Rome is niet in een dag gebouwd.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doet de WDF eigenlijk aan WK's? Of interesseert dat HELEMAAL niemand?
Het is nooit te laat voor bier op zaterdagquote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik vind het te laat om nou nog aan het bier te gaan.
Nog leuker is dat we het zo weer na 1 set krijgen!quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:46 schreef engine het volgende:
Na 1 set pauze blijft een hele slechte grap
Schoorsteen bij de PDC en RTL7 moet ook roken hequote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:46 schreef engine het volgende:
Na 1 set pauze blijft een hele slechte grap
We verwachten toch minstens een zorgvuldig gekozen top 5quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:46 schreef wimderon het volgende:
1,3k comments al op Feesboek![]()
https://streamable.com/l4xg05
Ik zie het al, straalbezopenquote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit is gewoon objectief he
Harmsquote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:47 schreef WAvanBuren het volgende:
Echte kenners weten dit:
Wie gooide de enige 9-dartert op het WDF WK?
Prachtigquote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:46 schreef wimderon het volgende:
1,3k comments al op Feesboek![]()
https://streamable.com/l4xg05
Daar heb ik de afgelopen twee weken meer dan 30 flesjes van gedronkenquote:
Ja triest. Jammer voor een wedstrijd ook. Eén pauze is echt genoeg.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:47 schreef franklop het volgende:
[..]
Nog leuker is dat we het zo weer na 1 set krijgen!
Dat is een keurig gemiddeldequote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Daar heb ik de afgelopen twee weken meer dan 30 flesjes van gedronkenLekker hoor.
Beetje afgezaagd.quote:
Pinda.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:49 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[ link | afbeelding ]
Stukje, ja weet ik niet. Hij stond onder een sneltoets.
Die kan ook op andere manieren rokenquote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Schoorsteen bij de PDC en RTL7 moet ook roken he
Moeten hunnie op Fok! de feesboek-embeds eerst fixen.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:47 schreef franklop het volgende:
[..]
We verwachten toch minstens een zorgvuldig gekozen top 5
Prima bierquote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:50 schreef De_Kraam het volgende:
Ik heb nog nooit Karmeliet geprobeerd. Graag een uitgebreide recensie met cijfer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |