Eerst even lekker ijsberenquote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:39 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Klinkt als een leuke locatie voor een FOK! DRT meet.
Gewoon top 10 OoM aanhoudenquote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Moa wel prima vond ik, alleen moet je wel punten kunnen winnen/verliezen in die potten
Neejoh gekquote:
Dit kan niet.gifquote:
en toch deden ze het het jaar erop weer.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:40 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dat contenders systeem was pure tyfus
Neequote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:43 schreef de_boswachter het volgende:
Hebben jullie ook op whatsapp zo'n filmpje ontvangen met schijtende wijven die ze filmen na het vreten van bonensoep?
Christian Kist won zelfs een WK.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:43 schreef El-Stinho het volgende:
Wade heeft nog nooit een WK-finale gegooid.
Oke oke oke, top 6 OoM, 4 Wildcardsquote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Neejoh gek
In de PL moeten wel wat meer de spektakelspelers zitten
Nee, zit niet in de appgroep van Den Dolder.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:43 schreef de_boswachter het volgende:
Hebben jullie ook op whatsapp zo'n filmpje ontvangen met schijtende wijven die ze filmen na het vreten van bonensoep?
Ik ga alleen met nette mensen omquote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:43 schreef de_boswachter het volgende:
Nee heb alleen het filmpje van fred van Leer gezien.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:43 schreef de_boswachter het volgende:
Ik denk niet dat ik in dezelfde groep zit als jij.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:43 schreef de_boswachter het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |