Dan doe ik het voor jou: @Straniquote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:47 schreef Aoibhin het volgende:
Arme StraniIk tag hem bewust niet
Dit wil ik hem niet aandoen
Teleurstellende ontwikkelingquote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Volgend jaar staat dat netjes op de band.
De staging past ook wel bij het nummer, dat moet je hem nageven.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:48 schreef Aoibhin het volgende:
Oh ja dat we toen nog even dachten dat Spanje het veel beter zou kunnen doen dan verwacht, want ze hadden Pannecoucke
Oh jaquote:
Duitsland had een nog slechter liedje, maar zelfs die hielden ze niet achter zich.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:48 schreef Aoibhin het volgende:
Oh ja dat we toen nog even dachten dat Spanje het veel beter zou kunnen doen dan verwacht, want ze hadden Pannecoucke
Dat zeker, maar dat we überhaupt dachten dat het dit kutnummer kon reddenquote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:48 schreef Sableheart het volgende:
[..]
De staging past ook wel bij het nummer, dat moet je hem nageven.
Over 30 jaar kan hij er net als Gerard Joling over lachenquote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:50 schreef Meridiaan het volgende:
Arme jongen. Word je daar altijd nog aan herinnerd
Ik vind er gewoon niet zo veel aan.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:52 schreef Aoibhin het volgende:
Soms vind ik dit nummer heel gaaf, soms heb ik er weer wat minder mee
Dit dus. Voor vanavond slaat de balans door naar de gave kant.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:52 schreef Aoibhin het volgende:
Soms vind ik dit nummer heel gaaf, soms heb ik er weer wat minder mee
Door Alexander Rybak te sturen?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:52 schreef Fascination het volgende:
Wel redelijk dit, maar Noorwegen kan veel beter.
Jaquote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:55 schreef Sableheart het volgende:
Hoeveel reclame blokken wil men hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |