Als het goed is zou NL wel elke week vanaf nu nieuwe leveringen Pfizer moeten krijgen toch? En Moderna wordt komende week normaliter ook goedgekeurd in de EU.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 11:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik zit er een beetje tussenin, er zijn landen die het snel en nauwkeurig doen, dat kan natuurlijk ook.
Ook de info over hoeveel vaccins van Pfizer er nu werkelijk al in NL zijn, dat varieert van 10k tot 200k.
dat klopt, alleen is het moeilijk de juiste informatie over die leveringen te vindenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 11:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Als het goed is zou NL wel elke week vanaf nu nieuwe leveringen Pfizer moeten krijgen toch? En Moderna wordt komende week normaliter ook goedgekeurd in de EU.
Mja ik denk dat ze met de rug tegen de muur staan door die mutatie. Ze zullen toch niet helemaal achterlijk zijn daar. Hoewel, dat dachten we van Nederland ook 🤭quote:Op vrijdag 1 januari 2021 10:52 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
De keus die ze hadden was niet symbolisch erop los prikken zonder een goed plan voor de noodzakelijke tweede prik.
#hetgelijkvanhugo
Ik heb gisteren nog een linkje geplaatst, kan het nu mobiel zo snel niet terugvinden, maar volgens mij was de strekking dat we er nu 175.000 hebben en dat er vanaf volgende week 150.000 wekelijks bij komen.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 11:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat klopt, alleen is het moeilijk de juiste informatie over die leveringen te vinden
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 11:18 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb gisteren nog een linkje geplaatst, kan het nu mobiel zo snel niet terugvinden, maar volgens mij was de strekking dat we er nu 175.000 hebben en dat er vanaf volgende week 150.000 wekelijks bij komen.
GROTE VUURBAL JONGUH!quote:Op vrijdag 1 januari 2021 11:21 schreef BlackLining het volgende:
Het begon hier gisteren vrij rustig, eigenlijk tot een uur of 7 niks aan de hand. Af en toe een pijltje de lucht in, groepjes van 2, 3, 4 mensen op straat, prima toch.
Tot er om een uur of 7 een kudde wilden uit een friettent (die overigens de laatste dagen zijn eten schijnbaar meegaf in vage bruine dozen) stroomde, zonder overdrijven (en met tellen) 50 man bovenop elkaar. Nou gooiden wij vroeger met rotjes, wat uiteraard vet stoer was, deze gasten gebruikten daar potten en mortieren voorBijna een man uit een schootmobiel geblazen, één grote ravage op straat. Twee auto's in de fik. Één van de auto's stond voor een woning waar een gezin met kinderen zat, en waar ook de ruiten zijn gesproken. Brandweer kwam niet opdagen want te gevaarlijk. Da's dus exact de reden dat ik thuis op de bank zat met een brandblusser, maar het gebeurde 50 meter verderop.
Dat filmpje van die scooterrijder en die vuurbal is inmiddels ook wel genoeg gedeeld denk ik, dat was dus ook hier in de straat en het filmpje had ik vanuit mijn eigen raam kunnen maken. Tientallen busjes ME, utieindelijk de brandweer onder begeleiding de tweede auto laten blussen. Agenten en brandweer bekogeld met vuurwerk explosieven. Er is nu een noodverordening ingesteld. Als ik mijn straat in wil, dan moet ik eerst uitleggen dat ik hier woon. Gezichtsbedekkende kleding is hier nu verboden, met uitzondering van een mondkapje! Die werden gisteren ook flink gedragen, maar dan wel zwart en vergezeld van een zwarte capucon
Nodeloos te zeggen dat dit alles zich niet op anderhalve meter heeft afgespeeld. Hoop dat de politie- en brandweermensen geen corona hebben opgelopen van deze gekken
Je vergat Lieve Kitty.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 11:21 schreef BlackLining het volgende:
Het begon hier gisteren vrij rustig, eigenlijk tot een uur of 7 niks aan de hand. Af en toe een pijltje de lucht in, groepjes van 2, 3, 4 mensen op straat, prima toch.
Tot er om een uur of 7 een kudde wilden uit een friettent (die overigens de laatste dagen zijn eten schijnbaar meegaf in vage bruine dozen) stroomde, zonder overdrijven (en met tellen) 50 man bovenop elkaar. Nou gooiden wij vroeger met rotjes, wat uiteraard vet stoer was, deze gasten gebruikten daar potten en mortieren voorBijna een man uit een schootmobiel geblazen, één grote ravage op straat. Twee auto's in de fik. Één van de auto's stond voor een woning waar een gezin met kinderen zat, en waar ook de ruiten zijn gesproken. Brandweer kwam niet opdagen want te gevaarlijk. Da's dus exact de reden dat ik thuis op de bank zat met een brandblusser, maar het gebeurde 50 meter verderop.
Dat filmpje van die scooterrijder en die vuurbal is inmiddels ook wel genoeg gedeeld denk ik, dat was dus ook hier in de straat en het filmpje had ik vanuit mijn eigen raam kunnen maken. Tientallen busjes ME, utieindelijk de brandweer onder begeleiding de tweede auto laten blussen. Agenten en brandweer bekogeld met vuurwerk explosieven. Er is nu een noodverordening ingesteld. Als ik mijn straat in wil, dan moet ik eerst uitleggen dat ik hier woon. Gezichtsbedekkende kleding is hier nu verboden, met uitzondering van een mondkapje! Die werden gisteren ook flink gedragen, maar dan wel zwart en vergezeld van een zwarte capucon
Nodeloos te zeggen dat dit alles zich niet op anderhalve meter heeft afgespeeld. Hoop dat de politie- en brandweermensen geen corona hebben opgelopen van deze gekken
Alsof je haar die niet gewoon af kan laten doen, als jullie dat allemaal OK vinden.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 11:38 schreef leolinedance het volgende:
Nu hebben wij dus kraamzorg thuis, moet die lieve mevrouw een mondkapje dragen. Officieel alleen als ze de 1.5m niet kan waarborgen, maar omdat dat als kraamhulp haast continu het geval is maar besloten dat ding de hele dag op te zetten.
Deze mevrouw loopt hier 9 dagen lang, 6 uur per dag rond. Welke debiel heeft bedacht dat zo'n mondkapje gaat helpen om geen corona te verspreiden in ons huis? Laat die mensen gewoon zonder zo'n irritant niet-werkend ding hun werk doen.
Ik heb hem zojuist gekeken. Vond hem in het begin een beetje van de hak op de tak gaan. Later beter en treffender. En hij zegt wat ik ook denk aangaande moeder natuur.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 11:31 schreef leolinedance het volgende:
Mooi dat Guido Weijers de volstrekte achterlijkheid van bepaalde maatregelen nog even aanstipte, waaronder geen alcoholverkoop na 20u
Dan laat je haar een FFP2 masker dragen als het niet werkend jouw probleem is.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 11:38 schreef leolinedance het volgende:
Nu hebben wij dus kraamzorg thuis, moet die lieve mevrouw een mondkapje dragen. Officieel alleen als ze de 1.5m niet kan waarborgen, maar omdat dat als kraamhulp haast continu het geval is maar besloten dat ding de hele dag op te zetten.
Deze mevrouw loopt hier 9 dagen lang, 6 uur per dag rond. Welke debiel heeft bedacht dat zo'n mondkapje gaat helpen om geen corona te verspreiden in ons huis? Laat die mensen gewoon zonder zo'n irritant niet-werkend ding hun werk doen.
grote kans dat we elkaar kennen danquote:Op vrijdag 1 januari 2021 03:14 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Normaal ben ik met oud en nieuw bezig van 18.00 tot een uurtje of 1.00. Dan heb ik ook altijd gewoon consumenten vuurwerk. Nu had ik echt sinds lange tijd weer is shells omdat ik toch wat wou afsteken. Maar vuurwerk is gewoon altijd een hobby geweest hetzelfde als @:predator40 heb ik ook heel de wereld afgereisd voor shows en festivals.
Wij staan in de top 10 rijkste landen per inwoner.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 11:26 schreef eragon2890 het volgende:
https://joop.bnnvara.nl/o(...)o-traag-op-gang-komt
Nederland is gewoon een smeulende puinhoop 🤣
Nee dus, is verplicht door de werkgever. Slaat helemaal door dit.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 11:43 schreef wpor het volgende:
[..]
Alsof je haar die niet gewoon af kan laten doen, als jullie dat allemaal OK vinden.
Dat is ons probleem niet. We vinden het zielig voor haar.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 11:50 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Dan laat je haar een FFP2 masker dragen als het niet werkend jouw probleem is.
https://hulptroepen.nu/en/product/ffp2-mondkapjes-40-stuks/
het is 2021, zijn we nu nog serieus steeds bezig met de mondkapjes ?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 11:55 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee dus, is verplicht door de werkgever. Slaat helemaal door dit.
Net als bedrijven waar medewerkers mondkapjes moeten dragen op kantoor(ja serieus, ik ben er op bezoek geweest...)
Ja natuurlijk. Of vind jij dit allemaal normaal? Wat is de volgende stap, handschoenen in de supermarkt?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 11:57 schreef Predator40 het volgende:
[..]
het is 2021, zijn we nu nog serieus steeds bezig met de mondkapjes ?
Onder de douche in een full hazmat suitquote:Op vrijdag 1 januari 2021 11:59 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Of vind jij dit allemaal normaal? Wat is de volgende stap, handschoenen in de supermarkt?
Het is dat ze nu verplicht zijn, kan niet wachten tot dit over is en ik hem weer ritueel kan verbranden.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 11:57 schreef Predator40 het volgende:
[..]
het is 2021, zijn we nu nog serieus steeds bezig met de mondkapjes ?
ik vind het een kleine moete en voor NU even normaal....ik heb er weinig last van.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 11:59 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Of vind jij dit allemaal normaal? Wat is de volgende stap, handschoenen in de supermarkt?
Ga maar uit van eind 2021 ☠quote:Op vrijdag 1 januari 2021 12:04 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ik vind het een kleine moete en voor NU even normaal....ik heb er weinig last van.
halverwege 2021 hoeven die mondkapjes niet meer, nog 5 a 6 maandjes aftellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |