Ook goedquote:
Dankquote:
Als je dat wil moet je zelf meenemenquote:
Ik heb nog wel wat liggen hierquote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Als je dat wil moet je zelf meenemen
Met dees en marc zit ik vandaag aan mijn max bezoekers, morgen heb ij 1 bezoeker en zondag ook, neem je dan een ijsje mee?quote:
quote:
Voor jullie ookquote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:16 schreef shiitake het volgende:
Daar sluit ik me bij aan. Gelukkig Nieuwjaar!![]()
Ah lief.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:18 schreef FaithHealer het volgende:
Ik was vandaag weer eens bij mijn moeder.
Die had een fleece kleedje gekocht voor Iggy.
Rose met witte hartjes.![]()
Kom thuis, leg dat in haar mandje, en de prinses gaat er meteen in liggen, zo lief.
Ben er blij mee,zo makkelijk wassen ook.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:20 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ah lief.Ja hier is fleece ook favoriet.
Nee, die kreeg 19.30 te horen dat het niet nodig wasquote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij ook nog.. Heeft je schoonzoon nog gewerkt?
En het kan zo de droger in.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:21 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Ben er blij mee,zo makkelijk wassen ook.
Beter wel dat hij niet hoefde.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:24 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Nee, die kreeg 19.30 te horen dat het niet nodig was
Maar er is bijna niet gehandhaafd volgens mij.
Misschien om niet te provoceren.
OK, toch ook een opluchting voor je .. En fijn dat het rustig is gebleven in die regio ...quote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:24 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Nee, die kreeg 19.30 te horen dat het niet nodig was
Maar er is bijna niet gehandhaafd volgens mij.
Misschien om niet te provoceren.
Ik snap dat ook niet.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Beter wel dat hij niet hoefde.
Dat ze niet handhaven is eigenlijk wel weer zwak, het is dit jaar wel echt nodig.
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:28 schreef FaithHealer het volgende:
Ik had vannacht een appje van Baardaap, en vanochtend een appje van oudere broer.
Doet me toch goed, uit hun zelf.![]()
Soms is iets kleins genoeg om blij van te worden.
Om 12 uur 's nachts op 31 december is bijna niet te handhaven, daar komt ellende van, het is gewoon een heel lastig op te lossen probleem.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Beter wel dat hij niet hoefde.
Dat ze niet handhaven is eigenlijk wel weer zwak, het is dit jaar wel echt nodig.
Dat is inderdaad lief.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:28 schreef FaithHealer het volgende:
Ik had vannacht een appje van Baardaap, en vanochtend een appje van oudere broer.
Doet me toch goed, uit hun zelf.![]()
Soms is iets kleins genoeg om blij van te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |