abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 januari 2021 @ 11:13:00 #276
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_197151446
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 11:09 schreef Tarado het volgende:

[..]

ik zit er een beetje tussenin, er zijn landen die het snel en nauwkeurig doen, dat kan natuurlijk ook.

Ook de info over hoeveel vaccins van Pfizer er nu werkelijk al in NL zijn, dat varieert van 10k tot 200k.
Als het goed is zou NL wel elke week vanaf nu nieuwe leveringen Pfizer moeten krijgen toch? En Moderna wordt komende week normaliter ook goedgekeurd in de EU.
  vrijdag 1 januari 2021 @ 11:14:50 #277
131800 Tarado
capô de fusca
pi_197151461
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 11:13 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Als het goed is zou NL wel elke week vanaf nu nieuwe leveringen Pfizer moeten krijgen toch? En Moderna wordt komende week normaliter ook goedgekeurd in de EU.
dat klopt, alleen is het moeilijk de juiste informatie over die leveringen te vinden
pi_197151472
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 10:52 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

De keus die ze hadden was niet symbolisch erop los prikken zonder een goed plan voor de noodzakelijke tweede prik.

#hetgelijkvanhugo
Mja ik denk dat ze met de rug tegen de muur staan door die mutatie. Ze zullen toch niet helemaal achterlijk zijn daar. Hoewel, dat dachten we van Nederland ook 🤭
  Moderator vrijdag 1 januari 2021 @ 11:18:37 #279
5428 crew  miss_sly
pi_197151503
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 11:14 schreef Tarado het volgende:

[..]

dat klopt, alleen is het moeilijk de juiste informatie over die leveringen te vinden
Ik heb gisteren nog een linkje geplaatst, kan het nu mobiel zo snel niet terugvinden, maar volgens mij was de strekking dat we er nu 175.000 hebben en dat er vanaf volgende week 150.000 wekelijks bij komen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_197151526
:')

Het begon hier gisteren vrij rustig, eigenlijk tot een uur of 7 niks aan de hand. Af en toe een pijltje de lucht in, groepjes van 2, 3, 4 mensen op straat, prima toch.

Tot er om een uur of 7 een kudde wilden uit een friettent (die overigens de laatste dagen zijn eten schijnbaar meegaf in vage bruine dozen) stroomde, zonder overdrijven (en met tellen) 50 man bovenop elkaar. Nou gooiden wij vroeger met rotjes, wat uiteraard vet stoer was, deze gasten gebruikten daar potten en mortieren voor :') Bijna een man uit een schootmobiel geblazen, één grote ravage op straat. Twee auto's in de fik. Één van de auto's stond voor een woning waar een gezin met kinderen zat, en waar ook de ruiten zijn gesproken. Brandweer kwam niet opdagen want te gevaarlijk. Da's dus exact de reden dat ik thuis op de bank zat met een brandblusser, maar het gebeurde 50 meter verderop.

Dat filmpje van die scooterrijder en die vuurbal is inmiddels ook wel genoeg gedeeld denk ik, dat was dus ook hier in de straat en het filmpje had ik vanuit mijn eigen raam kunnen maken. Tientallen busjes ME, utieindelijk de brandweer onder begeleiding de tweede auto laten blussen. Agenten en brandweer bekogeld met vuurwerk explosieven. Er is nu een noodverordening ingesteld. Als ik mijn straat in wil, dan moet ik eerst uitleggen dat ik hier woon. Gezichtsbedekkende kleding is hier nu verboden, met uitzondering van een mondkapje! Die werden gisteren ook flink gedragen, maar dan wel zwart en vergezeld van een zwarte capucon :')

Nodeloos te zeggen dat dit alles zich niet op anderhalve meter heeft afgespeeld. Hoop dat de politie- en brandweermensen geen corona hebben opgelopen van deze gekken :{
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  vrijdag 1 januari 2021 @ 11:23:45 #281
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_197151546
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 11:18 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik heb gisteren nog een linkje geplaatst, kan het nu mobiel zo snel niet terugvinden, maar volgens mij was de strekking dat we er nu 175.000 hebben en dat er vanaf volgende week 150.000 wekelijks bij komen.
^O^
pi_197151582
https://joop.bnnvara.nl/o(...)o-traag-op-gang-komt

Nederland is gewoon een smeulende puinhoop 🤣
#WeesGeenWhales
pi_197151621
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 11:21 schreef BlackLining het volgende:

Het begon hier gisteren vrij rustig, eigenlijk tot een uur of 7 niks aan de hand. Af en toe een pijltje de lucht in, groepjes van 2, 3, 4 mensen op straat, prima toch.

Tot er om een uur of 7 een kudde wilden uit een friettent (die overigens de laatste dagen zijn eten schijnbaar meegaf in vage bruine dozen) stroomde, zonder overdrijven (en met tellen) 50 man bovenop elkaar. Nou gooiden wij vroeger met rotjes, wat uiteraard vet stoer was, deze gasten gebruikten daar potten en mortieren voor :') Bijna een man uit een schootmobiel geblazen, één grote ravage op straat. Twee auto's in de fik. Één van de auto's stond voor een woning waar een gezin met kinderen zat, en waar ook de ruiten zijn gesproken. Brandweer kwam niet opdagen want te gevaarlijk. Da's dus exact de reden dat ik thuis op de bank zat met een brandblusser, maar het gebeurde 50 meter verderop.

Dat filmpje van die scooterrijder en die vuurbal is inmiddels ook wel genoeg gedeeld denk ik, dat was dus ook hier in de straat en het filmpje had ik vanuit mijn eigen raam kunnen maken. Tientallen busjes ME, utieindelijk de brandweer onder begeleiding de tweede auto laten blussen. Agenten en brandweer bekogeld met vuurwerk explosieven. Er is nu een noodverordening ingesteld. Als ik mijn straat in wil, dan moet ik eerst uitleggen dat ik hier woon. Gezichtsbedekkende kleding is hier nu verboden, met uitzondering van een mondkapje! Die werden gisteren ook flink gedragen, maar dan wel zwart en vergezeld van een zwarte capucon :')

Nodeloos te zeggen dat dit alles zich niet op anderhalve meter heeft afgespeeld. Hoop dat de politie- en brandweermensen geen corona hebben opgelopen van deze gekken :{
GROTE VUURBAL JONGUH!

Eindelijk eens wat excitement in dat saaie 2020 though 😅🤣
#WeesGeenWhales
  vrijdag 1 januari 2021 @ 11:31:40 #284
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_197151630
Mooi dat Guido Weijers de volstrekte achterlijkheid van bepaalde maatregelen nog even aanstipte, waaronder geen alcoholverkoop na 20u :)
  vrijdag 1 januari 2021 @ 11:38:53 #285
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_197151715
Nu hebben wij dus kraamzorg thuis, moet die lieve mevrouw een mondkapje dragen. Officieel alleen als ze de 1.5m niet kan waarborgen, maar omdat dat als kraamhulp haast continu het geval is maar besloten dat ding de hele dag op te zetten.

Deze mevrouw loopt hier 9 dagen lang, 6 uur per dag rond. Welke debiel heeft bedacht dat zo'n mondkapje gaat helpen om geen corona te verspreiden in ons huis? Laat die mensen gewoon zonder zo'n irritant niet-werkend ding hun werk doen.
pi_197151730
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 11:21 schreef BlackLining het volgende:

Je vergat Lieve Kitty.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_197151768
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 11:38 schreef leolinedance het volgende:
Nu hebben wij dus kraamzorg thuis, moet die lieve mevrouw een mondkapje dragen. Officieel alleen als ze de 1.5m niet kan waarborgen, maar omdat dat als kraamhulp haast continu het geval is maar besloten dat ding de hele dag op te zetten.

Deze mevrouw loopt hier 9 dagen lang, 6 uur per dag rond. Welke debiel heeft bedacht dat zo'n mondkapje gaat helpen om geen corona te verspreiden in ons huis? Laat die mensen gewoon zonder zo'n irritant niet-werkend ding hun werk doen.
Alsof je haar die niet gewoon af kan laten doen, als jullie dat allemaal OK vinden.
pi_197151811
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 11:31 schreef leolinedance het volgende:
Mooi dat Guido Weijers de volstrekte achterlijkheid van bepaalde maatregelen nog even aanstipte, waaronder geen alcoholverkoop na 20u :)
Ik heb hem zojuist gekeken. Vond hem in het begin een beetje van de hak op de tak gaan. Later beter en treffender. En hij zegt wat ik ook denk aangaande moeder natuur.

En ik las jouw stuk over de kraamhulp. Als jullie daar allemaal okay mee zijn, waarom dan geen mondkapje?
pi_197151841
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 11:38 schreef leolinedance het volgende:

Dan laat je haar een FFP2 masker dragen als het niet werkend jouw probleem is.

https://hulptroepen.nu/en/product/ffp2-mondkapjes-40-stuks/
pi_197151847
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 03:14 schreef ipa84 het volgende:

[..]

Normaal ben ik met oud en nieuw bezig van 18.00 tot een uurtje of 1.00. Dan heb ik ook altijd gewoon consumenten vuurwerk. Nu had ik echt sinds lange tijd weer is shells omdat ik toch wat wou afsteken. Maar vuurwerk is gewoon altijd een hobby geweest hetzelfde als @:predator40 heb ik ook heel de wereld afgereisd voor shows en festivals.
grote kans dat we elkaar kennen dan :D

volgend jaar wil ik het in suriname vieren, vorig jaar zat ik op aruba, zoveel relaxter dan in NL.
tevens word je hier de laatste jaren echt niet blij van het het weer en de mist etc.
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_197151878
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 11:26 schreef eragon2890 het volgende:
https://joop.bnnvara.nl/o(...)o-traag-op-gang-komt

Nederland is gewoon een smeulende puinhoop 🤣
Wij staan in de top 10 rijkste landen per inwoner.
Je kan nu goed zien dat dat niks zegt als land lopen wij steeds achter de feiten aan.
Wij werden als volk de nuchtere Nederlanders genoemd voor 2020 jammer dat ware aard anders is.
Arrr!
pi_197151899
Ik wens trouwens iedereen een positiever, gelukkig, gezond en fijn 2021 hier !

Het liefste sla ik de eerste 5 maanden even over maar die moeten we ook nog maar even uitzitten.
  vrijdag 1 januari 2021 @ 11:55:56 #293
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_197151900
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 11:43 schreef wpor het volgende:

[..]

Alsof je haar die niet gewoon af kan laten doen, als jullie dat allemaal OK vinden.
Nee dus, is verplicht door de werkgever. Slaat helemaal door dit.
Net als bedrijven waar medewerkers mondkapjes moeten dragen op kantoor :') (ja serieus, ik ben er op bezoek geweest...)
  vrijdag 1 januari 2021 @ 11:57:17 #294
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_197151920
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 11:50 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Dan laat je haar een FFP2 masker dragen als het niet werkend jouw probleem is.

https://hulptroepen.nu/en/product/ffp2-mondkapjes-40-stuks/
Dat is ons probleem niet. We vinden het zielig voor haar.
pi_197151922
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 11:55 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Nee dus, is verplicht door de werkgever. Slaat helemaal door dit.
Net als bedrijven waar medewerkers mondkapjes moeten dragen op kantoor :') (ja serieus, ik ben er op bezoek geweest...)
het is 2021, zijn we nu nog serieus steeds bezig met de mondkapjes ?
  vrijdag 1 januari 2021 @ 11:59:13 #296
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_197151953
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 11:57 schreef Predator40 het volgende:

[..]

Ja natuurlijk. Of vind jij dit allemaal normaal? Wat is de volgende stap, handschoenen in de supermarkt?
  vrijdag 1 januari 2021 @ 12:00:10 #297
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_197151969
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 11:59 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ja natuurlijk. Of vind jij dit allemaal normaal? Wat is de volgende stap, handschoenen in de supermarkt?
Onder de douche in een full hazmat suit *O*
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_197152025
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 11:57 schreef Predator40 het volgende:

[..]

Het is dat ze nu verplicht zijn, kan niet wachten tot dit over is en ik hem weer ritueel kan verbranden.

Moet misschien wel sinds juni voor het eerst hem vervangen, de print begint te slijten 😔
#WeesGeenWhales
pi_197152038
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 11:59 schreef leolinedance het volgende:

[..]

ik vind het een kleine moete en voor NU even normaal....ik heb er weinig last van.
halverwege 2021 hoeven die mondkapjes niet meer, nog 5 a 6 maandjes aftellen
pi_197152378
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 12:04 schreef Predator40 het volgende:

[..]

ik vind het een kleine moete en voor NU even normaal....ik heb er weinig last van.
halverwege 2021 hoeven die mondkapjes niet meer, nog 5 a 6 maandjes aftellen
Ga maar uit van eind 2021 ☠
#WeesGeenWhales
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')