quote:Op maandag 22 februari 2021 18:15 schreef praadje het volgende:
Van de FB van Nadine.Klinkt als een doorgedraaide junk die gozer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
Anabolen-agressie denk ik. Die gast zit pompvol met anabolen als je het mij vraagt.quote:Op maandag 22 februari 2021 18:18 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Klinkt als een doorgedraaide junk die gozer.
En daarna de e van evangeliequote:Op maandag 22 februari 2021 18:37 schreef Leandra het volgende:
Roid-rage zou idd kunnen.
Ik hoop vooral dat ze volgende week niet weer in zijn sorry-praatjes valt, want ik heb het idee dat er al eerder iets gebeurd is dat minder erg was, waarvoor ze niet naar de HAP hoefde.
Ze kan er op rekenen dat een volgende keer nog weer erger zal zijn, zo werkt dat met zulke figuren.
A geflikt en mee weggekomen ✅
B geflikt en mee weggekomen ✅
Dan volgt gewoon C, en daarna de D van dood.
De F van flikken, de G van geflikt ... de H van een huis vol ....quote:Op woensdag 24 februari 2021 17:48 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
En daarna de e van evangelie![]()
![]()
En zo is de cirkel weer rondquote:Op woensdag 24 februari 2021 17:54 schreef maily het volgende:
[..]
De F van flikken, de G van geflikt ... de H van een huis vol ....
quote:Op zondag 7 maart 2021 17:47 schreef praadje het volgende:
Kevin en Nadine hebben een goed gesprek gehad en zijn weer heel gelukkig samen
Ik heb tokkiebingo.quote:Op zondag 7 maart 2021 17:47 schreef praadje het volgende:
Tuurlijk .....quote:Op zondag 7 maart 2021 17:47 schreef praadje het volgende:
quote:Op zondag 7 maart 2021 17:47 schreef praadje het volgende:
Nah, met 12 kinderen kan ik me voorstellen dat er wel eens eentje zijn mond voorbij kan praten. En dan denk ik vooral aan Romano voor wie zijn moeder alles is en die een hekel aan Kevin heeft. Die was al blij dat het uit was.quote:
Denk niet dat ze nog gevraagd wordtquote:Op zondag 7 maart 2021 18:22 schreef FlippingCoin het volgende:
Hoop dat ze niet meer meedoen met een huis vol iig, hoef zo'n figuur niet te zien.
Maar echt hè. Arme ziel. Zo blind.quote:Op zondag 7 maart 2021 17:48 schreef Leandra het volgende:
Ach jezus.... het bericht dat je wist dat zou komen.
Volgende keer landt ze in een ziekenhuisbed en daarna in een grafkist....
Dat snap ik heel goed.quote:Op zondag 7 maart 2021 18:49 schreef praadje het volgende:
Romano reageert met: Dat die vent hier opdonderd ma.
Oh en Nadine reageert dat mensen hun commentaar voor zich moeten houdenquote:Op zondag 7 maart 2021 18:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dat snap ik heel goed.
Wat doet ze die kinderen aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |