❌ ongeschiktquote:Op zondag 7 maart 2021 18:57 schreef praadje het volgende:
En blijkbaar had hij niet alleen Nadine een bloedneus geslagen maar ook een van haar dochters een hoer genoemd.
Jullie horon bij elkaarquote:Op zondag 7 maart 2021 19:01 schreef Bluedisplay het volgende:
[ afbeelding ]
Ze kijkt er ook erg vrolijk bij
Waar kunnen we meegenieten?quote:Op zondag 7 maart 2021 19:40 schreef praadje het volgende:
Romano schrijft dat die vent moet opdonderen. Dat hij haar vaker heeft gewaarschuwd.
Op haar Facebook maar dan moet je wel vrienden zijn. Ze verwijderd daar ook de negatieve reacties zoveel mogelijk maar iemand had een screenshot geplaatst van Romano zijn berichtjes.quote:Op zondag 7 maart 2021 19:47 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Waar kunnen we meegenieten?
Ik zie dat ze op insta de comments al weer heeft uitgeschakeld
Mag dat bij de npo?quote:Op woensdag 24 februari 2021 17:16 schreef Sunshine1982 het volgende:
Een tijdje geleden werd hier gedacht dat de HEMA het programma sponsorde, maar ik bedacht me net dat de Tula (naam van draagzak waarmee Sara vaak wordt gedragen) ook best gesponsord kan zijn. Zou wel een slimme zet zijn denk ik. Een hoop meer moeders zien dat en willen dat ook wel
lijkt een slechte fotoshop foto.quote:Op zondag 7 maart 2021 19:01 schreef Bluedisplay het volgende:
[ afbeelding ]
Maar WAAROM alles op Social media? En dan zo weer zo'n om-aandacht-vragende quote over oordelende mensen of negatieve reactiesquote:Op zondag 7 maart 2021 18:54 schreef praadje het volgende:
[..]
Oh en Nadine reageert dat mensen hun commentaar voor zich moeten houden
Die reacties 😂quote:Op zondag 7 maart 2021 19:01 schreef Bluedisplay het volgende:
[ afbeelding ]
Dat vind ik jammer (niet sarcastisch bedoeld) Vind ze van de drie het meest echt overkomen.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 10:21 schreef Allyo het volgende:
De Kraantjes doen volgend seizoen niet meer mee
Oh god die vrouw is zo onsympathiekquote:Op dinsdag 9 maart 2021 20:11 schreef purebliss het volgende:
Ik las ergens dat het grote gezin uit ‘waar doen ze het van?’ mee doen komend seizoen. Weet niet of het waar is, maar hoop het stiekem niet. Vond ze in dat programma niet zo leuk.
Jaquote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Inderdaad. Haar man, die 5k per maand inbrengt, mag zelfs geen koffie op het werk drinken.
Wie dan?quote:Op dinsdag 9 maart 2021 20:11 schreef purebliss het volgende:
Ik las ergens dat het grote gezin uit ‘waar doen ze het van?’ mee doen komend seizoen. Weet niet of het waar is, maar hoop het stiekem niet. Vond ze in dat programma niet zo leuk.
Bron?quote:Op dinsdag 9 maart 2021 10:21 schreef Allyo het volgende:
De Kraantjes doen volgend seizoen niet meer mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |