Ik las ergens een uitspraak van Gommers waarin hij zei dat het wel degelijk eerst via de interne route aangekaart was, maar toen men daar nul op rekest kreeg alsnog is gekozen om de oproep via de media te doen.quote:Op zondag 3 januari 2021 09:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wie zou je daar tijdens vakantietijd voor moeten storen om die randzaken uit te zoeken? Want als je in de grootste crisis sinds de tweede wereldoorlog wel je vakantietje intact wil houden ben je in veel gevallen ongeschikt imo. Even lachwekkend als onze tweede kamer die weken met kerstreces gaat. Het is allemaal heel erg enzo, maar we hebben liever niet dat de vrije dagen in het geding komen.
Daarbij zijn de randvoorwaarden nauwelijks uitgezocht, er is immers tegen de ziekenhuizen gezegd dat ze 30.000 vaccins krijgen (van de 6 miljoen) en ze het hoe en wanneer zelf maar uit moeten zoeken.
Waarom Gommers dat via de media speelt, zullen we nooit weten. Als je een gok moet wagen, zal het wel komen omdat De Jonge zelf niet overreed kon worden, dus heeft hij ieder ander maar met gezond verstand overtuigt zodat de Jonge er niet omheen kan.
Hm, dat zie je ook met horeca en andere belangengroepen. Ze proberen te overleggen met het ministerie om te kijken naar wel kan, maar krijgen geen antwoord.quote:Op zondag 3 januari 2021 09:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik las ergens een uitspraak van Gommers waarin hij zei dat het wel degelijk eerst via de interne route aangekaart was, maar toen men daar nul op rekest kreeg alsnog is gekozen om de oproep via de media te doen.
https://www.ad.nl/binnenl(...)de-grenzen~afe010a2/quote:Huisartsen willen ook als eerste - samen met het zorgpersoneel- gevaccineerd worden, omdat zij ook een belangrijke rol spelen in de spoedzorg. Volgens de Landelijke Huisartsen Vereniging (LHV) is er veel verbazing over het ontbreken van huisartsen in de vaccinatievoorrang.
LHV heeft contact opgenomen met het ministerie van Volksgezondheid. ,,Dit heeft geleid tot intensief overleg zaterdag over het moment waarop huisartsen gevaccineerd zullen worden. Dit overleg is nog niet helemaal afgerond, dus over de uitkomsten kunnen we nu nog niet met zekerheid berichten. We verwachten de afspraken zondag definitief af te ronden en dan de uitkomst te kunnen melden."
En dan gaan ze dus naar de media die het maar al te mooi vind, klagen en zeiken doet het goed voor de kliks.quote:Op zondag 3 januari 2021 09:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hm, dat zie je ook met horeca en andere belangengroepen. Ze proberen te overleggen met het ministerie om te kijken naar wel kan, maar krijgen geen antwoord.
Stijlvol van m zeg.quote:Op zondag 3 januari 2021 09:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik las ergens een uitspraak van Gommers waarin hij zei dat het wel degelijk eerst via de interne route aangekaart was, maar toen men daar nul op rekest kreeg alsnog is gekozen om de oproep via de media te doen.
Wat een onzin weer.quote:Op zondag 3 januari 2021 09:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je al zo ver heen bent dat je op een normale post waarin wat gevonden wordt, of je het ermee eens bent of niet, niet eens inhoudelijk kan reageren, is het waarschijnlijk beter dit topic even te sluiten en weer terug te komen als je minder getriggerd bent en gewoon bij kan dragen aan de discussie
Je denkt dat reces het zelfde is als vakantie?quote:Op zondag 3 januari 2021 09:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wie zou je daar tijdens vakantietijd voor moeten storen om die randzaken uit te zoeken? Want als je in de grootste crisis sinds de tweede wereldoorlog wel je vakantietje intact wil houden ben je in veel gevallen ongeschikt imo. Even lachwekkend als onze tweede kamer die weken met kerstreces gaat. Het is allemaal heel erg enzo, maar we hebben liever niet dat de vrije dagen in het geding komen.
Daarbij zijn de randvoorwaarden nauwelijks uitgezocht, er is immers tegen de ziekenhuizen gezegd dat ze 30.000 vaccins krijgen (van de 6 miljoen) en ze het hoe en wanneer zelf maar uit moeten zoeken.
Waarom Gommers dat via de media speelt, zullen we nooit weten. Als je een gok moet wagen, zal het wel komen omdat De Jonge zelf niet overreed kon worden, dus heeft hij ieder ander maar met gezond verstand overtuigt zodat de Jonge er niet omheen kan.
Dat was dus ook mijn gok. Dan maar de rest van de wereld overtuigen zodat men er niet meer omheen kan.quote:Op zondag 3 januari 2021 09:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Oftewel: de huisartsenlobby is er mede verantwoordelijk voor dat het allemaal zo lang duurt. Nul recht van klagen wat mij betreft.quote:Kalsbeek denkt dat dit vaccin, dat naar verwachting begin januari beschikbaar komt, beter geschikt is voor toediening in verpleeg- en verzorgingshuizen en bij de GGD's.
Volgens de LHV-voorzitter zijn de huisartsen goed voorbereid op het vaccineren. "Maar de belangrijkste vragen zijn nog niet beantwoord: wanneer komen de vaccins en voor wie zijn ze geschikt?" Als de huisartsen een vaccin krijgen dat lijkt op de griepprik en dat niet op een complexe manier hoeft te worden bewaard, denken de huisartsen dat ze 6 miljoen mensen kunnen vaccineren.
In februari op wintersport?
Kalsbeek noemt de startdatum van 4 januari die minister De Jonge heeft genoemd verrassend.
Ja, de kikkers beginnen nu uit de kruiwagen te springen.quote:Op zondag 3 januari 2021 09:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)de-grenzen~afe010a2/
Het begint een potje ver pissen te worden
Waarom?quote:Op zondag 3 januari 2021 09:56 schreef MoreDakka het volgende:
https://nos.nl/collectie/(...)-voor-hen-te-complex
2 december:
[..]
Oftewel: de huisartsenlobby is er mede verantwoordelijk voor dat het allemaal zo lang duurt. Nul recht van klagen wat mij betreft.
Lees dikgedrukte.quote:Op zondag 3 januari 2021 09:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarom?Toegeven dat je iets niet of minder goed kan lijkt me geen slechte zaak. Beter dan het gewoon doen en dan 10% van de vaccins wegmieteren
Dit had niemand verwacht. Nieuwsuur heeft nog wel een plekje voor ze waarschijnlijk.quote:Op zondag 3 januari 2021 09:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)de-grenzen~afe010a2/
Het begint een potje ver pissen te worden
ik zou beginnen met de horecaquote:Op zondag 3 januari 2021 09:58 schreef raptorix het volgende:
Zullen we wedden dat NS personeel het volgende is die begint te roepen dat ze met spoed worden gevaccineerd.
Nee, maar wel een periode dat onze tweede kamer een stuk minder doet, terwijl we in een kritische periode zitten.quote:Op zondag 3 januari 2021 09:55 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je denkt dat reces het zelfde is als vakantie?
Of de leraren. En nee, ik hoor daar niet bij.quote:Op zondag 3 januari 2021 09:58 schreef raptorix het volgende:
Zullen we wedden dat NS personeel het volgende is die begint te roepen dat ze met spoed worden gevaccineerd.
Vakkenvullers in de Albert Heijn moeten eerder gevaccineerd worden, die komen met het winkelend publiek in aanraking!quote:Op zondag 3 januari 2021 09:58 schreef raptorix het volgende:
Er is voor iedereen wel iets te zeggen. Mij boeit het weinig. Ik vind het vooral belangrijk dat ze ergens beginnen.quote:Op zondag 3 januari 2021 10:00 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Of de leraren. En nee, ik hoor daar niet bij.
Dat laatste sowieso. Maar het primaire doel is ruimte creëren in de ziekenhuizen. Dan is er voor ziekenhuispersoneel meer te zeggen dan voor huisartsen, leraren, treinconducteurs of obers.quote:Op zondag 3 januari 2021 10:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Er is voor iedereen wel iets te zeggen. Mij boeit het weinig. Ik vind het vooral belangrijk dat ze ergens beginnen.
Het zou je wel moeten boeien, we moeten zo snel mogelijk de mensen vaccineren die in het ziekenhuis terecht komen om van de lockdown af te komen.quote:Op zondag 3 januari 2021 10:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Er is voor iedereen wel iets te zeggen. Mij boeit het weinig. Ik vind het vooral belangrijk dat ze ergens beginnen.
Dit is onzinquote:Op zondag 3 januari 2021 09:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wie zou je daar tijdens vakantietijd voor moeten storen om die randzaken uit te zoeken? Want als je in de grootste crisis sinds de tweede wereldoorlog wel je vakantietje intact wil houden ben je in veel gevallen ongeschikt imo.
Even lachwekkend als onze tweede kamer die weken met kerstreces gaat. Het is allemaal heel erg enzo, maar we hebben liever niet dat de vrije dagen in het geding komen.
Dit is op alle mogelijke manieren onzin. Heb je enig idee wat de situatie is in Nederland (of enig ander EU land??). Werkelijk alles wat je zegt is niet correct.quote:Daarbij zijn de randvoorwaarden nauwelijks uitgezocht, er is immers tegen de ziekenhuizen gezegd dat ze 30.000 vaccins krijgen (van de 6 miljoen) en ze het hoe en wanneer zelf maar uit moeten zoeken.
Behalve dat het helemaal geen kwestie van 'gEzOnD vErStAnD' is om nu opeens IC-artsen te gaan inenten. Gommers speelt het via de media omdat het immer boze, ongeinformeerde klapvee dat die oproep hoort, vervolgens boos en ongeinformeerd gaat schreeuwen dat De Jonge die eis van Gommers tegemoet moet komen, want het is een schande en ze zijn overal al begonnen.quote:Waarom Gommers dat via de media speelt, zullen we nooit weten. Als je een gok moet wagen, zal het wel komen omdat De Jonge zelf niet overreed kon worden, dus heeft hij ieder ander maar met gezond verstand overtuigt zodat de Jonge er niet omheen kan.
dat is wel belangrijk maar dan nog zouden ze moeten beginnen daar waar het meeste effect kan worden gesorteerd.quote:Op zondag 3 januari 2021 10:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |