennen.
En de mailbox rekenmethode: 24-7 = 31
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zou er doodmoe van worden:
mail 1 op de middag voor de vakantie: kun je met spoed deze groep studenten inschrijven?
mail 2 gisterochtend: oh wacht, de helft moet er weer uit
mail 3 gistermiddag: oh wacht, toch niet iedereen van die helft moet er uit
mail4 vandaag: fijn dat ze ingeschreven staan, maar ze zijn er alleen op dinsdag, dus ze moeten op dinsdagen ingeschreven worden
Zo ongeveer, en dan mag je hopen dat ze de juiste studentnummers bij de juiste studenten hebben doorgegeven
Daarom stelde ik het ook voorquote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik help wel eens een beetje, meestal ben ik van ‘zoek de fout’. Maar ik zou niet altijd zo aardig antwoorden, dat weet ik wel.
Zolang er geen maden uit kruipen zal hij wel gewoon slapen, toch?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:35 schreef livelink het volgende:
Hier mijn egeltje in de tuin in (hopelijk) winterslaap. Hij ligt in een gemetseld holletje op bladeren, maar niet echt heel erg verstopt.
[ afbeelding ]
Ja, dat is dan ook wel weer waarquote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Zolang er geen maden uit kruipen zal hij wel gewoon slapen, toch?
Misschien kun je er nog wat om/overheen zetten zodat hij wat meer beschut ligt.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:35 schreef livelink het volgende:
Hier mijn egeltje in de tuin in (hopelijk) winterslaap. Hij ligt in een gemetseld holletje op bladeren, maar niet echt heel erg verstopt.
[ afbeelding ]
Wat Brother zegt is misschien niet zo'n gek idee.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:35 schreef livelink het volgende:
[ afbeelding ]
Groot gelijk.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:57 schreef just me het volgende:
Goed ik kocht een nieuwe (2e kans) printer (5,00 korting) vandaag geleverd en keurig door mij geïnstalleerd. Ga ik de kleine lettertjes lezen krijg ik géén 6 maanden gratis inkt omdat het een 2e kans is. Die gaat mooi retour, dan maar 5,00 meer betalen en 6 maanden gratis inkt ontvangen. En ik ben redelijke aardig gebleven door de telefoon.
don;t mess with just me
Ja.... lach er maar mee.... ik zou niet graag die firma zijn.quote:
Ik ben netjes gebleven maar wel duidelijk mijn mening laten horenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja.... lach er maar mee.... ik zou niet graag die firma zijn.
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:33 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben netjes gebleven maar wel duidelijk mijn mening laten horen
quote:19:00 - Brother52: Het oogziekenhuis had een rustige avond met oud en nieuw
Wat speel je nu?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:36 schreef brother52 het volgende:
Straks even kijken of alles hier nog werkt.
[..]
Nu mijn intro weer. Ging niet helemaal goed.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat speel je nu?
Sunday Morning van Earth, Wind & Fire?
Ik heb de server alvast aangezet voor je.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:19 schreef brother52 het volgende:
[..]
Opstarten gaat niet zo rap.
Irritant zo'n laptop die zich aanpast aan de gebruiker...
Thanks, dan is het nu nog wachten tot mixxx weer in de lucht is.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb de server alvast aangezet voor je.
Heb je de 386 versie of zo?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:21 schreef brother52 het volgende:
[..]
Thanks, dan is het nu nog wachten tot mixxx weer in de lucht is.
MacOs, heb altijd al gehad dat het even duurt voordat hij opgestart is.quote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:26 schreef brother52 het volgende:
En ik krijg meteen een bericht, als het goed is ben ik te horen.
Bij dezequote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Post maar even als het werkt, ik ben EW&F spuugzat.
Een soort van peperkut...
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:28 schreef brother52 het volgende:
En ik kreeg een verzoekje van een egel, die eerst maar even voordat ik echt begin....
Rolling Stones - Gimme Shelter
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:28 schreef brother52 het volgende:
En ik kreeg een verzoekje van een egel, die eerst maar even voordat ik echt begin....
Rolling Stones - Gimme Shelter
Gimme Shelter is vrij rustigquote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:38 schreef MadMaster het volgende:
Schreeuw even om de 5 minuten, anders lig ik zo met oordopjes in te slapen...
Er komt genoeg voorbij om wakker van te schrikkenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:38 schreef MadMaster het volgende:
Schreeuw even om de 5 minuten, anders lig ik zo met oordopjes in te slapen...
Ik heb hardstyle house aan gehad in het vliegtuig en ik kwam zeer uitgeslapen aan op bestemming...quote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:40 schreef brother52 het volgende:
[..]
Er komt genoeg voorbij om wakker van te schrikken
Je bent gewoon teveel herrie gewend.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb hardstyle house aan gehad in het vliegtuig en ik kwam zeer uitgeslapen aan op bestemming...
Dat valt op zich wel mee.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Je bent gewoon teveel herrie gewend.
Hebben we gedaan. We hebben een gat in een bak gemaakt en die over hem heen geplaatst.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:47 schreef brother52 het volgende:
[..]
Misschien kun je er nog wat om/overheen zetten zodat hij wat meer beschut ligt.
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Hebben we gedaan. We hebben een gat in een bak gemaakt en die over hem heen geplaatst.
Goed bezig.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Hebben we gedaan. We hebben een gat in een bak gemaakt en die over hem heen geplaatst.
Best wel.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:51 schreef livelink het volgende:
Is iedereen hier zo moe? Ik ook wel. De feestdagen hebben er best ingehakt. Het was vermoeiender dan anders.
De nieuwe? Of de oude? Of de vorige nieuwe?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:51 schreef brother52 het volgende:
Dit is trouwens de zanger van Blink-182.
De oudequote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
De nieuwe? Of de oude? Of de vorige nieuwe?
Daar hoef je je toch niet voor te schamen? Of komt dat omdat je zelf iets niet goed hebt gedaan of zo?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Best wel.
Maar dat komt ook wel omdat ik 's nachts best slecht slaap.
En vannacht stond mijn suikerspiegel veel te laag.
Klopt, iets met aliens en zo maar hij is er wel betere muziek van gaan maken.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Die was toch lichtelijk de weg kwijt?
Dat niet.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Daar hoef je je toch niet voor te schamen? Of komt dat omdat je zelf iets niet goed hebt gedaan of zo?
Wat kun je er aan doen als je suikerspiegel te laag is? Moet je dan wat eten?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat niet.
Maar was daarom wel blij dat ik vannacht slecht sliep. Dus mocht eigenlijk niet klagen.
Ja.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat kun je er aan doen als je suikerspiegel te laag is? Moet je dan wat eten?
Die zijn er meer vanavondquote:
Omdat er weinig oogslachtoffers zijn gevallen met nieuwjaar.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:11 schreef livelink het volgende:
Oh wacht, ik heb nu pas door dat het thema eyes is. Is daar een specifieke reden voor?
Omdat het rustig was bij het oogziekenhuis met oud en nieuw.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:11 schreef livelink het volgende:
Oh wacht, ik heb nu pas door dat het thema eyes is. Is daar een specifieke reden voor?
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Omdat er weinig oogslachtoffers zijn gevallen met nieuwjaar.
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:20 schreef livelink het volgende:
Dit vind ik echt zo'n Melting-show-nummer
Mad is net wakker.quote:
Gewoon terugroepenquote:
Ging dat nog over die Bicycle Club? Ik vond dat ook best mooi, ja.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:27 schreef brother52 het volgende:
Hier moet ik eens wat vaker naar luisteren, dit is ook best mooi.
Ja, ik ken ze eigenlijk alleen van naam maar wat ik van ze gehoord heb vind ik best mooi. Zit ook goed in elkaar.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Ging dat nog over die Bicycle Club? Ik vond dat ook best mooi, ja.
Ik had nog nooit van ze gehoord eigenlijk.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:37 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, ik ken ze eigenlijk alleen van naam maar wat ik van ze gehoord heb vind ik best mooi. Zit ook goed in elkaar.
Vast welquote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:43 schreef MadMaster het volgende:
Brother, bedankt, maar ik ga even kijken of ik nog een slim mens ben...
Ik vind het eind een beetje vaag maar de rest vrij briljantquote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:45 schreef Melting het volgende:
Ik vind dit maar een raar klinkend nummer.
Ik ontwijk festivals juist om die reden.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:49 schreef brother52 het volgende:
En dit is waarom ik naar festivals ga, dan loop je tegen dit soort artiesten aan. Nog nooit van gehoord maar gewoon erg leuk.
Ik ben altijd wel blij met bands die ik niks vind. Je moet ten slotte ook eten en bier drinkenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ontwijk festivals juist om die reden.
Omdat ik dan teveel hoor dat ik totaal niets vind.
Ik ontwijk festivals vooral vanwege de drukte.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ontwijk festivals juist om die reden.
Omdat ik dan teveel hoor dat ik totaal niets vind.
Het gevaar is wel dat zo'n bandje alleen maar op zo'n festival leuk is.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:49 schreef brother52 het volgende:
En dit is waarom ik naar festivals ga, dan loop je tegen dit soort artiesten aan. Nog nooit van gehoord maar gewoon erg leuk.
En dit ook trouwens inderdaad.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ontwijk festivals vooral vanwege de drukte.
Klopt, dat komt ook vrij regelmatig voor. Ik heb dat vaak bij van die springerige bandjes.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Het gevaar is wel dat zo'n bandje alleen maar op zo'n festival leuk is.
Wat is een springerig bandje?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:00 schreef brother52 het volgende:
[..]
Klopt, dat komt ook vrij regelmatig voor. Ik heb dat vaak bij van die springerige bandjes.
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:01 schreef brother52 het volgende:
Kate Bush - The Man With The Child In His Eyes
Bandleden die het hele podium over stuiterenquote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:04 schreef brother52 het volgende:
[..]
Bandleden die het hele podium over stuiteren
Welterusten alvast Melting. Hoop ook dat je goed zult slapen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:16 schreef Melting het volgende:
Volgens mij kun je makkelijk 10 uur volmaken met "oog"-muziek.
Maar ik ga na dit nummer afhaken, Brother.
Beetje op tijd naar bed, en hopen dat ik dan beter slaap.
Ik had voor 4,5 uur klaar staan. Ik zie wel waar ik straks stop.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:16 schreef Melting het volgende:
Volgens mij kun je makkelijk 10 uur volmaken met "oog"-muziek.
Maar ik ga na dit nummer afhaken, Brother.
Beetje op tijd naar bed, en hopen dat ik dan beter slaap.
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:18 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik had voor 4,5 uur klaar staan. Ik zie wel waar ik straks stop.
Maak er 2 shows van, zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:18 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik had voor 4,5 uur klaar staan. Ik zie wel waar ik straks stop.
Dank je.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Welterusten alvast Melting. Hoop ook dat je goed zult slapen.
Welterusten.quote:
Dat vond ik weer iets te veel van het goede.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Maak er 2 shows van, zou ik zeggen.
Ík vond het ook nog eens een heel lekker nummer.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:31 schreef brother52 het volgende:
Handig zo'n lang nummer. Kan ik ondertussen mooi wat ik nog zeker wil draaien wat naar boven schuiven in de playlist.
In hun goede tijd hebben ze meer van dat soort nummers gemaakt. Tegenwoordig is het een beetje hit or miss en dan meer miss dan hit.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Ík vond het ook nog eens een heel lekker nummer.
Ik heb de meeste herrie ook behoorlijk naar beneden geschovenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:48 schreef livelink het volgende:
Ik vind het lekkere muziek zo brother52
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:51 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb de meeste herrie ook behoorlijk naar beneden geschoven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |