SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
The underground creëren, Demolitian man wordt een realistische film.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 23:09 schreef Koen66 het volgende: [..] ik zeg doen
Creeer gewoon op een aantal plekken eilanden zonder corona regels, maar je mag er alleen niet uit
dat laatste vermoed ikquote:Op vrijdag 1 januari 2021 23:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Ravers zijn ook vlot volk.
Je bedoelt mensen met meer geld?
Nee echt vlotter en socialerquote:Op vrijdag 1 januari 2021 23:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Ravers zijn ook vlot volk.
Je bedoelt mensen met meer geld?
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 23:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
The underground creëren, Demolitian man wordt een realistische film.
Was Josh Homme daar nou ook bij.quote:
Tett...quote:
Nee die was er niet bij, ja dominante zelfverzekerde kuttekop is die Josh, ik mag dat wel.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 23:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Was Josh Homme daar nou ook bij.
Geweldige artiest wel, dat speciale sfeertje wat hij kan creëren.
Ik was toen in Parijs.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 23:07 schreef UitStraling het volgende:
Ik vond Bataclan wel bizar omdat dat mijn eigen volk was.
Ja dat zal idd.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 23:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik was toen in Parijs.![]()
Sfeer was echt bizar toen.
Lekker en PJ Harvey altijdquote:
Doe mij ook maar een kannetjequote:
Gevoelig zo ‚s ochtends moeten de pijnstillerrs nog op gang komenquote:
Wat is er met je rug gebeurd?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 09:25 schreef crv het volgende:
[..]
Gevoelig zo ‚s ochtends moeten de pijnstillerrs nog op gang komen
De eerste 3 zitten erin, om 10 uur de zwaarste
En alles er dan in zit en werkt kan je dan wta doen?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 09:25 schreef crv het volgende:
[..]
Gevoelig zo ‚s ochtends moeten de pijnstillerrs nog op gang komen
De eerste 3 zitten erin, om 10 uur de zwaarste
zo op bezoek bij je zoon?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 09:27 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Nu was ik gisteren best verrot, maar ik had niet verwacht dat ik dan bijna 11 uur achter elkaar zou doorslapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |