Waar ik woon niet ver van de Belgische grens was het ietsjes minder maar niet veel. Ik zag behoorlijk wat Surrex en Funke blokken die in België verkocht worden. Maar ook echt een berg cat4 vuurwerk. Maar het was vooral een explosie tussen 0.00 en 0.45 daarvoor en daarna was het wel rustiger dan voorgaande jaren.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 01:33 schreef heywoodu het volgende:
Flink wat geknald hier, maar duidelijk minder dan normaal wel. Zelf voor de lolz wat knetterballen gekocht
Vorig jaar was het hier echt belachelijk, alles potdicht van de rook en zelfs binnen met filters ertussen kreeg je last van je longen. Gelukkig is het nu inderdaad een stuk minder.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 01:41 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Waar ik woon niet ver van de Belgische grens was het ietsjes minder maar niet veel. Ik zag behoorlijk wat Surrex en Funke blokken die in België verkocht worden. Maar ook echt een berg cat4 vuurwerk. Maar het was vooral een explosie tussen 0.00 en 0.45 daarvoor en daarna was het wel rustiger dan voorgaande jaren.
Dat hangt ook van het weer af. Ik weet niet hoe het weer bij jouw is maar als het iets mistig is dan blijft het veel langer hangen zoals nu hier. Vorige jaar waaide het hier goed dus amper last van rook. Het beste weer voor vuurwerk is gewoon een heldere lucht en windkracht 2 a 3 dan heb je er weinig last van.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 01:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vorig jaar was het hier echt belachelijk, alles potdicht van de rook en zelfs binnen met filters ertussen kreeg je last van je longen. Gelukkig is het nu inderdaad een stuk minder.
Het is wel een idioot, zit jij ermee?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 02:11 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Geniet je daarvan? Wat een rare reactie.
Omdat ze het verbergen, zich er voor schamen?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 02:11 schreef Complotwappie het volgende:
WC-gedachte: waarom zie ik in het dagelijks leven eigenlijk zo weinig verminkte mensen?
Wel ff je handen wassen.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 02:11 schreef Complotwappie het volgende:
WC-gedachte: waarom zie ik in het dagelijks leven eigenlijk zo weinig verminkte mensen?
Nee, maar blij word ik er ook niet van. Dat is wel vreemd.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 02:14 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Het is wel een idioot, zit jij ermee?
Bedankt voor de tip!quote:
Meer medelijden met de ziekenhuis-medewerkers die de zoveelste debiel weer moeten behandelenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 02:14 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Het is wel een idioot, zit jij ermee?
Maar de schade door vuurwerk zal toch nvmlk aan het gezicht of handen zijn? Maar idd, benen e.d. vallen minder op.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 02:14 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Omdat ze het verbergen, zich er voor schamen?
En soms kan er nog wel wat aan gedaan worden, zoals een kunstbeen/prothese. Dat valt niet op als iemand is aangekleed.
Ik hoop dat ze hem verzorgen afbinden en weer snel naar huis sturen. Mazzel met je cobra.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 02:16 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee, maar blij word ik er ook niet van. Dat is wel vreemd.
Ik denk dat je op de eerste hulp heel wat idioten tegenkomt die een dom ongeluk hebben gehad, is echt niet alleen door vuurwerk...quote:Op vrijdag 1 januari 2021 02:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meer medelijden met de ziekenhuis-medewerkers die de zoveelste debiel weer moeten behandelen
Geen populaire reactie, maar ja. In de zin van dat hij zijn lesje wel geleerd heeft. Hij moet nu leven met een verminking wat hij zelf heeft toegebracht. Hoop dat die voortaan wel 2 keer nadenkt voordat die met verboden spullen aan de slag gaat.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 02:11 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Geniet je daarvan? Wat een rare reactie.
In normale tijden komen ze bij de ziekenhuizen op een gewone stap avond ook genoeg debielen tegen op de eerste hulp vanwege vechtpartijen. Was een tijdje terug nog een artikel over dat drank en drugs voor meer druk zorgt op de zorg met oud en nieuw dan vuurwerk.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 02:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meer medelijden met de ziekenhuis-medewerkers die de zoveelste debiel weer moeten behandelen
Een dom ongeluk van wat voor strekking dan ook is vaak wel wat anders dan en illegaal vuurwerk gebruiken, en dat op een onverantwoorde, gevaarlijke manier doen.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 02:18 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik denk dat je op de eerste hulp heel wat idioten tegenkomt die een dom ongeluk hebben gehad, is echt niet alleen door vuurwerk...
Hoezo vaak anders?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 02:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een dom ongeluk van wat voor strekking dan ook is vaak wel wat anders dan en illegaal vuurwerk gebruiken, en dat op een onverantwoorde, gevaarlijke manier doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |