SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.My friends all drive horses
Had gekund, maar ik zie nu pas dat die er ook uit is...quote:Op zaterdag 2 januari 2021 15:30 schreef PippenScottie het volgende:
Had je niet gewoon twee keer Bullet The Blue Sky kunnen doen?
Fijne dag verder!quote:Op zaterdag 2 januari 2021 15:40 schreef PippenScottie het volgende:
Ik haak even af. Lekker gedraaid, MM!
ja zonde.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 15:40 schreef MadMaster het volgende:
Alleen Fox On The Run nog maar.
Verbazingwekkend...
mensen houden van muzikaal behang wat ze kennenquote:Op zaterdag 2 januari 2021 15:48 schreef MadMaster het volgende:
Veel niet-commerciële songs van Coldplay vliegen er uit, apart dat de meuk wel blijft...
En in zo'n eindejaar lijst snap ik dat ook wel weer, wat de massa betreft.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 15:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
mensen houden van muzikaal behang wat ze kennen
Ga je nu weer al die lijstjes langs?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 16:08 schreef peaceman het volgende:
ben onderwijl uit aan het zoek hoeveel nummers er uit de fok lijstjes niet in de top 2000 stonden, vandaar wat stiller
nee heb alles in excel staan. Ik kijk eerst t/m 4 stemmen en ws heb ik dan al meer dan genoeg liedjes voor een langere uitzending. Zo niet kijk ik ook nog naar 3 stemmen enzovoort.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 16:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ga je nu weer al die lijstjes langs?
Heb de afvallers van mezelf nog wel...
Alles meer dan 1 enkele stem is al een verbondenheid met een andere inzender...quote:Op zaterdag 2 januari 2021 16:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee heb alles in excel staan. Ik kijk eerst t/m 4 stemmen en ws heb ik dan al meer dan genoeg liedjes voor een langere uitzending. Zo niet kijk ik ook nog naar 3 stemmen enzovoort.
Klopt.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 16:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alles meer dan 1 enkele stem is al een verbondenheid met een andere inzender...
Ik luister even naar Gup. Vanavond kan ik niet meeluisteren, vanwege de verjaardag van mijn dochter.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 16:22 schreef MadMaster het volgende:
Ik zet de resterende voorraad (nog ruim 4.30 uur muziek) in de ouderwetse GUP-stand.
Ik ben echter niet ver weg...
Ik had je in het vorige topic al gefeliciteerd, maar doe het bij deze nogmaals.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 16:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik luister even naar Gup. Vanavond kan ik niet meeluisteren, vanwege de verjaardag van mijn dochter.
Dank je wel!quote:Op zaterdag 2 januari 2021 16:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had je in het vorige topic al gefeliciteerd, maar doe het bij deze nogmaals.
En luister lekker verder, er komt nog genoeg...
Dit geldt ook voor mij.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 16:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had je in het vorige topic al gefeliciteerd, maar doe het bij deze nogmaals.
Ik had er nu 108 geselecteerd, dat was al ruim 6,5 uur...quote:Op zaterdag 2 januari 2021 16:39 schreef peaceman het volgende:
Met de sectie 3 stemmen kom ik op 95 liedjes... dat lijkt me genoeg
Ja precies.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 16:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had er nu 108 geselecteerd, dat was al ruim 6,5 uur...
Dank je. Hoe gaat het met Diaan trouwens? Is ze weer wat opgeknapt?quote:
Dat nog niet. Maar test was negatief.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 16:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Dank je. Hoe gaat het met Diaan trouwens? Is ze weer wat opgeknapt?
Gelukkig maar! Nu maar hopen dat ze snel opknapt.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 16:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat nog niet. Maar test was negatief.
Da's positief!quote:Op zaterdag 2 januari 2021 16:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat nog niet. Maar test was negatief.
Ja precies. Gewoon een griepje/verkoudheid wat hier in huis hangt.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 16:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Gelukkig maar! Nu maar hopen dat ze snel opknapt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |