Die vult zijn zakken wel bij de comeback?quote:
quote:Gisteren had ik een berichtje gepost, waarin ik nogal woedend reageerde over alle geruchten (over dat Ben en ik weer een duo zouden worden). Dat was niet helemaal handig van mij om dat zo te zeggen, dus ik bied mijn excuses daarvoor aan. Ik was gewoon heel erg emotioneel. Ik weet dat het nu al te laat is, maar toch wil ik bij deze laten weten dat ik ontzettend veel spijt heb van hoe ik reageerde. Maar een duoschap? Ben en ik komen echt niet meer samen als duo, dat is al heel lang van tevoren besproken. We worden geen duo meer, dat wou ik dus nog eventjes kwijt. Nogmaals mijn excuses voor hoe ik reageerde.
Heb jij deze geweldenaren al eens live mogen aanschouwen?quote:Op zondag 3 januari 2021 15:06 schreef damsco het volgende:
Ruurd heeft zojuist zijn excuses aangeboden: https://www.instagram.com/p/CJlCmPbhCWQ/
Het gaat gelukkig weer wat beter met deze held
[..]
Godverdomme wat een heerlijke plaat weer.quote:Op zondag 3 januari 2021 16:33 schreef Enchanter het volgende:
Gover , ik had nog hoop dat ze nog bij elkaar zouden komen , 2021 kon niet kutter beginnen
Gelukkig heeft Douwe (al een tijd) een nieuwe singel
Ik was bij het afscheidsconcert. Ben naar voren gegaan en heb zowel ben en Ruurd hun hand aangeraakt vooraan het podium.quote:Op zondag 3 januari 2021 15:19 schreef tja77 het volgende:
[..]
Heb jij deze geweldenaren al eens live mogen aanschouwen?
Echte fans hebben beide heren de anus leeg gezogenquote:Op zondag 3 januari 2021 19:09 schreef Dullahan het volgende:
[..]
Ik was bij het afscheidsconcert. Ben naar voren gegaan en heb zowel ben en Ruurd hun hand aangeraakt vooraan het podium.
Ze hebben hart voor de fans en als je niet bij het afscheidsconcert was bij de tent op de hand ben je geen echte fan.
Ow wacht, ben jij eerder op FOK! geweest onder een andere naam?quote:Op zondag 3 januari 2021 19:09 schreef Dullahan het volgende:
[..]
Ik was bij het afscheidsconcert. Ben naar voren gegaan en heb zowel ben en Ruurd hun hand aangeraakt vooraan het podium.
Ze hebben hart voor de fans en als je niet bij het afscheidsconcert was bij de tent op de hand ben je geen echte fan.
Een trio met Rapper Sjors is misschien wel een optie als ik dat zo lees?quote:Op zondag 3 januari 2021 15:06 schreef damsco het volgende:
Ruurd heeft zojuist zijn excuses aangeboden: https://www.instagram.com/p/CJlCmPbhCWQ/
Het gaat gelukkig weer wat beter met deze held
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |