Ik lig er ook verder niet wakker van hoor maar rustig is ook een rekbaar begrip.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 10:24 schreef chratnox het volgende:
[..]
Het waren ook geen orgies van geweld. Volgens het nieuws waren het hooguit kleine swingersfeestjes aan geweld.
Al met al viel het volgens mij wel mee. Paar plekken die negatief bovenaan staan, maar buiten dat volgens mij wel oke.
Om ‘t jaar positief te beginnen. Gisteren zeiden we ‘we gaan volgend jaar pas vaccineren’ en nu... we gaan in elk geval dit jaar vaccineren!
Gelet op de chaos in het VK ben ik stiekem ook wel blij dat we het iets secuurder aanpakken dan zij.
Hetzelfdequote:Op vrijdag 1 januari 2021 01:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
Gelukkig en gezond nieuwjaar allen! 🥂🎉🍀
Er is veel agressie tegen mensen die vuurwerk gooiden maar de mensen die 'netjes' met 7 man samen zijn gekomen gaan straks voor de besmettingen en opnames zorgen. Als je beelden ziet in heel Europa zijn wij weer het landje met extreem veel vrijheid. Hier gaat men nog echt voor boeten.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 10:30 schreef dick_laurent het volgende:
Nou hier in Vianen was gister werkelijk niks te merken van een vuurwerkverbod
Min of meer de hele dag vrijwel non stop werd er zwaar vuurwerk afgestoken. Wel steeds grotendeels vanuit dezelfde straat, dus zaten daar een paar gezinnen die geloof ik hun hele huis letterlijk vol hadden liggen.
Maar goe, rond half 2 ben ik gaan pitten en hele nacht doorgeslapen dus oke, whatever. Nu eens afwachten hoe die ziekenhuisopnames zullen gaan de komende week. Ben dr bang voor
Uiteraard de beste wensen voor allen hier en dat 2021 maar weer vooral leuker mag worden dan fucking 2020
Hier in IJsselstein ook niet, nou ja, het was eerder rustig, om een uurtje of 1.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 10:30 schreef dick_laurent het volgende:
Nou hier in Vianen was gister werkelijk niks te merken van een vuurwerkverbod
Min of meer de hele dag vrijwel non stop werd er zwaar vuurwerk afgestoken. Wel steeds grotendeels vanuit dezelfde straat, dus zaten daar een paar gezinnen die geloof ik hun hele huis letterlijk vol hadden liggen.
Maar goe, rond half 2 ben ik gaan pitten en hele nacht doorgeslapen dus oke, whatever. Nu eens afwachten hoe die ziekenhuisopnames zullen gaan de komende week. Ben dr bang voor
Uiteraard de beste wensen voor allen hier en dat 2021 maar weer vooral leuker mag worden dan fucking 2020
Mensen blijven toch wel samenkomen, of dat nou op 31 december is of een andere dag. Het is echt een utopie om te denken dat het anders gaat worden.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 10:33 schreef Confetti het volgende:
[..]
Er is veel agressie tegen mensen die vuurwerk gooiden maar de mensen die 'netjes' met 7 man samen zijn gekomen gaan straks voor de besmettingen en opnames zorgen. Als je beelden ziet in heel Europa zijn wij weer het landje met extreem veel vrijheid. Hier gaat men nog echt voor boeten.
Het was niet rustig het was niet druk zeiden ze, maar weinig georganiseerde rellen. Geloof dat de ME alleen in Den Bosch en in wat gehuchten heeft moeten aantreden. Gelukkig maar, vuurwerkverbod zal wel blijvend zijn als is er genoeg de lucht ingeknald.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 10:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
daar is de politiebond het niet mee eens maar dat zegt niet alles
Gelukkig maar, ben erg benieuwd. De effecten van de feestdagen moeten we nog anderhalf a twee weken op wachten qua Coronadrukte in de ziekenhuizen.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 10:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Mensen blijven toch wel samenkomen, of dat nou op 31 december is of een andere dag. Het is echt een utopie om te denken dat het anders gaat worden.
ik vraag me af of ze er wat mee opgeschoten zijn, relschoppers heb je iedere jaarwisseling en dat zal dit jaar niet minder geweest zijn.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 10:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Het was niet rustig het was niet druk zeiden ze, maar weinig georganiseerde rellen. Geloof dat de ME alleen in Den Bosch en in wat gehuchten heeft moeten aantreden. Gelukkig maar, vuurwerkverbod zal wel blijvend zijn als is er genoeg de lucht ingeknald.
Jep. Vuurwerkverbod is juist ontstaan omdat er elk jaar meer en zwaarder vuurwerk werd afgestoken door dommere tokkies die er steeds lomper en asocialer mee omgingen.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 10:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Het was niet rustig het was niet druk zeiden ze, maar weinig georganiseerde rellen. Geloof dat de ME alleen in Den Bosch en in wat gehuchten heeft moeten aantreden. Gelukkig maar, vuurwerkverbod zal wel blijvend zijn als is er genoeg de lucht ingeknald.
Dat het VK in allerijl besloten had niet na 3 weken maar na 12 weken pas 2e vaccin toe te dienen, terwijl Pfizer zegt dat ze niet weten hoe goed het dan werkt. Als ik moet kiezen tussen een tragere start en die aanpak kies ik die tragere start.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 10:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik lig er ook verder niet wakker van hoor maar rustig is ook een rekbaar begrip.
Welke chaos in het VK? Dat heb ik even gemist.
Het grootste deel Bosschenaren is ook niets mis mee. Deze wijk heeft eerder met rellen te maken gehad.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 10:16 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Insgelijks.
Wat zijn dat voor mensen die dat doen, en waarom? De mensen die ik ken uit Den Bosch zijn best fatsoenlijk eigenlijk.
Wat was jouw voorstel geweest kroegen open en geen limiet aan de groepsgrootte?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 10:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vraag me af of ze er wat mee opgeschoten zijn, relschoppers heb je iedere jaarwisseling en dat zal dit jaar niet minder geweest zijn.
Dan moet je het hebben van de grote feesten die er niet waren en burgerlijke gehoorzaamheid wat betreft aantallen en afstand.
Ze zullen geen andere keus hebben. Hopelijk komt die chaos niet ook onze kant op.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 10:47 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dat het VK in allerijl besloten had niet na 3 weken maar na 12 weken pas 2e vaccin toe te dienen, terwijl Pfizer zegt dat ze niet weten hoe goed het dan werkt. Als ik moet kiezen tussen een tragere start en die aanpak kies ik die tragere start.
De keus die ze hadden was niet symbolisch erop los prikken zonder een goed plan voor de noodzakelijke tweede prik.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 10:50 schreef Jazeg het volgende:
[..]
Ze zullen geen andere keus hebben. Hopelijk komt die chaos niet ook onze kant op.
O dat, dan heb het ik toch niet gemist, ook het snel goedkeuren van dat Oxford vaccin op basis van niet volledige info van de leverancier lijkt me niet de juiste weg, dan vertrouw ik toch meer op het FDA of EMA al is die laatste nooit zo snel.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 10:47 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dat het VK in allerijl besloten had niet na 3 weken maar na 12 weken pas 2e vaccin toe te dienen, terwijl Pfizer zegt dat ze niet weten hoe goed het dan werkt. Als ik moet kiezen tussen een tragere start en die aanpak kies ik die tragere start.
Oneens vuurwerk in Nederland is absurd duur door allerlei regelgeving en bovendien zeer zwak.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 10:47 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Jep. Vuurwerkverbod is juist ontstaan omdat er elk jaar meer en zwaarder vuurwerk werd afgestoken door dommere tokkies die er steeds lomper en asocialer mee omgingen.
Juist de pipo's die nu blęren dat ze zo tegen het vuurwerkverbod zijn en het zo belachelijk vinden zijn diegenen die het zelf veroorzaakt hebben door zich als complete randdebielen te gedragen.
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 10:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat was jouw voorstel geweest kroegen open en geen limiet aan de groepsgrootte?
Met alleen de info die we van NL kregen dacht ik: schiet op, gaan met die banaan. Met hoe VK doet erbij denk ik idd: ik vind 18-1 nog steeds ver weg, maar dit alternatief is denk ik erger.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 10:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
O dat, dan heb het ik toch niet gemist, ook het snel goedkeuren van dat Oxford vaccin op basis van niet volledige info van de leverancier lijkt me niet de juiste weg, dan vertrouw ik toch meer op het FDA of EMA al is die laatste nooit zo snel.
ik zit er een beetje tussenin, er zijn landen die het snel en nauwkeurig doen, dat kan natuurlijk ook.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 11:00 schreef chratnox het volgende:
[..]
Met alleen de info die we van NL kregen dacht ik: schiet op, gaan met die banaan. Met hoe VK doet erbij denk ik idd: ik vind 18-1 nog steeds ver weg, maar dit alternatief is denk ik erger.
Dus al met al, we gaan bijna prikken!
De eerste berichten zijn dat zich minder mensen met letsel op de eerste hulp hebben gemeld. Dat zou toch betekenen dat dat doel deels behaald is.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 10:57 schreef Tarado het volgende:
[..]de dag dat ze open gaan ga ik het echt wel vieren maar nee dat zou weer iets teveel van het goede zijn, al heeft het vuurwerkverbod niet bijzonder veel geholpen denk ik.
Ik denk dat ik inderdaad weinig ga onthouden van de eerste nacht kroegen openquote:Op vrijdag 1 januari 2021 10:57 schreef Tarado het volgende:
[..]de dag dat ze open gaan ga ik het echt wel vieren maar nee dat zou weer iets teveel van het goede zijn, al heeft het vuurwerkverbod niet bijzonder veel geholpen denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |