Thnx , you toquote:
Skihupfen is altijd goed.quote:
Dank je wel Pullup, voor jou hetzelfdequote:Op vrijdag 1 januari 2021 07:17 schreef pullup het volgende:
Geweldig nieuwjaar voor iedereen toegewenst
Hij heeft betere shows gehad maar het was prima zoquote:Op vrijdag 1 januari 2021 07:20 schreef pullup het volgende:
Stukje Youp gezien gisteren en dat was helemaal prima.
Voor jou uiteraard hetzelfdequote:Op vrijdag 1 januari 2021 09:47 schreef oma-Nijn het volgende:
Allemaal een liefdevol en gezond 2021.
Mooi hé?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 11:22 schreef mazaru het volgende:
De twee kanten van 2020
Twintigtwintig heeft me niks gebracht!
Mij hoor je niet zeggen
Dat we samen meer kunnen dan alleen
want als ik even verder kijk, ontdek ik
spanning en onrust om mij heen
Elke week voelde ik minder
verbinding met mensen die me dierbaar zijn
ik voelde
Dat ik vervreemd raakte van de buitenwereld
en zeg me vooral niet
'Er zit iets moois in iedere dag'
Want hoe je het ook wendt of keert
ik heb dit jaar stilgestaan
Je zult mij nooit horen zeggen:
Twintigtwintig bracht me veel lichtpuntjes!![]()
![]()
Lees het gedicht nu van onder naar boven
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 11:24 schreef espri het volgende:
[..]
Mooi hé?
Die kreeg ik ook van de week.
Nee precies verloren jaar is iets te negatief meteen maar dat is menselijk hé?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 11:25 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
Ik vond het ook geen verloren jaar. Het was een bijzonder jaar
Ja raar eigenlijk. Dit jaar heeft mensen gedwongen op de rem te trappen. En ondanks al het verdriet dat dit jaar ook heeft gebracht en waar we al genoeg over hebben gehoord heeft het ook goede dingen gebracht. Tijd en aandacht voor elkaar, lieve gebaren groot en klein, een schonere lucht en een flinke voorraad wc-papierquote:Op vrijdag 1 januari 2021 11:26 schreef espri het volgende:
[..]
Nee precies verloren jaar is iets te negatief meteen maar dat is menselijk hé?
Negativiteit onthouden we beter dan positiviteit.
Mooi verwoord ja, ik doe nog steeds met m’n voorraad papier...quote:Op vrijdag 1 januari 2021 11:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja raar eigenlijk. Dit jaar heeft mensen gedwongen op de rem te trappen. En ondanks al het verdriet dat dit jaar ook heeft gebracht en waar we al genoeg over hebben gehoord heeft het ook goede dingen gebracht. Tijd en aandacht voor elkaar, lieve gebaren groot en klein, een schonere lucht en een flinke voorraad wc-papier
Ja dat vernielen snap ik ook nooit zo goed waarom dat nodig is...quote:Op vrijdag 1 januari 2021 11:42 schreef marcb1974 het volgende:
Nou stonden er hier in doorgaande weg, tegenover mijn huis ongeveer, bushokjes.
Nu staan ze er nog wel, maar slechts gedeeltelijk
Zeker een waar stukquote:Op vrijdag 1 januari 2021 11:48 schreef pullup het volgende:
En dit vind ik ook wel een treffend stuk
https://joop.bnnvara.nl/o(...)o-traag-op-gang-komt
Mwah, appels en peren. Denk niet dat het klopt.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 11:48 schreef pullup het volgende:
En dit vind ik ook wel een treffend stuk
https://joop.bnnvara.nl/o(...)o-traag-op-gang-komt
Ik heb dat interview gezien en het is inderdaad een beetje uit zn verband gerukt .. Het ging Coutinho er om dat niet zo snel mogelijk gevaccineerd gaat worden .. de essentie om zo snel mogelijk levens te kunnen sparenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 11:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah, appels en peren. Denk niet dat het klopt.
In de lift blijft het ook lang hangen. Ik stap er niet meer in.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:49 schreef Soury het volgende:
Beste wensen allemaal [ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Vanmorgen een stuk gelopen, heerlijk weer met een zonnetje. Minder leuk er hing een brief in de lift dat er corona gevallen zijn in het gebouw. Dus extra oppassen en niet meer dat één persoon in de lift. En mondkapjes binnen (maar dat deed iedereen al).
Dus maar even nergens meer op bezoek, en geen bezoek hier
Beste wensen en ja het blijft oppassen geblazenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:49 schreef Soury het volgende:
Beste wensen allemaal [ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Vanmorgen een stuk gelopen, heerlijk weer met een zonnetje. Minder leuk er hing een brief in de lift dat er corona gevallen zijn in het gebouw. Dus extra oppassen en niet meer dat één persoon in de lift. En mondkapjes binnen (maar dat deed iedereen al).
Dus maar even nergens meer op bezoek, en geen bezoek hier
Ik wel want geen zin om 4 etages met de trap te gaanquote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:51 schreef aloa het volgende:
[..]
In de lift blijft het ook lang hangen. Ik stap er niet meer in.
Ik ook hoor, maar ik ga ééns per week naar mijn moeder en die is 88. Dat doe ik maar even niet meer. Weet weet heb ik het ook wel zonder klachten.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wel want geen zin om 4 etages met de trap te gaan
Ja je weet maar nooit ..quote:Op vrijdag 1 januari 2021 15:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar ik ga ééns per week naar mijn moeder en die is 88. Dat doe ik maar even niet meer. Weet weet heb ik het ook wel zonder klachten.
Tja naar beneden is geen probleem.quote:
Leesbril afzetten.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 15:36 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Van de trap lazeren is gevaarlijker dan dat virusje
Zet je leesbril maar eens op als je de trap afloopt, dan merk je het vanzelf.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 15:41 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Wat heeft een leesbril met traplopen te maken?
Dat jij zo'n ding nodig hebt wil niet zeggen dat het voor iedereen van 40+ zo is.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 15:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zet je leesbril maar eens op als je de trap afloopt, dan merk je het vanzelf.
Je mag ook een leesbril van mij lenen en dan de trap af lopen.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 15:44 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Dat jij zo'n ding nodig hebt wil niet zeggen dat het voor iedereen van 40+ zo is.
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 15:46 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Dees ook niet, die lult maar wat.
quote:
Die is waarschijnlijk zelf ooit bijna van de trap gedonderd met dr lesbril opquote:Op vrijdag 1 januari 2021 15:46 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Dees ook niet, die lult maar wat.
Misschien wel een goed idee voor 2021quote:Op vrijdag 1 januari 2021 15:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien moet ik iets doen met die gave
Dat nog niet, maar je gevoel voor diepte raakt wel een beetje in de war als je de trap afloopt met een leesbril op.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 15:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Die is waarschijnlijk zelf ooit bijna van de trap gedonderd met dr lesbril op
Jij hebt zeker ook geen goede voornemens MrsL?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 15:50 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Misschien wel een goed idee voor 2021
Niet echt neequote:Op vrijdag 1 januari 2021 15:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij hebt zeker ook geen goede voornemens MrsL?
Nou dat wil ik dan ook weer niet zeggen, althans ik nietquote:
Bescheiden hoor, ik welquote:Op vrijdag 1 januari 2021 15:56 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou dat wil ik dan ook weer niet zeggen, althans ik niet
Of het is netmijntandengepoetstsmiley, dat kan ook.quote:
Laten we het daar maar bij houden jaquote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of het is netmijntandengepoetstsmiley, dat kan ook.
Voor jou hetzelfde GOAquote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Iedereen veel liefde, geluk en licht
Ik heb dat al zonder bril. En ik heb een leuning nodig. Deze shit is een no goquote:Op vrijdag 1 januari 2021 15:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat nog niet, maar je gevoel voor diepte raakt wel een beetje in de war als je de trap afloopt met een leesbril op.
Zou kunnenquote:
Ik had met dat behangwerk wel eens dat de leuningen al weg waren gesloopt en dan moest je met nogal wat bagage naar boven, dat kroop ikquote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had met dat behangwerk wel eens dat de leuningen al weg waren gesloopt en dan moest je met nogal wat bagage naar boven, dat kroop ik
Das balen dan idd ... Maar goed je leeft nogquote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had met dat behangwerk wel eens dat de leuningen al weg waren gesloopt en dan moest je met nogal wat bagage naar boven, dat kroop ik
Ik neem aan dat je sommige steile trappen in oude woningen kent.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:55 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Das balen dan idd ... Maar goed je leeft nog
Ja die ken ikquote:Op vrijdag 1 januari 2021 18:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je sommige steile trappen in oude woningen kent.
Trappen waren ooit een doodsoorzaak nr. 1 De rijkelui gingen de mooie trappen op en de huishouders en bedienden moesten met kilo's over de steile trappen. Ach neem je toch een nieuwequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |