Ik ken de rubriek niet. Vivaquote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:01 schreef methodmich het volgende:
Welke deelnemer (m/v) uit Een Huis Vol zouden jullie het liefst in de Viva-rubriek AnyBody zien dan?
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 17:27 schreef methodmich het volgende:
GGGGGIIIIIIIIDDDDDDDIIIIIIIIIEEEEEEEEENNNNNNNN!!!!!
Lijkt er wel op ja. Wat vreselijk als je zo onveilig moet wonen.quote:Op zondag 31 januari 2021 13:37 schreef douche-eendje het volgende:
https://www.ad.nl/wonen/d(...)j-mijn-oma~a4b0d8ca/
Is dit niet dat gebouw waar Marlynn woont?
Typische burgemeester ook weer.quote:Op zondag 31 januari 2021 13:37 schreef douche-eendje het volgende:
https://www.ad.nl/wonen/d(...)j-mijn-oma~a4b0d8ca/
Is dit niet dat gebouw waar Marlynn woont?
Vond het al zo'n praatjesmaker die verhuurder.quote:Op zondag 31 januari 2021 14:04 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Lijkt er wel op ja. Wat vreselijk als je zo onveilig moet wonen.
Zo dan ... zijn ze al getrouwd?quote:Op zondag 21 februari 2021 21:28 schreef praadje het volgende:
Ik las vandaag op de FB pagina van Nadine dat ze door Kevin in elkaar is gemept. Ze plaatste twee plaatjes met dubbelzinnige teksten en op de reacties daarop reageerde Romano dat ze geslagen en mishandeld is en dat Kevin alles ontkent.
De berichten zijn inmiddels verwijderd.
Zou me niks verbazen, een blik op die vent is al genoeg, zit veel onderliggende frustratie.quote:Op zondag 21 februari 2021 21:28 schreef praadje het volgende:
Ik las vandaag op de FB pagina van Nadine dat ze door Kevin in elkaar is gemept. Ze plaatste twee plaatjes met dubbelzinnige teksten en op de reacties daarop reageerde Romano dat ze geslagen en mishandeld is en dat Kevin alles ontkent.
Op fb staat ze nu als vrijgezel. Foto's van hem zijn verwijderd. Gelukkig dat er dan nog niet getrouwd is...quote:
Jeetje.quote:Op zondag 21 februari 2021 21:28 schreef praadje het volgende:
Of zwanger van hem is.quote:Op maandag 22 februari 2021 07:07 schreef Zusje123 het volgende:
[..]
Op fb staat ze nu als vrijgezel. Foto's van hem zijn verwijderd. Gelukkig dat er dan nog niet getrouwd is...
Och heden ja... Dan blijf je aan hem verbonden.quote:
Dat geeft altijd te denken, ongeacht wat voor bijzondere verhalen mensen daarover ophangen.... een ouder die de kinderen helemaal niet ziet is echt serieus iets mee aan de hand, dat ligt echt vrijwel nooit (alleen) aan de wraakzuchtige ex die de boel om zeep helpt, hoe graag mensen ook doen alsof dat zo is.quote:Op maandag 22 februari 2021 14:23 schreef Zusje123 het volgende:
[..]
Och heden ja... Dan blijf je aan hem verbonden.
Dit heeft trouwens wel te denken over de vraag waarom hij zijn eigen kind niet ziet...
Precies, ik hoop dat die haar kinderen niks heeft gedaan.quote:Op maandag 22 februari 2021 14:23 schreef Zusje123 het volgende:
[..]
Och heden ja... Dan blijf je aan hem verbonden.
Dit heeft trouwens wel te denken over de vraag waarom hij zijn eigen kind niet ziet...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |