SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Nee, de mist is opgetrokken en het is fris, maar niet koud...quote:
Oh lekkerquote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:18 schreef MadMaster het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Nee, de mist is opgetrokken en het is fris, maar niet koud...
Ja.... had het niet in de gaten.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:18 schreef just me het volgende:
Ben je aan het draaien, moet je ook nog 'n nieuw topic openen
Ik ga daar zo ook lekker aan toegevenquote:
quote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:20 schreef MadMaster het volgende:
Zucchero - Senze Unna Donna
Ow, met Paul Young...
Aan het kakken?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:20 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga daar zo ook lekker aan toegeven
Nope dat zal morgen na dequote:
we zijn toch "onder ons"quote:
quote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:23 schreef Melting het volgende:
Bedankt voor het luisteren, beide.
Ik wens jullie een fijne nacht. Welterusten.
[ afbeelding ]
Goedemorgen.quote:
Ik ben gisterenavond nog 'n kort rondje wezen lopen en ik heb prima geslapen.quote:Op zondag 3 januari 2021 08:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Lekker geslapen?
En meteen 2 koffie!
Goed idee wel.quote:Op zondag 3 januari 2021 08:56 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben gisterenavond nog 'n kort rondje wezen lopen en ik heb prima geslapen.
Jij 3 gaapjes, slecht geslapen ?
Rustig aan dan maar vandaag! Morgen weer 'n werkdag voor jequote:Op zondag 3 januari 2021 08:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Goed idee wel.
En ja.... weer een onrustige nacht.![]()
Veel wakker gelegen vanaf een uur of 4.
Maar we overleven het wel.
Ja.... besefte me dat net ook.quote:Op zondag 3 januari 2021 08:59 schreef just me het volgende:
[..]
Rustig aan dan maar vandaag! Morgen weer 'n werkdag voor je
Jammerquote:Op zondag 3 januari 2021 08:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja.... besefte me dat net ook.
Vakantie is voorbij gevlogen.
That's the spiritquote:
Ja die was negatief.quote:
Gelukkig maar. En rustig aan hoorquote:Op zondag 3 januari 2021 10:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja die was negatief.Gisteren voelde ik me nog niet zo best. Vandaag gaat het gelukkig wel weer wat beter. Vandaag maar eens een start maken en in etappes het kerstspul opruimen.
Ja doe ikquote:Op zondag 3 januari 2021 10:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Gelukkig maar. En rustig aan hoor
Klinkt goed en voor herhaling vatbaar denk ik.quote:Op zondag 3 januari 2021 10:46 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen![]()
Mijn man en ik zijn gisterenavond naar een Bed & Breakfast nog geen 10 km. verderop vertrokken en hebben het huis overgelaten aan mijn dochter en haar 3 vriendinnen (en mijn zoon) ter ere van haar verjaardag.
Win-win-situatie. Waar zij het huis voor zichzelf hadden, hadden wij een heerlijke nachtrust en een geweldig ontbijt op een idyllisch plekje vlak bij huis.
En we zijn nu een half uurtje thuis en de rotzooi viel erg mee. Heel veel slingers wel (die hebben wij net maar weggehaald) en de vloer ligt nog bezaaid met ballonnen, maar alles is heel en de katten lagen relaxed op de vensterbank, dus dat is wel goed gegaan. Mijn zoon is al aan het mountainbiken en de meiden liggen nog in diepe rust.
Ja, ik maakte me wel zorgen over dat het niet geheel 100% coronaproof was en dat het wellicht overlast voor de buren zou zijn. Ik had de buren wel gewaarschuwd en gezegd dat we vlakbij waren, dus dat ze ons gewoon konden appen als er wat was. En ik heb er nog wel wat nachtelijke appjes tegenaan gegooid om te zeggen dat ze echt geen lawaai mochten maken. Ze had met hetzelfde clubje ook Oud en Nieuw gevierd, dus ze zat nog in dezelfde bubbel.quote:Op zondag 3 januari 2021 10:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Klinkt goed en voor herhaling vatbaar denk ik.
Er is ook maar 1 teveel dan toch? Het is niet zo dat een (hele) grote groep is... Wel fijn dat ze zich redelijk rustig hebben gehouden.quote:Op zondag 3 januari 2021 10:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik maakte me wel zorgen over dat het niet geheel 100% coronaproof was en dat het wellicht overlast voor de buren zou zijn. Ik had de buren wel gewaarschuwd en gezegd dat we vlakbij waren, dus dat ze ons gewoon konden appen als er wat was. En ik heb er nog wel wat nachtelijke appjes tegenaan gegooid om te zeggen dat ze echt geen lawaai mochten maken. Ze had met hetzelfde clubje ook Oud en Nieuw gevierd, dus ze zat nog in dezelfde bubbel.
Ja, 1 te veel inderdaad. Ze waren altijd met z'n vieren. Bij de diploma-uitreiking werden ze ook met z'n vieren naar voren geroepen en werd ook gemeld dat als je er één zag, de andere drie nooit ver weg waren.quote:Op zondag 3 januari 2021 10:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Er is ook maar 1 teveel dan toch? Het is niet zo dat een (hele) grote groep is... Wel fijn dat ze zich redelijk rustig hebben gehouden.
Goed geregeld!quote:Op zondag 3 januari 2021 10:46 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen![]()
Mijn man en ik zijn gisterenavond naar een Bed & Breakfast nog geen 10 km. verderop vertrokken en hebben het huis overgelaten aan mijn dochter en haar 3 vriendinnen (en mijn zoon) ter ere van haar verjaardag.
Win-win-situatie. Waar zij het huis voor zichzelf hadden, hadden wij een heerlijke nachtrust en een geweldig ontbijt op een idyllisch plekje vlak bij huis.
Mooi! 🧡quote:Op zondag 3 januari 2021 11:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, 1 te veel inderdaad. Ze waren altijd met z'n vieren. Bij de diploma-uitreiking werden ze ook met z'n vieren naar voren geroepen en werd ook gemeld dat als je er één zag, de andere drie nooit ver weg waren.
Volgens mij zou je nog rustig aan doenquote:Op zondag 3 januari 2021 13:48 schreef Diaan73 het volgende:
Zo alles is opgeruimd. Nu nog even ramen lappen, stofzuigen en alles weer goed op de plek zetten.
Nee, dat is helaas al een tijd uit. Wel jammer hoor.quote:
Ik doe het op een rustig tempo.quote:Op zondag 3 januari 2021 14:00 schreef just me het volgende:
[..]
Volgens mij zou je nog rustig aan doen
Ja wat ik zo van je hoorde, was het een leuke jongen. Jammer.quote:Op zondag 3 januari 2021 14:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, dat is helaas al een tijd uit. Wel jammer hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |