ja die rotzooi mag wel weg hier iddquote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik vind die hookers-recensies van Szura echt mokerirritant.
Stuk lul over.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:38 schreef Szura het volgende:
[..]
Op herhaling geweest. Nu ontving zij in Osdorp op een mij bekend adres. Volgens mij rouleren die meiden tussen verschillende adressen. Ditmaal zat ook anaal in het pakket. In tegenstelling tot de 1e keer probeerde zij mij nu dt te pijpen. Lukte niet helemaal, zie hield nog een stuk lul over.
Hierna beffen en tongen. Daarna heb ik d\'r doggy geneukt zowel in d\'r kut als in d\'r kont. Wat een geil gezicht van het ene gaatje in het andere en weer terug. Is er dan geen minpunt? Jazeker, dame is een klokkijkster. Ze zet het alarm van haar telefoon. Tien minuten voor de tijd om is gaat ie af en zegt ze: "you have 5 minuts". Voeg daarbij de tijd van het geld wegbrengen en het tevens opfrissen van haarzelf bij aanvang dan kom ik op effectief 45 minuten fucktime. Daarom komt Veronika niet op mijn favo-lijst. Bij mijn favo\'s valt de opfristijd zowel voor als na buiten het uur zodat ik meestal 75 minuten binnen ben of langer.
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:38 schreef Szura het volgende:
[..]
Op herhaling geweest. Nu ontving zij in Osdorp op een mij bekend adres. Volgens mij rouleren die meiden tussen verschillende adressen. Ditmaal zat ook anaal in het pakket. In tegenstelling tot de 1e keer probeerde zij mij nu dt te pijpen. Lukte niet helemaal, zie hield nog een stuk lul over.
Hierna beffen en tongen. Daarna heb ik d\'r doggy geneukt zowel in d\'r kut als in d\'r kont. Wat een geil gezicht van het ene gaatje in het andere en weer terug. Is er dan geen minpunt? Jazeker, dame is een klokkijkster. Ze zet het alarm van haar telefoon. Tien minuten voor de tijd om is gaat ie af en zegt ze: "you have 5 minuts". Voeg daarbij de tijd van het geld wegbrengen en het tevens opfrissen van haarzelf bij aanvang dan kom ik op effectief 45 minuten fucktime. Daarom komt Veronika niet op mijn favo-lijst. Bij mijn favo\'s valt de opfristijd zowel voor als na buiten het uur zodat ik meestal 75 minuten binnen ben of langer.
Het hoeft van mij ook niet nee.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
'Beter dan die blote wijven van PoepGod.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja die rotzooi mag wel weg hier idd
Hadden ze Vinnie maar moeten uitnodigen.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:41 schreef Coco het volgende:
Toch zonde altijd die oliebollen op tafel puur als decoratie.
Oliebollen van een week oudquote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:41 schreef Coco het volgende:
Is papier-maché van de rekwisietenzolder. Gebruiken ze volgend jaar weer.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:41 schreef Coco het volgende:
FOK! DRT is dood.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
oneensquote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
'Beter dan die blote wijven van PoepGod.
Er staat expliciet “-Scholten” onder in de bingo. Lijkt mij dus een duidelijke nee, maar wie ben ik.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:40 schreef Szura het volgende:
Jongens, tellen we vechtersbaas ondanks dat Koos het zei?
Niet zo handig om daarna in een jacuzzi te gaan zitten danquote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:39 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb even het verhaal achter dat gifje gezocht.
Zij had een eetstoornis en stopte zichzelf vol met laxeermiddelen.
@JR-Style-93 mag dit beslissenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:40 schreef Szura het volgende:
Ja. Bingo is bingo.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:40 schreef Szura het volgende:
Zijn nog over van Lingo.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:41 schreef Coco het volgende:
Host beslistquote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:42 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
@:JR-Style-93 mag dit beslissen
Zekerquote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:40 schreef Szura het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.COLUMNEDOh.
gelukkig, want ik heb het al druk genoeg met die ene klootzakquote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat mag, ik ga er ook geen FB post aan wijden hoor.
Vraag anders even om een Hookers recensie-recensie subforumquote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat mag, ik ga er ook geen FB post aan wijden hoor.
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]www.wikipedia.orgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.COLUMNED
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]Is toch geen column man. Gewoon resultaten opsommen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.COLUMNEDSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |