@TjjWesterquote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
@:de_boswachter heeft gewoon gelijk. Klagen over de posts in dit topic terwijl hijzelf alleen maar kutvraag na kutvraag stelt, oprotten met die vent.
dvdfreakquote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is jouw top-5 forummongolen?
Dat zou ik nog wel willen maar verder weg met dat mens zeg.quote:
Psvcl niet eens?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
dvdfreak
bianconeri
tjjwester
ikweethetookniet
superniger
Mag dit ook?
Zou naaien.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:19 schreef Grifte het volgende:
Jezus wat ziet Chantal Jansen er plastic uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
Is dat Braddie?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
@:tjjwester
[ afbeelding ]
Voor de rest is DRT een warm bad.
Niet eens @tong80 jeetje.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
dvdfreak
bianconeri
tjjwester
ikweethetookniet
superniger
Mag dit ook?
Hier mist een stukjequote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
@:tjjwester
[ afbeelding ]
Voor de rest is DRT een warm bad.
Dit mag.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
dvdfreak
bianconeri
tjjwester
ikweethetookniet
superniger
Mag dit ook?
quote:Hoi allemaal,
Ik ga aanstaande zomer van 2 tot 16 augustus naar Pattaya. De vlucht heb ik al geboekt maar het hotel nog niet (stuur me een berichtje voor updates). Ik deel liever niet een hotelkamer met iemand, maar wat me leuk lijkt is een maatje om samen te chillen. Ik ga voor zowel de vrouwen als voor de ladyboys. Ik ben zelf geregeld travestiet, dus een leuke man met die interesse mag mij ook berichten. Ik kleed mij echter niet met het uitgaan. Al met al, ik ben een leuke jonge vent, heel makkelijk in het kontakt en heb een niets-moet-alles-kan instelling. Oh ja, tips over hotels zijn ook welkom, liefst dicht bij het uitgaan maar wel met een mooi zwembad om soms even de drukte te ontsnappen.
Poste ie toen de hele dag “boys”quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:18 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Dat was echt heel erg zielig.
Ter info.
Lelijk wijf inderdaadquote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:19 schreef Grifte het volgende:
Jezus wat ziet Chantal Jansen er plastic uit
Ik was het niet van plan maar ik heb net een biertje geopend uit een kerstcadeau: het HEMA winterbieren pakket dus nu heb ik spijt dat ik geen dry januari ben begonnenquote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ha maat. Tijdje niet gezien hier. Doe je weer dry january?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |