Dan eet je niet meer?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 19:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zit aan de wiet sinds een paar maanden. Weer wat anders
Ik eet meestal meer.quote:
Als jij er toch blij van wordtquote:Op vrijdag 1 januari 2021 19:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zit aan de wiet sinds een paar maanden. Weer wat anders
Ja best welquote:
Je wordt er 's morgens minder duf van wakker dan van een fles wijn.quote:
Staan ze al in de straat?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:04 schreef marcb1974 het volgende:
Je zal toch maar geen postcodeloterij loten hebben dit jaar
Nee, maar het is wel mijn postcodequote:
In de juiste volgorde?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel mijn postcode
De cijfers dan.
Yep. ze hebben het nu weggehaald, maar net stond het er nog.quote:
Oh , ik kijk het nietquote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Yep. ze hebben het nu weggehaald, maar net stond het er nog.
ik vind het verschrikkelijk saai.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wonen jullie bij elkaar in de buurt?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:16 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ik vind het verschrikkelijk saai.
Heb trouwens mijn cijfers ook gezien.
zou het echt niet weten, bij mij ging het om 250 euroquote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:17 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Wonen jullie bij elkaar in de buurt?
Stond op ad.nl, anders had ik het ook niet geweten.quote:
Oh, ik kijk niet naar dat tv ding, want heb toch geen loten.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:16 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ik vind het verschrikkelijk saai.
Heb trouwens mijn cijfers ook gezien.
Dat was nog mn volgende vraag ..quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh, ik kijk niet naar dat tv ding, want heb toch geen loten.
Niet?! Dan wint de hele straat straks tonnen en jij nietquote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh, ik kijk niet naar dat tv ding, want heb toch geen loten.
Dat zou zomaar kunnen jaquote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet?! Dan wint de hele straat straks tonnen en jij niet![]()
Tientje in de oudejaarsloterij hier
Wel postcodeloterijloten?quote:
Dan heb je daar niet de hoofdprijs opquote:
Andere keer dan maar weerquote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan heb je daar niet de hoofdprijs op
Zou mooi zijn voor jequote:
Nee dank, doe weer netjes vandaag.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:37 schreef drakin het volgende:
Ik heb nog oliebollen, wil iemand 1?
Heb je geen lot voor nodig.
Ik heb best trekin een oliebol jaquote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:37 schreef drakin het volgende:
Ik heb nog oliebollen, wil iemand 1?
Heb je geen lot voor nodig.
Ach als je flink geld gewonnen had kon je het voorlopig toch niet uit geven.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:27 schreef pullup het volgende:
Helaas geen succes in de Oudejaars loterij
Online shoppenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ach als je flink geld gewonnen had kon je het voorlopig toch niet uit geven.
#zonnetjeinhuisis
Dat heb ik afgelopen dagen al genoeg gedaan, een nieuw huisje inrichten kost handen vol klauwenquote:
Geloof het zomaar jaquote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat heb ik afgelopen dagen al genoeg gedaan, een nieuw huisje inrichten kost handen vol klauwen
Mooi zo, daar doe je het voorquote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Laminaat, gordijnen, koelkast, kookplaat, maar het knapt wel op
Klopt, ik heb het idee dat het niet serieus er aan toe gaat daar.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:43 schreef Deisyy het volgende:
@:drakin je hebt nog steeds geen Elvegeluk-topic gemaakt in WEB
Je komt niet eens voor een oliebolquote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee dank, doe weer netjes vandaag.
Bijna warm, ik doe hem vast op een bordje voor jequote:
Glaasje water ben ik nu een stuk blijer mee, mag dat ook?quote:
Ow echt?! Nou volgens mij is Viv heel serieus hoor en is dat topic waar je het over hebt niet als voorbeeld bedoeld?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Klopt, ik heb het idee dat het niet serieus er aan toe gaat daar.
Zo'n nep webwinkel topic helpt ook niet echt.
Misschien later in het jaar.
Lekkah! Ik had gisteren een paar glutenloze bollen in het Gluutloze winkeltje gehaald, dat leken wel wel tennisballen, niet te vreten.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Bijna warm, ik doe hem vast op een bordje voor je
Ja hoor, water gewoon, water warm, met of zonder theezakje, citroenschijf, sinaasappelschijf of kaneelstokje?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Glaasje water ben ik nu een stuk blijer mee, mag dat ook?
Als het dan mag koud water graagquote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja hoor, water gewoon, water warm, met of zonder theezakje, citroenschijf, sinaasappelschijf of kaneelstokje?
Ik wilde dit keer voor biologische oliebollen, maaf die waten veel te duur.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekkah! Ik had gisteren een paar glutenloze bollen in het Gluutloze winkeltje gehaald, dat leken wel wel tennisballen, niet te vreten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |