SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
The underground creëren, Demolitian man wordt een realistische film.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 23:09 schreef Koen66 het volgende: [..] ik zeg doen
Creeer gewoon op een aantal plekken eilanden zonder corona regels, maar je mag er alleen niet uit
dat laatste vermoed ikquote:Op vrijdag 1 januari 2021 23:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Ravers zijn ook vlot volk.
Je bedoelt mensen met meer geld?
Nee echt vlotter en socialerquote:Op vrijdag 1 januari 2021 23:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Ravers zijn ook vlot volk.
Je bedoelt mensen met meer geld?
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 23:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
The underground creëren, Demolitian man wordt een realistische film.
Was Josh Homme daar nou ook bij.quote:
Tett...quote:
Nee die was er niet bij, ja dominante zelfverzekerde kuttekop is die Josh, ik mag dat wel.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 23:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Was Josh Homme daar nou ook bij.
Geweldige artiest wel, dat speciale sfeertje wat hij kan creëren.
Ik was toen in Parijs.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 23:07 schreef UitStraling het volgende:
Ik vond Bataclan wel bizar omdat dat mijn eigen volk was.
Ja dat zal idd.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 23:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik was toen in Parijs.![]()
Sfeer was echt bizar toen.
Lekker en PJ Harvey altijdquote:
Doe mij ook maar een kannetjequote:
Gevoelig zo ‚s ochtends moeten de pijnstillerrs nog op gang komenquote:
Wat is er met je rug gebeurd?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 09:25 schreef crv het volgende:
[..]
Gevoelig zo ‚s ochtends moeten de pijnstillerrs nog op gang komen
De eerste 3 zitten erin, om 10 uur de zwaarste
En alles er dan in zit en werkt kan je dan wta doen?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 09:25 schreef crv het volgende:
[..]
Gevoelig zo ‚s ochtends moeten de pijnstillerrs nog op gang komen
De eerste 3 zitten erin, om 10 uur de zwaarste
zo op bezoek bij je zoon?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 09:27 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Nu was ik gisteren best verrot, maar ik had niet verwacht dat ik dan bijna 11 uur achter elkaar zou doorslapen.
Ja, ga daar straks weer naartoe. Mijn vrouw heeft bij hem geslapen en gaf net wel aan dat de spierschokken inmiddels lijken af te nemen. Dan slaapt hij ook beter, want gisteren oogde hij ook doodmoe.quote:
Hoe lang moet hij blijven?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 09:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ga daar straks weer naartoe. Mijn vrouw heeft bij hem geslapen en gaf net wel aan dat de spierschokken inmiddels lijken af te nemen. Dan slaapt hij ook beter, want gisteren oogde hij ook doodmoe.
27e kreeg ik stijve rug en oudejaarsdag lag ik op de Notfall (bandscheibe)quote:
In ieder geval 2 weken. Daarna kijken ze of het bot al goed aan elkaar begint te plakken en zo ja, mag hij een gipsbroekje aan. Als het goed is mag hij daarmee dan naar huis. Maar hij mag zeker 6 welen niet lopen.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 09:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoe lang moet hij blijven?
kan mij voorstellen op die leeftijd dat ze ook niet alleen kunnen slapen daar?
Ja maar moet zoveel mogelijk ontzien natuurlijkquote:Op zaterdag 2 januari 2021 09:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En alles er dan in zit en werkt kan je dan wta doen?
Dat niet lopen is misschien nog wel het ergste van alles?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 09:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
In ieder geval 2 weken. Daarna kijken ze of het bot al goed aan elkaar begint te plakken en zo ja, mag hij een gipsbroekje aan. Als het goed is mag hij daarmee dan naar huis. Maar hij mag zeker 6 welen niet lopen.
maar dit blijft niet zo tot die operatie toch?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 09:34 schreef crv het volgende:
[..]
Ja maar moet zoveel mogelijk ontzien natuurlijk
Spanning moet van de spieren af zodat die tussenwervel terug kan
Ja, hij is erg beweeglijk en vindt het leuk om op zijn loopfiets buiten te zijn. Dat wordt straks hooguit in de buggy als dat gaat met zijn gips.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 09:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat niet lopen is misschien nog wel het ergste van alles?
quote:Op zaterdag 2 januari 2021 09:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, hij is erg beweeglijk en vindt het leuk om op zijn loopfiets buiten te zijn. Dat wordt straks hooguit in de buggy als dat gaat met zijn gips.
Daar kan je evt. (gratis) een speciale buggy voor lenen bij een zorgwinkel. Moet je ff checken bij je gemeente hoe dat zit, maar kunnen ze je in 't ziekenhuis meer over vertellen.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 09:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, hij is erg beweeglijk en vindt het leuk om op zijn loopfiets buiten te zijn. Dat wordt straks hooguit in de buggy als dat gaat met zijn gips.
Dank voor de tip. Daar ga ik me even in verdiepen.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 09:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Daar kan je evt. (gratis) een speciale buggy voor lenen bij een zorgwinkel. Moet je ff checken bij je gemeente hoe dat zit, maar kunnen ze je in 't ziekenhuis meer over vertellen.
Sterkte / beterschap met de kleine man!
Wat een „ervaring“ voor dat knulletje.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 09:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
In ieder geval 2 weken. Daarna kijken ze of het bot al goed aan elkaar begint te plakken en zo ja, mag hij een gipsbroekje aan. Als het goed is mag hij daarmee dan naar huis. Maar hij mag zeker 6 welen niet lopen.
Een van ons mag bij hem slapen. Dat gaan we afwisselen, dus morgenavond en maandagavond slaap ik bij hem.
is niet zeker of er geopereerd moet worden, dat moet uitgezocht wordenquote:Op zaterdag 2 januari 2021 09:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar dit blijft niet zo tot die operatie toch?
Is in principe hetzelfde als wanneer jij tijdelijk rolstoelgebonden zou zijnquote:Op zaterdag 2 januari 2021 09:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dank voor de tip. Daar ga ik me even in verdiepen.
Ja, dat van die rolstoel weet ik, we hebben er momenteel eentje te leen voor mijn vrouwquote:Op zaterdag 2 januari 2021 09:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Is in principe hetzelfde als wanneer jij tijdelijk rolstoelgebonden zou zijndan moet er ook ergens een rolstoel vandaan komen.
Hier in de gemeente heb je eerst een leenperiode van volgens mij 3 maanden, dat is gratis. En daarna wordt 't huur/aanschaf of als er middels en indicatie vastgesteld wordt dat 't langer nodig is dan kan di periode met volgens mij steeds een jaar verlengd worden (maar hoop dat het minder dan 3 maanden noodzakelijk zal zijn)
Ja in 't ziekenhuis zullen ze vast wel goed uitleggen hoe/wat enzoquote:Op zaterdag 2 januari 2021 09:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dat van die rolstoel weet ik, we hebben er momenteel eentje te leen voor mijn vrouw.
Maar ik zal eens naar de buggy's kijken. Ik weet ook niet hoe dat eruit ziet (op internet vind ik vooral plaatjes van gipsbroekjes bij heupproblemen bij baby's). Voor hetzelfde geld past hij nog wel in zijn eigen buggy. Dat zal ik eerst wel eens navragen in het ziekenhuis.
Hoop dat hij over twee weken naar huis mag.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 09:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een van ons mag bij hem slapen. Dat gaan we afwisselen, dus morgenavond en maandagavond slaap ik bij hem.
Wij ook. Voor hem ook fijner om in zijn vertrouwde omgeving te zijn, ook al mag en kan hij nog niet alles wat hij zou willen doen.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 09:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoop dat hij over twee weken naar huis mag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |