Viel allemaal reuze mee ja.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 08:00 schreef Noek het volgende:
Hier was het niks vergeleken voorgaande jaren. Dagen ervoor al. De hele dag gisteren was het heel rustig en alleen om middernacht ging het even los en dat was een kwartiertje wat knallen her en der.
Heerlijk geslapen!
Dan ben ik benieuwd wat jij denkt dat ons nog meer kan worden afgenomen?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 01:31 schreef S95Sedan het volgende:
Uiteindelijk als men zo doorgaat dan gaan alleen maar meer dingen afgenomen worden, puur omdat een selecte groep zich niet kan gedragen.
O man. .. weemoedquote:Op vrijdag 1 januari 2021 03:14 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik ga pitten, zo weer flesje enzo
Leuk man een baby![]()
Nou inderdaad, het lijkt bijna alsof we in lockdown zittenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 09:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wel eindelijk rustig op de weg vanochtend.![]()
2021
Ik gok eerder een prima propaganda machine gecombineerd met degelijke vrijheidsbeperkende maatregelen.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 09:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hebben ze daar een vaccin? Of hoe gaat het daar?
Insgelijks.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 09:26 schreef kaatje50 het volgende:
Goedemorgen Fok!ers.
Ik kom even uit de lurkstand om jullie een mooi en goed 2021 te wensen.
Met de hoop dat iedereen gezond blijft en zijn/haar bedrijf kan behouden.
Ik schaam me voor "de Bosschenaar". De rellen, welke hier gisteren (bij mij
om de hoek) waren, waren te triest voor woorden.
daar is de politiebond het niet mee eens maar dat zegt niet allesquote:Op vrijdag 1 januari 2021 08:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Viel allemaal reuze mee ja.
De orgie van geweld die door sommigen hier op voorhand voorspelt werd is ook uitgebleven @:Tarado
Nou, baken van licht en hoop, hetzelfde!quote:Op vrijdag 1 januari 2021 10:19 schreef longasleep het volgende:
Nu de dag dat mensen erachter komen dat een jaarwisseling het probleem niet ineens oplost.
Gaan nog minstens een paar zware maanden komen in de zorg.
Vergeet ook de economische schade niet die kan nog jaren gaan duren.
gelukkig nieuwjaar iedereen hopelijk heb ik het mis.
Het waren ook geen orgies van geweld. Volgens het nieuws waren het hooguit kleine swingersfeestjes aan geweld.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 10:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
daar is de politiebond het niet mee eens maar dat zegt niet alles
Dld is ook gestart en die doen het best zorgvuldig, denk ik.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 10:24 schreef chratnox het volgende:
Om ‘t jaar positief te beginnen. Gisteren zeiden we ‘we gaan volgend jaar pas vaccineren’ en nu... we gaan in elk geval dit jaar vaccineren!
Gelet op de chaos in het VK ben ik stiekem ook wel blij dat we het iets secuurder aanpakken dan zij.
Precies dit. Collega van me ging met 20-25 man NYE vieren.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 10:19 schreef longasleep het volgende:
Nu de dag dat mensen erachter komen dat een jaarwisseling het probleem niet ineens oplost.
Gaan nog minstens een paar zware maanden komen in de zorg.
Goeie vraag. Ook wel benieuwd naar.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 09:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hebben ze daar een vaccin? Of hoe gaat het daar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |