Corona proof uitslag welquote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:38 schreef Fred_B het volgende:
4e bij de jury en dan 2 punten van het publiek krijgen
quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:38 schreef Sableheart het volgende:
Is het niet ook gewoon een behoorlijk generiek nummer, dit van Australie?
Dat was ook wel echt extreem jaquote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:38 schreef Fred_B het volgende:
4e bij de jury en dan 2 punten van het publiek krijgen
Ja maar het komt wel uit Australië.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:38 schreef Sableheart het volgende:
Is het niet ook gewoon een behoorlijk generiek nummer, dit van Australie?
Bedoel je dat clown meisje?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:39 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Maar Jessica Mauboy was nog een tikkeltje middelmatiger, dus het is niet het slechtste wat ze hebben gestuurd.
Dat was alleen om de Australische voorronde te winnen, je weet niet wat ze met de staging gedaan zouden hebben.quote:
Nee, die vond ik ook wel beter. Deze bedoel ik:quote:
Niet veel beter, geloof ikquote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:40 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Dat was alleen om de Australische voorronde te winnen, je weet niet wat ze met de staging gedaan zouden hebben.
O ja, iets te klein jurkje aanquote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:41 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Nee, die vond ik ook wel beter. Deze bedoel ik:
Ah, we zien maar 5 mensen op het podium?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:43 schreef Aoibhin het volgende:
Griekenland, weer en in de categorie "mweh"
Met geplaybackte hoge noten
Achter het schermquote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:43 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ah, we zien maar 5 mensen op het podium?
Volgend jaar staat dat netjes op de band.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:43 schreef Aoibhin het volgende:
Griekenland, weer en in de categorie "mweh"
Met geplaybackte hoge noten
Dan doe ik het voor jou: @Straniquote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:47 schreef Aoibhin het volgende:
Arme StraniIk tag hem bewust niet
Dit wil ik hem niet aandoen
Teleurstellende ontwikkelingquote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Volgend jaar staat dat netjes op de band.
De staging past ook wel bij het nummer, dat moet je hem nageven.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:48 schreef Aoibhin het volgende:
Oh ja dat we toen nog even dachten dat Spanje het veel beter zou kunnen doen dan verwacht, want ze hadden Pannecoucke
Oh jaquote:
Duitsland had een nog slechter liedje, maar zelfs die hielden ze niet achter zich.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:48 schreef Aoibhin het volgende:
Oh ja dat we toen nog even dachten dat Spanje het veel beter zou kunnen doen dan verwacht, want ze hadden Pannecoucke
Dat zeker, maar dat we überhaupt dachten dat het dit kutnummer kon reddenquote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:48 schreef Sableheart het volgende:
[..]
De staging past ook wel bij het nummer, dat moet je hem nageven.
Over 30 jaar kan hij er net als Gerard Joling over lachenquote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:50 schreef Meridiaan het volgende:
Arme jongen. Word je daar altijd nog aan herinnerd
Ik vind er gewoon niet zo veel aan.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:52 schreef Aoibhin het volgende:
Soms vind ik dit nummer heel gaaf, soms heb ik er weer wat minder mee
Dit dus. Voor vanavond slaat de balans door naar de gave kant.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:52 schreef Aoibhin het volgende:
Soms vind ik dit nummer heel gaaf, soms heb ik er weer wat minder mee
Door Alexander Rybak te sturen?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:52 schreef Fascination het volgende:
Wel redelijk dit, maar Noorwegen kan veel beter.
Jaquote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:55 schreef Sableheart het volgende:
Hoeveel reclame blokken wil men hebben?
Ik denk dat dit schelden in de kerk is, maar: ja :$quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:53 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Door Alexander Rybak te sturen?
Ik vroeg het vanwege 2018quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik denk dat dit schelden in de kerk is, maar: ja :$
Namelijk dat ze een nieuw excuus hadden gevonden.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Toen leerde ze voor eerst wat voor impact Brexit heeft op het ESF
Vind ik ookquote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:05 schreef Sableheart het volgende:
Dit nummer heeft wel wat meer impact dan Lucie, eerlijk gezegd.
Daarvoor hebben we recapquote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:06 schreef Sableheart het volgende:
Ik besef me trouwens zojuist dat er aan het eind van de avond van mij geen top 10 gaat komen. Ik heb niet meegeschreven
Wacht, met wie?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:07 schreef Aoibhin het volgende:
Ah op zich wel vrolijk nummertje dit![]()
Het is alleen de associatie met een zekere Fok!ker
Toen was jij er nog nietquote:
Spoel maar even terug. Dit kan niet.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:06 schreef Sableheart het volgende:
Ik besef me trouwens zojuist dat er aan het eind van de avond van mij geen top 10 gaat komen. Ik heb niet meegeschreven
Hij is het daar mee eens. Ik ook trouwensquote:
En ik probeer er nog wel iedere keer voor te zorgen dat ik de enige ben die dat kan, zodat het niet per ongeluk gebeurt...quote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Spoel maar even terug. Dit kan niet.
Het probleem is dat als West Europa zoiets stuurt, ze het dan door een kip in een discobooth laten zingen.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:10 schreef sportfreak het volgende:
Lekker nummer om in te schakelen
Maar hoe kan zoiets de top 10 halen? Ik denk dat als West-Europa zoiets stuurt gaat het er in de halve finale uit of in geval van Big five ergens onderaan eindigen.
Dit kreeg volgens mij bijna alleen punten uit West-Europa.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:10 schreef sportfreak het volgende:
Lekker nummer om in te schakelen![]()
Maar hoe kan zoiets de top 10 halen? Ik denk dat als West-Europa zoiets stuurt gaat het er in de halve finale uit of in geval van Big five ergens onderaan eindigen.
Sorry, wie?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:11 schreef Fred_B het volgende:
Even concentreren nu allemaal.
Anders ben je Duitsland binnen 20 seconden vergeten.
Zó ver ga ik dan nietquote:
Met een kip kun je gewoon winnenquote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:10 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Het probleem is dat als West Europa zoiets stuurt, ze het dan door een kip in een discobooth laten zingen.
Dustin The turkey is het niet gelukt om de finale te halenquote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:13 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Met een kip kun je gewoon winnen
Maar bij zo'n nummer de juiste snaar raken dat het net niet belachelijk en over de top is is iets wat ze in het oosten beter kunnen volgens mij.
Zo generiek als maar kan, ergens ook een kunst.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:12 schreef Aoibhin het volgende:
Die grijze outfit ook echt. Lied is al een grijze muis, maar geen enkele moeite genomen om er nog wat van te maken
Wat @Sableheart zegt Duitsland 2019 heeft meer uitstralingquote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Even Cyan PB’en voor een banaanvraag.
Is zeker een verbeteringquote:
Eens met het eerste deel, en ik herinner ze me niet meer, dus waarschijnlijk ook met het tweede.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:16 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ben helemaal VOOR meer rock op het ESF, maar wat we zo krijgen vind ik persoonlijk wel erg matig
Zeker eens met het tweede.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:16 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Eens met het eerste deel, en ik herinner ze me niet meer, dus waarschijnlijk ook met het tweede.
Hoe moeten demense thuis anders snappen dat dit t hoofdpodium is !!1!!quote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:17 schreef Aoibhin het volgende:
Dat random hoofd op het podium ook echt
Ik stem voor Rammstein op het ESFquote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:16 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ben helemaal VOOR meer rock op het ESF, maar wat we zo krijgen vind ik persoonlijk wel erg matig
quote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:18 schreef Fred_B het volgende:
Hadden ze hier in de voorronde geen oncomfortabele vraag aan kunnen stellen?
Dat zou toch eens wat zijnquote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik stem voor Rammstein op het ESF
Zal je zien dat Nederland met Kensington aan komt zettenquote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik stem voor Rammstein op het ESF
Zeker!quote:
Als ze met een soort nummer komen als St. Helena prima, want de rest is meukquote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:20 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Zal je zien dat Nederland met Kensington aan komt zetten
Was wel mooi hoe dat ging die weken. Tijdens de rehearsals ZO vreselijk zenuwachtig en bang dat ik serieus dacht dat ze het niet ging halenquote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:21 schreef Sableheart het volgende:
Gelukkig was ze al iets zekerder dan in de halve finale
Met een paar jaar meer podiumervaring had ze meegedaan om de zege denk ik.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:21 schreef Sableheart het volgende:
Gelukkig was ze al iets zekerder dan in de halve finale
Als ze in 2019 had meegedaan had ze gewonnen. Niet tegenover Salvador.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:22 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Met een paar jaar meer podiumervaring had ze meegedaan om de zege denk ik.
Met de concurrentie moet je altijd wat geluk hebben uiteraardquote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als ze in 2019 had meegedaan had ze gewonnen. Niet tegenover Salvador.
Laat hem tochquote:
In juni heeft ze een nieuw album uitgebracht.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:22 schreef Fred_B het volgende:
Weinig meer van gehoord trouwens, zelfs hier in België zelf.
Want er is een overgeproduceerd nummer uit Zweden.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:26 schreef Fred_B het volgende:
De jury glijdt nu collectief van de bank.
Dan is de inzending van 2019 welkome afwisselingquote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:25 schreef Aoibhin het volgende:
Ah de Zweedse gladjakker
Hoewel het hier wel bij het nummer paste, niet zoals bij Benjamin Ingrosso toen
Gerald Vanenburg - Hans van Breukelen - Berry van Aerle - ... oh wachtquote:
Van welk evenement is dit dan het podium?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gerald Vanenburg - Hans van Breukelen - Berry van Aerle - ... oh wacht
Dit is een goed stel hoorquote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gerald Vanenburg - Hans van Breukelen - Berry van Aerle - ... oh wacht
Het ESF zo te zien?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:28 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Van welk evenement is dit dan het podium?
dat*quote:
Na de EK voetbalfinale in 1988quote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:28 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Van welk evenement is dit dan het podium?
Ja, dat blijft wel echt shadyquote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:30 schreef Fred_B het volgende:
Bulgarije dat als enige van de favorieten geluk had bij de ”””””””””loting”””””””” voor de eerste of tweede starthelft.
Dat was zo slecht. Vooral ook omdat Rob van Entertainmentodds.com het hele scenario vooraf al had uitgeschreven en dat gewoon tot in detail uitkwamquote:
Kans dat we die terugzien voor Kroatië dit jaar.quote:
Maar hij pakte dat rolletje ook echt heel verdachtquote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat was zo slecht. Vooral ook omdat Rob van Entertainmentodds.com het hele scenario vooraf al had uitgeschreven en dat gewoon tot in detail uitkwam
Eensquote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:34 schreef Fred_B het volgende:
Goed liedje, enigszins ongelukkig geplaatst zo na Bulgarije als laatste.
Nee, als ze nou een Eiffeltoren zouden neerzetten!quote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:34 schreef koffieleuk het volgende:
Gekozen voor een on-Franse staging. Zou niet weten welke stad het is, jullie?
Ja, hij roerde niet eens voor de vorm in het bakje ofzoquote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar hij pakte dat rolletje ook echt heel verdachtJe kon gewoon zien aan zijn houding dat hij wist dat hij die moest hebben. En lag ook precies bovenop
Ja dat blijft wel echt heel jammer; volledig Franse versie is veel beterquote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:34 schreef Fascination het volgende:
Dit nummer was zo goed in het Frans. Zo jammer van het Engelse refrein.
Jaaa, daar is iequote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee, als ze nou een Eiffeltoren zouden neerzetten!
Zoals eigenlijk altijd. Als je een nummer gaat vertalen, moet je krom formuleren om de tekst bij het ritme te laten passen.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja dat blijft wel echt heel jammer; volledig Franse versie is veel beter
Had je dit niet even aan Edsilia en de 3J's kunnen vertellen?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:36 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Zoals eigenlijk altijd. Als je een nummer gaat vertalen, moet je krom formuleren om de tekst bij het ritme te laten passen.
En dan ben ik vooral geen fan van dit half-Engels/half-eigentaal. Komt vaak heel knullig over. Er zijn maar weinig ESF inzendingen waarbij ik het nog wel vond werken.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:36 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Zoals eigenlijk altijd. Als je een nummer gaat vertalen, moet je krom formuleren om de tekst bij het ritme te laten passen.
Vooral de 3j'squote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:37 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Had je dit niet even aan Edsilia en de 3J's kunnen vertellen?
quote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:37 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Had je dit niet even aan Edsilia en de 3J's kunnen vertellen?
Zozo we zijn het bijna helemaal eens.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:39 schreef Aoibhin het volgende:
1. Portugal
2. Italië
3. België
4. Hongarije
5. Moldavië
6. Frankrijk
7. Bulgarije
8. Wit-Rusland
9. Azerbeidzjan
10. Kroatië
Nopequote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:40 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Die deden toch helemaal niet mee dat jaar?
quote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:41 schreef koffieleuk het volgende:
Ik hou het voor gezien, tot volgende week![]()
Tot volgende week!quote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:41 schreef koffieleuk het volgende:
quote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:41 schreef koffieleuk het volgende:
quote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik hou het ook voor gezien![]()
Tot volgende week bij 1958
Inderdaad, tot dan!quote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
Tot volgende week!quote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
Van Frankrijk is nog geen datum bekend maar dat zou in januari zijn. En als het clasht gaan de voorronde voor inderdaad.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:47 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Inderdaad, tot dan!
Ondertussen moeten we gaan nadenken wat we doen als het met een voorronde clasht. Ik denk dat we dan gezellig met zijn allen die voorronde kijken?
Dat ga ik in ieder geval wel doenquote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:47 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Inderdaad, tot dan!
Ondertussen moeten we gaan nadenken wat we doen als het met een voorronde clasht. Ik denk dat we dan gezellig met zijn allen die voorronde kijken?
Gezelligquote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:51 schreef Sableheart het volgende:
Dat dacht ik inderdaad al. Dan gaan jullie mij waarschijnlijk ook nog wel bij een paar NSF's zien.
ze introduceren traditionele elementen, en gebruiken die vervolgens om iets te laten horen dat volledig op het ritme, en totaal niet op de klank rust.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:59 schreef Aoibhin het volgende:
Ik weet niet helemaal wat ik hiervan moet vinden. Ik vind het niet vreselijk ofzo, maar...
Bedoel je echte reclameblokken ? er zijn landen zoals de UK waar ze geen reclame hebben op de zender die het uitzendquote:Op zondag 3 januari 2021 00:03 schreef Sableheart het volgende:
Als je toch een reclameblok moet vullen, waarom dat dan niet gebruiken om reclame te maken?
Nee, meer dat die landen die geen reclame hebben nu alsnog reclame krijgen, in dit geval voor een T-shirt uit de fan store.quote:Op zondag 3 januari 2021 00:06 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Bedoel je echte reclameblokken ? er zijn landen zoals de UK waar ze geen reclame hebben op de zender die het uitzend
Ze hebben nu trouwens een hele leuke in de store.quote:Op zondag 3 januari 2021 00:06 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Nee, meer dat die landen die geen reclame hebben nu alsnog reclame krijgen, in dit geval voor een T-shirt uit de fan store.
quote:Op zondag 3 januari 2021 00:18 schreef usagi414 het volgende:
De puntentelling sla ik even over. Tot volgende week
Tot volgende week!quote:Op zondag 3 januari 2021 00:18 schreef usagi414 het volgende:
De puntentelling sla ik even over. Tot volgende week
Zoals ik zei, we stuurden goede performers, en daar wil de jury nog wel eens op letten.quote:Op zondag 3 januari 2021 00:52 schreef Fred_B het volgende:
Nederland boven Italië en België bij de jury, het kan allemaal.
En dan komen al die punten van het publiek ook nog bij Portugal erbijquote:Op zondag 3 januari 2021 01:01 schreef Sableheart het volgende:
Ondertussen nog steeds geen landen die qua gecombineerd totaal over de juryscore van Portugal heen gingen.
Ja, die geef ik wel kans om te winnen.quote:Op zondag 3 januari 2021 01:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En dan komen al die punten van het publiek ook nog bij Portugal erbij
Het is ook lastig om de aankondiging op zo'n manier te doen dat de gevolgen direct duidelijk zijn.quote:Op zondag 3 januari 2021 01:05 schreef Aoibhin het volgende:
Ohh ja en Luisa dacht toen eerst dat Bulgarije had gewonnen
Ja, zo van "Het is nog niet zeker!" , en een moment later "Ok, nu is het zeker"quote:Op zondag 3 januari 2021 01:05 schreef Aoibhin het volgende:
Die reacties!Iedereen hartstikke emotioneel, en Salvador echt zo cool reageren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |