Er is er nog één volgens mij, maar ik kan er even niet op komen welke dat is. Wel in iets mindere mate dan Innsbruck.quote:Op zondag 3 januari 2021 14:12 schreef Sjoerd102 het volgende:
Is Bergisel de enige schans die na de landingszone weer omhoog loopt? #dtv
Hahahaquote:Op woensdag 30 december 2020 11:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Echt, die ene keer dat hij weer eens de beste Pool is
Ik wil mijn ene keer ongelijk wel toegeven hoor.quote:
waarom zaten er van die groene dingen in het stuk waar ze landen in de sneeuw?quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik wil mijn ene keer ongelijk wel toegeven hoor.
Dat is een soort laserlicht waarmee aangegeven wordt hoe ver ze moeten springen om (in de eerste ronde) de directe concurrent te verslaan of (in de tweede ronde en in niet-Vierschansenwedstrijden) om de leiding te pakkenquote:Op donderdag 7 januari 2021 00:07 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
waarom zaten er van die groene dingen in het stuk waar ze landen in de sneeuw?
Duitsland was in de gehele breedte gewoon matig vandaagquote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:17 schreef -0- het volgende:
Wat is er gebeurt met Duitsland?
Oostenrijk een keer de winst
Ja zonde, wat een sprong was dat!quote:Op maandag 25 januari 2021 10:55 schreef heywoodu het volgende:
Granerud
Schansspringer Granerud valt na topsprong en verspeelt winst
Wauwquote:Op maandag 25 januari 2021 10:57 schreef heywoodu het volgende:
Ik hoorde tijdens de uitzending ook dat @:petervanhal al commentaar doet sinds....1998![]()
Slechts een ronde en toch een marge van bijna 20 punten moet ook historisch zijn?quote:Op maandag 25 januari 2021 10:55 schreef heywoodu het volgende:
Granerud
Schansspringer Granerud valt na topsprong en verspeelt winst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |