Heb er echt een hard hoofd in. Volgens mij loopt het ze nu al over de schoenen om Pfizer voor de 18e in orde te krijgen voor de start van de 'echte' vaccinaties (8 januari is meer voor de show)quote:Op zaterdag 2 januari 2021 11:09 schreef chratnox het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. 6 januari is de EMA beoordeling van Moderna, die zag ik nergens terug op de routekaart. Ik zou verwachten dat (bijvoorbeeld) 9 januari daar belscripts, bijsluiter en dat soort dingen gemaakt moeten worden.
Onder druk. Zal vast goed gaan allemaalquote:
Dat is een goed punt, denk ik.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 11:05 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
En met wie was het geen puinhoop geworden?
Verstandigquote:
Ik vind het goed nieuws, ben wel heel benieuwd wat er nu gaat gebeuren. Gaan vanmiddag allerlei vakbonden nu ook aangeven dat ze niet later kunnen?quote:
Dinsdag een debat. Daar zal hij een en ander wel moeten verduidelijken maar voor nu lijkt het zo te zijn dat pressie gewerkt heeft.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 11:14 schreef Confetti het volgende:
Dus het kon wel en hij heeft gelogen.
Hoe kan zo iemand, die keer op keer op keer gefaald heeft, toch maar aan blijven? Wat voor bananenrepubliek is dit.
Het is ook nooit goedquote:
Moet toch bekennen dat ik het idee heb dat ze dit nu maar zeggen om de druk van Hugo’s schouders te halen.quote:
Sterke man juist niet. Maar wel iemand die minder stellig overtuigd is van zijn eigen gelijk. Als hij gisteren of eergisteren roept, ik kom er na het weekend op terug, maar het is logistiek heel complex dus kan niet. In plaats van na het weekend kom je er dan zaterdag op terug en kan het logistiek gezien ineens wel. Sterker nog, het hele plan ontwikkelen kan in 5 dagen klaar zijn, want ze kunnen voor 8 januari gaan vaccineren.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 11:17 schreef Tijger_m het volgende:
Ik vind het aandoenlijk dat veel mensen lijken te denken dat als je maar een "sterke man" als minister aanstelt dat we dan ineens niet meer in Nederland zijn en dat alles dan wel fantastisch zal lopen.
Moet jij niet even een paar dagen een break nemen van Covid-19 nieuws? Het jaar is net begonnen, dit jaar gaat echt wel beter worden.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 11:18 schreef quirina het volgende:
Dit geld ook voor ons land.
Zelfde fouten en dan nu de fout maken om niet eerst ziekenhuispersoneel te beschermen met een vaccin.
Ik heb ook geen vertrouwen meer.
Dit jaar gaat net zo zwart worden als vorig jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |