Dit kan niet.gifquote:
en toch deden ze het het jaar erop weer.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:40 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dat contenders systeem was pure tyfus
Neequote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:43 schreef de_boswachter het volgende:
Hebben jullie ook op whatsapp zo'n filmpje ontvangen met schijtende wijven die ze filmen na het vreten van bonensoep?
Christian Kist won zelfs een WK.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:43 schreef El-Stinho het volgende:
Wade heeft nog nooit een WK-finale gegooid.
Oke oke oke, top 6 OoM, 4 Wildcardsquote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Neejoh gek
In de PL moeten wel wat meer de spektakelspelers zitten
Nee, zit niet in de appgroep van Den Dolder.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:43 schreef de_boswachter het volgende:
Hebben jullie ook op whatsapp zo'n filmpje ontvangen met schijtende wijven die ze filmen na het vreten van bonensoep?
Ik ga alleen met nette mensen omquote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:43 schreef de_boswachter het volgende:
Nee heb alleen het filmpje van fred van Leer gezien.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:43 schreef de_boswachter het volgende:
Ik denk niet dat ik in dezelfde groep zit als jij.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:43 schreef de_boswachter het volgende:
Ik zou er gewoon sowieso een invitatietoernooi van maken, nu zit je nog met Cross opgescheeptquote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:43 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Oke oke oke, top 6 OoM, 4 Wildcards
John Walton won een WK.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:43 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Christian Kist won zelfs een WK.
Over onverstaanbaar gesprokenquote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:43 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Christian Kist won zelfs een WK.
Nee ik app alleen met normale mensen.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:43 schreef de_boswachter het volgende:
Herhalingsgevaar? Zeah zekah.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:43 schreef de_boswachter het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |