Waar ik woon was het iets minder dan voor gaande jaren maar ook niet veel. Wel een berg cat4 vuurwerk gezien maar goed daar moest ik zelf ook aan.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 01:39 schreef Mammietje het volgende:
Iedereen een heel fijn, gelukkig en vooral gezond 2021 gewenst!![]()
![]()
![]()
Hier meer vuurwerk te zien dan vorig jaar met die mist!![]()
Was wel een stuk minder dan vorige jaren.
Ja, dat was een stuk meer in trek dit jaar. In de schemer een berg buurtbewoners met hun kinderen gezien om ff wat af te steken.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 01:43 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Waar ik woon was het iets minder dan voor gaande jaren maar ook niet veel. Wel een berg cat4 vuurwerk gezien maar goed daar moest ik zelf ook aan.
Cat 4 is prof vuurwerk cat 1 is kindervuurwerk hehe. Ik zelf heb ook weinig met knal vuurwerk ben altijd van het sier vuurwerk geweest. Op oude snipper rotjes na maar dat knalt niet hard soort jeugdsentiment. Maar wat er tegenwoordig is op de illegale markt zoals cobra's enzovoort heb ik ook nooit gekocht.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 01:47 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ja, dat was een stuk meer in trek dit jaar. In de schemer een berg buurtbewoners met hun kinderen gezien om ff wat af te steken.![]()
Toch ook nog van dat mooie hoge siervuurwerk gezien. Vind ik eigenlijk het mooist.
Knallen hoor ik nu nog steeds, is geen 2 minuten stil al is het veelal in de verte.
Toch blij dat ik de kippies binnen gehaald heb.![]()
![]()
Zijn hier ook aardig wat wijken die al maanden aangeven echt iedere avond overlast te hebben van die harde knallen. Lijkt me inderdaad erg vervelend, vooral met huisdieren en kleine kinderen.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 01:50 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Cat 4 is prof vuurwerk cat 1 is kindervuurwerk hehe. Ik zelf heb ook weinig met knal vuurwerk ben altijd van het sier vuurwerk geweest. Op oude snipper rotjes na maar dat knalt niet hard soort jeugdsentiment. Maar wat er tegenwoordig is op de illegale markt zoals cobra's enzovoort heb ik ook nooit gekocht.
Voor de zware knallers is gewoon veel markt en makkelijk veel geld op te verdienen dus een ideaal handels product op de illegale markt.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 01:55 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Zijn hier ook aardig wat wijken die al maanden aangeven echt iedere avond overlast te hebben van die harde knallen. Lijkt me inderdaad erg vervelend, vooral met huisdieren en kleine kinderen.
Gelukkig woon ik niet in één van die wijken en hoor ik het alleen in de verte.
Ik wil ook kijken! 1 miljoen soepsidie toch?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:39 schreef capricia het volgende:
Waar kan ik dat gigantische muziek spektakel zien, waardoor de jongeren thuis blijven? Welk net, of linkje?
Dat kan gewoon. Noodverordeningen heten die dingen. Overtreden daar van is gewoon strafbaar. Alleen zitten daar wel grenzen aan. En dat is ook terecht, grondrechten zijn er niet voor niks.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:52 schreef TjjWester het volgende:
Ik vraag me af of het wetboek van strafrecht niet dusdanig aangepast morg worden dat we ook misdaden kunnen toegevoegen per algemene bestuurlijke maatregel of verordening. In tijden van nationale crisis.
Nu is het nog steeds dat ik in mij huis een feestje mag bouwen met twintig man en dat oom agent buiten moet toekijken(zolang ik voor de rest niks strafbaars doe) omdat ze geen machtiging kunnen krijgen.
https://www.goodbye2020.nl/quote:Op vrijdag 1 januari 2021 02:26 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik wil ook kijken! 1 miljoen soepsidie toch?
Geen idee, ik zit oude vuurwerk filmpjes te kijken toen het nog mocht en niet achter om me schouder hoefde te kijken. Plus het is waarschijnlijk mijn muziek smaak niet.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 02:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Moet zeggen, die Remco Beekwilder draait wel dik zeg
Dat klinkt ook wel weer wat ehm... wanhopig.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 02:59 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Geen idee, ik zit oude vuurwerk filmpjes te kijken toen het nog mocht en niet achter om me schouder hoefde te kijken. Plus het is waarschijnlijk mijn muziek smaak niet.
Proost Leoquote:Op vrijdag 1 januari 2021 02:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Moet zeggen, die Remco Beekwilder draait wel dik zeg
Normaal ben ik met oud en nieuw bezig van 18.00 tot een uurtje of 1.00. Dan heb ik ook altijd gewoon consumenten vuurwerk. Nu had ik echt sinds lange tijd weer is shells omdat ik toch wat wou afsteken. Maar vuurwerk is gewoon altijd een hobby geweest hetzelfde als @Predator40 heb ik ook heel de wereld afgereisd voor shows en festivals.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 03:03 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Dat klinkt ook wel weer wat ehm... wanhopig.![]()
Je bent nog niet van je jaarlijkse dosis vuurwerk voorzien?![]()
Moet zeggen, het is mijn smaak ook niet, maar heb het ongemerkt al een mooi poosje opstaan en het verveelt nog niet.
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 03:14 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik ga pitten, zo weer flesje enzo
Leuk man een baby![]()
De ergste geslachtziekte die je kan krijgen. (sorry sarcasme)quote:Op vrijdag 1 januari 2021 03:14 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Leuk man een baby![]()
In dat geval heb ik toch wel te doen met je/jullie dan dit jaar.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 03:14 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Normaal ben ik met oud en nieuw bezig van 18.00 tot een uurtje of 1.00. Dan heb ik ook altijd gewoon consumenten vuurwerk. Nu had ik echt sinds lange tijd weer is shells omdat ik toch wat wou afsteken. Maar vuurwerk is gewoon altijd een hobby geweest hetzelfde als @:predator40 heb ik ook heel de wereld afgereisd voor shows en festivals.
Ach het is gewoon een hobby wat je dan leuk vind. Bedoel ik ben 4 keer bij fallas de Valencia geweest dan is oud en nieuw echt een klein kinderfeestje bij. Maar ben in Italië, Duitsland, Zwitserland, Frankrijk, Engeland, Polen en Malta alleen maar voor vuurwerkshows en vuurwerk festivals geweest. De laatste jaren doe ik wat rustiger aan omdat je ook wel alles gezien hebt op een gegeven moment. Maar ik wil nog steeds een keer naar China en Japan voor het vuurwerk. Maar als ik dat gedaan heb dan heb ik ook echt alles gezien op vuurwerk gebied.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 03:19 schreef Mammietje het volgende:
[..]
In dat geval heb ik toch wel te doen met je/jullie dan dit jaar.
En wat was het beste dat je tot nu toe gezien hebt?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 03:27 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Ach het is gewoon een hobby wat je dan leuk vind. Bedoel ik ben 4 keer bij fallas de Valencia geweest dan is oud en nieuw echt een klein kinderfeestje bij. Maar ben in Italië, Duitsland, Zwitserland, Frankrijk, Engeland, Polen en Malta alleen maar voor vuurwerkshows en vuurwerk festivals geweest. De laatste jaren doe ik wat rustiger aan omdat je ook wel alles gezien hebt op een gegeven moment. Maar ik wil nog steeds een keer naar China en Japan voor het vuurwerk. Maar als ik dat gedaan heb dan heb ik ook echt alles gezien op vuurwerk gebied.
Dat ligt aan de cultuur van het land. Italië en zeker Malta schieten hele mooie producten zie ze vaak nog zelf maken. Spanje heeft Ricasa die geweldige shows schiet. In Zwitserland heb ik de grootste show ooit gezien van een uur lang met mooie en goeie producten. Maar alles wat daar gebeurt is gewoon regel en wetgeving technisch niet mogelijk in Nederland.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 03:32 schreef Mammietje het volgende:
[..]
En wat was het beste dat je tot nu toe gezien hebt?
Welk land 'roem' jij om hun vuurwerk?
En de rest van de bevolking zit zeker achter hun dichtgelaste voordeur? Vergeleken met de Chinese staat is Hugo de Jonge een baken van betrouwbaarheid.quote:
Viel allemaal reuze mee ja.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 08:00 schreef Noek het volgende:
Hier was het niks vergeleken voorgaande jaren. Dagen ervoor al. De hele dag gisteren was het heel rustig en alleen om middernacht ging het even los en dat was een kwartiertje wat knallen her en der.
Heerlijk geslapen!
Dan ben ik benieuwd wat jij denkt dat ons nog meer kan worden afgenomen?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 01:31 schreef S95Sedan het volgende:
Uiteindelijk als men zo doorgaat dan gaan alleen maar meer dingen afgenomen worden, puur omdat een selecte groep zich niet kan gedragen.
O man. .. weemoedquote:Op vrijdag 1 januari 2021 03:14 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Leuk man een baby![]()
Nou inderdaad, het lijkt bijna alsof we in lockdown zittenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 09:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wel eindelijk rustig op de weg vanochtend.![]()
2021
Ik gok eerder een prima propaganda machine gecombineerd met degelijke vrijheidsbeperkende maatregelen.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 09:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hebben ze daar een vaccin? Of hoe gaat het daar?
Insgelijks.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 09:26 schreef kaatje50 het volgende:
Goedemorgen Fok!ers.
Ik kom even uit de lurkstand om jullie een mooi en goed 2021 te wensen.
Met de hoop dat iedereen gezond blijft en zijn/haar bedrijf kan behouden.
Ik schaam me voor "de Bosschenaar". De rellen, welke hier gisteren (bij mij
om de hoek) waren, waren te triest voor woorden.
daar is de politiebond het niet mee eens maar dat zegt niet allesquote:Op vrijdag 1 januari 2021 08:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Viel allemaal reuze mee ja.
De orgie van geweld die door sommigen hier op voorhand voorspelt werd is ook uitgebleven @:Tarado
Nou, baken van licht en hoop, hetzelfde!quote:Op vrijdag 1 januari 2021 10:19 schreef longasleep het volgende:
Nu de dag dat mensen erachter komen dat een jaarwisseling het probleem niet ineens oplost.
Gaan nog minstens een paar zware maanden komen in de zorg.
Vergeet ook de economische schade niet die kan nog jaren gaan duren.
gelukkig nieuwjaar iedereen hopelijk heb ik het mis.
Het waren ook geen orgies van geweld. Volgens het nieuws waren het hooguit kleine swingersfeestjes aan geweld.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 10:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
daar is de politiebond het niet mee eens maar dat zegt niet alles
Dld is ook gestart en die doen het best zorgvuldig, denk ik.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 10:24 schreef chratnox het volgende:
Om ‘t jaar positief te beginnen. Gisteren zeiden we ‘we gaan volgend jaar pas vaccineren’ en nu... we gaan in elk geval dit jaar vaccineren!
Gelet op de chaos in het VK ben ik stiekem ook wel blij dat we het iets secuurder aanpakken dan zij.
Precies dit. Collega van me ging met 20-25 man NYE vieren.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 10:19 schreef longasleep het volgende:
Nu de dag dat mensen erachter komen dat een jaarwisseling het probleem niet ineens oplost.
Gaan nog minstens een paar zware maanden komen in de zorg.
Goeie vraag. Ook wel benieuwd naar.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 09:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hebben ze daar een vaccin? Of hoe gaat het daar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |