Swiss Propaganda Research. Goeie bron, wel:quote:Op zondag 3 januari 2021 00:22 schreef mir1986 het volgende:
https://swprs.org/who-pre(...)tter_impression=true
Een bron...
quote:The site has been criticised for spreading conspiracy theories, especially relating to the COVID-19 pandemic.
Wel met een flinke achterstand, een achterstand die uiteindelijk gewoon heel wat mensenlevens gaat kosten.quote:Op zondag 3 januari 2021 00:19 schreef VoMy het volgende:
[..]
Maar hier wordt komende maanden ook opgeschaald.
dat kan je nu nog helemaal niet bewerenquote:Op zondag 3 januari 2021 00:29 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Wel met een flinke achterstand, een achterstand die uiteindelijk gewoon heel wat mensenlevens gaat kosten.
Terwijl het gekke is dat mensen die volgens ons in conspiracy theories geloven hetzelfde van ons denken..quote:Op zondag 3 januari 2021 00:26 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Swiss Propaganda Research. Goeie bron, wel:
[..]
Een paar bejaarden gaan een jaar eerder dood.quote:Op zondag 3 januari 2021 00:29 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Wel met een flinke achterstand, een achterstand die uiteindelijk gewoon heel wat mensenlevens gaat kosten.
Wat, hoe vervelend ook, verdedigbaar zou kunnen zijn als de middelen om dat te voorkomen een grote schade met zich mee brengen. Het sluiten van scholen, bedrijven of verenigingen zeg maar.quote:Op zondag 3 januari 2021 00:30 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Een paar bejaarden gaan een jaar eerder dood.
In het VK beginnen ze maandag echter al wel met Oxford/AstraZeneca, maar goed Nederland kan er niet zoveel aan doen dat dat in de EU nog niet is goedgekeurd en dat moet ook z'n beloop krijgen. Maar dan kan het daar natuurlijk wel snel gaan terwijl wij nog niet eens begonnen zijn.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:21 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
En in de VK zijn ze met dermate slechte voorbereidingen begonnen dat ze de vaccins niet eens op voorgeschreven manier kunnen toebrengen. Waardoor mensen dus een vaccin krijgen dat niet op die manier getest is op effectiviteit etc.
Daar moet ik toch ook mijn initiële over het tempo hier een beetje bijdraaien.
Waarbij aangetekend dat ik, van alle denkbare lobby's, prima kan leven met het gegeven dat het ziekenhuispersoneel nu vooraan mag gaan staan.quote:Op zondag 3 januari 2021 00:34 schreef Vasilevski het volgende:
Al die onzekerheid leidt ook tot rare sprongen in het beleid zoals je nu ziet. Dat de kritiek ook aangewend wordt door sterke lobby's die hun werknemers graag als eerste een prikje geven.
Ah, een reactie in het straatje van 'just a flu bro'.quote:Op zondag 3 januari 2021 00:30 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Een paar bejaarden gaan een jaar eerder dood.
Vrijwillig altijd, zonder consequenties, zonder melding.quote:Op zondag 3 januari 2021 00:36 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Waarbij aangetekend dat ik, van alle denkbare lobby's, prima kan leven met het gegeven dat het ziekenhuispersoneel nu vooraan mag gaan staan.
Na 9 maanden is dit nog steeds een onpopulaire mening, maar ik vind dat we de ouderen nog steeds veel te weinig isoleren.quote:Op zondag 3 januari 2021 00:33 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Wat, hoe vervelend ook, verdedigbaar zou kunnen zijn als de middelen om dat te voorkomen een grote schade met zich mee brengen. Het sluiten van scholen, bedrijven of verenigingen zeg maar.
Eens hoor.quote:Maar als het te voorkomen is zonder dat dat nevenschade met zich meebrengt, bijvoorbeeld omdat je een stapel vaccins in een loods hebt liggen maar die om bureaucratische redenen nog niet kan uitdelen, dan is het behoorlijk laakbaar als dat niet gebeurt.
Nope. Dat heb ik nooit gezegd.quote:Op zondag 3 januari 2021 00:36 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ah, een reactie in het straatje van 'just a flu bro'.
Maak dan niet van die domme kortzichtige opmerkingen.quote:Op zondag 3 januari 2021 00:39 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Nope. Dat heb ik nooit gezegd.
Leg mij geen woorden in m'n mond.
Vertel mij maar waar ik lieg dan.quote:Op zondag 3 januari 2021 00:41 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Maak dan niet van die domme kortzichtige opmerkingen.
Ik totaal niet, misschien let je extra op oudere mensen om te zien wat je graag wil zien?quote:Op zondag 3 januari 2021 00:38 schreef DonDruiper het volgende:
Dat komt deels omdat de ouderen zelf echt compleet schijt hebben aan de maatregelen, maar de 'rest' van de Nederlanders krijgt de schuld.
Ik bedoel AH, Jumbo etc komt netjes je boodschappen aan de deur brengen, maar ik struikel 's middags in de supermarkt over opa's en oma's die samen met hun rollators nog even een pakje griesmeelpap komen kopen.
Er zijn voldoende voorbeelden van non-bejaarden die ook zwaar lijden onder dit virus.quote:Op zondag 3 januari 2021 00:42 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Vertel mij maar waar ik lieg dan.
Dit virus staat er om bekend dat het bejaarden keihard treft. Die hebben het eeuwige leven?
Niemand heeft het eeuwige leven, he?quote:Op zondag 3 januari 2021 00:42 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Vertel mij maar waar ik lieg dan.
Dit virus staat er om bekend dat het bejaarden keihard treft. Die hebben het eeuwige leven?
Niet echt, dit zou een enorm besmettelijk virus moeten zijn dus is iedereen vorig jaar al besmet moeten zijn geweest. Toen niemand zich iets aantrok van dit "virus? Toch, Letterlijk niemand hield zich eraan, dus is het niet dodelijk.quote:Op zondag 3 januari 2021 00:53 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Er zijn voldoende voorbeelden van non-bejaarden die ook zwaar lijden onder dit virus.
Die komt binnenkort weer in Nederland werken, maar dan bij NWOquote:Op zondag 3 januari 2021 00:43 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Kunnen we deze man niet even charteren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |