Je hoort socky socky op dat gaasje te doen. Als je erop bijt dan doe je automatisch socky socky.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:07 schreef Kluun1985 het volgende:
Nog 3 dagen om te leven. Dinsdag ben ik dood.
Vooral het gaasje baart me zorgen. Ik lees overal dat je daarop moet bijten, hoe de fok kan je op een gaasje bijten als er geen tanden zijn?
quote:Op maandag 16 november 2020 20:14 schreef Kluun1985 het volgende:
Er zijn mensen als Kluun, of eigenlijk mensen als Fokjes. Wij kennen geen geluk, noch leven.
Er zijn echter mensen met bakken geluk, Trump is daar 1 van.
Daar Gaat Die:
ALS Donald J Trump niet op 20 januari 2021 zijn overwinningsspeech geeft, dan verlaat Kluun dit forum.
Die man gaat winnen LET OP.
Hallee :wquote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Da's over (bijna) 3 weken, niet 3 dagen!
Het voelt als over drie maandenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Da's over (bijna) 3 weken, niet 3 dagen!
En aangezien hij echt ALLES behalve een echte vent is, zal-ie zich natuurlijk ook niet aan zijn woord gaan houden.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:42 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Het voelt als over drie maanden
Als de FA's een beetje ballen hebben dan helpen ze hem daar zo nodig bijquote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:43 schreef ToT het volgende:
[..]
En aangezien hij echt ALLES behalve een echte vent is, zal-ie zich natuurlijk ook niet aan zijn woord gaan houden.
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:44 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Als de FA's een beetje ballen hebben dan helpen ze hem daar zo nodig bij
Nog twee nachtjes slapenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:07 schreef Kluun1985 het volgende:
Wil je iemand (van FOK!) meenemen om je te ondersteunen? Zo ja, wie gaat dat dan zijn?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:07 schreef Kluun1985 het volgende:
Vooral het gaasje baart me zorgen. Ik lees overal dat je daarop moet bijten, hoe de fok kan je op een gaasje bijten als er geen tanden zijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |