Ik sta niet eens in de top tien met mijn gespam. DRT wordt steeds groter.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eens kijken of ik hier nog in de top 10 posters kan komen.
4041quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als onlogisch 4045 posts in 24 uur kan maken kan Johannes zelfs nog in top-3 komen
quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:16 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik sta niet eens in de top tien met mijn gespam. DRT wordt steeds groter.
1quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:16 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Fylax zijn recordpoging was ook genot.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als onlogisch 4045 posts in 24 uur kan maken kan Johannes zelfs nog in top-3 komen
Het wordt gewoon tijd voor nog een groot toernooi in Schotlandquote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:16 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Dit kan alleen in de Premjur Liek.
Ik red mijn tempo van de voorgaande jaren ook niet meer.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:16 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Those were the days.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fylax zijn recordpoging was ook genot.
Toen hij patat moest halen van zijn ouders maar hij niet wilde omdat hij moest blijven posten.
gvdquote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fylax zijn recordpoging was ook genot.
Toen hij patat moest halen van zijn ouders maar hij niet wilde omdat hij moest blijven posten.
Dat was echt heel erg zielig.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
@onlogischquote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:18 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Dat was echt heel erg zielig.
Ter info.
@TjjWesterquote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
@:de_boswachter heeft gewoon gelijk. Klagen over de posts in dit topic terwijl hijzelf alleen maar kutvraag na kutvraag stelt, oprotten met die vent.
dvdfreakquote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is jouw top-5 forummongolen?
Dat zou ik nog wel willen maar verder weg met dat mens zeg.quote:
Psvcl niet eens?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
dvdfreak
bianconeri
tjjwester
ikweethetookniet
superniger
Mag dit ook?
Zou naaien.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:19 schreef Grifte het volgende:
Jezus wat ziet Chantal Jansen er plastic uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |