abonnement Unibet Coolblue
  maandag 4 januari 2021 @ 23:31:32 #226
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_197218065
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 21:06 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Het kasteel is gekocht voor ¤ 300.000,-. Klusbudget was ¤ 25.000,-. Als de verkoop van de woning in Utrecht echt zo veel op heeft geleverd, waar is de rest van het geld dan? Zijn woonboten zo duur?!?!
Dus nou ben je d'r gister ingekomme. Nou heb je ¤200.000 in je mik gedaan en drie ton in die bouwval, je had 1,1 miljoen bij je gister, waar zijn die andere zes ton dan? Hèh?

Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_197218599
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 16:59 schreef oh-oh het volgende:
..., die tandarts?
Ik vond m overigens niet gierig maar buitengewoon verstandig met zn geld om gaan.
Die gast is 71, en heeft zo te zien niet lang meer, dan moet je toch vooral leuke dingen met je geld gaan doen? Dan ga je toch niet oppotten? Je kunt het niet meenemen in je graf of zo.

Dus eh...vooral niet "verstandig" doen met je geld, maar liever een kasteel kopen of zo
pi_197219704
Wel jammer dat de spannende maanden (de winter) niet gewoond werden tijdens de verbouwing. Alhoewel, een echte verbouwing kon je het niet noemen. Er is niks gerenoveerd of verbouwd. Het was wat licht opknapwerk. De staat van het hele chateau is nog steeds twijfelachtig denk ik. En hoe is ze die koude winter doorgekomen?

Verder is de scheidslijn tussen stoer/gedurfd/naïef (hoe je het ook wilt noemen) en oliedom vreselijk dun. Ze koopt gewoon een bouwval, niet meer en niet minder, en doet ter plekke maar wat. De enige deur afkrabben die niet door termieten is aangevreten, een rolletje behang en dan door naar een ander klusje. Allemaal lief en leuk en het heeft niks met misgunnen te maken, maar dat dit problemen ging opleveren was op voorhand al duidelijk. Ook om die reden komt de crowdfunding wat vreemd over.
pi_197220660
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 01:07 schreef riazop het volgende:

[..]

Die gast is 71, en heeft zo te zien niet lang meer, dan moet je toch vooral leuke dingen met je geld gaan doen? Dan ga je toch niet oppotten? Je kunt het niet meenemen in je graf of zo.

Dus eh...vooral niet "verstandig" doen met je geld, maar liever een kasteel kopen of zo
Wat je nu dus schrijft is precies wat die man doet,
Maar goed dat begrijp je waarschijnlijk niet. Hij doet namelijk leuke dingen. Een bootje kopen om te wonen en lekker genieten met een wijntje.

Wat niet leuk is, een kansloos schimmel kasteel kopen waar je toch niks meer van kan maken. En waar je in de kou, stank, vocht en rommel zit. En dat met je leeftijd en fysiek.
pi_197220835
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 10:22 schreef alopio het volgende:

[..]

Wat je nu dus schrijft is precies wat die man doet,
Maar goed dat begrijp je waarschijnlijk niet. Hij doet namelijk leuke dingen. Een bootje kopen om te wonen en lekker genieten met een wijntje.

Wat niet leuk is, een kansloos schimmel kasteel kopen waar je toch niks meer van kan maken. En waar je in de kou, stank, vocht en rommel zit. En dat met je leeftijd en fysiek.
Ik vind dat een man voor zijn vrouw moet zorgen. Waar heb je anders een huwelijk voor?

Klussen, financiele ondersteuning, enzv
pi_197221620
quote:
Haha, hij staat inderdaad in de lijst met een tientje :o
pi_197222288
quote:
17s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 11:28 schreef praadje het volgende:

Haha, hij staat inderdaad in de lijst met een tientje :o
Ja geweldig toch?

Ze leven allebei volgens het YOLO principe heb ik het idee. En gelijk hebben ze, wat wij er ook van vinden *)
  dinsdag 5 januari 2021 @ 12:12:46 #233
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_197222467
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 10:34 schreef riazop het volgende:

Ik vind dat een man voor zijn vrouw moet zorgen. Waar heb je anders een huwelijk voor?

Klussen, financiele ondersteuning, enzv
Hou nog eindelijk eens op met trollen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_197223099
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 10:34 schreef riazop het volgende:

[..]

Ik vind dat een man voor zijn vrouw moet zorgen. Waar heb je anders een huwelijk voor?

Klussen, financiele ondersteuning, enzv
Kan je beter tegen je clicks rap vriendjes vertellen _O-

Maar misschien is het openlucht museum in Arnhem ook wel wat voor je, gaan ze ook terug in de tijd
  dinsdag 5 januari 2021 @ 14:49:23 #235
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_197225679
Laten we wel wezen, dat zij die ouwe gammele tandarts in dat kasteel wilde meesleuren zegt meer over haar dan over Rutger.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_197226117
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 14:49 schreef oh-oh het volgende:
Laten we wel wezen, dat zij die ouwe gammele tandarts in dat kasteel wilde meesleuren zegt meer over haar dan over Rutger.
Meesleuren?

Kijk nog eens terug. De tandarts had dat kasteel nota bene zélf voor haar uitgezocht.

...En dan trekt meneertje zich terug.

Is volgens mij echt een unicum in 100 afleveringen ikvertrek dat een man het zijn vrouw lekker zelf laat uitzoeken en achterblijft in Nederland.

Je hebt hooguit wel eens partners in ikvertrek de in NL blijven om meer geld te verdienen om in hun project te steken.
Maar dit is ongezien.
pi_197239458
quote:
Oh god en ook hier direct alweer de opmerking of er een real life soap van gaat komen. Ze zegt zelf (soort van) van niet maar het lijkt tegenwoordig wel standaard; krijg je online reacties op een tv optreden? Hoppa eigen show, wel echt armoe-tv zo.
pi_197242243
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 08:44 schreef LC01 het volgende:
Hoppa eigen show, wel echt armoe-tv zo.
Kon er nog wel bij denk ik want kijk het allemaal niet meer, hoop nep net als Ik Vertrek, enigste wat goed gebeurde in het kasteel heeft ze laten doen en was gelijk 25.000 euro armer, manlief springt bij met boiler en ze moet sparen voor 1000 euro dakreparatie en opeens bietsen via GoFundMe. Vond het een leuke uitzending maar krom verhaal weer en zielige hond
life is like a box of chocolates
pi_197246042
ach gosh, ja die hond was ik al vergeten. Leek mij een lief beestje maar zo te zien nauwelijks opvoeding of puppy training zoals hij aan de riem liep te trekken bij die vent. Leuk voor haar maar vraag mij af of het ook zo leuk voor de hond is, zo'chaotische bazin. (Als je de voorraad voor het ontbijt van haar gasten al vergeet, onthoud ze dan het hondenvoer wel..)
pi_197280860
Die kerel woont gewoon op een blokhutboot, _O-

Geen wonder dat die in de zomermaanden bij haar zit, dan kan die dat ding verhuren...
pi_197280917
Vanaf dinsdag 2 februari 2021 is het 'home sweet home' met acht dinsdagen Ik Vertrek op televisie.

Nieuwe uitzendingen
(UPDATE: deze aflevering wordt op een ander moment uitgezonden) Dinsdag 2 februari 2021 (20.30 uur op NPO 1) - Carlos en Colinda
De Nederlandse betutteling staat ze steeds meer tegen. In Spanje hopen ze een leven zonder regels en bemoeienis te kunnen leiden. Dus verruilen ze hun geliefde en vertrouwde Breda voor de Spaanse badplaats Bellreguard.

Dinsdag 9 februari 2021 (20.30 uur op NPO 1) - Marc en Madelon
Ruim tien jaar lang was Marc programmamanager van ‘Ik vertrek’. Deze inspiratie brengt hem samen met de liefde van zijn leven naar Spanje. Daar willen ze een illegale olijfmolen ombouwen tot een ‘kind-onvriendelijk’ boetiek hotel.

Dinsdag 16 februari 2021 (20.30 uur op NPO 1) - Familie Knops
Twee jaar geleden vierden ze met hun dochters Zoë en Sari vakantie in Indonesië. Toen ze werden opgeschrikt door een hevige aardbeving, beseften ze dat het leven zo voorbij kan zijn. Ze besluiten in Spanje hun droom na te jagen.

Dinsdag 23 februari 2021 (20.30 uur op NPO 1) - Familie Boerkamp
Veertien jaar geleden verruilden Alwin en Bionda en hun zoons Mike, Robbie en Jim Twello voor Italië. Na het runnen van een bed & breakfast is het nu tijd voor het grote werk! Op een braakliggend terrein in Cupra Marittima willen ze een gigantisch beach resort bouwen.

Meer informatie over aflevering 5 t/m 8 volgt zo spoedig mogelijk

Dinsdag 2 maart 2021 (20.30 uur op NPO 1) - Familie Wesseloo – Spanje – vakantiepark

Dinsdag 9 maart 2021 (20.30 uur op NPO 1) - Jurgen en Marieke – Italië - Bed & Wine

Dinsdag 16 maart 2021 (20.30 uur op NPO 1) - Maarten en Dominque – Italië - B&B met mini-camping

Dinsdag 23 maart 2021 (20.30 uur op NPO 1) - Follow up
Familie Henebiens – Oostenrijk - pension
David & Gine – Spanje – B&B
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_197282225
Leuk! Die Boerkamp familie kan ik nog wel herinneren. Gaat ze blijkbaar voor de wind daar, mooi!

Veel Spanjegangers trouwens.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  vrijdag 8 januari 2021 @ 18:46:19 #244
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_197291185
Emmy en Rutger zijn straks te gast bij M. (NPO1, 19h00)
pi_197291239
Allemaal weer 🇪🇸 en 🇮🇹
  vrijdag 8 januari 2021 @ 20:21:06 #246
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_197293422
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 18:49 schreef Pap89 het volgende:
Allemaal weer 🇪🇸 en 🇮🇹
Klopt:
Familie Henebiens – Oostenrijk - pension :+
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 8 januari 2021 @ 20:21:53 #247
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_197293444
Oh vanavond geen uitzending -O- zat er al klaar voor :')
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_197324297
Helemaal fan! Ik snap die mensen niet zo goed. Maar goed... Voor de televisie hoef ik niet empathisch zijn
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')